Dude, als je hier niets te zoeken hebt, anders dan gebitch posten, kan je bést ergens anders naartoe wieberen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik krijg nu een beeld van een exotische gele bananen mango smoothie gemixt met vissoepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het komt uit een kookboekje met allemaal van die maffe experimentele receptenEn ik hou wel van experimenteren!
Er zit overigens ook nog prei, limoen en kurkuma in.
Ik vind haar niet lelijk, maar ik heb ook niet zoiets van: 'Goh, daar zou ik op kunnen vallen'. En inderdaad, ik val over het algemeen op blond en dat is zij nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, just curious: vind je haar lelijk, of is het gewoon dat je normaal op blond valt en dit een brunette is, ofzo?
Ik zou zeggen, geef haar een kans. Uit ervaring: als iemand een heel leuk persoon is, wordt diegene in jouw ogen steeds mooierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dilemma, dilemma, help needed!
Er is een vrouw die iets met mij wil afspreken, maar ik twijfel of ik wel met haar wil afspreken. Ze klinkt als heel leuk en interessant, maar qua uiterlijk is het niet echt mijn type. Ik ben er zo één die uiterlijk erg belangrijk vindt en normaal gesproken zou ik het nu afkappen. Probleem is alleen dat het me verder op zich wel een hele leuke en interessante vrouw lijkt. Ik ben alleen bang dat ik, wanneer ik met haar afspreek, verwachtingen wek bij haar, terwijl ik meer op vriendschappelijke basis met haar wil afspreken. Wat te doen? Gewoon afspreken of maar beter dumpen?
Verder dieettechnisch gesproken geen hele goede dag gehad, omdat ik steeds druk bezig ben geweest en geen zin heb gehad om naar de winkel te gaan.
Maargoed, we zijn al hoop jaren weg van de oorsprong! Vrouwen 'horen' dan zeker ook kleiner te zijn dan mannen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Correct van oorsprong horen vrouwen lichter te wegen dan mannen, kijk alleen al naar de geschiedenis van de evaluatie theorie van de mensheid en zijn afstammelingen
Lichaamsbouw is inderdaad erg belangrijk, ik ben ook niet dik maar gelukkig ook niet magerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:19 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Maargoed, we zijn al hoop jaren weg van de oorsprong! Vrouwen 'horen' dan zeker ook kleiner te zijn dan mannen?
Dat is ook niet het geval ... en je moet ook kijken naar lichaamsbouw heur ... ik ben niet dik maar heb wel een grote cupmaat. Niet dat dat nou al het gewicht met zich meebrengt, maar iedereen is anders. Dus je kan wel kijken naar lengte en gewicht, maar eigenlijk weet je dan nog niets ...
Nah, dan vind ik het persoonlijk wel een beetje oppervlakkig dat je er zo'n punt van maakt, terwijl ze wel leuk en interessant is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar ik heb ook niet zoiets van: 'Goh, daar zou ik op kunnen vallen'. En inderdaad, ik val over het algemeen op blond en dat is zij niet.
Ik ook. Niet bewust, maar als ik erover nadenk welke meisjes ik écht zo aantrekkelijk heb gevonden dat ik er actief achteraan ben gestuiterd, dan waren het toch wel allemaal enigzins Scandinavische types. Misschien toeval, misschien een onbewuste voorkeur.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:29 schreef motorbloempje het volgende:net in een dolle bui even de klerenkast langsgelopen, vooral de broeken
En de broek, die ik bij mijn eindexamen aan had (diploma-uitrijking) in 2004, zit nu écht ruim, wat inhoudt: ik ben slanker dan 4 jaar geleden, RUIM slanker![]()
da's fijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:55 schreef Miss_S het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na een paar maanden weer een halve kilo afgevallen
![]()
![]()
![]()
![]()
71 dus op naar de 70 en dan eronder
Dankjewel, maar dit kan toch niet liggen aan dat ik nu 2 dagen gesport heb......quote:
heb je nou nog niet van een zeker poster geleerd dat boterhammen van de duivel zijn???quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel, maar dit kan toch niet liggen aan dat ik nu 2 dagen gesport heb......
En zeker hele fijn MoBlo![]()
maar voelde het wel al aankomen
Net voor het eerst sinds lange tijd ontbijten met bruine boterhammen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je nou nog niet van een zeker poster geleerd dat boterhammen van de duivel zijn???![]()
![]()
![]()
een half uurtje gerend gelopen? waarom niet constant!? je hebt de conditie van een verschrompelde naaktslak! en nee, 1,5 uur kickboxen rekent dicator pretkroket niet mee!quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb weer een relletje gemist!
Gister 1.5 uur kickboksen
en een half uur gerend gelopen
Klop jezelf maar op de borst, want dit keer ben jij er eens níet bij betrokkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:33 schreef Miss_S het volgende:
Wat een hoop gezeik hier zeghebben sommige mensen teveel tijd over
Ja maar ik vind dit gezeik anders dan mijn gezeikquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klop jezelf maar op de borst, want dit keer ben jij er eens níet bij betrokken.
Ik zit bij statistiek. Heul gezellig. Wekt de behoefte aan baggeren op.
Nou MrJLo kwam hier wel vaker en toen deed hij ook normaal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dit gezeik anders dan mijn gezeik
Ik heb het altijd goed bedoelt en draai al jaren mee in deze topics en ben niet een man die ff binnen komt stormen met zulke opmerkingen
Daarvoor waren er al problemen volgens mij hoor, sowieso met hem in mijn foboquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou MrJLo kwam hier wel vaker en toen deed hij ook normaal.
Hij was alleen een beetje op z'n teentjes getrapt toen z'n broodadvies in de wind werd geslagen en toen is 'ie gaan klieren.
Ik kan het wel hebben weet wie 't zegt..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je, Pretkroket? Weer eens tijd om te komen baggeren in Slank? Gaarne iets zinnigs melden of wegblijven.
Dat is zoquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben weet wie 't zegt..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:20 schreef Sylvana het volgende:
Hier stormt en regent het anders behoorlijk :S
De soap gaat nog even door :S Op de MRI zagen ze wel dat een gedeelte van de dunne darm niet goed ontplooide, maar ze konden niet zien waardoor dat kwam :S Dacht toch echt dat die MRI's wel zo specifiek alles lieten zien dat ze wel konden zien of het een ontsteking is of niet, maar niet dus :S
Ze kan de ziekte van Crohn dus nog niet uitsluiten, maar ze kan ook de diagnose nog niet stellen :S
Ze had zelf de MRI niet gezien, dus ze gaat hem als ze terug is van vakantie zelf bekijken, en tot die tijd gaan we maar gewoon symptoombestrijding doen, met medicijnen die je ook krijgt als je Crohn hebt. Dus die ga ik morgen maar ophalen bij de apotheek en dan 14 april moet ik weer terugkomen.
Nu eerst eten, nog niet gedaan, dus maar wat tosti's maken
Vanavond moet ik weer naar buiten om te zwemmen, maar hoop dat het dan wat afgezakt is
Ik heb geen broertjes hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:34 schreef conleche het volgende:
Pretkroket is een jonger broertje: ik wil de dag weleens meemaken dat jongere broertjes aardig zijn voor hun zussies![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef omearos het volgende:
[..]hopelijk leidt dit wel naar de diagnose.
Thnx. Ik hoop het ook, maar goed, het is nog even afwachten dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Succes met het, nog veel langere, wachten Sylvana!en hopen dat die medicijnen werken tegen de pijn.
Principessa welquote:
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Principessa wel
Oh ja, en lekker dat je eindelijk weer wat bent afgevallen
Oh bij deze biedt hij zijn excuses aan maar dat je nog wel een dik hoofd hebt en dikke armen (quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?![]()
En ja was er ook erg blij meenu eens gaan kijken naar die 70
Ik hoef geen excuses van dat soort mensenquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oh bij deze biedt hij zijn excuses aan maar dat je nog wel een dik hoofd hebt en dikke armen ()
nevermind
Dat heb ik niet eens gezien, laat maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom moet die mij dan lastig vallen?![]()
En ja was er ook erg blij meenu eens gaan kijken naar die 70
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |