GMTA!!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Oeps, ik heb er ook 1 geopend netDacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus
Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijtquote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
Dan is dat veranderd, want eerst was het wel zo dat je het dan nog wel kreeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
Welk onderdeel van chocolade?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke video Minilotje![]()
Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi![]()
gaat over chocolade
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)
Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goesquote:
Oeh wat leukquote:Op maandag 10 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welk onderdeel van chocolade?... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
Wij mogen in 15 minuten ons profielwerkstuk presenteren, en dat ging over theobromine, de werking en hoe we dat uit een cacaoboon gehaald hebben. Die positieve werking enzo ken ik wel, maar mocht/kon ik niet in het PWS, en dus in de presentatie, verwerken ... dus wij vertellen alleen over theobromine (en stukje cafeine)quote:Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh wat leuk![]()
Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate inWaar vertel jij over?
Dat is echt een heel ander ritmequote:Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, jij hebt echt een ander ritme dan ik! Ik ga om een uur of 7 eten vandaag, denk ik. En dat is voor mijn doen vroeg, dat doe ik alleen als ik ga zwemmen 's avonds.
Hardlopen op een volle maag vind ik echt hels; dat doe ik dus voor het eten.
Het was geen honger honger maar ook geen lekkere trekquote:Op maandag 10 maart 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goes
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef Jeipod het volgende:
Ow dat heb ik ook Miss_J. Altijd al ik net gegeten heb, heb ik eigenlijk honger. Al is het wat je zegt geen echte honger en ook geen lekkere trek.
Heel vervelend. Ik hou me altijd maar in en na een tijdje is het weer verdwenen.
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werkenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ander ritme
Ik ben niet beter gewend omdat ik ouders heb die weer van half 6 tot half 11 moeten werken
Net 40 min fitness gedaanblijft toch lekker
ze werken van 6 uur in de ochtend tot meeste avonden half 11, eigen zaakquote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werken?
om..wat voor beestje gaat het?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat waren veelen
enzo zeg...
maargoed.. voel me dan ook wel echten
nu
Oh, nou dan mag ik niet klagen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigensmaar dan van 3 kwart jaar..
We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achterondanks dat we zo ons best doen
lentekolder!!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aioWat doe ik ineens?!!
Met jonge katten zit je vaak bij de dierenartsquote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigensmaar dan van 3 kwart jaar..
We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achterondanks dat we zo ons best doen
met mijn andere katten (ook kittens) heb ik nog nooit de dierenarts van binnen gezien, behalve voor de gebruikelijke inentingen enzo..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met jonge katten zit je vaak bij de dierenarts
Hier gaat het gelukkig al maanden weer gewoon goed
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aioWat doe ik ineens?!!
Wij hebben hier thuis zelf 2 poezen .. en nu is mn zus thuis komen wonen het is uit met vriend. Kater en poes erbij. Huis stinkt naar sproeiselpis .. maar we kunnen niets vinden. Dus van die dinkies in het stopcontact om de lucht te verdragen ...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, nou dan mag ik niet klagen.
Hier wordt alleen maar WW3 uitgevochten
(nog ongeholpen kater kitten vs. poes van 11)
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?
Nee, mij ook niet, maar vandaag ben ik echt extreem hongerig. Het is echt een niet te negeren trek. Heel irritant.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Dat kind in je buik wil ook eten freecellDus lijkt me niet zo gek dat je nou wat meer eet dan normaal?
Dus ik word echt genegeerdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben ik de eerste vandaag? Moet straks iets van een half uur in de regen fietsen voor hoe het er nu uitziet... Bah Moblo veel succes voor je katjes, nooit leuk als ze ziek zijn. (gelukkig is de schildpad thuis nooit ziekmaar die is weer minder leuk)
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cmquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:21 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ik woog vanmorgen alweer 71,5en het duurt nog een paar dagen tot mijn officiele weegdag
ja en?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cm
Nee niksquote:
Wat doen ze eigenlijk als je niet aanwezig bent op een verplicht college? Mag je dan geen tentamen maken? En als ik nou besloten heb om het tentamen te maken zonder een enkel college te volgen, omdat ik de stof zelfstandig ook wel kan leren? (ik wil volgend jaar weer op wintersportquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar het college is verplicht en nu gaat Mark een krabbeltje voor me zetten op de presentielijst. Hopelijk doet hij dat een beetje netjes.
ik eet 4 boterhammen in de week dus wat is mijn probleem volgens jouquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dames dames het probleem ligt bij het brood wat vele van jullie nog steeds etengebruik dan crackers of bak ze zelf met speciale low carb mixes. Even lekker en gezond
Hihiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo doorgaat is het niet het brood, maar ben jij mijn probleem
álles is volgens iemand wel fout. De een zegt: meer koolhydraten, de ander minder. De een zegt: brood! De ander zegt crackers! De een zegt Sonja, de ander zegt South Beach! Etc.etc.
Ik bepaal mijn eigen 'dieet', als ik het zo zou moeten noemen, en dat houdt in: alles kan, met mate. Als ik godsamme niet eens meer een verse bruine boterham met kaas kan eten weeg ik nog liever 100 kilo![]()
Officieel mag je geen tentamen maken, nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:03 schreef Chicolate het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als je niet aanwezig bent op een verplicht college? Mag je dan geen tentamen maken?
En als ik nou besloten heb om het tentamen te maken zonder een enkel college te volgen, omdat ik de stof zelfstandig ook wel kan leren? (ik wil volgend jaar weer op wintersport, maar dat zou zijn in wat nu de voorjaarsvakantie is. Uni heeft dan geen vakantie, dus ik wil weten of ik gewoon een weekje weg kan blijven ... je hebt geen leerplicht, dus een leerplichtambtenaar achter je broek krijgen lijkt me ook lastig?)
Van mij part 10 per dag, ik geef alleen maar een tipquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik eet 4 boterhammen in de week dus wat is mijn probleem volgens jou
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo doorgaat is het niet het brood, maar ben jij mijn probleem
álles is volgens iemand wel fout. De een zegt: meer koolhydraten, de ander minder. De een zegt: brood! De ander zegt crackers! De een zegt Sonja, de ander zegt South Beach! Etc.etc.
Ik bepaal mijn eigen 'dieet', als ik het zo zou moeten noemen, en dat houdt in: alles kan, met mate. Als ik godsamme niet eens meer een verse bruine boterham met kaas kan eten weeg ik nog liever 100 kilo![]()
Waarom zouden crackers beter zijn dan brood? In crackers zitten toch ook koolhydraten, en volgens het pak bevatten ze evenveel kcal. Brood is een stuk lekkerder, dus blijf van mn brood afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dames dames het probleem ligt bij het brood wat vele van jullie nog steeds etengebruik dan crackers of bak ze zelf met speciale low carb mixes. Even lekker en gezond
In alles zit Koolhydraten schatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom zouden crackers beter zijn dan brood? In crackers zitten toch ook koolhydraten, en volgens het pak bevatten ze evenveel kcal. Brood is een stuk lekkerder, dus blijf van mn brood af. (Ik eet 4 boterhammen op een dag, en ben daarmee afgevallen. Mijn probleem ligt bij snoep en chocolade, en geen maat houden. Niet bij mijn brood
)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar vanmiddag eet ik vezelrijke crackers met een plakje Maaslander.
Jij begon zelf over low-carb brood bakken, dus je gaf het idee dat je de koolhydraten in brood een probleem vond, die in het alternatief (crackers) net zo goed zitten ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In alles zit Koolhydraten schatmaar wel een stuk minder als brood.
Nou moet je eens goed luisteren doos, dat jij het verschil niet ziet tussen een stopwoordje of een bewuste uitspraak om jouw echo te verheerlijken dat ligt toch echt bij jou. Gelukkig snap je toch wel de kern van mijn post in,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij begon zelf over low-carb brood bakken, dus je gaf het idee dat je de koolhydraten in brood een probleem vond, die in het alternatief (crackers) net zo goed zitten ...
En ik ben je schat niet. Bloedhekel aan mensen die lieve woorden gebruiken als ze je op je nummer willen zetten.
Wie de bal kaatst kan hem ook mooi terug verwachten, en al helemaal met mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
Zullen we gewoon weer verder gaan zoals altijd en een bepaald persoon maar gewoon tegen zichzelf laten praten
Je kunt het waarschijnlijk supermakkelijk leren. Serieus. Ik heb vroeger als kind ook nooit een hoepel omhoog kunnen houden, en ik ben sowieso een enorme kluns als het op bewegen aankomt.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Als ik dat filmpje van hoepelen zie, wil ik het ook doen! Maar weet dat het er nooit van zal komen en de hoepel uiteindelijk alleen maar in de weg gaat liggen. Geen ruimte in huis en een groot gebrek aan elegantie. Heb nog nooit een hoepel in de lucht kunnen houden enzo... maar mén, wat zou ik dat graag willen kunnen ...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:53 schreef motorbloempje het volgende:moest huilen toen we hem achterlieten
Hij ging best goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:22 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Chicolate: hoe ging je presentatie?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef minilotje het volgende:
[..]
Je kunt het waarschijnlijk supermakkelijk leren. Serieus. Ik heb vroeger als kind ook nooit een hoepel omhoog kunnen houden, en ik ben sowieso een enorme kluns als het op bewegen aankomt.
Maar deze grotemensenhoepels zijn wel even andere koek dan van die kleine speelgoedwinkelhoepeltjes. Ik ken echt niemand die het na een uurtje proberen niet voor elkaar kreeg met deze hoopdance-hoepels.![]()
Ik vond niet dat ik me hoefde te beheersen gisteren was zo kcalarm en vandaag was het gewoon mijn lunchquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben net ook ff de stad in geweest, ff naar de kapper geweest, was weer hard nodig. Nou nog ff een half uurtje rustig zitten en dan naar Peter
Ik had ook trek toen ik in de stad rondliep, maar heb mezelf kunnen beheersen en zit nu maar gewoon een rijstwafel te eten
JoJo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
dikke knuf voor MoBlo en JoJo
niet tijd om alles te lezen, want moet zo alweer de deur uit...
volleybaltoernooi van het werk
leuk hoor, alleen wel druk druk druk
haha dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
JoJo?
Zit je niet in het verkeerde topic
Loop alles door te lezen en voel me eerlijk gezegd enorm aangesproken door deze hersenloze comment!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cm
68kilo bij zo'n lengte bij een man is nou ook niet echt wat ik mooi kan noemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Loop alles door te lezen en voel me eerlijk gezegd enorm aangesproken door deze hersenloze comment!
Als ik je naam mag geloven ben jij man. Mannen hebben een andere bouw dan een vrouwenlichaam, mannen wegen over het algemeen wat minder (tenzij je 40+ incl bierbuik bent). Vrouwen hebben ook nog eens borsten mee te dragen en dat weegt ook wel wat.
Magoed al ben je vrouw, wat is dit voor comment? Iedereen is anders hoor. Ik weeg 76 en ben 1.80. Ben absoluut niet dik te noemen ... en wat is zwaar?
Heb je wel genoeg vezels gegeten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
mijn darmen hebben even een flinke schop nodig.. ben al in geen 4 dagen (normaal) naar het toilet geweestvind je het gek dat ik 78,6 woog vanochtend
![]()
![]()
bleh..
maar, zodadelijk ga ik lekker een italiaanse salade voor mezelf makenen oppeuzelen
Ik weet dat het niet veel is, maar meer gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
20/12.50 is 63 cent per persoon
is ook niet veel
goedkoop is volgens mij 2.5 p.p.
Wat dacht je van andijviestamppot (kwam op het idee omdat Miss S het erover had) en als je daar niet van houdt, zuurkool? Zak aardappelen, groenten en wat magere rookworsten. Dat moet te doen zijn van 12,50quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet veel is, maar meer gaat het niet worden. Is het budget van de club, anders kunnen we de contributie wel naar een 100 euro per jaar verhogen. En je kan er redelijk goed van koken (de eerder genoemde dingen, pannenkoeken enzo, vorige keer hebben we tosti's en broodjes gezond gemaakt).
Vroeger aten we altijd brood met plastic kaas. Maar echt niemand een ideetje?
Echt vervelend is dat! Heb ik ook om de zoveel tijd. En dan na een aantal dagen meot je opeens en meteen ook super nodig en dan ontlaad de boel weerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
mijn darmen hebben even een flinke schop nodig.. ben al in geen 4 dagen (normaal) naar het toilet geweestvind je het gek dat ik 78,6 woog vanochtend
![]()
![]()
bleh..
maar, zodadelijk ga ik lekker een italiaanse salade voor mezelf makenen oppeuzelen
voor zover ik weet wel ja.. maar zoals Jeipod zei: af en toe heb ik weer 's zo'n week... hoop dat ik straks even 'lekker kan gaan zitten'quote:
of aardappelpuree gestampt met wat bosuitjes en hardgebakken spekjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je van andijviestamppot (kwam op het idee omdat Miss S het erover had) en als je daar niet van houdt, zuurkool? Zak aardappelen, groenten en wat magere rookworsten. Dat moet te doen zijn van 12,50
Of de aloude chili con carne!! (m'n arme tijd komt weer boven)
Weet je wat goed is voor je armen? Lange afstandlopen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef minilotje het volgende:
Tussentijdse overweging: zou jongleren goed zijn tegen bolle bovenarmen? Da's nou echt een stukje lijf dat wel wat strakker mag. Of twee stukjes eigenlijk.
Oh, en: op hoepelvragen kom ik morgen per PM terug.
Correct van oorsprong horen vrouwen lichter te wegen dan mannen, kijk alleen al naar de geschiedenis van de evaluatie theorie van de mensheid en zijn afstammelingenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Loop alles door te lezen en voel me eerlijk gezegd enorm aangesproken door deze hersenloze comment!
Als ik je naam mag geloven ben jij man. Mannen hebben een andere bouw dan een vrouwenlichaam, mannen wegen over het algemeen wat minder (tenzij je 40+ incl bierbuik bent). Vrouwen hebben ook nog eens borsten mee te dragen en dat weegt ook wel wat.
Magoed al ben je vrouw, wat is dit voor comment? Iedereen is anders hoor. Ik weeg 76 en ben 1.80. Ben absoluut niet dik te noemen ... en wat is zwaar?
ik zat ook al te denken 'lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:12 schreef minilotje het volgende:
[..]
![]()
Knul, wat breng jij een hoop amusement in het topic.
quote:Politie geeft groen licht voor Fortis City-Pier-City Loop
De Fortis City-Pier-City Loop gaat zaterdag onverkort en ongestoord door. Die garantie heeft de organisatie dinsdagmiddag 11 maart gekregen tijdens een overleg in Den Haag met vertegenwoordigers van de politievakbonden.
,,Het was een goed en constructief gesprek’’, aldus directeur Mario Kadiks. ,,Het evenement zal precies zo worden gehouden zoals de deelnemers het van ons verwachten. Lopers in alle disciplines kunnen gerust zijn. Er is geen probleem en er komt ook geen probleem.’’ De politiebonden in Nederland hebben een slepend cao-conflict met de minister van binnenlandse zaken. Sinds december hebben de bonden hun eisen diverse malen kracht bijgezet door het voeren van stakingsacties. Ook deze week wordt er onderhandeld. ,,Mocht er voor zaterdag geen oplossing zijn van het conflict, dan hebben we de garantie dat de Fortis City-Pier-City Loop niet zal worden getroffen door een staking van de politie. Een eventuele politieactie zal dan een dusdanig karakter hebben dat al onze deelnemers ongestoord en onverkort hun race kunnen lopen’’, aldus Mario Kadiks.
Namens de organisatie spreekt hij zijn waardering uit voor de constructieve wijze waarop de politievakbonden hebben meegedacht over het belang van het gewoon door laten gaan van de 34ste editie van de Fortis City-Pier-City Loop, die zaterdag aanstaande van start zal gaan met een groot deelnemersveld en traditioneel langs de kant een grote schare publiek.
Ik denk dat je best veel motivatie kan halen uit het doelbewust trainen voor een wedstrijdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Veiligheidsspeldje een tijdje geleden motivatieproblemen had bij het hardlopen: daar ben ik nu ook belandIk heb nog steeds heel veel zin om te gaan, maar na een paar km. heb ik er al weer genoeg van. Heb vandaag wel m'n 5k uitgelopen, maar m'n tijd was bagger (28 minuten) en ben ook helemaal natgeregend. Ik hoop dat ik de lol weer kan hervinden. Misschien moet ik me ook inschrijven voor een wedstrijd en daar dan voor gaan trainen......
uh huhquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je best veel motivatie kan halen uit het doelbewust trainen voor een wedstrijdKan je direct zien dat je helemaal niet langzaam loopt
![]()
MoBlo, fijn dat de poes weer thuis is!
En dames, leer nou eens vervelende betweters te negeren![]()
Ik heb lekker weer bloemkoolbanaanavocadozalmsoep opLekker zeg.
Das wel fijn als het zo soepel gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Hij ging best goed. We hadden bijna niet voorbereid, gingen daar gewoon staan, mijn vriend (waarmee ik de presentatie hou) had net koorts enzo gekregen, is nog steeds ziek, maar het ging gewoon goed
. Mensen moesten lachen om de manier waarop we dingen vertelden, elkaar gevoelsmatig aanvulden en de antwoorden die we op vragen gaven. Stiekem gespiekt op het beoordelingsformulier, we hebben het goed gedaan
. Wanneer moet jij hem houden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb lekker weer bloemkoolbanaanavocadozalmsoep opLekker zeg.
Hmm moeilijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dilemma, dilemma, help needed!
Er is een vrouw die iets met mij wil afspreken, maar ik twijfel of ik wel met haar wil afspreken. Ze klinkt als heel leuk en interessant, maar qua uiterlijk is het niet echt mijn type. Ik ben er zo één die uiterlijk erg belangrijk vindt en normaal gesproken zou ik het nu afkappen. Probleem is alleen dat het me verder op zich wel een hele leuke en interessante vrouw lijkt. Ik ben alleen bang dat ik, wanneer ik met haar afspreek, verwachtingen wek bij haar, terwijl ik meer op vriendschappelijke basis met haar wil afspreken. Wat te doen? Gewoon afspreken of maar beter dumpen?
Verder dieettechnisch gesproken geen hele goede dag gehad, omdat ik steeds druk bezig ben geweest en geen zin heb gehad om naar de winkel te gaan.
Gewoon doen, misschien dat het qua seks niks wordt, maar als ze echt leuk is dan heb je er een vriendin bij! (of woont ze in Limburg?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Er is een vrouw die iets met mij wil afspreken, maar ik twijfel of ik wel met haar wil afspreken. Ze klinkt als heel leuk en interessant, maar qua uiterlijk is het niet echt mijn type. Ik ben er zo één die uiterlijk erg belangrijk vindt en normaal gesproken zou ik het nu afkappen. Probleem is alleen dat het me verder op zich wel een hele leuke en interessante vrouw lijkt. Ik ben alleen bang dat ik, wanneer ik met haar afspreek, verwachtingen wek bij haar, terwijl ik meer op vriendschappelijke basis met haar wil afspreken. Wat te doen? Gewoon afspreken of maar beter dumpen?
Verder dieettechnisch gesproken geen hele goede dag gehad, omdat ik steeds druk bezig ben geweest en geen zin heb gehad om naar de winkel te gaan.
dat dus...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Viking, niet afspreken. Als je zo gefixeerd bent op zoiets triviaals als uiterlijk dan gun ik die vrouw een leuker iemand die zich daar niet zo mee bezig houdt. Je gaat je waarschijnlijk alleen maar aan haar uiterlijk ergeren als je dat zo belangrijk vindt. Zoek dus iemand die je fysiek wel direct aantrekkelijk vindt.
Ga naar de winkel van Sinkel en koop jezelf een meter lont.quote:
Joh, doe niet zo geïrriteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Viking, niet afspreken. Als je zo gefixeerd bent op zoiets triviaals als uiterlijk dan gun ik die vrouw een leuker iemand die zich daar niet zo mee bezig houdt. Je gaat je waarschijnlijk alleen maar aan haar uiterlijk ergeren als je dat zo belangrijk vindt. Zoek dus iemand die je fysiek wel direct aantrekkelijk vindt.
Triviaal, maybe, maar niet geheel en al onbelangrijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo geïrriteerd!
Het punt is gewoon dat er wel sprake moet zijn van enige fysieke klik. Uiterlijk is niet alles, maar net als in het echt is het wel een eerste selectiecriterium. Is er een fysieke klik (die er in het echt niet eens hoeft te zijn en toegegeven, misschien is die er nu niet, maar in het echt wel), dan kijk ik verder. En het gaat ook niet om zoiets triviaals als seks, Conleche.
True, maar Conleche doet net alsof ik alleen met vrouwen afspreek voor seks en dat is beslist niet waarquote:
O, dat zal ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, als de brandweer een brand bestrijdt doen ze dat meestal met water, niet met vuur.
En ja, Viking, ik vind dus ook dat er sprake moet zijn van een fysieke klik en daarom moet je niet afspreken. Je hebt alleen misschien een wat hogere standaard dan anderen waardoor je veel leuke vrouwen zal mislopen.
Nou nee dat was niet wat ik bedoelde, dat je direct seks moest, maar het moest wel een optie zijn toch??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar Conleche doet net alsof ik alleen met vrouwen afspreek voor seks en dat is beslist niet waar. Ik ben niet als die jongens die roepen 'zak over het hoofd en gaan voor het vaderland'
.
Het komt uit een kookboekje met allemaal van die maffe experimentele receptenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat?![]()
Daar zit echt al mijn favoriete eten in, alleen samen klinkt het erg ehm...apart
Dude, als je hier niets te zoeken hebt, anders dan gebitch posten, kan je bést ergens anders naartoe wieberen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik krijg nu een beeld van een exotische gele bananen mango smoothie gemixt met vissoepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het komt uit een kookboekje met allemaal van die maffe experimentele receptenEn ik hou wel van experimenteren!
Er zit overigens ook nog prei, limoen en kurkuma in.
Ik vind haar niet lelijk, maar ik heb ook niet zoiets van: 'Goh, daar zou ik op kunnen vallen'. En inderdaad, ik val over het algemeen op blond en dat is zij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, just curious: vind je haar lelijk, of is het gewoon dat je normaal op blond valt en dit een brunette is, ofzo?
Ik zou zeggen, geef haar een kans. Uit ervaring: als iemand een heel leuk persoon is, wordt diegene in jouw ogen steeds mooierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Maargoed, we zijn al hoop jaren weg van de oorsprong! Vrouwen 'horen' dan zeker ook kleiner te zijn dan mannen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Correct van oorsprong horen vrouwen lichter te wegen dan mannen, kijk alleen al naar de geschiedenis van de evaluatie theorie van de mensheid en zijn afstammelingen
Lichaamsbouw is inderdaad erg belangrijk, ik ben ook niet dik maar gelukkig ook niet magerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Maargoed, we zijn al hoop jaren weg van de oorsprong! Vrouwen 'horen' dan zeker ook kleiner te zijn dan mannen?
Dat is ook niet het geval ... en je moet ook kijken naar lichaamsbouw heur ... ik ben niet dik maar heb wel een grote cupmaat. Niet dat dat nou al het gewicht met zich meebrengt, maar iedereen is anders. Dus je kan wel kijken naar lengte en gewicht, maar eigenlijk weet je dan nog niets ...
Nah, dan vind ik het persoonlijk wel een beetje oppervlakkig dat je er zo'n punt van maakt, terwijl ze wel leuk en interessant is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar ik heb ook niet zoiets van: 'Goh, daar zou ik op kunnen vallen'. En inderdaad, ik val over het algemeen op blond en dat is zij niet.
Ik ook. Niet bewust, maar als ik erover nadenk welke meisjes ik écht zo aantrekkelijk heb gevonden dat ik er actief achteraan ben gestuiterd, dan waren het toch wel allemaal enigzins Scandinavische types. Misschien toeval, misschien een onbewuste voorkeur.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:net in een dolle bui even de klerenkast langsgelopen, vooral de broeken
En de broek, die ik bij mijn eindexamen aan had (diploma-uitrijking) in 2004, zit nu écht ruim, wat inhoudt: ik ben slanker dan 4 jaar geleden, RUIM slanker![]()
da's fijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:55 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na een paar maanden weer een halve kilo afgevallen
![]()
![]()
![]()
![]()
71 dus op naar de 70 en dan eronder
Dankjewel, maar dit kan toch niet liggen aan dat ik nu 2 dagen gesport heb......quote:
heb je nou nog niet van een zeker poster geleerd dat boterhammen van de duivel zijn???quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel, maar dit kan toch niet liggen aan dat ik nu 2 dagen gesport heb......
En zeker hele fijn MoBlo![]()
maar voelde het wel al aankomen
Net voor het eerst sinds lange tijd ontbijten met bruine boterhammen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je nou nog niet van een zeker poster geleerd dat boterhammen van de duivel zijn???![]()
![]()
![]()
een half uurtje gerend gelopen? waarom niet constant!? je hebt de conditie van een verschrompelde naaktslak! en nee, 1,5 uur kickboxen rekent dicator pretkroket niet mee!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb weer een relletje gemist!
Gister 1.5 uur kickboksen
en een half uur gerend gelopen
Klop jezelf maar op de borst, want dit keer ben jij er eens níet bij betrokkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:
Wat een hoop gezeik hier zeghebben sommige mensen teveel tijd over
Ja maar ik vind dit gezeik anders dan mijn gezeikquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klop jezelf maar op de borst, want dit keer ben jij er eens níet bij betrokken.
Ik zit bij statistiek. Heul gezellig. Wekt de behoefte aan baggeren op.
Nou MrJLo kwam hier wel vaker en toen deed hij ook normaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dit gezeik anders dan mijn gezeik
Ik heb het altijd goed bedoelt en draai al jaren mee in deze topics en ben niet een man die ff binnen komt stormen met zulke opmerkingen
Daarvoor waren er al problemen volgens mij hoor, sowieso met hem in mijn foboquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou MrJLo kwam hier wel vaker en toen deed hij ook normaal.
Hij was alleen een beetje op z'n teentjes getrapt toen z'n broodadvies in de wind werd geslagen en toen is 'ie gaan klieren.
Ik kan het wel hebben weet wie 't zegt..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je, Pretkroket? Weer eens tijd om te komen baggeren in Slank? Gaarne iets zinnigs melden of wegblijven.
Dat is zoquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben weet wie 't zegt..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:20 schreef Sylvana het volgende:
Hier stormt en regent het anders behoorlijk :S
De soap gaat nog even door :S Op de MRI zagen ze wel dat een gedeelte van de dunne darm niet goed ontplooide, maar ze konden niet zien waardoor dat kwam :S Dacht toch echt dat die MRI's wel zo specifiek alles lieten zien dat ze wel konden zien of het een ontsteking is of niet, maar niet dus :S
Ze kan de ziekte van Crohn dus nog niet uitsluiten, maar ze kan ook de diagnose nog niet stellen :S
Ze had zelf de MRI niet gezien, dus ze gaat hem als ze terug is van vakantie zelf bekijken, en tot die tijd gaan we maar gewoon symptoombestrijding doen, met medicijnen die je ook krijgt als je Crohn hebt. Dus die ga ik morgen maar ophalen bij de apotheek en dan 14 april moet ik weer terugkomen.
Nu eerst eten, nog niet gedaan, dus maar wat tosti's maken
Vanavond moet ik weer naar buiten om te zwemmen, maar hoop dat het dan wat afgezakt is
Ik heb geen broertjes hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:34 schreef conleche het volgende:
Pretkroket is een jonger broertje: ik wil de dag weleens meemaken dat jongere broertjes aardig zijn voor hun zussies![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef omearos het volgende:
[..]hopelijk leidt dit wel naar de diagnose.
Thnx. Ik hoop het ook, maar goed, het is nog even afwachten dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Succes met het, nog veel langere, wachten Sylvana!en hopen dat die medicijnen werken tegen de pijn.
Principessa welquote:
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Principessa wel
Oh ja, en lekker dat je eindelijk weer wat bent afgevallen
Oh bij deze biedt hij zijn excuses aan maar dat je nog wel een dik hoofd hebt en dikke armen (quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?![]()
En ja was er ook erg blij meenu eens gaan kijken naar die 70
Ik hoef geen excuses van dat soort mensenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oh bij deze biedt hij zijn excuses aan maar dat je nog wel een dik hoofd hebt en dikke armen ()
nevermind
Dat heb ik niet eens gezien, laat maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?![]()
En ja was er ook erg blij meenu eens gaan kijken naar die 70
Het is inderdaad te hopen dat het dan droog isquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat heb ik niet eens gezien, laat maar.
... het lijkt even droog te zijn, en even wat minder te waaien... laat dit over een uurtje of 2 nog zo zijn, dan kan ik zonder moeite kranten bezorgen ... *hoop hoop*
Dat is wel heel positief gedachtquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss S gewoon lekker de lente in met een gewicht onder de 70 kilo, yeah!
Een wedstrijd moet zeker goed zijn voor de motivatiequote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb weer wat gemist hoor![]()
Hardlopen al erg lang niet meer gedaan, maar oa. omdat m'n gewicht niet stijgt heb ik weinig motivatie om het wel te gaan doen (+weinig tijd; het is nog niet licht als ik in de avond wil lopen). Zo'n wedstrijd lijkt me wel wat, ook qua motivatie, in rdam heb je de ladies run bv, dat is vast wel haalbaar.
Vannacht ERG slecht (2 uur) geslapen, dus ik zat de hele tijd te knikkebollen en ben maar weggegaan v. onderzoekNog even voor mezelf werken en dan slapen thuis
![]()
Verder heb ik veel gedoe aan m'n hoofd w.b. soort-van-vriendje en ex-achtig enzo, en ik kom er maar niet uit om iets te beslissen. Moeilijk is zoiets hoor. Gelukkig heb ik niet veel vreetbuien ervan gehad (vnl. vrijdag en dat was ook gewoon honger).
Gevaarlijk werk voor de lijn dus?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:02 schreef mordradead het volgende:
hoorde zelfs dat er iedere vrijdag pils is in de bus![]()
![]()
liever steun jij me in mn afslankproces!quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
"haha"
Maar ook dat is een beslissingquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:
Een wedstrijd moet zeker goed zijn voor de motivatie
En als je niet kan beslissen is het niet slimmer om misschien ff allebei te laten? En gewoon op jezelf te focussen
Ja dat is waar...........en ook geen makkelijke beslissingquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Maar ook dat is een beslissingEn tja, er staat iig. voor morgen een afspraak
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:
Een wedstrijd moet zeker goed zijn voor de motivatie
Pas na het werk is het hoor, we moeten ongeveer een uur rijden en doen dat met 11 man... aankomende vrijdag zal het dus ongeveer half 3 zijn en de week erop pas na 12en omdat ik dan late dienst heb. Ik sta wel de hele tijd maar echt veel kcal zal ik wel niet verbranden nee maarja ik eet tussendoor niet en in de pauzes gewoon appels/brood en koffie dus opzich valt het verder wel mee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gevaarlijk werk voor de lijn dus?
Ik denk niet dat ik bier krijg bij mijn werk, tijdens de lunch met kleuters
Volgende week zondagquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Wanneer is het precies pasen?
Pasen is niet dit weekend maar dat weekend ernaquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Nou ik heb het gered, het viel eigenlijk wel mee met de wind, alleen op de grote rivieren bruggen heb ik een paar vervelende windstoten gehad, maar ik was er op bedacht. Zoiets is veel gevaarlijker als je het niet verwacht.
Miss_S: ik denk dat het je gaat lukken: voor 21 maart onder de 70 te komen. Ik denk............Kijkt in d'r glazen bol........69,8 kilo!!!
Wanneer is het precies pasen?
Ja hee, mijn glazen bol zegt 't. Dan zal er bij jou wel 70 staan, maar dan weet je dat het eigenlijk 69,8 isquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pasen is niet dit weekend maar dat weekend erna
En 69.8 dan moet ik wel iemands weegschaal lenen want de mijne rond af op halve kilo's en zou het nog 70 zijn![]()
Maar goed ik doe mijn best
Ik zal er aan denkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hee, mijn glazen bol zegt 't. Dan zal er bij jou wel 70 staan, maar dan weet je dat het eigenlijk 69,8 is
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:05 schreef Jeipod het volgende:
Pff ... waarom zijn woningstichtingen altijd zo slooooom
Zei je niet een tijd geleden dat je wou stoppen met die wodka? of heb ik me dat verbeeld?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Gegeten vandaag:
Ontbijt: 1 snee brood met osseworst en ui
Lunch: kroket (benzinepomp)
tussendoor: wodka met een beetje jus d'orange
Avondeten: kabeljauw/groenten/mihoen
toetje: Cornetto van het merk " not guilty"![]()
Tussendoor: 250 gr. ananas
Cal. voor vandaag: ± 1300: prima.Geen zuivel gegeten tho, moet morgen maar wat extra nemen.
mn zus woont weer thuis omdat haar relatie uit is. Staat al aantal weken ingeschreven en nog niets ... baal dr van want het is onmogelijk om met haar samen te wonen ...quote:
Ja. Dat zei ik en toen heb ik ook een week of 3 geen wodka meer gedronken. En nu heb ik weer een fles gekocht, als die leeg is, dan koop ik weer een tijdje niet. Zo gaat het zo'n beetje......Zolang ik er maar niet meer dan 1 drink vind ik het eigenlijk allang primaquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zei je niet een tijd geleden dat je wou stoppen met die wodka? of heb ik me dat verbeeld?
Dat klinkt goedquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat zei ik en toen heb ik ook een week of 3 geen wodka meer gedronken. En nu heb ik weer een fles gekocht, als die leeg is, dan koop ik weer een tijdje niet. Zo gaat het zo'n beetje......Zolang ik er maar niet meer dan 1 drink vind ik het eigenlijk allang primaZo'n 100 cal. extra, die ik dan wel weer bespaar op iets anders.
Hoezo? Drinkt hij niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt goed
Waarschijnlijk drink ik dit weekend minder alcohol dan normaal omdat ik bij mijn vriend ben
quote:
Jeetje wat een rotsituatie, ik hoop dat ze snel een nieuw huis heeft dan, want dit is idd niks nee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Jeipod het volgende:
[..]
mn zus woont weer thuis omdat haar relatie uit is. Staat al aantal weken ingeschreven en nog niets ... baal dr van want het is onmogelijk om met haar samen te wonen ...
-knip-
heeft ze een urgentie aangevraagd dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:05 schreef Jeipod het volgende:
Pff ... waarom zijn woningstichtingen altijd zo slooooom
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:17 schreef computergirl het volgende:
oeps....gisteravond heel laat thuis vanuit Oss omdat de treinen niet reden tussen Den Bosch en Utrecht. Dacht slim te zijn om om te reizen via Nijmegen, maar daar reden de treinen ook maar 1x per uur.
Op weg naar huis van het station even langs de AH: bak chipolata pudding gekocht en thuis achter elkaar op gegeten OEPS![]()
je krijgt geen urgentie als je relatie uit is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind het belachelijk dat men urgentie zou kunnen krijgen wanneer men geen woonruimte heeft omdat zijn of haar relatie uit is. Is gewoon je eigen probleem en het is niet aan de instanties om dat op te lossen.
Nu zie ik ook wel dat de situatie in dit geval niet echt goed leefbaar is.
Misschien kan ze buiten de woningstichting om een kamer huren bij een particuliere verhuurder, een hospita? In Den Helder zal dat toch wel betaalbaar zijn (unlike de Randstad, daar betaal je tegenwoordig 500 euro voor 9 m2).
oh ja joh? hoe kwam dat zo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:43 schreef Miss_S het volgende:
En STING ik moest vanmorgen nog aan je denken
Dan nóg vind ik het belachelijk dat je in dat geval meer kans (=meer 'woonduur') op een woning krijgt dan een ander. Het is toch niet aan instanties op de persoonlijke sores van mensen op te gaan lossen? Vind het oneerlijk ten opzichte van andere mensen die ook een woning zoeken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je krijgt geen urgentie als je relatie uit is.
Alleen als je jarenlang samenwoont met je partner, hetzij getrouwd, hetzij geregistreerd partnerschap, en de relatie gaat uit, dan moet meestal één van de twee ergens heen.
Omdat 9 van de 10 keer één van beide in de woning achterblijft, laat je geen woning voor anderen achter én ben je dus starter,wat je als vers gescheiden man/vrouw geen enkele kans geeft om van je man/vrouw weg te komen
Daarom is de regel ingesteld, dat bij het tonen van scheidinspapieren/papieren die het ontbinden van het partnerschap aantonen, gescheiden mensen de tijd mogen gebruiken als DOORSTROMER, dus de meettijd die ze in de laatste woning hadden, wat meestal langer is dan 4 jaar.. Dan heb je meer kans op een woning dan als Starter die zich net heeft ingeschreven.
Dus het enige wat er gebeurt is het meenemen van een meettijd, niet het verkrijgen van een urgentie![]()
Het probleem is niet dat mensen voorrang krijgen, maar dat er zo'n belachelijk lange wachtlijst is. Ik gun het mensen die scheiden van harte om snel een nieuwe woning te vinden, maar ik gun het mensen die bij hun ouders weg willen of een nieuwe baan hebben of kinderen krijgen of willen samenwonen net zo hard.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Dan nóg vind ik het belachelijk dat je in dat geval meer kans (=meer 'woonduur') op een woning krijgt dan een ander. Het is toch niet aan instanties op de persoonlijke sores van mensen op te gaan lossen? Vind het oneerlijk ten opzichte van andere mensen die ook een woning zoeken.
Magoed, dit is een beetje off-topic! Maar ik heb dan ook weinig te melden over afvallen, sta nog altijd stil.
O, dat zou hier zo verschrikkelijk NIET samengaan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Daarom, ik gun het iedereen evenveel en daarom moet niemand voorrang op die wachtlijst krijgen.
O jee, ik heb het idee opgevat om een broodbakmachine te kopen.
Gaat m.i. nog wel samen met willen afvallen. Ik moet er alleen minder van eten en op mijn beleg letten.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef freecell het volgende:
[..]
O, dat zou hier zo verschrikkelijk NIET samengaan!
Dat hangt van de plaats af. In Rotterdam mag je gewoon reageren op de woning die je wilt, en je mag 1x weigeren geloof ik. Dan is het wel altijd een voordeel. En zodra er regels zijn die de een voordeel geven, weet je gewoon dat er oneerlijke situaties ontstaan. Wie zegt dat een gescheiden persoon meer kamers 'nodig heeft' dan een starter?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef Jeipod het volgende:
En over die urgentie: Ik snap best dat ze mensen om scheidingen etc. urgentie geven. Die zijn toch op zoek naar ander soort woningen dan starters. Die mensen hebben veelal ook nog eens kinderen. Al die extra kamers heb jij als starter niet nodig. En btw: met urgentie krijg je een woning toegwezen ... deze mag je niet weigeren: doe je dit wel ben je je urgentie status kwijt. Dus het is niet altijd voordeel
wacht maar tot jij na 25 jaar huwelijk aan de kant wordt gezet voor een jonger mokkel en zo snel mogelijk het huis wil verlaten omdat je man daar met zijn nieuwe aanwinst wil gaan wonenquote:Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dan nóg vind ik het belachelijk dat je in dat geval meer kans (=meer 'woonduur') op een woning krijgt dan een ander. Het is toch niet aan instanties op de persoonlijke sores van mensen op te gaan lossen? Vind het oneerlijk ten opzichte van andere mensen die ook een woning zoeken.
Magoed, dit is een beetje off-topic! Maar ik heb dan ook weinig te melden over afvallen, sta nog altijd stil.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:Ik heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze
![]()
Connie Palmen. De achternaam staat er gewoon achter, hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, welke Connie?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Top MB, nu ik nog.
[..]
Connie Palmen. De achternaam staat er gewoon achter, hoor.
Wat is dat?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef Isabeau het volgende:
De Weetabix die ik heb gekocht voor 23 centis lekker!
Vanavond RPM, wish me luck, het lijkt me helemaal niks, maar ik wil het toch een keer gedaan hebben.
Ik lees een oudje, nml. De Wetten. Toen ik hem opensloeg, realiseerde ik me dat ik hem al eerder had gelezen en dat ik er toen niets aan vond. Ik lees hem nu nogmaals, maar ik denk niet dat ik mijn oordeel zal wijzigenquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Welk boek bedoel ik, muts
Als je Lucifer gaat lezen, ben ik nl heel benieuwd wat je ervan vindt.
Verse rookworst is wel lekkerder dan uit zo'n voorgefabriceerd pak, en ik had maar een klein stuk, maar het is gewoon niet mijn lievelingseten. Liever een stuk gekruid kipfilet met spinazie en gebakken aardappeltjes, als het dan toch Hollands moet zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
Boerenkool dat heb ik echt al 10 jaar niet meer op, zou ik best graag wel weer hebben
Maar dan zonder (rook) worst
Gefeliciteerd met je broertjequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef Jeipod het volgende:
Mn broertje is vandaag jarig .. viert het zondag. Vergeten tegen neef te zeggen, hij is er nu ... dus mijna vondeten is een gebakje. Misschien later op de avond beetje lasagne doen dan
Ik vind niets van worst echt lekkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verse rookworst is wel lekkerder dan uit zo'n voorgefabriceerd pak, en ik had maar een klein stuk, maar het is gewoon niet mijn lievelingseten. Liever een stuk gekruid kipfilet met spinazie en gebakken aardappeltjes, als het dan toch Hollands moet zijn.
Nou ja, bodyjam leek me ook helemaal niets (een soort streetdance, wat jij ook doet) en dat vond ik geweldig leuk haha. Je kan je zo in jezelf vergissen. Maar ik heb me vanmorgen verslapen voor de bodycombat en vanavond zijn er alleen dingen waar ik geen zin in heb (bodyvive en balance) en morgenmiddag heb ik een fitnessafspraak, dus dat kan ik beter nu ook niet gaan doen, dus dan maar RPMquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:27 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier Isa wie weet vind je het wel leuk
Voor bodyjam had ik me ook ooit ingeschreven maar zijn toen dingen fout gegaan dus ben toen bij deze hiphop/streetdance school terecht gekomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, bodyjam leek me ook helemaal niets (een soort streetdance, wat jij ook doet) en dat vond ik geweldig leuk haha. Je kan je zo in jezelf vergissen. Maar ik heb me vanmorgen verslapen voor de bodycombat en vanavond zijn er alleen dingen waar ik geen zin in heb (bodyvive en balance) en morgenmiddag heb ik een fitnessafspraak, dus dat kan ik beter nu ook niet gaan doen, dus dan maar RPM(een soort spinning is dat dus
)
En Weetabix is een übergezond uitziend ontbijtprodukt wat er heel droog en stoffig en vooral niet lekker uitziet met heel veel vezels. En ik vond het verrassend genoeg dus wel lekker!
Boerenkool, yum! Ik heb nog een zak in diepvries, volgende week maar klaarmaken anders is het alweer lente hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |