abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57344963
Goeiemorgen

Vanaf maandag heb ik de knop omgezet om weer serieus aan m'n gewicht te werken.
In november heb ik een knieblessure opgelopen en sindsdien heb ik niet meer kunnen hardlopen
Daardoor ben ik ook gelijk minder goed gaan opletten met eten. Resultaat: 5kg erbij.
Maar die gaan we eens even in no-time eraf halen.

Vanavond heb ik een tweede afspraak met de fysio, om te kijken wat er precies met m'n knie aan de hand is.
Eergisteren had ik m'n intake, waarbij hij aangaf dat m'n knieen in principe in goede conditie zijn en ik dus waarschijnlijk op een verkeerde manier hardloop of de verkeerde schoenen heb.
Vind het wel zwaar klote, want vooral nu met de lente in zicht, mis ik het hardlopen best wel.
De sportschool vind ik alleen leuk en goed voor groepstrainingen.
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:40:33 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57344994
.

Ik ben ook weer van de partij .
Al even wat voor de studie gedaan en zo dadelijk ga ik even naar de RUG om wat papieren te kopieren .
En dan even bij de Slegte rondstruinen of ze nog interessante boeken hebben (daar heb ik nog het meest zin in, haha).
Verder weinig bijzonders. Vanmiddag nog wat statistiek doen, misschien, ik zie het wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_57345024
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:17 schreef computergirl het volgende:
oeps....gisteravond heel laat thuis vanuit Oss omdat de treinen niet reden tussen Den Bosch en Utrecht. Dacht slim te zijn om om te reizen via Nijmegen, maar daar reden de treinen ook maar 1x per uur.

Op weg naar huis van het station even langs de AH: bak chipolata pudding gekocht en thuis achter elkaar op gegeten OEPS

Oss dat is wel vlakbij mij

En STING ik moest vanmorgen nog aan je denken
pi_57345399
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 07:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind het belachelijk dat men urgentie zou kunnen krijgen wanneer men geen woonruimte heeft omdat zijn of haar relatie uit is. Is gewoon je eigen probleem en het is niet aan de instanties om dat op te lossen.
Nu zie ik ook wel dat de situatie in dit geval niet echt goed leefbaar is.
Misschien kan ze buiten de woningstichting om een kamer huren bij een particuliere verhuurder, een hospita? In Den Helder zal dat toch wel betaalbaar zijn (unlike de Randstad, daar betaal je tegenwoordig 500 euro voor 9 m2).
je krijgt geen urgentie als je relatie uit is.

Alleen als je jarenlang samenwoont met je partner, hetzij getrouwd, hetzij geregistreerd partnerschap, en de relatie gaat uit, dan moet meestal één van de twee ergens heen.
Omdat 9 van de 10 keer één van beide in de woning achterblijft, laat je geen woning voor anderen achter én ben je dus starter,wat je als vers gescheiden man/vrouw geen enkele kans geeft om van je man/vrouw weg te komen

Daarom is de regel ingesteld, dat bij het tonen van scheidinspapieren/papieren die het ontbinden van het partnerschap aantonen, gescheiden mensen de tijd mogen gebruiken als DOORSTROMER, dus de meettijd die ze in de laatste woning hadden, wat meestal langer is dan 4 jaar.. Dan heb je meer kans op een woning dan als Starter die zich net heeft ingeschreven.
Dus het enige wat er gebeurt is het meenemen van een meettijd, niet het verkrijgen van een urgentie
Ja doei.
pi_57345432
* motorbloempje is happy

76,9 hier vanochtend ondanks de blokjes kaas (ok, ok, daar kom je niet meteen 5 kilo van aan, ik weet 't, maar toch het was gewone 'vette' belegen kaas )

zit nu lekker te ontbijten en ga zo op de motor naar Nijmegen. Dan kan ik terug lekker over de dijk, daarna hardlopen, dan opdrachten maken en dan terug naar Nijmegen om te zwemmen!!!!
Ja doei.
pi_57345629
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 08:43 schreef Miss_S het volgende:
En STING ik moest vanmorgen nog aan je denken
oh ja joh? hoe kwam dat zo?
pi_57345895
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je krijgt geen urgentie als je relatie uit is.

Alleen als je jarenlang samenwoont met je partner, hetzij getrouwd, hetzij geregistreerd partnerschap, en de relatie gaat uit, dan moet meestal één van de twee ergens heen.
Omdat 9 van de 10 keer één van beide in de woning achterblijft, laat je geen woning voor anderen achter én ben je dus starter,wat je als vers gescheiden man/vrouw geen enkele kans geeft om van je man/vrouw weg te komen

Daarom is de regel ingesteld, dat bij het tonen van scheidinspapieren/papieren die het ontbinden van het partnerschap aantonen, gescheiden mensen de tijd mogen gebruiken als DOORSTROMER, dus de meettijd die ze in de laatste woning hadden, wat meestal langer is dan 4 jaar.. Dan heb je meer kans op een woning dan als Starter die zich net heeft ingeschreven.
Dus het enige wat er gebeurt is het meenemen van een meettijd, niet het verkrijgen van een urgentie
Dan nóg vind ik het belachelijk dat je in dat geval meer kans (=meer 'woonduur') op een woning krijgt dan een ander. Het is toch niet aan instanties op de persoonlijke sores van mensen op te gaan lossen? Vind het oneerlijk ten opzichte van andere mensen die ook een woning zoeken.

Magoed, dit is een beetje off-topic! Maar ik heb dan ook weinig te melden over afvallen, sta nog altijd stil.
pi_57346803
Goedemorgen

Ik was vanmorgen 2 Kilo lichter dan gisteren
Maarja, gisteren was ik dan weer anderhalf zwaarder dan eergisteren. Geen peil op te trekken momenteel, normaal schommel ik nooit zo extreem.
Ik heb een tabelletje, aangepast aan mijn eigen lengte en startgewicht, met wat ik ongeveer moet aankomen op welk moment in de zwangerschap en om dat gewicht schommel ik steeds wel een beetje heen, dus ik ga er van uit dat het allemaal goed zit
pi_57347707
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Dan nóg vind ik het belachelijk dat je in dat geval meer kans (=meer 'woonduur') op een woning krijgt dan een ander. Het is toch niet aan instanties op de persoonlijke sores van mensen op te gaan lossen? Vind het oneerlijk ten opzichte van andere mensen die ook een woning zoeken.

Magoed, dit is een beetje off-topic! Maar ik heb dan ook weinig te melden over afvallen, sta nog altijd stil.
Het probleem is niet dat mensen voorrang krijgen, maar dat er zo'n belachelijk lange wachtlijst is. Ik gun het mensen die scheiden van harte om snel een nieuwe woning te vinden, maar ik gun het mensen die bij hun ouders weg willen of een nieuwe baan hebben of kinderen krijgen of willen samenwonen net zo hard.

Oja, en tvp
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57347787
Daarom, ik gun het iedereen evenveel en daarom moet niemand voorrang op die wachtlijst krijgen.
O jee, ik heb het idee opgevat om een broodbakmachine te kopen.
Gaat m.i. nog wel samen met willen afvallen. Ik moet er alleen minder van eten en op mijn beleg letten.
pi_57347918
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:33 schreef STING het volgende:

[..]

oh ja joh? hoe kwam dat zo?
Ik zag je in het lijstje en dacht eraan dat ik je hier bijna nooit meer zie
pi_57348087
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Daarom, ik gun het iedereen evenveel en daarom moet niemand voorrang op die wachtlijst krijgen.
O jee, ik heb het idee opgevat om een broodbakmachine te kopen.
Gaat m.i. nog wel samen met willen afvallen. Ik moet er alleen minder van eten en op mijn beleg letten.
O, dat zou hier zo verschrikkelijk NIET samengaan!
pi_57348238
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:46 schreef freecell het volgende:

[..]

O, dat zou hier zo verschrikkelijk NIET samengaan!

* cinnamongirl ziet in een visioen zichzelf elke dag een ander broodje bakken, dan met pitjes, dan met pesto, zongedroogde tomaatjes, kaasjes en dat elke dag natuurlijk moeten proeven en dan gelijk het hele brood opvreten.
pi_57348319
Mijn broodbakmachine staat na aanvankelijk enthousiast gebruik al jaren onaangeroerd in de kast. Ik vind brood van de bakker lekkerder, het is niet anders.
pi_57348557
Mijn broodbakmachine staat ook al jaren onaangeroerd in de kast. Ik vind eigenlijk alleen zuurdesembrood lekker, en dan nog maar een paar sneetjes per week ofzo. Brood is overrated
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57348781
Zo, ben vandaag een halve kilo lichter!!

Straks even fruit persen en daarmee ontbijten. Heb een hele dag huiswerk tegemoet te zien

En over die urgentie: Ik snap best dat ze mensen om scheidingen etc. urgentie geven. Die zijn toch op zoek naar ander soort woningen dan starters. Die mensen hebben veelal ook nog eens kinderen. Al die extra kamers heb jij als starter niet nodig. En btw: met urgentie krijg je een woning toegwezen ... deze mag je niet weigeren: doe je dit wel ben je je urgentie status kwijt. Dus het is niet altijd voordeel
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:18:45 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57348860
hallo allemaal wilde gister ook op fok maar hij deed het bij mij niet

afvallen gaat goed.... voel me stukken beter al, en het ziet er natuurlijk ook alweer steeds beter uit allemaal.
ben morgen precies 2 maanden weer aan het gezonderen.
resultaat - 7 kg

ben er blij mee.....

(nog 11 te gaan voor mijn ultieme streefgewicht)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57349089
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef Jeipod het volgende:
En over die urgentie: Ik snap best dat ze mensen om scheidingen etc. urgentie geven. Die zijn toch op zoek naar ander soort woningen dan starters. Die mensen hebben veelal ook nog eens kinderen. Al die extra kamers heb jij als starter niet nodig. En btw: met urgentie krijg je een woning toegwezen ... deze mag je niet weigeren: doe je dit wel ben je je urgentie status kwijt. Dus het is niet altijd voordeel
Dat hangt van de plaats af. In Rotterdam mag je gewoon reageren op de woning die je wilt, en je mag 1x weigeren geloof ik. Dan is het wel altijd een voordeel. En zodra er regels zijn die de een voordeel geven, weet je gewoon dat er oneerlijke situaties ontstaan. Wie zegt dat een gescheiden persoon meer kamers 'nodig heeft' dan een starter?
In de ideale wereld zijn er gewoon genoeg huizen in alle soorten en maten, zodat iemand met weinig geld ervoor kan kiezen om driekwart van zijn inkomen uit te geven aan een groot huis, of een goedkoop huis kan krijgen. En iemand die veel verdient ook lekker in een kamertje van 200 euro kan gaan wonen, als hij daar zin in heeft. Maar goed, dat gaat nooit gebeuren.
pi_57350167
Weer erg drukke schooldag dus net tussendoor een appel en ontbijtkoek op
Nog tot half 4 naar school
pi_57350581
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

wacht maar tot jij na 25 jaar huwelijk aan de kant wordt gezet voor een jonger mokkel en zo snel mogelijk het huis wil verlaten omdat je man daar met zijn nieuwe aanwinst wil gaan wonen

en ja, zo gaat dat..

Ga je in overleg scheiden, dan valt er wat voor te zeggen, maar komt het van één kant, dan is het voor de lijdende partij niet meer te doen om daar te wonen. Vaak kunnen ze ook niet bij kinderen terecht etc.

Het is voor een 25 jarige makkelijker (ik zeg niet beter, maar makkelijker) om nog een jaartje bij de ouders te blijven wonen dan wanneer je als oud vuil aan de kant wordt gezet door je man/vrouw..

We heten SOCIALE Woningbouw, en ook dit soort zaken zijn van sociale aard.
Natuurlijk, wij willen ook graag verhuizen nu, en eindigen door urgenties ook laag. Dat is balen, wij zitten hier ook niet met een maar zo gaan die dingen.. mensen wiens huis platgegooid wordt hebben urgentie, maar ook sociaal schrijnende zaken. En dan krijgen gescheiden mensen niet eens een urgentie, maar mogen ze alleen de woonduur meenemen die ze samen met hun partner hebben opgebouwd, iets wat niet meer dan normaal is, vind ik..
Ja doei.
pi_57350628
oh ja, ik ga zo de LAATSTE EVY LES LOPEN

whiehoei!

Nog even een kop thee drinken en die laten zakken terwijl ik wat opdrachten maak, en dan lopen

Net ook de hele tuin aan kant geveegd, dingen weggegooid die al lang weg hadden gemoeten, en straks alleen nog maar de motor schoonmaken en dan is het hier weer spik en span
Ja doei.
pi_57351298
Jaaaaa het is weer aan het lukken. De dalende lijn zet in, de discipline is weer terug. Heerlijk

Zit nu op school, vreselijk. Verveel me kapot, moet nu een uur wachten om daarna een uur lang voor me uit te staren tijdens de bioles (iets met een docente en een klas van 60 leerlingen en ordeproblemen). Voel me echt beroerd. Misselijk, rug/nekpijn en daardoor hele erge hoofdpijn (ik wil een massage! Voor het eerst in mn leven zou ik willen dat ik iemand ken die goed kan masseren. Misschien mn moeder?). Kan mijn ogen nauwelijks open houden omdat het licht van buiten te fel is. Blech. Ziek melden ga ik niet doen, beetje hoofdpijn moet ik maar overleven (tenminste, zo ben ik opgevoed, en dat hou ik ook lekker vol).

En de shift op dit toetsenbord zit vast, ik moet hem doodmaken/kapotrammen wil ie het doen .
Zelfs op school kan men zich vervelen
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:29:15 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57351624
Zo, 14:30 alweer.
Ik heb weer wat boeken gekocht en daar ga ik zo dadelijk maar in beginnen . Oa Connie Palmen. Er loopt een heel leuk meisje rond bij ons in huis . Studiegenote van een huisgenote van mij.

Eettechnisch gesproken gaat het goed tot nu toe. Vanavond weer hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57353087
en ook hier even posten:

YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ik heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze

Heb in totaal 32 minuten hardgelopen (en 537 calorieën verbrand ) Ik ben klaar voor de CPC zaterdag

Ja doei.
pi_57353150
gefeliciteerd
pi_57353225
Viking, welke Connie?

En MB, jay!
pi_57353569
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't gedaan!!! Ik heb 't gered!! De laatste les Evy 1 zonder pauze
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57353880
Zo al hele dag aan het huiswerken. Het eind ligt in zicht ... wat ook moet want morgen moet het op de post (mail) zijn richting leraar. Rothandelingsplannen.
HAndelingsplan op een basisschool betreft 1 tot maximaal 2 a4. Mijn handelingsplan ligt al zo rond de 35 blz. Omdat mijn pabo dit zo graag ziet. Alles tot op het kleine detail uitpluizen, observeren, proberen te verklaren en een wat noua ls ik het fout heb verklaring, wat doe ik dan etc etc ... dikke bullshitcrap magoed.

Ontbijt: cruesli balans, actimel en 4 peren + appel door de mixer heengehaald ...
Nu: kapje en 2 sneetjes brood met kipfilet en rosbief
Avond: lasagne
pi_57353989
Vandaag iets te weinig gegeten door school maar ik ga alweer over een half uur avondeten dus ga nu niets meer pakken

Na het eten weer fitnessen
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:45:01 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57354384
Top MB, nu ik nog .
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
Viking, welke Connie?
Connie Palmen. De achternaam staat er gewoon achter, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_57354530
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Top MB, nu ik nog .
[..]

Connie Palmen. De achternaam staat er gewoon achter, hoor .

Welk boek bedoel ik, muts

Als je Lucifer gaat lezen, ben ik nl heel benieuwd wat je ervan vindt.
pi_57354566
Hier vanavond spinazie, aardappelen en hamburger
pi_57354837
ik ga zo 1 uur kickboksen !!
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:11:34 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57355020
hier vanavond lekker zelfgemaakte groentensoep en het ruikt nu al heeeeeeeeeerlijk
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57355111
De Weetabix die ik heb gekocht voor 23 cent is lekker! Vanavond RPM, wish me luck, het lijkt me helemaal niks, maar ik wil het toch een keer gedaan hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57355397
Veel plezier Isa wie weet vind je het wel leuk

Hier eindelijk eten op nu ff laten zakken en dan ook weer sporten
pi_57355480
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:15 schreef Isabeau het volgende:
De Weetabix die ik heb gekocht voor 23 cent is lekker! Vanavond RPM, wish me luck, het lijkt me helemaal niks, maar ik wil het toch een keer gedaan hebben.
Wat is dat? (allebei de dingen eigenlijk) ...

Boerenkoolstamppot met rookworst. Net op. Mwah. Mijn hoofdpijn is wel even gezakt , maar heb het nu enorm koud en ben moe.
pi_57355511
Boerenkool dat heb ik echt al 10 jaar niet meer op, zou ik best graag wel weer hebben
Maar dan zonder (rook) worst
pi_57355534
Mn broertje is vandaag jarig .. viert het zondag. Vergeten tegen neef te zeggen, hij is er nu ... dus mijna vondeten is een gebakje. Misschien later op de avond beetje lasagne doen dan
  donderdag 13 maart 2008 @ 17:34:45 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57355548
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Welk boek bedoel ik, muts

Als je Lucifer gaat lezen, ben ik nl heel benieuwd wat je ervan vindt.
Ik lees een oudje, nml. De Wetten. Toen ik hem opensloeg, realiseerde ik me dat ik hem al eerder had gelezen en dat ik er toen niets aan vond. Ik lees hem nu nogmaals, maar ik denk niet dat ik mijn oordeel zal wijzigen . Heb ook nog I.M. staan en dat vond ik wel een prachtboek toen ik hem voor het eerst las .
Lucifer ga ik zeer binnenkort ook nog lezen. Wat vond jij ervan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57355554
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:33 schreef Miss_S het volgende:
Boerenkool dat heb ik echt al 10 jaar niet meer op, zou ik best graag wel weer hebben
Maar dan zonder (rook) worst
Verse rookworst is wel lekkerder dan uit zo'n voorgefabriceerd pak, en ik had maar een klein stuk, maar het is gewoon niet mijn lievelingseten. Liever een stuk gekruid kipfilet met spinazie en gebakken aardappeltjes, als het dan toch Hollands moet zijn .
pi_57355576
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef Jeipod het volgende:
Mn broertje is vandaag jarig .. viert het zondag. Vergeten tegen neef te zeggen, hij is er nu ... dus mijna vondeten is een gebakje. Misschien later op de avond beetje lasagne doen dan
Gefeliciteerd met je broertje
pi_57355593
Tnx 17 alweer ... mijn kleine broertje
pi_57355628
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Verse rookworst is wel lekkerder dan uit zo'n voorgefabriceerd pak, en ik had maar een klein stuk, maar het is gewoon niet mijn lievelingseten. Liever een stuk gekruid kipfilet met spinazie en gebakken aardappeltjes, als het dan toch Hollands moet zijn .
Ik vind niets van worst echt lekker
En ik had vandaag lekker spinazie denk dat dat mijn favoriete groente zijn
pi_57355665
hier 'iets met gehakt', moet nog even bedenken wat denk dat ik zo maar moet gaan pruttelen, want moet om 8 uur zwemmen
Ja doei.
pi_57355815
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:27 schreef Miss_S het volgende:
Veel plezier Isa wie weet vind je het wel leuk
Nou ja, bodyjam leek me ook helemaal niets (een soort streetdance, wat jij ook doet) en dat vond ik geweldig leuk haha. Je kan je zo in jezelf vergissen. Maar ik heb me vanmorgen verslapen voor de bodycombat en vanavond zijn er alleen dingen waar ik geen zin in heb (bodyvive en balance) en morgenmiddag heb ik een fitnessafspraak, dus dat kan ik beter nu ook niet gaan doen, dus dan maar RPM (een soort spinning is dat dus )

En Weetabix is een übergezond uitziend ontbijtprodukt wat er heel droog en stoffig en vooral niet lekker uitziet met heel veel vezels. En ik vond het verrassend genoeg dus wel lekker!

Boerenkool, yum! Ik heb nog een zak in diepvries, volgende week maar klaarmaken anders is het alweer lente hehe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57355833
Ik ga vanavond pas erg laat eten omdat m'n sportschoolklasje van 20 tot 21 uur is. Maar het wordt wel een heerlijk maaltje! Ik heb gisteren 3 schenkeltjes aangebraden (je weet wel waar je normaal gesproken soep van trekt), ik heb een ui meegefruit, een hele bol knoflook (in hele tenen met velletje er nog om), wortel, snijboon, een bosje italiaanse kruiden, een scheut rode wijn en wat water + peper en een bouillonblokje. Het heeft gisteren al een paar uur opgestaan en heb het nu net weer aangezet, als het goed is heb ik bij thuiskomst dan heerlijk te eten!

Vandaag gegeten tot nog toe: 2 geroosterde sneeen brood met flet Americain en komkommer

Lunch: sushi

Tussendoor: handje chips (Lays sensations; Chicken pasanda)
Geen wodka dus, omdat ik nog moet sporten (en dat vind ik best jammer )
pi_57355903
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, bodyjam leek me ook helemaal niets (een soort streetdance, wat jij ook doet) en dat vond ik geweldig leuk haha. Je kan je zo in jezelf vergissen. Maar ik heb me vanmorgen verslapen voor de bodycombat en vanavond zijn er alleen dingen waar ik geen zin in heb (bodyvive en balance) en morgenmiddag heb ik een fitnessafspraak, dus dat kan ik beter nu ook niet gaan doen, dus dan maar RPM (een soort spinning is dat dus )

En Weetabix is een übergezond uitziend ontbijtprodukt wat er heel droog en stoffig en vooral niet lekker uitziet met heel veel vezels. En ik vond het verrassend genoeg dus wel lekker!

Boerenkool, yum! Ik heb nog een zak in diepvries, volgende week maar klaarmaken anders is het alweer lente hehe.
Voor bodyjam had ik me ook ooit ingeschreven maar zijn toen dingen fout gegaan dus ben toen bij deze hiphop/streetdance school terecht gekomen
pi_57357249
En weer 40 min fitness gedaan
Nu dus totaal van 3 uur sporten deze week al
pi_57357414
Iedereen bang voor de laatste post?

Viking, ik vond De wetten, Geheel de uwe en De vriendschap alledrie erg mooi. I.M. staat nog op de to-dolist.

Maar Lucifer is op z'n minst een discutabel boek. En dat vond ik niet echt aangenaam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')