abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57329029
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat heb ik niet eens gezien, laat maar .

... het lijkt even droog te zijn, en even wat minder te waaien ... laat dit over een uurtje of 2 nog zo zijn, dan kan ik zonder moeite kranten bezorgen ... *hoop hoop*
Het is inderdaad te hopen dat het dan droog is
pi_57329052
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Miss S gewoon lekker de lente in met een gewicht onder de 70 kilo, yeah!
Dat is wel heel positief gedacht dan heb ik nog iets meer dan een week
Maar zeker onder de 70 in de lente
pi_57329085
Heb weer wat gemist hoor
Hardlopen al erg lang niet meer gedaan, maar oa. omdat m'n gewicht niet stijgt heb ik weinig motivatie om het wel te gaan doen (+weinig tijd; het is nog niet licht als ik in de avond wil lopen). Zo'n wedstrijd lijkt me wel wat, ook qua motivatie, in rdam heb je de ladies run bv, dat is vast wel haalbaar.
Vannacht ERG slecht (2 uur) geslapen, dus ik zat de hele tijd te knikkebollen en ben maar weggegaan v. onderzoek Nog even voor mezelf werken en dan slapen thuis
Verder heb ik veel gedoe aan m'n hoofd w.b. soort-van-vriendje en ex-achtig enzo, en ik kom er maar niet uit om iets te beslissen. Moeilijk is zoiets hoor. Gelukkig heb ik niet veel vreetbuien ervan gehad (vnl. vrijdag en dat was ook gewoon honger).
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:02:05 #204
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57329160
Het gaat weer behoorlijk rap zie ik
Deze week met een nieuw baantje begonnen, niet echt veel beweging.. af en toe wat dozen sjouwen en voor de rest rondkarren op zo'n karretje om pallets op te zetten gelukkig wel veel uurtjes dus even geld verdienen en dan mooi weg.
Als ik Viking was zou ik ook gewoon wat afspreken, m'n laatste vriendin was ook blond terwijl ik dat eigenlijk niet zo vind voorzichtig he gheghe En ik ben wel aardig voor m'n zus en zusje hoor... met m'n zus ga ik altijd shoppen en concertjes pakken en mijn zusje ben ik laatst mee op stap geweest

Ik ga me zo wel even wegen trouwens.... 4 uur op vanochtend (ploegendienst) en half 4 thuis (ook nog een uur met de auto) wel leuke gasten die ook hiervandaan komen, ik hoorde zelfs dat er iedere vrijdag pils is in de bus
Bernie en ik zijn tof.
pi_57329677
Hier vanavond Kip Siam
Dan heb ik vandaag 4 boterhammen op, gebakken ei en avondeten, zal dus wel weer niet heel veel kcal zijn
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:41:26 #206
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57329870
vandaag al 12 broodjes op met pindakaas/duo penotti/salami, 2 appelkoeken, één belgische wafel, twee shoarmabroodjes met duo penotti en een halve losse hamburger, zal wel weer niet heel veel kcal zijn (ben aan het droogtrainen)
pi_57329919
"haha"
pi_57329978
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Heb weer wat gemist hoor
Hardlopen al erg lang niet meer gedaan, maar oa. omdat m'n gewicht niet stijgt heb ik weinig motivatie om het wel te gaan doen (+weinig tijd; het is nog niet licht als ik in de avond wil lopen). Zo'n wedstrijd lijkt me wel wat, ook qua motivatie, in rdam heb je de ladies run bv, dat is vast wel haalbaar.
Vannacht ERG slecht (2 uur) geslapen, dus ik zat de hele tijd te knikkebollen en ben maar weggegaan v. onderzoek Nog even voor mezelf werken en dan slapen thuis
Verder heb ik veel gedoe aan m'n hoofd w.b. soort-van-vriendje en ex-achtig enzo, en ik kom er maar niet uit om iets te beslissen. Moeilijk is zoiets hoor. Gelukkig heb ik niet veel vreetbuien ervan gehad (vnl. vrijdag en dat was ook gewoon honger).
Een wedstrijd moet zeker goed zijn voor de motivatie

En als je niet kan beslissen is het niet slimmer om misschien ff allebei te laten? En gewoon op jezelf te focussen
pi_57330001
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:02 schreef mordradead het volgende:
hoorde zelfs dat er iedere vrijdag pils is in de bus
Gevaarlijk werk voor de lijn dus?
Ik denk niet dat ik bier krijg bij mijn werk, tijdens de lunch met kleuters
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:47:56 #210
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57330023
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
"haha"
liever steun jij me in mn afslankproces!
pi_57330024
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:

En als je niet kan beslissen is het niet slimmer om misschien ff allebei te laten? En gewoon op jezelf te focussen
Maar ook dat is een beslissing En tja, er staat iig. voor morgen een afspraak
Het mooi kotsende meisje.
pi_57330047
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Maar ook dat is een beslissing En tja, er staat iig. voor morgen een afspraak
Ja dat is waar...........en ook geen makkelijke beslissing
Maar hopelijk kom je er snel achter wat je wil
pi_57330090
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:46 schreef Miss_S het volgende:

Ik weet het wel zeker ... dan opeens zijn er andere mensen die gaan zien hoe goed jij het doet, en heb je mensen waar je jezelf mee kan meten ... iedereen kan je score terugzien op internet ... ik putte er enorm veel motivatie uit in ieder geval (en ik werd 3 dagen voor de wedstrijd ziek ). Nu heb ik het heel duidelijk met examens: komt er weer een examen aan, dan train ik de weken ervoor heel hard en doe ik enorm mn best, omdat er een moment van presteren aankomt. Lijkt wel school, op laatste moment hard gaan leren enzo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57330285
Vandaag werd ik wakker en ik dacht ik blijf liggen, waarom opschieten er gebeurd wat vandaag.
Toch schiet je op en sta je bij de bus, die 5 min te laat komt (doetie anders nooit). Dus mijn trein gemist, kom ik in alkmaar, met d ebus richting school > vergeet ik uit te stappen en moestik heel stuk verder eruit, met de bus terug (of ik moest 6 baansautoweg over rennen) en toen naar school lopen. Ik had intervisie, welke oninteressant was en 20 min na mijn aankomst voorbij was. Toen weer naar huis .. wat een dag.
Trein vol met mensen die naar paasvee gingen, kreeg zin toen ik ze zag, maar was blij dat ik bleef zitten en in DH aankwam. Tis toch geen lekker weer en hutje mutje in een kroeg kan op zaterdag ook wel. Net zo weinig bijzonder
Dus net met visite aan tafel gezeten, pompoenbroodje door midden en belegd met kaas en kipfilet. Ervoor 2 broodjes kipfilet, ontbijtkoek. Veel brood, magoed, is ook wel eens lekker.
Vavaond broccoli en meer weet ik nog niet.
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:05:42 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57330353
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Gevaarlijk werk voor de lijn dus?
Ik denk niet dat ik bier krijg bij mijn werk, tijdens de lunch met kleuters
Pas na het werk is het hoor, we moeten ongeveer een uur rijden en doen dat met 11 man... aankomende vrijdag zal het dus ongeveer half 3 zijn en de week erop pas na 12en omdat ik dan late dienst heb. Ik sta wel de hele tijd maar echt veel kcal zal ik wel niet verbranden nee maarja ik eet tussendoor niet en in de pauzes gewoon appels/brood en koffie dus opzich valt het verder wel mee.

Net voor het badderen even gewogen, 74 nu voor het avondeten en dat is weer gewoon indisch
Bernie en ik zijn tof.
pi_57330369
Wat een kutwind ik wist niet dat het zo hard ging waaien en had een rokje aan, ik dacht ik ga toch met de bus vandaag. mis ik de bus, dus moest alsnog met de fiets. Koud Maargoed ik heb het overleefd en ben weer veilig binnen. Ben nu bij mijn ouders...moet. paaseitjes. weerstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 12-03-2008 20:27:13 ]
pi_57330435
Mijn buikje zit weer vol, maar dat komt misschien ook door de 3 glazen water tijdens het avondeten......
pi_57332538
Mijn avondeten was zo ongelooflijk lekker . Een opscheplepel rijst, ongeveer 200 gram witte vis en 2 grote scheppen zoetzure saus (chicken tonight hawaii, alleen dan zonder de kip, en met extra perzik) ... Hmmmmm ... dit zou wel eens mijn lievelingseten kunnen zijn (had alleen wel erg veel vis, en zit nu nog steeds zo ongelooflijk vol).

Het regende niet en de wind viel mee . Kranten zitten veilig in de brievenbussen, ik ben droog gebleven en heb er geen slecht humeur aan overgehouden. Wel last van buikpijn doordat ik 5 minuten ervoor nog gegeten had, en mijn darmen het niet eens waren met actief rondlopen .
pi_57332703
Klinkt lekker Chicolate
Ik heb net nog een pakje liga op omdat ik anders tijdens het dansen (21.00-22.00) zeker honger ga krijgen
pi_57332746
Nou ik heb het gered, het viel eigenlijk wel mee met de wind, alleen op de grote rivieren bruggen heb ik een paar vervelende windstoten gehad, maar ik was er op bedacht. Zoiets is veel gevaarlijker als je het niet verwacht.

Miss_S: ik denk dat het je gaat lukken: voor 21 maart onder de 70 te komen. Ik denk............Kijkt in d'r glazen bol........69,8 kilo!!!

Wanneer is het precies pasen?
pi_57332796
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Volgende week zondag

(dat weet ik omdat het dan toetsweek is )
pi_57332798
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
Nou ik heb het gered, het viel eigenlijk wel mee met de wind, alleen op de grote rivieren bruggen heb ik een paar vervelende windstoten gehad, maar ik was er op bedacht. Zoiets is veel gevaarlijker als je het niet verwacht.

Miss_S: ik denk dat het je gaat lukken: voor 21 maart onder de 70 te komen. Ik denk............Kijkt in d'r glazen bol........69,8 kilo!!!

Pasen is niet dit weekend maar dat weekend erna

En 69.8 dan moet ik wel iemands weegschaal lenen want de mijne rond af op halve kilo's en zou het nog 70 zijn
Maar goed ik doe mijn best
pi_57332888
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Pasen is niet dit weekend maar dat weekend erna

En 69.8 dan moet ik wel iemands weegschaal lenen want de mijne rond af op halve kilo's en zou het nog 70 zijn
Maar goed ik doe mijn best
Ja hee, mijn glazen bol zegt 't. Dan zal er bij jou wel 70 staan, maar dan weet je dat het eigenlijk 69,8 is
pi_57332935
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hee, mijn glazen bol zegt 't. Dan zal er bij jou wel 70 staan, maar dan weet je dat het eigenlijk 69,8 is
Ik zal er aan denken
pi_57334845
Zometeen eten, pasta met aubergine, courgette, paprika en ui onder de grill, met spekjes los erbij

Ik heb alweer zin in morgen Lekker pole fitnessen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57335065
Mijn computer wil Fok niet meer laden ... of tenminste, niet meer de index, en 'algemene' pagina's als lifestyle ... alleen specifieke dingen als mijn actieve topics wil ie nog doen. Eigenlijk best handig, ik was juist van plan om te stoppen met huiswerk en daar is eigenlijk geen tijd voor .

En mijn toetje nu pas genomen, 2 bolletjes "3 chocolade ijs" (zo'n special van volgens mij Hertog) ... Hmmmm ook al zo lekker
pi_57335074
Heb echt heel lekker kabeljauw gegeten. Supersimpel recept. Voor vele variaties vatbaar. Vandaag:

Snij een ui aan grove stukken. Maak julienne-reepjes van een flinke wortel. Snij 5 à 6 snijbonen in dunne schuine reepjes. Meng de groenten en doe ze in een magnetron/ovenschaal mét deksel. Snij de kabeljauw in stukken van ongeveer 5 cm. leg die op de groenten. Verwarm in een pannetje een beetje slankroom met een scheut witte wijn, wat sambal, wat (japanse) ketjap, 1/4 visboullionblokje (niet meer, anders wordt het veel te zout). Ik heb er ook nog een scheut teryakisaus doorgedaan en wat olijfolie (3 druppels ofzo)en een paar druppels witte balsamicoazijn, maar dat kan je ook met limoen doen. Het sausje moet je proeven en het moet aan de sterke kant zijn qua smaak, want je moet het zodra het goed is mengen met het vis/groentenmengsel. Nog een beetje verse koriander erop doen. Doe de deksel op de schaal en zet het 10 min. in de magnetron (800 watt) en iets langer of korter naar gelang jouw magnetronwattage. Ik heb er mihoen bijgegeten en nog wat verse koriander over gedaan. Ik was inclusief de magnetron tijd in een kwartier klaar en al zeg ik hetzelf: het was echt erg lekker
pi_57335901
Door het slechte weer waren er maar weinig mensen in het zwembad vanavond. Bij aquarobics waren we maar met iets van 20 man ( normaal bijna 2 keer zoveel) en daarna ging de helft al naar huis, en wilden 9 mensen aquaspinning doen en ik was de enige die aquajogging wilde doen. Maarja, dat gaan ze niet aan maar 1 persoon geven, dus toen ben ik maar gewoon een half uur baantjes gaan zwemmen ( 30 baantjes)

Ik ga zo nog maar even een komkommer/paprika salade maken denk ik, heb verder niks in huis, en wel honger van het zwemmen gekregen
pi_57337391
Pff ... waarom zijn woningstichtingen altijd zo slooooom
pi_57338270
Dansen was weer lekker erg leuk stukje erbij gekregen
pi_57338468
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:05 schreef Jeipod het volgende:
Wat is er dan?
pi_57338572
Gegeten vandaag:

Ontbijt: 1 snee brood met osseworst en ui

Lunch: kroket (benzinepomp )

tussendoor: wodka met een beetje jus d'orange

Avondeten: kabeljauw/groenten/mihoen
toetje: Cornetto van het merk " not guilty"

Tussendoor: 250 gr. ananas

Cal. voor vandaag: ± 1300: prima. Geen zuivel gegeten tho, moet morgen maar wat extra nemen.
pi_57338650
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Gegeten vandaag:

Ontbijt: 1 snee brood met osseworst en ui

Lunch: kroket (benzinepomp )

tussendoor: wodka met een beetje jus d'orange

Avondeten: kabeljauw/groenten/mihoen
toetje: Cornetto van het merk " not guilty"

Tussendoor: 250 gr. ananas

Cal. voor vandaag: ± 1300: prima. Geen zuivel gegeten tho, moet morgen maar wat extra nemen.
Zei je niet een tijd geleden dat je wou stoppen met die wodka? of heb ik me dat verbeeld?
pi_57338735
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is er dan?
mn zus woont weer thuis omdat haar relatie uit is. Staat al aantal weken ingeschreven en nog niets ... baal dr van want het is onmogelijk om met haar samen te wonen ...
Stel je voor:

- meid van 24
- geen zin in werk .. magoed af toe moet t maar
- houdt met niets en niemand rekening (resulteert in sn8s thuis komen, moeder wakker houden die om 6u uit bed moet, om half 7 smorgens lopen schreeuwen tegen mn moeder etc. zet telefoon uit zodat je haar niet kan zeggen om meteen thuis te komen)
- en zij heeft immers altijd gelijk ... en de mening van andere mensen zal haar geen reet interesseren

dit doet me zwaar denken aan vroeger ... toen ging het ook al zo maar dan erger ... leven zo is NIET leuk en brengt stress met zich mee, wat mn moede rniet kan gebruiken >> magoed niemand boeit haar

* Ow ja en haar stomme kat sproeit het huis onder ... zit nu lkkr opgesloten in garage
pi_57338929
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zei je niet een tijd geleden dat je wou stoppen met die wodka? of heb ik me dat verbeeld?
Ja. Dat zei ik en toen heb ik ook een week of 3 geen wodka meer gedronken. En nu heb ik weer een fles gekocht, als die leeg is, dan koop ik weer een tijdje niet. Zo gaat het zo'n beetje......Zolang ik er maar niet meer dan 1 drink vind ik het eigenlijk allang prima Zo'n 100 cal. extra, die ik dan wel weer bespaar op iets anders.
pi_57339047
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja. Dat zei ik en toen heb ik ook een week of 3 geen wodka meer gedronken. En nu heb ik weer een fles gekocht, als die leeg is, dan koop ik weer een tijdje niet. Zo gaat het zo'n beetje......Zolang ik er maar niet meer dan 1 drink vind ik het eigenlijk allang prima Zo'n 100 cal. extra, die ik dan wel weer bespaar op iets anders.
Dat klinkt goed
Waarschijnlijk drink ik dit weekend minder alcohol dan normaal omdat ik bij mijn vriend ben
pi_57339104
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat klinkt goed
Waarschijnlijk drink ik dit weekend minder alcohol dan normaal omdat ik bij mijn vriend ben
Hoezo? Drinkt hij niet?
pi_57339109
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Jeipod het volgende:

-rotsituatie-
pi_57339179
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoezo? Drinkt hij niet?
Jawel maar meestal zijn we zo druk met vanalles dat het er niet van komt
pi_57339197
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:44 schreef Jeipod het volgende:

[..]

mn zus woont weer thuis omdat haar relatie uit is. Staat al aantal weken ingeschreven en nog niets ... baal dr van want het is onmogelijk om met haar samen te wonen ...
-knip-
Jeetje wat een rotsituatie, ik hoop dat ze snel een nieuw huis heeft dan, want dit is idd niks nee.
pi_57339255
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:05 schreef Jeipod het volgende:
heeft ze een urgentie aangevraagd dan?

Anders is er verder niet veel aan te doen, als ze net een paar weken ingeschreven staat..

De oude meettijd (dus de tijd dat ze in dat andere huis woonde, kan ze krijgen op het moment dat ze hetzij getrouwd, hetzij een langdurig (5 jaar ofzo?) gemeenschappelijk huishouden met hem had.. ánders is het kut, maar zit je nog jaren aan d'r vast

als je vragen hebt, stel ze maar, want ik werk bij een woningbouwvereniging..
Ja doei.
pi_57339397
Nou ... ze heeft met hem 1 jaar gehad en daarvoor een ander 7 jaar beide mee samen gewoont ... maar ze heeft altijd haar postadres thuisgehouden. Dus in feite heeft ze altijd thuis gewoont ... dus weet niet wat voor soort urgentie het kan worden.
En ik ben bang dat urgentiewoningen hier in slechte buurten komen. In DH worden dan dus Antilliaanse buurten ... en haar uiterlijk is zeg maar ... neo-nazi. Kisten, bomberjack, hardcore, NL je kent het wel. Dus denk neit dat ze veilig is in zo'n buurt.
Dus urgentie gaat denk niet lukken op zo'n manier ...
pi_57339608
Den Haag..

mijn moeder werkt bij een woningbouwvereniging in Den Haag en ik heb daar bij 2 gewerkt

Urentiewoningen bestaan niet.
Je krijgt een urgentie op je woonpas (die ze heeft als het goed is, www.woonnethaaglanden.nl ) en daarmee krijg je als het ware voorrang op elk (geschikt) huis waar je maar op reageert. Als jullie aan kunnen tonen dat de situatie thuis niet houdbaar is (wat ik niet hoop, dus dat het wel gewoon uit te houden is) kun je voor een sociale urgentie in aanmerking komen. Dit vraag je dan samen met een woningbouwvereniging aan bij de urgentiecommissie.

Wat ze wel kan doen, is, als ze studente is bijvoorbeeld, kijken bij het househoppen op www.staedion.nl.
Ook heeft de Duwo, als ze student is, vaak nog wel woningen.. Maar zo te horen is ze niet echt een studente

Andere optie is AdHoc, anti-kraak. Als ik het goed heb, hebben zij een uitzetperiode van 2 weken, maar bieden ze je, als je een goed huurder/oppasser bent, vaak wel weer (eenmalig) een andere woning aan.

En verder.. ja.. met een wachttijd van 6 jaar heb je pas een appartementje in Den Haag, dus met een inschrijftijd van enkele weken maak je 0 kans..

Ik zal nog even nadenken welke opties ze nog meer heeft in Den Haag. Ben ook zaterdag bij mijn ouders, dus kan even vragen of er nog nieuwe projectjes op stapel liggen
Ja doei.
pi_57339724
Sorry MoBlo ... bedoel niet Den Haag ... maar het meest noordwestelijke gat van nederland: Den Helder ... ken een jongen die zonder urgentie in 2 weken een flat had ... magoed, 2 weken zijn we al voorbij ...

En studente? Welnee ...
pi_57340427
Ah, ok nou , dan kan ik je alleen met standaardvragen helpen

Wij hebben daarnet lekker een paar kleine blokjes kaas op met wat biermosterd en nu nog een bakje groene thee en dan lekker slapen
Ja doei.
pi_57340562
Tnx iig voor het meedenken ... maar die urgentie kán misschien wel, maar lijkt me zoals ik net al vertelde niet de beste oplossing. dus het wordt gewoon afwachten en hopen dat het heel snel gaat. Een kijken of karma vind dat we dat verdiend hebben
Kheb honger, mn maag rammelt ... ben te lui om iets te maken ... morgen weer meetdagje, ik verwacht geen wonderen
pi_57344519
Goedemorgen (ben ik weer de eerste?)

Vanmorgen weer hetzelfde als gister op mijn weegschaal dus dat is mooi
En in de spiegel ziet alles er ook weer beter uit, begin weer mijn ribben te zien
pi_57344584
Vind het belachelijk dat men urgentie zou kunnen krijgen wanneer men geen woonruimte heeft omdat zijn of haar relatie uit is. Is gewoon je eigen probleem en het is niet aan de instanties om dat op te lossen.
Nu zie ik ook wel dat de situatie in dit geval niet echt goed leefbaar is.
Misschien kan ze buiten de woningstichting om een kamer huren bij een particuliere verhuurder, een hospita? In Den Helder zal dat toch wel betaalbaar zijn (unlike de Randstad, daar betaal je tegenwoordig 500 euro voor 9 m2).
pi_57344630
Goeiemorgen

Vandaag lekker naar de sauna en daarna naar Peter

Geen idee wat ik ga eten dus, wat ze in de sauna hebben, en of ik daar ook avondeet, of bij Peter. Het wordt iig een lekker dagje dus
pi_57344843
oeps....gisteravond heel laat thuis vanuit Oss omdat de treinen niet reden tussen Den Bosch en Utrecht. Dacht slim te zijn om om te reizen via Nijmegen, maar daar reden de treinen ook maar 1x per uur.

Op weg naar huis van het station even langs de AH: bak chipolata pudding gekocht en thuis achter elkaar op gegeten OEPS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')