abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57313219
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dude, als je hier niets te zoeken hebt, anders dan gebitch posten, kan je bést ergens anders naartoe wieberen.
pi_57313868
Viking, just curious: vind je haar lelijk, of is het gewoon dat je normaal op blond valt en dit een brunette is, ofzo?
pi_57314027
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het komt uit een kookboekje met allemaal van die maffe experimentele recepten En ik hou wel van experimenteren!

Er zit overigens ook nog prei, limoen en kurkuma in.
Ik krijg nu een beeld van een exotische gele bananen mango smoothie gemixt met vissoep Mag ik het recept?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:55:00 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57314262
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, just curious: vind je haar lelijk, of is het gewoon dat je normaal op blond valt en dit een brunette is, ofzo?
Ik vind haar niet lelijk, maar ik heb ook niet zoiets van: 'Goh, daar zou ik op kunnen vallen'. En inderdaad, ik val over het algemeen op blond en dat is zij niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_57314775
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dilemma, dilemma, help needed!
Er is een vrouw die iets met mij wil afspreken, maar ik twijfel of ik wel met haar wil afspreken. Ze klinkt als heel leuk en interessant, maar qua uiterlijk is het niet echt mijn type. Ik ben er zo één die uiterlijk erg belangrijk vindt en normaal gesproken zou ik het nu afkappen. Probleem is alleen dat het me verder op zich wel een hele leuke en interessante vrouw lijkt. Ik ben alleen bang dat ik, wanneer ik met haar afspreek, verwachtingen wek bij haar, terwijl ik meer op vriendschappelijke basis met haar wil afspreken. Wat te doen? Gewoon afspreken of maar beter dumpen?

Verder dieettechnisch gesproken geen hele goede dag gehad, omdat ik steeds druk bezig ben geweest en geen zin heb gehad om naar de winkel te gaan .
Ik zou zeggen, geef haar een kans. Uit ervaring: als iemand een heel leuk persoon is, wordt diegene in jouw ogen steeds mooier (ik zag mijn vriend een halfjaar lang niet staan, tot ik doorhad wat een leuke jongen hij was, toen werd ie ook steeds mooier in mijn ogen).

En als het niets wordt, kan je altijd nog vriendinnen worden lijkt me? Daar zal ze vast heel interessant voor zijn, en kan er later nog iets ontstaan .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57314880
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Correct van oorsprong horen vrouwen lichter te wegen dan mannen, kijk alleen al naar de geschiedenis van de evaluatie theorie van de mensheid en zijn afstammelingen
Maargoed, we zijn al hoop jaren weg van de oorsprong! Vrouwen 'horen' dan zeker ook kleiner te zijn dan mannen?
Dat is ook niet het geval ... en je moet ook kijken naar lichaamsbouw heur ... ik ben niet dik maar heb wel een grote cupmaat. Niet dat dat nou al het gewicht met zich meebrengt, maar iedereen is anders. Dus je kan wel kijken naar lengte en gewicht, maar eigenlijk weet je dan nog niets ...
pi_57314990
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Maargoed, we zijn al hoop jaren weg van de oorsprong! Vrouwen 'horen' dan zeker ook kleiner te zijn dan mannen?
Dat is ook niet het geval ... en je moet ook kijken naar lichaamsbouw heur ... ik ben niet dik maar heb wel een grote cupmaat. Niet dat dat nou al het gewicht met zich meebrengt, maar iedereen is anders. Dus je kan wel kijken naar lengte en gewicht, maar eigenlijk weet je dan nog niets ...
Lichaamsbouw is inderdaad erg belangrijk, ik ben ook niet dik maar gelukkig ook niet mager
pi_57315103
net in een dolle bui even de klerenkast langsgelopen, vooral de broeken

De broeken die onderaan de stapel waren verdwenen omdat ze eigenlijk net te strak zaten, zijn inmiddels naar boven gegaan, maar moeten wel met riem gedragen worden jeetje! Nu ik die broeken even aan heb gedaan merk ik pas écht het enorme verschil

En de broek, die ik bij mijn eindexamen aan had (diploma-uitrijking) in 2004, zit nu écht ruim, wat inhoudt: ik ben slanker dan 4 jaar geleden, RUIM slanker

Dat wilde ik even met jullie delen, en dan ga ik nu douchen en naar bed
Ja doei.
pi_57316063
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind haar niet lelijk, maar ik heb ook niet zoiets van: 'Goh, daar zou ik op kunnen vallen'. En inderdaad, ik val over het algemeen op blond en dat is zij niet .
Nah, dan vind ik het persoonlijk wel een beetje oppervlakkig dat je er zo'n punt van maakt, terwijl ze wel leuk en interessant is.

Ik zou inderdaad maar gewoon geen afspraak maken, dan.

@ MB: Jeetje, fijn moet dat voelen, zeg! Zijn die broeken nog hip, dan?
pi_57317383
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

val over het algemeen op blond
Ik ook. Niet bewust, maar als ik erover nadenk welke meisjes ik écht zo aantrekkelijk heb gevonden dat ik er actief achteraan ben gestuiterd, dan waren het toch wel allemaal enigzins Scandinavische types. Misschien toeval, misschien een onbewuste voorkeur. Echt belangrijk heb ik het zelf sowieso nooit gevonden. Uiterlijk kan ervoor zorgen dat ik volkomen betoverd naar iemand kan gaan zitten staren, maar als het op echte verliefdheid aankomt dan heeft het niet zoveel invloed.

Maar ik ben met Isa eens dat je misschien beter niet kunt afspreken. Als je vooraf al weet dat je er niks méér mee zult willen dan een vriendschappelijk iets, dan is het aardiger om geen verwachtingen wekken. Als het ten minste de bedoeling van zo'n date is dat je een beetje bij elkaar polst of er iets uit te halen valt.
Ik weet het niet, ik date nooit. Nooit gedaan. Lijkt me hoogst ongemakkelijk. Iedereen waar ik ooit mee gefriemeld heb, heb ik via via leren kennen, of ik botste erop tijdens een feestje ofzo.
Het lijkt me zó raar om met iemand af te spreken die je nog nooit eerder hebt gezien, met als doel eens te kijken of je met elkaar matcht. Ik zou dat echt niet kunnen, en ik kan me er ook niet zoveel bij voorstellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door minilotje op 11-03-2008 22:55:32 ]
pi_57317467
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
net in een dolle bui even de klerenkast langsgelopen, vooral de broeken
En de broek, die ik bij mijn eindexamen aan had (diploma-uitrijking) in 2004, zit nu écht ruim, wat inhoudt: ik ben slanker dan 4 jaar geleden, RUIM slanker

Niet slecht! Heb je misschien ook nog broeken liggen van zeven jaar geleden (ik roep maar wat) die zonder riem goed zitten?
pi_57317719
Maar je kan toch afspreken om te kijken of het toch klikt? (Ik neem nu wel aan dat Viking haar tot nog toe alleen via internet kent?)

Ik ben gekoppeld aan mijn huidige meneer . Hij is een van de beste vrienden van een vriend, die ik kende van werk, (dus we hadden wel onoverlappende vriendenkringen.) Hij had al vaker gezegd dat hij zo'n leuke man voor me wist, maar ik was nauwelijks geinteresseerd, omdat a. ik nogal wild was in die dagen en b. die vriend een foto van Meneer C. op z'n prikbord had en daar zag ie er nogal gek en oud uit (hele grote zwarte bril enzo ). Anyway, op een gegeven moment gaf die vriend een afscheidsborrel omdat hij voor een half jaar moest filmen in het buitenland en daar was ie dan, Meneer C. ! T. had nog niet gezegd van: "Daar istie dan" , of we keken elkaar in de ogen en we waren Isn't romantisch?
pi_57317769
Hmm ik val nergens specifiek op ... enige wat ik weet is dat ik petjes aantrekkelijk blijk te vinden. Maar wat voor type het is maakt verder weinig uit. Al vind ik van die superblonde types vaak toch niets ... hmm ... toch enige voorkeur??
Magoed, van vrouwen vind ik blond en donker mooi. Blond omdat het zo lekker zomers is en toch wel aantrekkelijk en donker vanwege de 'mysterieusheis' oid. Magoed, gelukkig val ik niet op vrouwen
Lala, zo maar naar bed en me morgen een weg banen in het kutweer
pi_57321250
Hoihoi, ik zit aan de thee. Voor ontbijt is het écht te vroeg nog, dat doe ik om half 8 op mn werk wel.
pi_57321674
Conleche, wat een leuk verhaal
pi_57321983
Na een paar maanden weer een halve kilo afgevallen
71 dus op naar de 70 en dan eronder
  woensdag 12 maart 2008 @ 09:18:34 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57322273
Hartstikke goed, Saskia .

Ik ben alweer 2 uurtjes wakker. Al flink wat blz statistiek doorgeploegd. Nu eerst even douchen en dan weer verder. Met een uurtje eerder opstaan dan normaal kun je nog aardig wat extra werk verzetten, merk ik wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57322319
[viespraatje]ik kon eindelijk weer naar de wc [/viespraatje]

en de weegschaal gaf mij 77,0 aan vanochtend ik snap mijn lichaam niet meer
Ja doei.
pi_57322346
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 08:55 schreef Miss_S het volgende:
Na een paar maanden weer een halve kilo afgevallen
71 dus op naar de 70 en dan eronder
da's fijn

@CF: ik heb altijd vrij neutrale broeken gehad,dus wonder boven wonder zijn ze niet meteen 'uit'
Ja doei.
pi_57322436
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:18 schreef Viking84 het volgende:
Hartstikke goed, Saskia .
Dankjewel, maar dit kan toch niet liggen aan dat ik nu 2 dagen gesport heb......

En zeker hele fijn MoBlo maar voelde het wel al aankomen

Net voor het eerst sinds lange tijd ontbijten met bruine boterhammen
pi_57322510
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel, maar dit kan toch niet liggen aan dat ik nu 2 dagen gesport heb......

En zeker hele fijn MoBlo maar voelde het wel al aankomen

Net voor het eerst sinds lange tijd ontbijten met bruine boterhammen
heb je nou nog niet van een zeker poster geleerd dat boterhammen van de duivel zijn???
Ja doei.
pi_57322531
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 09:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb je nou nog niet van een zeker poster geleerd dat boterhammen van de duivel zijn???
Niets mis mee
pi_57323590
Ik heb weer een relletje gemist !
Gister 1.5 uur kickboksen
en een half uur gerend gelopen
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:00:15 #174
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57323769
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb weer een relletje gemist !
Gister 1.5 uur kickboksen
en een half uur gerend gelopen
een half uurtje gerend gelopen? waarom niet constant!? je hebt de conditie van een verschrompelde naaktslak! en nee, 1,5 uur kickboxen rekent dicator pretkroket niet mee!
pi_57323959
Het is weer gezellig hier

Ik ben weer in Deventer, wat een kutweer is het zeg. Het liefst zou ik gewoon de hele dag binnenblijven, maar moet strax nog naar het ziekenhuis voor de uitslag van MRI-scan ( duimen jullie?) en vanavond zwemmen, dus moet er toch nog wel een paar keer doorheen vandaag.

Heb nog geen idee wat ik vanavond ga eten, heb nog een pizza in de vriezer liggen, maar kan ook zijn dat ik nog ff boodschappen ga doen.
pi_57324052
Wat dacht je, Pretkroket? Weer eens tijd om te komen baggeren in Slank? Gaarne iets zinnigs melden of wegblijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57324309
Kroketten waren wel gezonder dan een broodje kaas toch?
Ja doei.
pi_57324345
Wat een hoop gezeik hier zeg hebben sommige mensen teveel tijd over

Ik heb net mijn kamer opgeruimd (prikbord opgehangen en posters van Amy Brown opgehangen) en schoongemaakt
Vanmiddag maar eens aan verslagen gaan werken en vanavond weer dansen
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:34:50 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57324373
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:
Wat een hoop gezeik hier zeg hebben sommige mensen teveel tijd over
Klop jezelf maar op de borst, want dit keer ben jij er eens níet bij betrokken .
Ik zit bij statistiek. Heul gezellig. Wekt de behoefte aan baggeren op .
Niet meer actief op Fok!
pi_57324407
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klop jezelf maar op de borst, want dit keer ben jij er eens níet bij betrokken .
Ik zit bij statistiek. Heul gezellig. Wekt de behoefte aan baggeren op .
Ja maar ik vind dit gezeik anders dan mijn gezeik
Ik heb het altijd goed bedoelt en draai al jaren mee in deze topics en ben niet een man die ff binnen komt stormen met zulke opmerkingen
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:39:25 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57324450
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar ik vind dit gezeik anders dan mijn gezeik
Ik heb het altijd goed bedoelt en draai al jaren mee in deze topics en ben niet een man die ff binnen komt stormen met zulke opmerkingen
Nou MrJLo kwam hier wel vaker en toen deed hij ook normaal.
Hij was alleen een beetje op z'n teentjes getrapt toen z'n broodadvies in de wind werd geslagen en toen is 'ie gaan klieren.
Niet meer actief op Fok!
pi_57324505
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou MrJLo kwam hier wel vaker en toen deed hij ook normaal.
Hij was alleen een beetje op z'n teentjes getrapt toen z'n broodadvies in de wind werd geslagen en toen is 'ie gaan klieren.
Daarvoor waren er al problemen volgens mij hoor, sowieso met hem in mijn fobo
pi_57324729
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je, Pretkroket? Weer eens tijd om te komen baggeren in Slank? Gaarne iets zinnigs melden of wegblijven.
Ik kan het wel hebben weet wie 't zegt..
pi_57324774
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik kan het wel hebben weet wie 't zegt..
Dat is zo
Maar toch hoort het niet in ons topic

Ik ga zometeen alweer lunchen..........weer brood maar dan met een gebakken ei erbij
pi_57325517
Pretkroket is een jonger broertje: ik wil de dag weleens meemaken dat jongere broertjes aardig zijn voor hun zussies

Ik heb net ontbeten met een snee brood met osseworst.

En ik moet zo direct door de storm weer terug naar Amsterdam
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:58:46 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57325986
Iedereen die nog naar buiten moet: succes, want het is echt kloteweer.
Ik hoef er iig niet meer door, want ik heb meteen maar even boodschappen gedaan.
Mark en ik hadden allebei 'very good' op onze SPSS-opdrachten, dus dat maakt alles wel weer goed .
Niet meer actief op Fok!
pi_57326316
het stormt aardig hier idd

nog één college (Propositielogica) en daarna spinnen Heb ook een leuk groepje voor het werkstuk dat bij dit college hoort, dus het gaat helemaal goedkomen, als het meezit.

Alleen morgen Wiskunde gaat dus écht niet lukken maar net als meerdere studiegenoten gooi ik mijn kansen op het blok Kansberekening..

Net braaf mijn boterhammen met knoflookzooi op en nog een half uurtje tot college.. Moet eigenlijk wat aan wiskunde doen, maar het is toch hopeloos... Misschien zo toch maar wat gaan lezen...
Ja doei.
pi_57326328
valt hier best mee, waait enorm maar nauwelijks regen.
Hardlopen met wind-mee lijkt me wel cooooool.
pi_57326369
Hier stormt en regent het anders behoorlijk :S

De soap gaat nog even door :S Op de MRI zagen ze wel dat een gedeelte van de dunne darm niet goed ontplooide, maar ze konden niet zien waardoor dat kwam :S Dacht toch echt dat die MRI's wel zo specifiek alles lieten zien dat ze wel konden zien of het een ontsteking is of niet, maar niet dus :S

Ze kan de ziekte van Crohn dus nog niet uitsluiten, maar ze kan ook de diagnose nog niet stellen :S

Ze had zelf de MRI niet gezien, dus ze gaat hem als ze terug is van vakantie zelf bekijken, en tot die tijd gaan we maar gewoon symptoombestrijding doen, met medicijnen die je ook krijgt als je Crohn hebt. Dus die ga ik morgen maar ophalen bij de apotheek en dan 14 april moet ik weer terugkomen.

Nu eerst eten, nog niet gedaan, dus maar wat tosti's maken

Vanavond moet ik weer naar buiten om te zwemmen, maar hoop dat het dan wat afgezakt is
pi_57327634
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:20 schreef Sylvana het volgende:
Hier stormt en regent het anders behoorlijk :S

De soap gaat nog even door :S Op de MRI zagen ze wel dat een gedeelte van de dunne darm niet goed ontplooide, maar ze konden niet zien waardoor dat kwam :S Dacht toch echt dat die MRI's wel zo specifiek alles lieten zien dat ze wel konden zien of het een ontsteking is of niet, maar niet dus :S

Ze kan de ziekte van Crohn dus nog niet uitsluiten, maar ze kan ook de diagnose nog niet stellen :S

Ze had zelf de MRI niet gezien, dus ze gaat hem als ze terug is van vakantie zelf bekijken, en tot die tijd gaan we maar gewoon symptoombestrijding doen, met medicijnen die je ook krijgt als je Crohn hebt. Dus die ga ik morgen maar ophalen bij de apotheek en dan 14 april moet ik weer terugkomen.

Nu eerst eten, nog niet gedaan, dus maar wat tosti's maken

Vanavond moet ik weer naar buiten om te zwemmen, maar hoop dat het dan wat afgezakt is
hopelijk leidt dit wel naar de diagnose.
pi_57328259
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:34 schreef conleche het volgende:
Pretkroket is een jonger broertje: ik wil de dag weleens meemaken dat jongere broertjes aardig zijn voor hun zussies
Ik heb geen broertjes hoor

En hier is het inderdaad ook slecht weer hoop dat het vanavond beter is als ik over de snelweg moet
pi_57328260
Succes met het, nog veel langere, wachten Sylvana! en hopen dat die medicijnen werken tegen de pijn.

Het stormt. Erg hard. En ik moest van school naar huis fietsen. Het regende en ik had de wind pal tegen ... wow, dat was echt vermoeiend. Had ook nog niet geluncht, dan vind ik het altijd extra zwaar om inspanning te leveren. Maar ik ben thuis gekomen, zonder te vallen of weg te waaien .

En dan nu maar eens aan het werk ... echt geen zin om aan mijn schoolwerk te gaan, maar over een paar dagen krijg ik spijt als ik nu niets doe ...
pi_57328311
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef omearos het volgende:

[..]

hopelijk leidt dit wel naar de diagnose.
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Succes met het, nog veel langere, wachten Sylvana! en hopen dat die medicijnen werken tegen de pijn.
Thnx. Ik hoop het ook, maar goed, het is nog even afwachten dus.

Ik ga morgen lekker een dagje naar de sauna in Zutphen ( Ryokan) We zouden eigenlijk als Peter en ik 1 jaar hebben samen naar de sauna gaan, maar nou gaan we dus naar Parijs. En het is al ff geleden dat ik naar de sauna ben geweest, dus vind het wel weer eens tijd worden Ryokan ben ik nog nooit geweest, ook al is het vlakbij en makkelijk te bereiken met het OV. Ze hebben er echt veel faciliteiten, en ook maar een hotstone-massage van 55 minuten bijgeboekt, daar ben ik ook erg benieuwd naar Dus dat wordt lekker genieten morgen ( ga gewoon alleen, Peter moet werken)
pi_57328354
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb geen broertjes hoor
Principessa wel

Oh ja, en lekker dat je eindelijk weer wat bent afgevallen
pi_57328521
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Principessa wel

Oh ja, en lekker dat je eindelijk weer wat bent afgevallen
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?

En ja was er ook erg blij mee nu eens gaan kijken naar die 70
pi_57328676
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Oh bij deze biedt hij zijn excuses aan maar dat je nog wel een dik hoofd hebt en dikke armen ( )
nevermind
pi_57328724
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oh bij deze biedt hij zijn excuses aan maar dat je nog wel een dik hoofd hebt en dikke armen ( )
nevermind
Ik hoef geen excuses van dat soort mensen
pi_57328817
Je staat @ fok onder de klb/onz mensen bekend als relbaaar. Daar maken ze blijkbaar gebruik van. Beetje jammer.
pi_57328820
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat heb ik niet eens gezien, laat maar .

... het lijkt even droog te zijn, en even wat minder te waaien ... laat dit over een uurtje of 2 nog zo zijn, dan kan ik zonder moeite kranten bezorgen ... *hoop hoop*
pi_57329015
Miss S gewoon lekker de lente in met een gewicht onder de 70 kilo, yeah!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')