Loop alles door te lezen en voel me eerlijk gezegd enorm aangesproken door deze hersenloze comment!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cm
68kilo bij zo'n lengte bij een man is nou ook niet echt wat ik mooi kan noemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Loop alles door te lezen en voel me eerlijk gezegd enorm aangesproken door deze hersenloze comment!
Als ik je naam mag geloven ben jij man. Mannen hebben een andere bouw dan een vrouwenlichaam, mannen wegen over het algemeen wat minder (tenzij je 40+ incl bierbuik bent). Vrouwen hebben ook nog eens borsten mee te dragen en dat weegt ook wel wat.
Magoed al ben je vrouw, wat is dit voor comment? Iedereen is anders hoor. Ik weeg 76 en ben 1.80. Ben absoluut niet dik te noemen ... en wat is zwaar?
Heb je wel genoeg vezels gegeten?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
mijn darmen hebben even een flinke schop nodig.. ben al in geen 4 dagen (normaal) naar het toilet geweestvind je het gek dat ik 78,6 woog vanochtend
![]()
![]()
bleh..
maar, zodadelijk ga ik lekker een italiaanse salade voor mezelf makenen oppeuzelen
Ik weet dat het niet veel is, maar meer gaat het niet wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
20/12.50 is 63 cent per persoon
is ook niet veel
goedkoop is volgens mij 2.5 p.p.
Wat dacht je van andijviestamppot (kwam op het idee omdat Miss S het erover had) en als je daar niet van houdt, zuurkool? Zak aardappelen, groenten en wat magere rookworsten. Dat moet te doen zijn van 12,50quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet veel is, maar meer gaat het niet worden. Is het budget van de club, anders kunnen we de contributie wel naar een 100 euro per jaar verhogen. En je kan er redelijk goed van koken (de eerder genoemde dingen, pannenkoeken enzo, vorige keer hebben we tosti's en broodjes gezond gemaakt).
Vroeger aten we altijd brood met plastic kaas. Maar echt niemand een ideetje?
Echt vervelend is dat! Heb ik ook om de zoveel tijd. En dan na een aantal dagen meot je opeens en meteen ook super nodig en dan ontlaad de boel weerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
mijn darmen hebben even een flinke schop nodig.. ben al in geen 4 dagen (normaal) naar het toilet geweestvind je het gek dat ik 78,6 woog vanochtend
![]()
![]()
bleh..
maar, zodadelijk ga ik lekker een italiaanse salade voor mezelf makenen oppeuzelen
voor zover ik weet wel ja.. maar zoals Jeipod zei: af en toe heb ik weer 's zo'n week... hoop dat ik straks even 'lekker kan gaan zitten'quote:
of aardappelpuree gestampt met wat bosuitjes en hardgebakken spekjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat dacht je van andijviestamppot (kwam op het idee omdat Miss S het erover had) en als je daar niet van houdt, zuurkool? Zak aardappelen, groenten en wat magere rookworsten. Dat moet te doen zijn van 12,50
Of de aloude chili con carne!! (m'n arme tijd komt weer boven)
Weet je wat goed is voor je armen? Lange afstandlopen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef minilotje het volgende:
Tussentijdse overweging: zou jongleren goed zijn tegen bolle bovenarmen? Da's nou echt een stukje lijf dat wel wat strakker mag. Of twee stukjes eigenlijk.
Oh, en: op hoepelvragen kom ik morgen per PM terug.
Correct van oorsprong horen vrouwen lichter te wegen dan mannen, kijk alleen al naar de geschiedenis van de evaluatie theorie van de mensheid en zijn afstammelingenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:28 schreef Jeipod het volgende:
[..]
Loop alles door te lezen en voel me eerlijk gezegd enorm aangesproken door deze hersenloze comment!
Als ik je naam mag geloven ben jij man. Mannen hebben een andere bouw dan een vrouwenlichaam, mannen wegen over het algemeen wat minder (tenzij je 40+ incl bierbuik bent). Vrouwen hebben ook nog eens borsten mee te dragen en dat weegt ook wel wat.
Magoed al ben je vrouw, wat is dit voor comment? Iedereen is anders hoor. Ik weeg 76 en ben 1.80. Ben absoluut niet dik te noemen ... en wat is zwaar?
ik zat ook al te denken 'lees ik dat nou goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:12 schreef minilotje het volgende:
[..]
![]()
Knul, wat breng jij een hoop amusement in het topic.
quote:Politie geeft groen licht voor Fortis City-Pier-City Loop
De Fortis City-Pier-City Loop gaat zaterdag onverkort en ongestoord door. Die garantie heeft de organisatie dinsdagmiddag 11 maart gekregen tijdens een overleg in Den Haag met vertegenwoordigers van de politievakbonden.
,,Het was een goed en constructief gesprek’’, aldus directeur Mario Kadiks. ,,Het evenement zal precies zo worden gehouden zoals de deelnemers het van ons verwachten. Lopers in alle disciplines kunnen gerust zijn. Er is geen probleem en er komt ook geen probleem.’’ De politiebonden in Nederland hebben een slepend cao-conflict met de minister van binnenlandse zaken. Sinds december hebben de bonden hun eisen diverse malen kracht bijgezet door het voeren van stakingsacties. Ook deze week wordt er onderhandeld. ,,Mocht er voor zaterdag geen oplossing zijn van het conflict, dan hebben we de garantie dat de Fortis City-Pier-City Loop niet zal worden getroffen door een staking van de politie. Een eventuele politieactie zal dan een dusdanig karakter hebben dat al onze deelnemers ongestoord en onverkort hun race kunnen lopen’’, aldus Mario Kadiks.
Namens de organisatie spreekt hij zijn waardering uit voor de constructieve wijze waarop de politievakbonden hebben meegedacht over het belang van het gewoon door laten gaan van de 34ste editie van de Fortis City-Pier-City Loop, die zaterdag aanstaande van start zal gaan met een groot deelnemersveld en traditioneel langs de kant een grote schare publiek.
Ik denk dat je best veel motivatie kan halen uit het doelbewust trainen voor een wedstrijdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Veiligheidsspeldje een tijdje geleden motivatieproblemen had bij het hardlopen: daar ben ik nu ook belandIk heb nog steeds heel veel zin om te gaan, maar na een paar km. heb ik er al weer genoeg van. Heb vandaag wel m'n 5k uitgelopen, maar m'n tijd was bagger (28 minuten) en ben ook helemaal natgeregend. Ik hoop dat ik de lol weer kan hervinden. Misschien moet ik me ook inschrijven voor een wedstrijd en daar dan voor gaan trainen......
uh huhquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je best veel motivatie kan halen uit het doelbewust trainen voor een wedstrijdKan je direct zien dat je helemaal niet langzaam loopt
![]()
MoBlo, fijn dat de poes weer thuis is!
En dames, leer nou eens vervelende betweters te negeren![]()
Ik heb lekker weer bloemkoolbanaanavocadozalmsoep opLekker zeg.
Das wel fijn als het zo soepel gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:54 schreef Chicolate het volgende:
Hij ging best goed. We hadden bijna niet voorbereid, gingen daar gewoon staan, mijn vriend (waarmee ik de presentatie hou) had net koorts enzo gekregen, is nog steeds ziek, maar het ging gewoon goed
. Mensen moesten lachen om de manier waarop we dingen vertelden, elkaar gevoelsmatig aanvulden en de antwoorden die we op vragen gaven. Stiekem gespiekt op het beoordelingsformulier, we hebben het goed gedaan
. Wanneer moet jij hem houden?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb lekker weer bloemkoolbanaanavocadozalmsoep opLekker zeg.
Hmm moeilijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dilemma, dilemma, help needed!
Er is een vrouw die iets met mij wil afspreken, maar ik twijfel of ik wel met haar wil afspreken. Ze klinkt als heel leuk en interessant, maar qua uiterlijk is het niet echt mijn type. Ik ben er zo één die uiterlijk erg belangrijk vindt en normaal gesproken zou ik het nu afkappen. Probleem is alleen dat het me verder op zich wel een hele leuke en interessante vrouw lijkt. Ik ben alleen bang dat ik, wanneer ik met haar afspreek, verwachtingen wek bij haar, terwijl ik meer op vriendschappelijke basis met haar wil afspreken. Wat te doen? Gewoon afspreken of maar beter dumpen?
Verder dieettechnisch gesproken geen hele goede dag gehad, omdat ik steeds druk bezig ben geweest en geen zin heb gehad om naar de winkel te gaan.
Gewoon doen, misschien dat het qua seks niks wordt, maar als ze echt leuk is dan heb je er een vriendin bij! (of woont ze in Limburg?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dilemma, dilemma, help needed!
Er is een vrouw die iets met mij wil afspreken, maar ik twijfel of ik wel met haar wil afspreken. Ze klinkt als heel leuk en interessant, maar qua uiterlijk is het niet echt mijn type. Ik ben er zo één die uiterlijk erg belangrijk vindt en normaal gesproken zou ik het nu afkappen. Probleem is alleen dat het me verder op zich wel een hele leuke en interessante vrouw lijkt. Ik ben alleen bang dat ik, wanneer ik met haar afspreek, verwachtingen wek bij haar, terwijl ik meer op vriendschappelijke basis met haar wil afspreken. Wat te doen? Gewoon afspreken of maar beter dumpen?
Verder dieettechnisch gesproken geen hele goede dag gehad, omdat ik steeds druk bezig ben geweest en geen zin heb gehad om naar de winkel te gaan.
dat dus...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Viking, niet afspreken. Als je zo gefixeerd bent op zoiets triviaals als uiterlijk dan gun ik die vrouw een leuker iemand die zich daar niet zo mee bezig houdt. Je gaat je waarschijnlijk alleen maar aan haar uiterlijk ergeren als je dat zo belangrijk vindt. Zoek dus iemand die je fysiek wel direct aantrekkelijk vindt.
Ga naar de winkel van Sinkel en koop jezelf een meter lont.quote:
Joh, doe niet zo geïrriteerd!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Viking, niet afspreken. Als je zo gefixeerd bent op zoiets triviaals als uiterlijk dan gun ik die vrouw een leuker iemand die zich daar niet zo mee bezig houdt. Je gaat je waarschijnlijk alleen maar aan haar uiterlijk ergeren als je dat zo belangrijk vindt. Zoek dus iemand die je fysiek wel direct aantrekkelijk vindt.
Triviaal, maybe, maar niet geheel en al onbelangrijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Joh, doe niet zo geïrriteerd!
Het punt is gewoon dat er wel sprake moet zijn van enige fysieke klik. Uiterlijk is niet alles, maar net als in het echt is het wel een eerste selectiecriterium. Is er een fysieke klik (die er in het echt niet eens hoeft te zijn en toegegeven, misschien is die er nu niet, maar in het echt wel), dan kijk ik verder. En het gaat ook niet om zoiets triviaals als seks, Conleche.
True, maar Conleche doet net alsof ik alleen met vrouwen afspreek voor seks en dat is beslist niet waarquote:
O, dat zal ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, als de brandweer een brand bestrijdt doen ze dat meestal met water, niet met vuur.
En ja, Viking, ik vind dus ook dat er sprake moet zijn van een fysieke klik en daarom moet je niet afspreken. Je hebt alleen misschien een wat hogere standaard dan anderen waardoor je veel leuke vrouwen zal mislopen.
Nou nee dat was niet wat ik bedoelde, dat je direct seks moest, maar het moest wel een optie zijn toch??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar Conleche doet net alsof ik alleen met vrouwen afspreek voor seks en dat is beslist niet waar. Ik ben niet als die jongens die roepen 'zak over het hoofd en gaan voor het vaderland'
.
Het komt uit een kookboekje met allemaal van die maffe experimentele receptenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat?![]()
Daar zit echt al mijn favoriete eten in, alleen samen klinkt het erg ehm...apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |