abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:13:28 #1
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57218867
Wat is MMA?
Mixed martial arts (MMA) is een intense gevechtssport waarbij deelnemers verschillende soorten van vechtstijlen gebruiken. De meest gebruikte stijlen zijn jiu-jitsu, boxing, muay thai en wrestling. We kunnen deze gebruikte technieken in twee categorieen plaatsen:

Striking en grappling techniques
Tot de striking technieken behoren onder andere punches, elbows, kicks en knees. Daarnaast kennen we ook de zogenoemde grappling technieken, hiertoe behoren onder andere clinch holds, submission holds en takedowns.

Tegenwoordig is het niet meer genoeg om uit te blinken in 1 van de vele onderdelen van deze snel groeiende sport. Alle top MMA fighters zijn all round en hebben dus verstand van meerdere gevechtssporten. Hieronder worden de verschillende strategieen genoemd die men kan gebruiken tijdens een MMA gevecht.

Sprawl and brawl
Dit is een staande strategie die bestaat uit het effectief gebruiken van striking techniques (brawl) en het vermijden van takedowns (sprawl). De strategie wordt meestal gekozen als men goed is in boxing of muay thai. Heel belangrijk voor de MMA fighters die aan deze vorm de voorkeur geven is dat ze niet alleen goed kunnen boksen maar ook een goede afweer hebben tegen de mogelijke takedowns van tegenstanders.

Clinch fighting
Deze strategie is wat breder dan de voorgaande. Hierbij probeert men de tegenstander vast te houden op een plek zodat deze niet weg kan komen. Terwijl de tegenstander wordt vastgehouden zal men proberen hem door middel van de striking techniques knock-out te slaan of hierdoor op de grond te krijgen. Deze strategie wordt hoofdzakelijk gebruikt door MMA fighters die de kunst van muay thai perfect beheersen.

Ground-and-pound
Bij deze strategie wordt de tegenstander door middel van de zogenaamde takedowns naar de grond gewerkt. Eenmaal op de grond zal men een positie bovenop de tegenstander innemen om hem vervolgens knock-out te slaan. Ook wordt deze strategie wel vaker gebruikt om de tegenstander nadat hij herhaaldelijk geslagen en/of geschopt is in een submission te krijgen.

Submission grappling
Zoals hierboven al een beetje besproken bestaat submission grappling uit het neerhalen van de tegenstander met als doel hem in een submission te krijgen. Na een takedown wordt ook hier meestal een positie bovenop de tegenstander genomen. Er zijn echter genoeg submission grapplers die vanaf de bodem positie naar een submission op zoek zijn.

Lay-and-pray
Deze strategie wordt gezien als de lafste strategie binnen de MMA wereld. Hierbij zal men net zoals bij ground-and-pound of submission grappling de tegenstander naar de grond werken. In tegenstelling tot de twee andere strategieen probeert men de wedstrijd echter niet te winnen door een knock-out of submission maar hoopt men dat de jury de overwinning zal verklaren door de gemaakte takedown(s). Het is dus een strategie die meestal wordt gebruikt door MMA fighters die wel in staat zijn tot een takedown maar het gevecht niet zelf kunnen afmaken.

Wat onderscheidt deze sport nu van straatgevechten of free fights?
In de loop der jaren zijn de regels die gelden binnen de MMA wereld mee geevalueerd.
Het is echter nog steeds niet zo ver dat er universele regels zijn binnen deze tak van sport.
De regels hangen dus af van de organisatie die de gevechten organiseert.
De regels die gehanteerd worden door UFC zijn:

- Geen kopstoten of trappen naar een tegenstander die op de grond ligt
- Geen knieen tegen het hoofd van een tegenstander die op de grond ligt
- Geen ellebogen met de punt naar onderen
- Geen slagen of stoten tegen de wervelkolom of de achterkant van het hoofd
- Geen slagen of stoten tegen de keel of gebied van de lies

Verder is het niet toegestaan om het hekwerk van de kooi vast te pakken.

Een overwinning in een MMA gevecht kan behaald worden in de volgende situaties:
- door Knock-out
- door Submission
- door Judges decision (in dit geval zal de jury bepalen wie de winnaar is)
- door Stoppage (door referee, doktor of mensen in hoek van de deelnemer)

Toch kan het voorkomen dat er geen winnaar is na afloop van het gevecht. In dit geval wordt de wedstrijd als een gelijkspel (draw) afgedaan. De jury is in dit geval van mening dat beide MMA fighters evenveel punten hebben gescoord.

Een gevecht (in de UFC) duurt normaal gesproken 3 rondes van vijf minuten. Tenzij het gaat om een titel gevecht, in dat geval gaat een gevecht over 5 rondes van elk vijf minuten.
Een 3 koppige jury zal een MMA gevecht beoordelen aan de hand van de volgende criteria.

De ronde winnaar krijgt 10 punten, zijn tegenstander 9 punten of minder.
Deze punten worden gebaseerd op de volgende onderdelen:
- agressie
- effectieve striking
- effectieve grappling
- controle die men heeft over de kooi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De grootste MMA organisatie:

Ultimate Fighting Championship is de grootste MMA organisatie in Amerika, gelegen in Las Vegas, Nevada.
UFC is eigendom van Lorenzo Fertitta en Frank Fertitta III met Dana White als voorzitter die veel expertise met zich meebrengt. Een groot kenmerk van Ultimate Fighting Championship is "The Octagon", een 8-zijdige kooi waarin de zogenaamde bouts (gevechten) worden afgewerkt. Het volgende event dat op de UFC kalender staat is UFN 13, hier is de volledige fight card te vinden.

Dit zijn de huidige UFC titleholders in hun gewichtsklasse

Lightweight champion:

BJ Penn

Welterweight champion:

Matt Serra

Middleweight champion:

Anderson Silva

Light Heavyweight champion:

Quinton Jackson

Heavyweight champion:

Randy Couture

Bijgewerkt tot en met 07/03/2008
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kleinere MMA organisaties
Naast UFC zijn er veel organisaties die ook graag aan de top van deze geweldige sport zouden willen staan. Het zal echter afhangen van een heleboel omstandigheden of zij het groot gaan maken in MMA.

Enkele organisaties die het op dit moment proberen zijn:
Elite XC
EliteXC is een organisatie die door een samenwerkingsverband tussen Pro Elite en Showtime tot stand is gekomen. Naast de al reeds bekende EliteXC events zullen er in 2008 ook meerdere ShoXC events worden gehouden die er hoofdzakelijk voor bedoelt zijn om nieuw talent een kans te geven om door te breken naar de top.

Pro Elite heeft absoluut niet stil gezeten in het afgelopen jaar en heeft hun positie versterkt door diverse overnames van andere MMA organisaties. Eerst werden er drie noord Amerikaanse organisaties opgekocht; King of the Cage, Rumble on the Rock en ICON. Vervolgens namen zij ook nog het Aziatische Spirit MC en het Engelse Cage Rage over.

M-1 Global
Aan het einde van oktober in 2007 kwam er voor vele MMA fans een organisatie vanuit het niets opzetten. M-1 Global wist namelijk iets te bereiken wat zelfs de UFC na maanden van proberen niet gelukt was. S’ werelds beste MMA fighter Fedor Emelianenko tekende een contract voor twee jaar met daarin zes mma fights. Gisteren (6 maart) werd echter duidelijk dat Fedor met alle waarschijnlijkheid zeer binnenkort weg zal gaan bij de organisatie. Details zijn nog niet bekend maar dit zal een grote storp voor M-1 betekenen mocht Fedor een andere weg in slaan.

Het grootste verschil tussen M-1 Global en de UFC is de onderlinge samenwerkingsverbanden die M-1 Global wil aangaan met elke andere MMA organisatie die hierin geintresseerd is! Iets waar de UFC (voorlopig) absoluut niet wil stilstaan omdat zij zich beschouwen als de grootste en beste MMA promotie. Mede hierdoor heeft Fedor ervoor gekozen om een contract bij M-1 Global te tekenen. Met Monte Cox als president en CEO van de organisatie zien wij MMA liefhebbers hun events met veel plezier tegemoet!

World Extreme Cagefighting
Opgericht in 2001 door Scott Adams en Reed Harris. Wedstrijden warden hoofdzakelijk gehouden in Lemoore, California. Eind 2006 werd WEC overgenomen door UFC maar is tot op de dag van vandaag nog steeds een aparte promotie met zijn eigen gewichtsklassen en MMA fighters. Er zijn wel enkele aanpassingen gedaan door UFC zoals de introductie van een gemodificeerde Octagon. De WEC kooi heeft 5 zijden.

Daarnaast zijn de IFL en Bodog Fights het noemen nog waard. Of we echter nog veel van ze zullen horen is maar de vraag. Diverse MMA insiders voorstellen niet veel goeds in 2008 voor deze twee organisaties! Als fans van de sport hopen we natuurlijk dat ze hun hoofd boven water zullen houden en ook dit jaar weer voor veel mooie momenten zullen zorgen!!

Vergane glorie

PRIDE is in 2007 overgenomen door UFC. De afgelopen maanden zijn enkele top MMA fighters van PRIDE naar UFC overgehaald waaronder; Dan Henderson, Quinton Jackson, Mirco Filipovic, Antonio Rodrigo Nogueira en Wanderlei Silva die vooral bekend zijn geworden van hun tijd in Japan.

Er gaat voor hun echter heel wat veranderen, het zijn de UFC regels (die verschillen van de PRIDE regels) die deze veranderingen al dan niet positief gaan beinvloeden. Duizenden PRIDE fans hadden nog een korte tijd hoop dat er een soort van doorstart voor PRIDE gemaakt zou worden maar niets bleek minder waar. In oktober 2007 kreeg de staf van PRIDE te horen dat hun inzet en aanwezigheid niet langer op prijs werd gesteld. Vanaf dat moment waren de plannen van de UFC duidelijk.

Nieuws sites
Om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws binnen de MMA sport is het natuurlijk handig om enkele sites bij de hand te hebben die ons hiervan op de hoogte houden.
Naast nieuws staan er ook veelvuldig geruchten op die de ronde doen.
Pas op met de SPOILERS op deze sites, niets is zo irritant als de uitslagen lezen voordat je de show hebt gezien!!

www.mmahq.com
www.sherdog.com
www.mmajunkie.com
www.mmanews.com
www.mmaweekly.com

Vorige topics:
Pride Fight
PRIDE fight II
Pride Fight III[(of maar gewoon MMA?)
Pride Fight # Four! [ of houden we t nog steeds bij MMA? ]
MMA topic #5 GSP vs Hughes
[Centraal] MMA topic #6 Couture Returns
[Centraal] MMA topic #7 UFC's PRIDE
[Centraal] MMA topic #8 The Biggest Fights of the Summer
[Centraal] MMA topic #9 Its all about respect
[Centraal] MMA topic #10 The Undisputed Champion
[Centraal] MMA topic #11 The Ultimate Knockout
[Centraal] MMA topic #12 Without Fedor & Couture
[Centraal] MMA topic #13 Breaking Point
[Centraal] MMA topic #14 Pride of a Champion

[ Bericht 1% gewijzigd door Tazmaniac op 07-03-2008 12:37:25 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 12:16:20 #2
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57218916
Couture vs Fedor in Londen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:18:05 #3
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57221324
Update over het vertrek van Fedor:
Het hele verhaal is bullshit.

Fedor still with M1

over en uit!
pi_57221602
Jammer, als Randy had gewonnen had hij tegen Brock gemoeten
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:33:44 #5
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57221620

Was volgens mij al een tijdje bekend, maar nu is het dus officieel!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:40:26 #6
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57221764
zover ik weet zou shogun eigenlijk tegen liddell moeten vechten. Maar shogun moet opnieuw onder het mes en daarom moet rashad nu.
pi_57221848
Rashad is niet zo groot. Maar dit zal hem zeker wel helpen wat groter te worden. Ook als hij verliest. Mooie kans ook voor iceman om die undefeated streak van Evans te eindigen
  vrijdag 7 maart 2008 @ 14:54:28 #8
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57222057
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:18 schreef Dacide het volgende:
Update over het vertrek van Fedor:
Het hele verhaal is bullshit.

Fedor still with M1

over en uit!
lekker makkelijk beweerd zo zonder source. Ik kan maar een ontkenning vinden en die is van iemand die het klink-klare onzin verklaard zonder bron. Een ander forum waar ik kom waar veel journalisten ook posten weet niemand het.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:01:39 #9
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57222188
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mooie kans ook voor iceman om die undefeated streak van Evans te eindigen
En dat gaat Chucky ook zeker weten lukken
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:05:30 #10
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57222241
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 14:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

lekker makkelijk beweerd zo zonder source. Ik kan maar een ontkenning vinden en die is van iemand die het klink-klare onzin verklaard zonder bron. Een ander forum waar ik kom waar veel journalisten ook posten weet niemand het.
als ik iets niet 100% weet dan post ik het niet (in gevallen als deze)

De website van M1en de russische mixfight (http://www.mixfight.ru/) wordt beheerd door een russisch/nederlandse kerel (Michaell).
Deze jongen is dé enige betrouwbare bron binnen M1 die ik ken. Michaell post altijd op het mixfight forum alwaar hij eigenlijk de enige echte m1 vraagbaak is.
Als hij iets zegt mag je er voor 99,99% vanuit gaan dat het waar is.

Mocht het nieuws achteraf toch anders zijn dan komt dat doordat hij nog niet volledig ingelicht is. Maar als hij iets niet helemaal zeker weet dan zegt ie het ook niet.
pi_57227314
TVP

Moet Nog eigenlijk niet als interim HW champion in de OP?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  vrijdag 7 maart 2008 @ 19:28:03 #12
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_57237864
Damn Rashad pakt nu alweer zijn tweede main event....
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zondag 9 maart 2008 @ 09:49:43 #15
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57258199
Wat ik aant denken was he.. als we nou in de toekomst steeds meer de situatie krijgen dat mma fighters soort van freelance gaan werken en ze cross promotion matches gaan toestaan.. heb ik het idee dat de fight cards een stuk minder worden of zou dat wel meevallen? Couture weg bij de UFC en komt dan mss wel op de M-1 card waar voor de rest niet veel van naam rondloopt (ff puur hypothetisch he). Met als gevolg (hopelijk) een top main event maar een matige card.

Hoe denken jullie erover?
  zondag 9 maart 2008 @ 14:10:08 #16
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_57262050
quote:
Op zondag 9 maart 2008 09:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat ik aant denken was he.. als we nou in de toekomst steeds meer de situatie krijgen dat mma fighters soort van freelance gaan werken en ze cross promotion matches gaan toestaan.. heb ik het idee dat de fight cards een stuk minder worden of zou dat wel meevallen? Couture weg bij de UFC en komt dan mss wel op de M-1 card waar voor de rest niet veel van naam rondloopt (ff puur hypothetisch he). Met als gevolg (hopelijk) een top main event maar een matige card.

Hoe denken jullie erover?
Ik vind mma eigenlijk wel ideaal dat er maar 1 of 2 grote bonden zijn. 2 is ideaal.
Grote organisaties kunnen veel betere tv deals en goede productie voor hun evenementen garanderen.
en succesvol mma presenteren.
denk alleen maar aan het belang van camera werk dat essentieel is. wil je de grondgevechten goed kunnen volgen.

zie maar k1 -> eigenhandig kickboxen populair gemaakt in japan
Pride -> zonder pride was mma nooit zo populair in japan
UFC -> moet ik dat nog uitleggen ?

zonder UFC en PRIDE zou mma nog steeds een voornamelijk 'underground' aangelegenheid zijn

het valt ook zoveel makelijker te volgen voor de fans, door maandelijks zo'n groot evenement te bekijken.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:20:38 #17
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_57262261
tvp
I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_57264792
Ik kom zo terug eerst even Cage Rage kijken waar Berry (die gast die CAGE RAGE op zn armen heeft laten tatoeren) tegen Shamrock vecht. Ik mis mijn tracker!!!
pi_57273086
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik kom zo terug eerst even Cage Rage kijken waar Berry (die gast die CAGE RAGE op zn armen heeft laten tatoeren) tegen Shamrock vecht. Ik mis mijn tracker!!!
Tracker is er nog gewoon hoor!
Resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zondag 9 maart 2008 @ 22:57:22 #20
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57273278
CR25
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 maart 2008 @ 23:31:40 #21
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57274251
http://www.dailymotion.com/Ving_pl/video/7816510

HL vid van Semmy Schilt maar echt waanzinnig goed
pi_57274803
TVP
  maandag 10 maart 2008 @ 00:37:57 #23
20925 n00cL30n
pi_57275880
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef Paxlie het volgende:

Wauw! Die is inderdaad heel goed gemaakt!
  maandag 10 maart 2008 @ 00:43:29 #24
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_57275998
quote:

goeie.
alleen die muziek.. das dan weer jammer
  maandag 10 maart 2008 @ 00:49:33 #25
20925 n00cL30n
pi_57279035
quote:

Zeer goed, ook een soort documentaire eigenlijk!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:52:40 #27
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57309951
Will Chuck Liddell move to heavyweight division?
quote:
First things first: Chuck Liddell wants to remain at 205 lbs. so he can reclaim his UFC light heavyweight title. However, the former champ says he's willing to move up to the heavyweight division to fight interim champ Antonio Rodrigo Nogueira if the UFC makes the request.

Liddell talked about the possible move while a recent guest on Fight Network Radio.

"That's a possibility if they want to do it," Liddell said about the fight with Nogueira. "If they want to set it up. I'm willing to do it."
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:57:48 #28
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57311370
Fedor discusses UFC, Dana White, combat sambo, BJ Penn, Josh Barnett, Rickson Gracie and number of other topics.

The number one question everyone is wondering, why didn't you sign with the UFC?
Fedor: We didn't sign the contract there because we were offered a one-sided contract on unacceptable conditions.

You stated Mirko was your toughest fight in Pride, why? And would you give Mirko a rematch?
Fedor: I don't think Mirko was the strongest fighter. I just say he was of the toughest. There were los of top fighters in Pride: Barnett, Nogueira, Alexander, Sergei Kharitonov, Werdum, Igor Vovchanchyn. As for Mirko, he fell on evil times and it's a big question if he personally wants a rematch now.

A lot of people train Brazilian Jiu Jitsu as a base. You train Sambo as your base. What is your opinion of Brazilian Jiu Jitsu?
Fedor: I think highly of BJJ. But I see some disadvantages as well. Jiu Jitsu is a rather good Martial Art base. But one need to guide newcomers at the very beginning in order to avoid and eliminate the future mistakes. I can't say combat sambo or bjj have more or less advantage in case of transition to MMA. If people get involved in it, it's only for their good. Moreover it helps popularize the sport itself. For me, personally, combat sambo is the native sport ans this is the reason I believe sambo is more versatile, dynamic, free and less monotonous.

Both you and BJ Penn are looked at by many to be the top pound for pound fighters in the world. What do you think of BJ Penn?
Fedor: I like him as fighter. Unfortunately, I haven't seen too many of his fights. I follow his career by checking the ratings though.

Who are you interested in fighting?
Fedor: I'm interested in many of them, top ten for sure. I can't say I watch all their bouts but I'm informed of every result of the fights they take part in. I watch the fights I'm interested the most though.

What do you think of fighting Josh Barnett? What do you think of him as a fighter?
Fedor: Barnett is a good fighter. We are good friends with him. We always chat when we see each other. If we don't meet up we mail with each other. I'm aware of the fact such bout is planned but I haven't been told anything about it as of yet.

What's your secret to staying so calm in the ring? What kind of mental training do you do?
Fedor: That's no secret. I'm calm by nature. I just do my job.

What's your motivation now?
Fedor: I want to win, stay involved in what I like the most. I want to bring in a worthy Russian fighter as a future substitute for me. I want Russian banner to be placed in the first lines of the magazines regardless their bias. We have a lot of young guns who will, hopefully, show themselves in the coming 2-3 years. They are still young, a bit raw, but possess tons of energy, aspiration and motivation.

Have you considered moving to the US?
Fedor: Here is my fatherland, all my near relations and family live in Russia. It has no sense to leave the place I've lived my whole life.

What do you think of Dana White?
This person talks a lot, sometimes rashly without having thought before.

Who is in your opinion the greatest fighter ever? And who do you look up to?
Fedor: I don't consider whether the fighter is great or not. Few fighters stand on the front lines though: Randy Couture, Antonio Rodrigo Nogueira, Tim Sylvia, Josh Barnett in a random order. I respect them all. It's very unpleasant though when your read someone's interview in which he speaks badly of me. I have never been disrespectful to any of them.

How do you think a fight between you and Rickson Gracie would go?
Fedor: This fight is a no go. Rickson wouldn't take part in it.

Who is your next opponent?
Fedor: My next bout will be organized in the USA. I can't say anything about my opponent at the moment.
pi_57333248
tvp met youtube clip http://nl.youtube.com/watch?v=q1iit53fkQM

ik volg de mma sinds kort, maar het wekt steeds meer mn interesse. zelf doe ik aan kickboksen sinds een aantal maanden.

vraagje, waarom is iedereen zo weg van fedor? ik weet dat hij pride kampioen is, maar qua vechtstijl, wat maakt hem zo bijzonder?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2008 20:06:01 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:47:52 #30
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57333874
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef addictivebeat het volgende:

vraagje, waarom is iedereen zo weg van fedor? ik weet dat pride kampioen is, maar qua vechtstijl, wat maakt hem zo bijzonder?
Welkom!

Over Fedor zijn een aantal dingen. Het eerste is dat hij nog nooit verslagen is. Daarnaast is zijn vechtstijl gewoon explosief en fantastisch om naar te kijken.

Zoek maar eens wat filmpjes van hem op dailymotion.com of iets dergelijks
pi_57334367
Ik ken trouwens iemand die naar GSP vs Serra II gaat. Heeft ook aardig goeie plaatsen geloof ik. En met het Canadeze publiek gaat dat echt een mega event worden
pi_57335899
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef addictivebeat het volgende:
tvp met youtube clip http://nl.youtube.com/watch?v=q1iit53fkQM

ik volg de mma sinds kort, maar het wekt steeds meer mn interesse. zelf doe ik aan kickboksen sinds een aantal maanden.

vraagje, waarom is iedereen zo weg van fedor? ik weet dat hij pride kampioen is, maar qua vechtstijl, wat maakt hem zo bijzonder?
Ook welkom!

Over Fedor... Omdat hij DE beste is. Nooit saai om te zien, nog nooit verloren (1x via een 'cut', in een rematch zijn tegenstander te grazen genomen), heeft een ijskoude blik in zijn ogen en is in staat tegenstanders te domineren in hun eigen domein (bijvoorbeeld 2x Nogueira op de grond verslagen, die op dat moment de beste grond / bjj vechter was, CroCop deels via een staand gevecht verslagen, die op dat moment de beste striker in MMA was enz). Zijn verwoestende Ground 'n Pound heeft hij de laatste tijd wat minder laten zien, maar is ook super om naar te kijken. Tegenwoordig dwingt hij zijn tegenstanders vaker tot opgave (submission).

Fedor --> Vandaar ook mijn naam!
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:29:12 #33
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57336204
Wie is Fedor?

woensdag 12 maart 2008 @ 22:02:09 #34
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57337264
Overigens ben ik van mening dat Fedor allang geen nummer 1 meer is. Hij is niet eens top 5 in mijn ogen
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:03:01 #35
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57337292
Nog wat dingen over de deal tussen CBS en EliteXC
quote:
- The new contract gives CBS the option to purchase four live two hour prime time shows before February 22, 2009.

- The deal also gives CBS the option to purchase four additional shows each year until early 2013. This option is renewable annually.

- The agreement also gives CBS the option to order additional shows at different lengths during the terms of the contract.
Ohja en welkom addictivebeat
pi_57355414
bedankt voor het warme ontvangst, guys!
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef Paxlie het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Fedor allang geen nummer 1 meer is. Hij is niet eens top 5 in mijn ogen
oh ja? wie is dan de beste?
pi_57356104
Kimbo
  donderdag 13 maart 2008 @ 18:08:42 #38
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57356178
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:28 schreef addictivebeat het volgende:
bedankt voor het warme ontvangst, guys!
[..]

oh ja? wie is dan de beste?
1) Randy Couture
2) Big Nog
3) Tim Sylvia
4) Mirko Cro Cop (ondanks zijn losses)
5) Heith Herring
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:09:19 #39
20925 n00cL30n
pi_57362215
En toch Frank Mir > Tim Sylvia naar mijn mening.
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:20:15 #40
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57362539
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:09 schreef n00cL30n het volgende:
En toch Frank Mir > Tim Sylvia naar mijn mening.
die ben ik helemaal vergeten
magoed, die mag eerst maar een keer goed winnen nog
  donderdag 13 maart 2008 @ 23:14:50 #41
20925 n00cL30n
pi_57364079
Ben ik ook met je eens, maar ik denk dat het weer helemaal goed gaat komen met Mir!

Ik hoop het iig, op een of andere manier mag ik die Mir gewoon heel erg!
pi_57364163
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die ben ik helemaal vergeten
magoed, die mag eerst maar een keer goed winnen nog
Dat is niet de enige die je vergeten bent. Josh Barnett!
pi_57365320
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Paxlie het volgende:

[..]

1) Randy Couture
2) Big Nog
3) Tim Sylvia
4) Mirko Cro Cop (ondanks zijn losses)
5) Heith Herring

Fedor kun je moeilijk op #1 zetten inderdaad, maar zonder twijfel top 5. Cro-cop heeft alleen nog maar verloren en die wel #4? Het is op dit moment erg moeilijk hem te plaatsen, maar top 5 no doubt.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:36:46 #44
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57367828
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:17 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Dat is niet de enige die je vergeten bent. Josh Barnett!
Josh Barnett staat er bewust niet tussen. Heb al heel lang niks van hem gezien en derhalve daalt ie in mijn lijst.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Fedor kun je moeilijk op #1 zetten inderdaad, maar zonder twijfel top 5. Cro-cop heeft alleen nog maar verloren en die wel #4? Het is op dit moment erg moeilijk hem te plaatsen, maar top 5 no doubt.
Tegen wie heeft Fedor gevochten dan dat ik hem in de top5 zou moeten ranken? Cro Cop heeft in ieder geval gevochten en had ik altijd al erg hoog. Dat hij nu 2x verloren heeft doet imho niks af aan het feit dat hij heel goed is en derhalve heb ik hem hoog geplaatst. Gonzaga valt buiten de top5 wat mij betreft omdat hij tegen Couture en Werdum niks kon. Frank Mir hebben we het al over gehad.

Even voor de zekerheid. Ik zeg dus niet dat Fedor slecht is. Hij moet alleen weer eens tegen hoge kwaliteit vechters gaan vechten. Als hij tegen een top10 HW gaat en daarvan wint staat hij bij mij weer op 1, maar tot die tijd staat hij niet op de lijst.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 10:30:46 #45
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57369590
Barnett heeft na weet ik hoelang juist weer gevochten.. 3rd round submission (heel hook) maja goed dat zegt ook niet alles.. hopelijk zien we hem nu dan weer vaker in actie!
pi_57371110
quote:
This year's key new players include Mark Cuban's HDNet Fights, looking to become a major player by using MMA as a key sport in building a new television station and seemingly having the best chance of promoting the elusive Fedor Emelianenko vs. Randy Couture fight. Affliction, the makers of the T-shirts that are a fixture in the world of MMA, is starting a company tentatively scheduled to debut in June, and is making a big play for a number of free agents, reportedly making big offers to the likes of Matt Lindland (who has signed with them), Josh Barnett and Ben Rothwell among others, for non-exclusive contracts and numbers far beyond what they would be earning in UFC.
Apart! En niet geheel onbelangrijk...
quote:
NBC and Strikeforce will soon announce a deal that will give the quickly growing mixed-martial-arts organization a weekly presence on major network television.
pi_57373426
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:36 schreef Paxlie het volgende:
Tegen wie heeft Fedor gevochten dan dat ik hem in de top5 zou moeten ranken? Cro Cop heeft in ieder geval gevochten en had ik altijd al erg hoog. Dat hij nu 2x verloren heeft doet imho niks af aan het feit dat hij heel goed is en derhalve heb ik hem hoog geplaatst. Gonzaga valt buiten de top5 wat mij betreft omdat hij tegen Couture en Werdum niks kon. Frank Mir hebben we het al over gehad.

Even voor de zekerheid. Ik zeg dus niet dat Fedor slecht is. Hij moet alleen weer eens tegen hoge kwaliteit vechters gaan vechten. Als hij tegen een top10 HW gaat en daarvan wint staat hij bij mij weer op 1, maar tot die tijd staat hij niet op de lijst.
Cro-cop heeft sinds 2006 3x gevochten. Loss tegen Gonzaga en Kongo, win tegen Sanchez. Laatste top 10 vechter waarvan hij won was Barnett. Sylvia heeft ook 3x gevochten, loss tegen Couture en Nog, win van Vera. Fedor heeft 2x gevochten sinds 2006. 2x gewonnen, van Choi en Lindland. Laatste top 10 win was tegen Hunt.

Alleen op basis daarvan al zou ik Fedor ranken boven Cro-cop. Tel daar zijn verleden en wins over Cro-cop en Nog bij op. Dat zou ik hem zeker top 5 ranken. Hoewel zijn gevechten van afgelopen jaar niet tegen top 10 fighters waren. Maar als je kijkt naar Sylvia en Cro-cop heb je hetzelfde probleem. Dus alle 3 hebben ze niet echt veel gepresteerd sinds 2006, maar ik reken Fedor zijn winst tegen Choi hoger aan dan Cro-cop zijn win tegen Sanchez.

#1 Nog
#2 Couture
#3 Fedor

en dan de rest imo.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 13:23:51 #48
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57373471
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 13:22 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Cro-cop heeft sinds 2006 3x gevochten. Loss tegen Gonzaga en Kongo, win tegen Sanchez. Laatste top 10 vechter waarvan hij won was Barnett. Sylvia heeft ook 3x gevochten, loss tegen Couture en Nog, win van Vera. Fedor heeft 2x gevochten sinds 2006. 2x gewonnen, van Choi en Lindland. Laatste top 10 win was tegen Hunt.

Alleen op basis daarvan al zou ik Fedor ranken boven Cro-cop. Tel daar zijn verleden en wins over Cro-cop en Nog bij op. Dat zou ik hem zeker top 5 ranken. Hoewel zijn gevechten van afgelopen jaar niet tegen top 10 fighters waren. Maar als je kijkt naar Sylvia en Cro-cop zou je alleen Vera misschien daar toe kunnen rekenen. Dus alle 3 hebben ze niet echt veel gepresteerd sinds 2006, maar ik reken Fedor zijn winst tegen Choi hoger aan dan Cro-cop zijn win tegen Sanchez.

#1 Nog
#2 Couture
#3 Fedor

en dan de rest imo.
Dat mag hoor
Ik wil gewoon dat Fedor weer gaat vechten tegen een top10 en flink aan de bak gaat. Dat vind ik veel leuker dan dit geleuter over rankings
pi_57376661
The following is an article from MMAFightline.com:

Sources close to negotiations between the UFC and Fedor's management have informed MMAFightline.com that the two sides are currently discussing a possible one fight deal that would bring Fedor to the cage, presumably to face Randy Couture.

It is unknown whether Couture would end his lawsuit and come back to the UFC to face Fedor if the UFC were able to offer such a fight, but Couture has stated on numerous occasions that this is the only fight that makes sense at this stage of his career.

It should be noted that nothing is eminent at this point and negotiations are in the general discussion phase. If made, however, the deal would be unprecedented. The UFC is notorious for locking up fighters in long term deals and not allowing them to leave as champions. We'll have more on this story as it develops.

Klinkt goed. Ze praten er iig dus al over
pi_57377470
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The following is an article from MMAFightline.com:

*knip*

Klinkt goed. Ze praten er iig dus al over
Lijkt me super als het toch gebeuren gaat! Alleen ellebogen... die doen Fedor geen goed!
(Normaal gesproken MOET Fyodor dit kunnen winnen)
  vrijdag 14 maart 2008 @ 18:56:10 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57380775
Ik vind het wazig hoor.. Couture is nog gewoon de champion.. dus het wordt een non-title fight?

Als het nou wel een titlefight zou zijn zowel Fedor als Couture zouden dan nog een 1fight deal hebben.. wordt Nog dan automatisch de nieuwe champion ofzo?
pi_57381403
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:21 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Lijkt me super als het toch gebeuren gaat! Alleen ellebogen... die doen Fedor geen goed!
(Normaal gesproken MOET Fyodor dit kunnen winnen)
Nou, stel je Fedor zijn gnp met elbows voor
pi_57381444
tering, couture vs fedor moet wel het gevecht van de eeuw worden
  vrijdag 14 maart 2008 @ 22:07:22 #54
20925 n00cL30n
pi_57385371
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Nou, stel je Fedor zijn gnp met elbows voor
En zijn bruisability.

Hij heeft wel erg snel wondjes aan zijn hoofd.
pi_57407478
quote:
Paulo Filho (Pictures) will not defend his WEC middleweight crown against Chael Sonnen (Pictures) on March 26, his manager, Jorge Guimaraes, told Sherdog.com.

"We tried our best with Filho, but it didn't work and he'll not fight in the WEC," Guimaraes said. "He tried with all his effort to accomplish the title defense, but he realized he couldn't do it due to chemical dependence and depression. He knew this kind of stuff does not have a link with the sport, and I'm happy he had a conscience and looked for help."

Filho had disappeared for two days, causing immense concern for his teammates and Guimaraes. He ended up checking himself into a rehabilitation clinic in Niteroi, Brazil.

Guimaraes couldn't say for certain how long Filho will stay under treatment, but he suggested the fighter will stay at the clinic until he is 100 percent. Filho is feeling better, Guimares said, after 48 hours of treatment. Guimaraes declined comment on the root of Filho's chemical dependence.

"The WEC staff was superb with us," the manager added. "They understood the situation, and Filho will return and defend his belt in June. Filho also realized who his real friends are, and he took this lesson seriously. He'll come back victorious from this tough moment and he will be supported, as mentioned, by his real friends."

"We fully support Paulo in this difficult time and our thoughts are with him as he goes through recovery, Peter Dropick, WEC Vice President, said through a statement on the promotion's Web site.
pi_57407494
quote:
Fight Entertainment Group and HDNet are close to finalizing a deal that would air six Dream events from Japan on the high-definition network in 2008, Mike Kogan, Director of FEGUSA, Inc., informed Sherdog.com via e-mail Friday afternoon.

The deal, Kogan said, would tentatively begin next week with a delayed broadcast of Saturday's Dream debut in Tokyo featuring the opening round of the organization's 154-pound tournament. Future broadcasts, beginning with the April 29 card, would be "near live," he said.

"FEG has been working with HDNet in bringing the Dream 2008 Light and Middleweight GP events to North America," Kogan told Sherdog.com. "And while the deal is not officially signed yet, it is very close to being finalized with most of the important elements already agreed upon."

HDNet Fights CEO Andrew Simon told Sherdog.com late Friday afternoon that a deal between HDNet and FEG has not been signed, and declined to comment further on a potential agreement. Discussions between HDNet and FEG have been ongoing, he confirmed.

Dream executive Keiichi Sasahara noted at the event's final press conference on Friday that a broadcast deal with HDNet, or any other North American partner, was not near being finalized.
pi_57408331
Oja, Dream heeft Lenne Hardt

Alleen eerste fight so far gezien en:
- In de japanse broadcast is gecut, mist een minuutje van de eerste ronde.
- De ring
- De rules
- De actie
- Japanse fans
- De actie
- De rules

Pride all over again

En binnenkort dus hopelijk met goed US commentaar, en misschien wel weer net als bij Pride alleen de gevechten, zonder al die bullshit

[ Bericht 45% gewijzigd door Unstoppable op 16-03-2008 05:45:12 ]
pi_57408903
dat witte oppervlak in de ring bij Pride zag er echt gaaf uit. jammer dat in de UFC ze het met van die hoeken gedaan hebben, een achthoek oid.
  zondag 16 maart 2008 @ 09:31:30 #59
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57408925
Net Dream gekeken en ik moet zeggen dat het er tof uitzag allemaal!! Ookal ben ik absoluut geen fan van een ring.

Hopelijk kunnen ze snel weer een mooi event neerzetten!!
SPOILER

[ Bericht 38% gewijzigd door Tazmaniac op 16-03-2008 11:34:44 ]
pi_57414843
quote:
Op zondag 16 maart 2008 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Net Dream gekeken en ik moet zeggen dat het er tof uitzag allemaal!! Ookal ben ik absoluut geen fan van een ring.

Hopelijk kunnen ze snel weer een mooi event neerzetten!!
SPOILER
SPOILER
  zondag 16 maart 2008 @ 16:37:00 #61
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57415063
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef Fyodor het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 16 maart 2008 @ 23:37:00 #62
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57423556
Icon (Baroni vs Hose)
SPOILER
Als je het nog niet gezien hebt is het het downloaden waard
pi_57426398
quote:
Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef Paxlie het volgende:
Icon (Baroni vs Hose)
SPOILER
Als je het nog niet gezien hebt is het het downloaden waard
Klopt, zeker het downloaden waard! Maar...
SPOILER
  maandag 17 maart 2008 @ 08:55:23 #64
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57426416
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:53 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Klopt, zeker het downloaden waard! Maar...
SPOILER
SPOILER
pi_57427958
quote:
Op maandag 17 maart 2008 08:55 schreef Paxlie het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 17 maart 2008 @ 17:32:37 #66
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57435295
Icon
SPOILER
pi_57436170
DREAM en Icon spoilers
SPOILER
pi_57436292
jongens, waar bekijken jullie de afleveringen?
pi_57436672
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef roepdeman het volgende:
DREAM en Icon spoilers
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 18 maart 2008 @ 11:41:29 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57449820
quote:
Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef Fyodor het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:02:33 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57473190
Fedor never under contract with M-1 Global
quote:
Despite the announcement of an agreement last October between Fedor Emelianenko (Pictures) and M-1 Global, the deal was never signed, a source close to both camps told Sherdog.com.

The Russian heavyweight’s only agreement with the company — according to the source, who spoke on the condition of anonymity — came in the form of a letter of intent.

The return of a $1.5 million signing bonus paid by M-1 Global to Emelianenko is the only hurdle to the former Pride champion’s potential free agency. That should be remedied this week, the source said.

M-1 Global CEO Monte Cox declined to comment.

Once Emelianenko is clear of his M-1 obligations he is expected to field offers from several MMA promotions. The early leader, according to the same source, comes from the purported partnership between Affliction and Oscar de la Hoya’s Golden Boy Promotions, which Sherdog.com has learned could debut on June 28.
Wat een soap is dit aant worden zeg.. bah bah!
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:24:22 #72
20925 n00cL30n
pi_57473640
Ja, ik denk dat ik mij maar ga storten op Frank Mir.
pi_57479156
FEDOR!
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:37:50 #74
20925 n00cL30n
  donderdag 20 maart 2008 @ 18:47:21 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57505269
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 19:37 schreef n00cL30n het volgende:
MIR!
Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnar maar goed das mijn mening
Over tot de serieuze orde van de dag:

Frank Shamrock: "Ken did steroids his whole life"
quote:
MMA Madness: You say that you’ve seen guys take steroids. Could you maybe give us any names?

Shamrock: Sure, my brother Ken did them his whole life.

MMA Madness: Really?

Shamrock: Yeah. Why do you think that his mind is so fried? Why do you think he crumbles before the big fights? He’s got no psyche. He let steroids give him a false sense of security and the moment that stuff is gone he’s no longer superman. He’s just a regular man. But without all the hard work and without all the belief in himself that a regular man would have if he got up to that point. He’s the only guy that I’ll tell on, because he’s always in trouble anyway.
Ik weet niet of we het moeten geloven maar ik zei zelf ookal dat ie veel aan spiermassa had verloren afgaande op zijn fysieke voorkomen bij het Cage Rage event. Schrijver van dit artikel begon daar ookal over.. het zou me dus niks verbazen!!

CBS to air EliteXC on May 31
quote:
EliteXC and CBS will kick off their groundbreaking deal with an event on May 31 -- the first-ever MMA event to air live on major U.S. network television.

ProElite, Inc. (EliteXC's parent company) and CBS made the announcement today.

"CBS ELITEXC SATURDAY NIGHT FIGHTS" will air May 31 from 9-11 p.m. ET/PT and takes place at the Prudential Center in Newark, N.J. As expected, Kevin "Kimbo Slice" Ferguson will headline the event (though an opponent hasn't been named), and EliteXC middleweight champ Robbie Lawler faces fellow slugger Scott Smith in a title defense.

No other fights were made official, but further announcements are expected soon.

"I am very happy for the highly trained fighters who will finally get the kind of exposure they deserve, and, of course, the viewers, who will get the opportunity to learn that MMA is truly a sport that requires an abundance of skills, both mentally and physically," stated Gary Shaw, EliteXC live events president, in today's release.

MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) was the first to report that ProElite, Inc. and CBS had reached a deal earlier this month. A total of four EliteXC events will be aired on CBS during the next 12 months.

The first event will be produced by Showtime Sports.

"We're excited to introduce broadcast television viewers to America's fastest growing sport with this primetime event," stated Kelly Kahl, Senior Executive Vice President of CBS Primetime. "EliteXC is putting together a lineup card that showcases the unique personalities, world-class athleticism, and raw power and emotion that characterizes mixed martial arts."

Since its launch in December 2006, EliteXC has broadcast its events on Showtime, which is owned by CBS. The fight organization has hosted 12 events to date and will team up with Strikeforce for a show on March 29. That event also airs on Showtime.
Ik denk dat de eerste 2/3 shows voor een groot deel bepalend gaan zijn voor de gehele MMA sport!!

[ Bericht 22% gewijzigd door Tazmaniac op 20-03-2008 18:53:21 ]
pi_57505833
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnar maar goed das mijn mening
Over tot de serieuze orde van de dag:

[..]

Ik weet niet of we het moeten geloven maar ik zei zelf ookal dat ie veel aan spiermassa had verloren afgaande op zijn fysieke voorkomen bij het Cage Rage event. Schrijver van dit artikel begon daar ookal over.. het zou me dus niks verbazen!!

CBS to air EliteXC on May 31
[..]

Ik denk dat de eerste 2/3 shows voor een groot deel bepalend gaan zijn voor de gehele MMA sport!!
Ben heel benieuwd!
Dat van Ken verbaasd me niets. Weet natuurlijk niet of het waar is, maar het zou goed kunnen. Ik zou trouwens nooit zoiets over mijn broer zeggen, laat staan tegen hem vechten.

Over Kimbo... zet Allistair Overeem tegenover hem! Dan is het gelijk gedaan met Kimbo
Zal hem toch niet worden, om Kimbo's naam groter te maken verwacht ik niet een bekende tegenstander...
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:30:34 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57506217
ff weer heel wat anders.. heeft iemand naar de 1e episode van Iron Ring? (spreekt het op z'n afro amerikaans bling bling uit als : (aion wing)

Voor degene die niet weten wat het precies is.. hier een artikel op Sherdog

Tis echt zo'n lame ass MTV show zoals sweet sixteen/cribs/true life ofzo heb ik het idee, alleen dan uiteraard met mma fighters.. maar om de een of andere reden kijk ik er toch geregeld heen!

Ben wel eens benieuwd hoe de show zich gaat evalueren allemaal
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:53:29 #78
20925 n00cL30n
pi_57508190
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Koel! Ik denk dat deze gozert zelfs nog wel eens het heel leuk kan gaan maken voor Fedor.
quote:
[..]
Verbaast me niets aan twee kanten.
1. Ken heeft altijd wel wat aan de hand gehad.
2. Frank probeert altijd van alles om zijn tegenstander uit zijn concentratie te halen. Zou mij dus niets verbazen als dit zo'n verzinseltje is.
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
ff weer heel wat anders.. heeft iemand naar de 1e episode van Iron Ring? (spreekt het op z'n afro amerikaans bling bling uit als : (aion wing)
[..]
Ben wel eens benieuwd hoe de show zich gaat evalueren allemaal
Ik ben bang.... dat ondanks de populariteitswinst, dit alleen maar gaat leiden tot verpaupering van de sport.
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:53:34 #79
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57508194
Ok dan... binnenkort gaat UFN 13 van start... Mijns inzien de allerbeste UFN ooit...

Mijn voorspellingen:

Main Card

* Lightweight bout: Kenny Florian vs. Joe Lauzon
Joe Lauzon heeft het talent en de drive.. Besides gun ik het hem heel erg. Laatste tijd traint ie erg veel met BJ penn. Op papier is Kenny de betere (meer ervaring),.. MAar komop, lauzon heeft Jens Pulver geko'ed in de 1e ronde

* Welterweight bout: Karo Parisyan vs. Thiago Alves

* Light heavyweight bout: Matt Hamilvs. Tim Boetsch

* Lightweight bout: Nathan Diaz vs. Kurt Pellegrino

* Lightweight bout: Frank Edgar vs.Gray Maynard
Frankie is mijn topper van vorig jaar... Geweldige knokker die er binnen 1 a 2 jaar met de titel vandoorgaat. Ben zeer benieuwd naar deze partij... Edgar op KO

* Light heavyweight bout: Houston Alexander vs. James Irvin

Preliminary Card

* Lightweight bout: Spencer Fisher Jim Miller vs. Marcus Aurelio
Miller vervangt Fisher ivm blessure. Miller is een submission specialist maar redt het niet tegen aurelio ljkt mij.

* Lightweight bout: States Josh Neer vs Din Thomas

* Lightweight bout:Clay Guida vs.Samy Schiavo

* Welterweight bout: George Sotiropoulos vs. Roman Mitichyan

* Welterweight bout: Anthony Johnson vs Tommy Speer

* Lightweight bout: Manvel Gamburyan vs Jeff Cox

Damn, wat een packed event is dit... heb er zo ontzettend veel zin in... man man
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:59:17 #80
20925 n00cL30n
pi_57508337
Ik denk zelf dat Karo Parisyan van Thiago Alves gaat winnen. (Vraag mij niet waarom)

Wat Hamil vs Boetsch en Edgar vs Maynard betreft durf ik niets te zeggen, alleen dat ik erg benieuwd ben naar die wedstrijden.
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:04:22 #81
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57508435
Karo is erg goed... no shit.. Maar Thiago is ook een fokking beest hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat Karo hier te licht over denkt en Thiago onderschat... (en daarom dus ook verliest).

Ik sta achter Edgar in elk denkbaar scenario. Maynard is een topvechter maar komop.. wat heeft Maynard nu voor dikke winsten op zijn naam staan?

Edgar versloeg Tyson Griffin in zijn debuutpartij en liet spencer fisher wérkelijk álle hoeken van de octagon zien.
Daarom denk ik (en hoop ik vooral) winst voor Edgar.. (jammer want vind maynard echt een topgozer en topvechter)
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:14:19 #82
20925 n00cL30n
pi_57508678
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef Dacide het volgende:
Karo is erg goed... no shit.. Maar Thiago is ook een fokking beest hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat Karo hier te licht over denkt en Thiago onderschat... (en daarom dus ook verliest).
Wat ik weet, is dat Karo altijd strijft naar perfektie. Zou dus niet weten waarom hij daarom zijn tegenstander zou onderschatten.
Ik zeg niet dat ik het gelijk heb hoor, maar ben gewoon geneigd tot Karo. Ben ook erg benieuwd naar deze partij.
quote:
Ik sta achter Edgar in elk denkbaar scenario. Maynard is een topvechter maar komop.. wat heeft Maynard nu voor dikke winsten op zijn naam staan?

Edgar versloeg Tyson Griffin in zijn debuutpartij en liet spencer fisher wérkelijk álle hoeken van de octagon zien.
Daarom denk ik (en hoop ik vooral) winst voor Edgar.. (jammer want vind maynard echt een topgozer en topvechter)
Ook hier voorspel ik een partij waar de vonken vanaf spatten, ben erg benieuwd.
pi_57510020
RTL5 zend nu elke donderdag Celebrity Rehab uit. Volgende week komt Ricco Rodriguez het huis binnen
Ow, en voor de long-time WWF fans: Chyna zit er ook in.
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:28:08 #84
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57510402
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Unstoppable het volgende:
RTL5 zend nu elke donderdag Celebrity Rehab uit. Volgende week komt Ricco Rodriguez het huis binnen
Ow, en voor de long-time WWF fans: Chyna zit er ook in.
ontploffende boobies
pi_57511417
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:14 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Wat ik weet, is dat Karo altijd strijft naar perfektie perfectie.
Nou, in mijn ogen is perfectie nog altijd winnen door zo min mogelijk tegenstand te krijgen. En zo min mogelijk tegenstand is wat MMA betreft een (T)KO in de eerste ronde, waar ik Karo de laatste tijd niet op heb mogen betrappen

Maar kan Alves een saaie wedstrijd vechten???
  vrijdag 21 maart 2008 @ 07:56:58 #86
20925 n00cL30n
pi_57514545
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:10 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Nou, in mijn ogen is perfectie nog altijd winnen door zo min mogelijk tegenstand te krijgen. En zo min mogelijk tegenstand is wat MMA betreft een (T)KO in de eerste ronde, waar ik Karo de laatste tijd niet op heb mogen betrappen

Maar kan Alves een saaie wedstrijd vechten???
Vond de k in perfectie wel ff leuk vanwege Karo.

En je hebt een groot punt... Allleen vind ik een submission ook wel afdoende.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 10:32:15 #87
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57516271
Karo brengt de heat niet meer wat mij betreft.. of hij moet nu een mooie 'comeback' maken maar wat mij betreft mag hij een gigantische oorwassing krijgen van Alves

Zal komende week ff mijn picks neerzetten mbt UFN13 (wat trouwens idd de beste UFN card ooooit is!!!)
quote:
Don Frye pulls out of YAMMA Superfight
lekker begin voor die organisatie!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:24:10 #88
20925 n00cL30n
pi_57521770
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 10:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]

lekker begin voor die organisatie!
IDD.
pi_57522431
Ow ja tuurlijk telt een mooie submission ook, maar dat kost ook veel energie, dat is waarom ik een snelle KO tot perfectie reken, omdat het juist zo min mogelijk inspanning kost.

Het enigste wat ik wil weten van YAMMA is hoe die verdomde kooi of wat het ook moge zijn eruit komt te zien...En of het MMA echt kan veranderen (in positieve zin dan)
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:10:01 #90
20925 n00cL30n
pi_57523544
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:59 schreef roepdeman het volgende:
Ow ja tuurlijk telt een mooie submission ook, maar dat kost ook veel energie, dat is waarom ik een snelle KO tot perfectie reken, omdat het juist zo min mogelijk inspanning kost.

Het enigste wat ik wil weten van YAMMA is hoe die verdomde kooi of wat het ook moge zijn eruit komt te zien...En of het MMA echt kan veranderen (in positieve zin dan)
IDD... 11 april zou het al moeten plaats vinden en er is nogsteeds niets bekend over de YAMMA pit.
Als deze afbeelding iets is om op af te gaan, dan weet ik het niet....

vrijdag 21 maart 2008 @ 17:21:49 #91
20925 n00cL30n
pi_57523722
Eerlijk gezegd denk ik iets meer in deze richting
quote:
It's only a pit in so far as the actual ring portion is sunk into the floor about a foot. It's Octagonal in shape but has no cage wall, just that 1 foot lip around the stage, which is twice the size of the standard UFC Octagon.

In a nod to true Kung Fu Theater cheeziness, at each of the "corners" there is a flaming brazier to really give that "pit fight" vibe. Trust me, your gonna love it.

There was some talk about whether to make the floor of the pit standard ring flooring or sand... I kid you not.
bron sherdog forum

Zeker als ik het interview tussen cagepotato en YAMMA oprichter Bob Meyrowitz lees, denk ik dat dit best wel eens waar zou kunnen zijn.
pi_57524859
En hoeveel invloed zal de vorm dan hebben op de gevechten? En owja...stel dat dit een blijvertje is...hoeveel gyms zie je naast een octagon en een ring ook een pit aanschaffen om in te trainen??

Ik hoop dat het een fijne plek is om in te vechten, maar ben ook benieuwd hoeveel fighters zich er zelf graag in willen zien.
pi_57525673
Veel. Het octagon werkt bv enorm beperkend. Je ziet bijna niks anders dan dat de ene fighter dubbelgevouwen word tegen de cage. Hij kan geen kant meer op, wat weer submissions, reversals etc tegenwerkt. Hoe meer ruimte de fighters hebben des te leuker het grondgevecht imo. Daarom ben ik ook zo'n fan van de Pride ring en het restarten in dezelfde positie in het midden van de ring. Het word gewoon veel leuker om te kijken.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:28:40 #94
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57525989
Ik heb het gevoel dat het nog geen paar maanden gaat duren voordat ze faillisement moetn aanvragen.. just a hunch
  vrijdag 21 maart 2008 @ 21:14:21 #95
20925 n00cL30n
pi_57528360
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:31 schreef roepdeman het volgende:
En hoeveel invloed zal de vorm dan hebben op de gevechten? En owja...stel dat dit een blijvertje is...hoeveel gyms zie je naast een octagon en een ring ook een pit aanschaffen om in te trainen??

Ik hoop dat het een fijne plek is om in te vechten, maar ben ook benieuwd hoeveel fighters zich er zelf graag in willen zien.
Ik denk zelf dat je in principe niet eens echt een pit hoeft aan te schaffen, maar dat je alleen maar een lap ruimte hoeft af te bakenen. Dit omdat je geen rekening hoeft te houden met ring-touwen en kooien.

Maar ben inderdaad benieuwd of:
a) ik inderdaad de juiste informatie heb gevonden,
b) de vechters een nieuwe en ultieme vechtomgeving hebben gevonden.
pi_57530128
Net Dream gekeken, erg vette show

Ben ook erg geïnteresseerd in Yamma Pitfighting. Vraag me af wat dat gaat worden.
pi_57584399
Fedor Emelianenko vs. Randy Couture

BB_Koning laat je horen!
  maandag 24 maart 2008 @ 20:11:27 #98
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57585613
quote:
lmao!!!!!!

wel triest dat ik wist dat het liedje van luther vandross was genaamd endless love, maar dat ter zijde
  maandag 24 maart 2008 @ 21:21:36 #99
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57587222
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef Fyodor het volgende:
Fedor Emelianenko vs. Randy Couture

BB_Koning laat je horen!
goed

* Paxlie raapt zichzelf weer van de grond op

wat een geniaal filmpje
  maandag 24 maart 2008 @ 21:42:03 #100
20925 n00cL30n
pi_57587727

Heb zojuist mijn dochtertje weer wakkergelachen.
  maandag 24 maart 2008 @ 21:56:10 #101
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57588055
YAMMA fighter arrested
quote:
Don Frye (19-6-1), a headliner for the April 11 debut YAMMA Pit Fighting show, has pulled out of his main-event bout with Oleg Taktarov (15-5-2) and has been replaced by former UFC fighter Patrick Smith (14-13), the organization announced late last week.

However, just hours after the announcement, KXII TV 12 in Sherman, Texas, reported that Smith had been arrested after a high-speed police chase. Smith was clocked at speeds of up 130 mph while fleeing on his sports motorcyle, police said. He's been charged with felony attempting to elude, possession of a prescription drug without a valid prescription, and reckless driving.

MMAjunkie.com has left a message with YAMMA's public-relations office for an update on Smith's status with the event.
Op deze manier houden ze geen fighters meer over
  maandag 24 maart 2008 @ 22:55:35 #102
20925 n00cL30n
pi_57589511
Ik zie het..damn.. wat is er de laatste tijd toch weer een gezeur in die MMA wereld!
pi_57591916
Ik heb Yamma al helemaal uitgedacht...dit is wat het gaat worden...

Het oppervlak waar gevochten zal worden:

hellend oppervlak aan de buitenzijde....wat waarschijnlijk kut is als je ringside seats hebt en het gevecht vindt plaats op de grond in het midden.

En dan het hekwerk lijkt hierop?
  dinsdag 25 maart 2008 @ 08:59:11 #104
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57593751
Yamma is volgens mij snel verleden tijd.. simple as that. Back to 1993 gevoel krijg ik erbij.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 09:34:45 #105
20925 n00cL30n
pi_57594327
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb Yamma al helemaal uitgedacht...dit is wat het gaat worden...

Het oppervlak waar gevochten zal worden:
[ link | afbeelding ]

hellend oppervlak aan de buitenzijde....wat waarschijnlijk kut is als je ringside seats hebt en het gevecht vindt plaats op de grond in het midden.

En dan het hekwerk lijkt hierop?
Ik denk dat je een goed punt hebt voor wat betreft de ring. Alleen moet de size nog twee keer zo groot als de Octagon worden. (En mis ik de fireposts in de corner. )

TIJD VOOR TEMMINK!

[ Bericht 12% gewijzigd door n00cL30n op 25-03-2008 09:40:10 ]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:59:05 #106
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57598901
quote:
Some more info from the Xbox World 360 magazine

- You'll be able to take photos and upload them to share with people.
- There's a bunch of references to Crackdown in it.
- If you rob a bank or murder someone people will find out about it by news tickers around the city. The news tickers will also give your description.
- They point out how there are little graphical details that are really nice. Specifically how in one screenshot you can see that one driver is checking his rear view, another is looking forward and another is looking out the side of his window.
- Videogeddon arcade has a bunch of tongue-in-cheek games as well as posters that reference people that bash games.
- It's twice the size of Vice City.
- Peds will call the cops on you if they see you attacking people on the street.
- They talk about how you can go to the top floor of the Empire State building and you won't see any pop up.
- Niko's hand to hand combat comes from Bas Rutten.
Nooit geweten dat Bas Rutten dat deed voor Rockstar (is van GTA dit)
pi_57603012
quote:
Op maandag 24 maart 2008 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

lmao!!!!!!

wel triest dat ik wist dat het liedje van luther vandross was genaamd endless love, maar dat ter zijde

no comments...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:17:25 #108
20925 n00cL30n
pi_57603061
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Bas Rutten dat deed voor Rockstar (is van GTA dit)
Bas blijft mij toch telkens weer verbazen!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:56:22 #109
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57611319
oei oei oei.. risky business!!

Reports: Baroni vs. "Ninja" Signed for EliteXC-CBS Event
quote:
Phil Baroni (10-9), who recently came up short in an ICON Sport title fight with Kala Hose, has signed on to fight Murilo "Ninja" Rua (15-8-1) at the May 31 EliteXC-CBS event.

News of the Baroni vs. Rua fight, which takes place at the Prudential Center in Newark, N.J., was first reported by the Internet radio show Cageside Live and has since been confirmed by Sam Caplan of ProElite.com and fiveouncesofpain.com.
pi_57613657
Ik weet nog niet of ik het helemaal eens ben met die match up, maar goed we hebben het hier wel over exposure van MMA aan het grote publiek en dan zie ik liever twee "veteranen" dan "Kimbo vs. Can" om eerlijk te zijn.
pi_57614431
Kurt vs Couture gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren, en zal worden uitgezonden op HD Net. Ook volgens Cuban dus
  woensdag 26 maart 2008 @ 10:49:23 #112
20925 n00cL30n
pi_57617450
Kurt Angle vs Couture?

Wauw!
pi_57619323
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 03:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kurt vs Couture gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren, en zal worden uitgezonden op HD Net. Ook volgens Cuban dus
Kijk ik vind het dope dat je nieuws hierzo post, maar post dan ook de feiten en een bron Want volgens mij denken nu een paar mensen dat het om een MMA match gaat terwijl er toch echt in de bron staat:
quote:
Mark Cuban, owner of HDNet and the growing HDNet Fights brand, says the all-high-definition cable station will broadcast a Randy Couture vs. Kurt Angle submission grappling match if the bout comes to fruition...

...According to the Olympic gold medalist and current professional-wrestling performer, the match will be Angle's first in Rico Chiapparelli's Professional Submission League. Couture, the UFC's estranged heavyweight champion, has previously competed in the organization, battling Brazilian jiu-jitsu world champion Ronaldo "Jacare" Souza to a draw.
Die laatste komt binnenkort toch met GROOT nieuws? Ik denk dat hij gaat meedoen in DREAM maar ik zou bij God niet weten in welke gewichtsklasse.
pi_57620967
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef roepdeman het volgende:

[..]

Kijk ik vind het dope dat je nieuws hierzo post, maar post dan ook de feiten en een bron Want volgens mij denken nu een paar mensen dat het om een MMA match gaat terwijl er toch echt in de bron staat:
[..]

Die laatste komt binnenkort toch met GROOT nieuws? Ik denk dat hij gaat meedoen in DREAM maar ik zou bij God niet weten in welke gewichtsklasse.
Kurt Angle vs. Randy Couture interesseert mij helaas echt niet....
Ik zit juist te wachten op Randy vs of Nog, Randy vs Fedor
pi_57621486
Ik kan zo wel 10tallen andere math-ups verzinnen die ik liever zou zien idd. Couture heeft ook nog maar een paar wedstrijden in zich, en dan zijn er wel anderen waar ik hem nog graag eens tegen zou willen zien vechten, ipv Angle
pi_57622333
Mwah, ik vind het wel aardig om te zien wie de betere mat wrestler is. MMA zie ik Kurt liever niet doen, zeker niet tegen Couture!
Couture heeft nog enkele matches in zich en die zou hij dan ook tegen echte toppers moeten gebruiken. Nogueira, Emelianenko, Barnett, AA en zelfs Filipovic! Maar ja dat is ook een beetje ijdele hoop nietwaar?

Als hij wilt cashen in Noord Amerika dan zie ik hem een contract afdwingen waarbij hij dan een deel van de PPV buys moet krijgen als ie vecht en voorspel ik eerder matches tegen een Ortiz, Angle of Lesnar.

We zullen zien wat die kale gaat doen in MMA, maar die submission grappeling match wil ik wel zien, Angle die wellicht zn bek houdt, óf juist eindelijk wel een MMA match gaat houden erna.

Oeh, toch nog even Wiki geraadpleegd over Jacare, want ja ben er toch nieuwsgierig naar
quote:
It has been announced that Jacare may be competing at DREAM's Middleweight Grand Prix that will start at DREAM.2 on April 29, 2008. The winner of this tournament will be crowned the first DREAM Middleweight Champion at DREAM.6.
alles behalve zeker dus.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:04:07 #117
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57626919
News update 26/3

- Fedor officially free agent
- WEC: 1st June 2008: Pulver vs. Faber
pi_57646080
Yeah!! Volgens de DREAM-site zit Sakuraba wel in het tournament!
Aangekondigde matches zijn in ieder geval:

Kazushi Sakuraba (23-10-1) vs. (0-0-0) Andrews Nakahara
Kiyoshi Tamura (28-14-0) vs. (38-12-1) Masakatsu Funaki
Denis Kang (29-9-1) vs. (20-2-1) Gegard Mousasi

1000ste post! ow ow wat ben ik trots... of levenloos, het is maar hoe je het bekijkt...

[ Bericht 25% gewijzigd door roepdeman op 27-03-2008 22:07:48 ]
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:26:52 #119
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57647465
Nick Diaz
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:41:31 #120
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57647753
Nick Diaz gebruikt medicinale wiet
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:25:18 #121
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57652448
WEC 33 prima event hoor!!

Nu de undercard fights nog!!
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:15:37 #122
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57663768
WEC 33 was top. Goeie match ups.. veel techniek. veel geweld. veel aktie.
Ook een super publiek moet ik zeggen.

jeps.. erg goed bevallen deze
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:38:29 #123
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57667328
Leonard Garcia a.k.a. Escobar?
quote:
Featherweight Leonard Garcia has been arrested in connection with an El Paso, TX cocaine ring, according to a report from KCBD NewsChannel 11 in Lubbock, TX:

Thirteen members of an alleged drug trafficking organization are off Lubbock streets after a four-year investigation. Authorities say the cocaine ring spans from El Paso to the Hub City.

NewsChannel 11 has learned one of those arrested is mixed martial arts fighter Leonard Garcia. He was arrested Tuesday in allege connection with the cocaine ring. Garica is currently ranked sixth in the featherweight class in MMA. He has fought in UFC and Ultimate Fighting championships.

If convicted, three of those arrested could face up to 40 years in prison and up to a $2 million fine. The others could face up to life in prison and up to a $ 4 million fine.

Let’s all hope that Garcia isn’t heavily mixed up in this and they just brought him in for questioning. Only time will tell how it plays out and with these things, it usually takes a lot of time. We’ll bring you any updates to this story as it progresses.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 09:38:34 #124
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57667330
  vrijdag 28 maart 2008 @ 11:25:39 #125
20925 n00cL30n
pi_57669421
Gave celebrations... Vind alleen de hoger gerankte celebrations gaver dan de lagere?
  vrijdag 28 maart 2008 @ 16:53:35 #126
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57676329
Big Tim leaving the UFC?
quote:
Five years, eleven fights, and five titles after joining the Ultimate Fighting Championship, it appears that Tim Sylvia is leaving the Octagon.

Sylvia hinted at the departure on his website’s blog this Wednesday, stating, “I’ve got a couple of big announcements to make about my career.”

He had one fight left on his current contract following a losing title bid against Antonio Rodrigo Nogueira at UFC 81. A source close to the negotiations confirmed to MMAWeekly.com that Sylvia was given his leave last week. The divorce was made final early this week.

Sylvia’s manager, Monte Cox, declined to confirm the exit and would not comment on his fighter’s status.

The Bangor, Maine native made his UFC debut on September 27, 2002, defeating Wesley Correira by TKO at UFC 39: “The Warriors Return.” Since defeating Ricco Rodriguez for the heavyweight title at UFC 41, Sylvia was a constant fixture at the top of the division, fighting for the belt on eight separate occasions.

Sylvia’s tenure with the UFC was not always harmonious. After two lackluster title defenses at UFC 61 and 65, Sylvia strained his relationship with fans and the UFC brass. Long outspoken about the UFC’s business decisions, he attacked former WWE wrestler Brock Lesnar’s pay scale and hinted at his willingness to the leave following UFC 81.

“I want to stay with the UFC but I am going to go were the money is right now,” Sylvia wrote on his website. “Brock is making more money then me [and] that has to change. In case [you] didn't know my manager runs M1 so I have a pretty good in so we will see what happens in the next few months.”

Since Fedor Emelianenko’s exit from M-1, the organization is without marquee talent. Despite Sylvia’s hot/cold relationship with fans, Cox is likely to be first in line for his services.
pi_57690844
Sylvia niet meer onder contract bij de UFC en heeft een nieuw contract bij nieuwe org.

M-1 word dus opgedeelt in 2 organisaties. Het "European" gedeelte wat in bezit is van het management van Fedor (Finkelstein), en het "US gedeelte". Het US gedeelte gaat verder onder de naam Adrenaline MMA. Daar heeft Sylvia dus bij getekend. Deze nieuwe organisatie staat hun vechters toe om ook uit te komen tijdens events van andere organisaties. Wat imo huge is, dit maakt geweldige uitwisseling tussen champs/top 10 fighters mogelijk en is denk ik ook de toekomst in MMA.

[ Bericht 29% gewijzigd door Unstoppable op 29-03-2008 06:26:20 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:31:45 #128
20925 n00cL30n
pi_57691145
Ben erg benieuwd wat dit allemaal in de toekomst op gaat leveren!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 10:47:45 #129
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57692162
Even nog een toelichting op het bericht van Unstoppable

Tim Sylvia AND Ben Rothwell sign with Adrenaline MMA
quote:
Former UFC heavyweight champion Tim Sylvia (24-4), a longtime UFC fighter whose relationship with the organization was oftentimes rocky, has left the organization and signed with Adrenaline MMA -- the promotion previously known as M-1 Global.

Adrenaline MMA CEO Monte Cox announced that former IFL stand-out heavyweight Ben Rothwell (29-5) has also signed with the organization, which is working toward a June 14 show in Chicago.

The announcements were made on today's edition of "Inside MMA" on HDNet.

Both Sylvia and Rothwell are represented by Cox, who's also one of the sport's most prominent fight managers.

Sylvia, who had spent more than five years with the UFC and held the heavyweight belt on two different occasions, had one fight left on his contract with the organization. He says the split with the UFC was mutually agreed upon.

MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) reported his possible depature earlier today -- soon after Sylvia posted a message on his official website promising a big announcement on "Inside MMA."

His deal with Adrenaline MMA is non-exlusive, meaning he will be able to compete outside the organization.

"I'll be real active, fighting six or seven times a year," Sylvia said. "Adrenaline is a new company that's just starting up, but they're allowing fighters to fight outside of their organization. That's huge... Take for instance my last fight. Granted, I loss, but I came out of there unhurt and unscathed. I could have fought a week or two later.

"Being 32 years old, I have four or five good years ahead of me. I plan to make the most of it."

M-1 Global launched in October 2007 after the organization was purchased by a group of American investors from Sibling Entertainment. However, after announcing that Emelianenko signed with the organization more than six months ago, Cox admitted this week that the fighter only signed a letter of intent. The organization and M-1 Global split ways this week, and the M-1 name will return to Emelianenko's manager and former M-1 president, Vadim Finkelchtein.

Sylvia, who suffered a third-round submission loss to Antonio Rodrigo Nogueira in his host recent fight, specifically mentioned Emelianenko, who's now a free agent, as a fighter he wants to face in the future.

As for Cox, he is committed to getting Adrenaline MMA off the ground.

"It's a chance for me to build an organization," Cox said. "We're not going to come in and be the UFC. Anyone who tries to do that is crazy.

"We're brand new. What we want to do is I want to identify exciting fighters, up-and-coming fighters, and give them a chance to perform on a big stage. And hopefully, we'll gather a big following and someday down the road be doing pay-per-views and such."

Rothwell, a Miletich fighter like Sylvia, has competed exclusively with the IFL since April 2006, going a perfect 9-0. He's currently riding a 13-fight win streak.

"We have two of the best heavyweights in the world to start off," Cox said of Adrenaline MMA. "There are a lot of organizations that would like to be in our shoes."
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:16:59 #130
20925 n00cL30n
pi_57692589
Zou toch wat zijn als Sylvia - Emelianenko zou gaan gebeuren en Sylvia zou hem tot moes stompen.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:30:56 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57692838
Ik geloof dat ik vorige week de eerste picks al zag dus nu ff die van mij

Main card
Kenny Florian vs. Joe Lauzon
J-Lau is de underdog in dit gevecht maar ik denk dat we dit event erg veel underdogs zullen zien winnen!
Ik denk dat Lauzon te sterk zal zijn voor Florian, hij rockt hem early second round.. vliegt erop af en makes the kill!

Karo Parisyan vs. Thiago Alves
Alves, weer een underdog gaat ook keihard roeleren.. lijkt er lange tijd op dat hij niet kan finishen maar laat in de derde scoort hij een K.O. victory. Karo heeft waarschijnlijk weinig in te brengen op wat judo throws na.

Matt Hamill vs. Tim Boetsch
Derde underdog op rij die als winnaar uit de bus zie komen. Hoe kut de beslissing tussen Hamill en Bisping ook was.. ik denk dat dit een heel ander gevecht zal worden. Hamill wil zijn wrestling natuurlijk gaan gebruiken maar Boetsch heeft echt fucking heavy hands.. dus ik verwacht dat hij Hamill zodanig pijn dan doe da tie ergens in de 2e ronde een K.O. kan scoren.

Nathan Diaz vs. Kurt Pellegrino
Tja.. dit wordt een hele moeilijke.. ik vind de Diaz brothers altijd erg onvoorspelbaar! Denk dat Diaz het betere van de groundgame zal hebben maar hij moet er wel degelijk voor oppassen om niet teveel punishment op te lopen want Pellegrino heeft goeie hands.. dat hebben we in zijn vorige bout wel gezien!! Toch maar Diaz dus.

Frank Edgar vs. Gray Maynard
Maynard heeft eigenlijk nog niks groots laten zien en in zijn vorige bout viel hij me echt ontzettend tegen.. hij heeft natuurlijk wel het voordeel om bij Extreme Couture te mogen trainen. Maar ook dat zegt natuurlijk niet alles. Eerste ronde zal beetje afvoelen worden, tweede ronde K.O. by your winner: Frank Edgar.

Houston Alexander vs. James Irvin
Alexander week van zijn sterkte af en betaalde de prijs.. neem aan dat hij die fout geen tweede keer maakt al denk ik wel dat het toch net ietsje behoudender zal zijn dan in zijn eerste 2fights. Ik vind Irvin sowieso best middelmatig.. 1st round K.O.

Pre lims
Josh Neer vs. Din Thomas
Ook een spannende match up wat mij betreft.. we moeten Josh Neer absoluut niet onderschatten, ik denk dat hij er zomaar eens met de winst vandoor zou kunnen gaan. Toch ga ik voor Din.. second round brutal submission!

Marcus Aurelio vs. Ryan Roberts
Ryan wie? 1st round K.O. dan maar

Clay Guida vs. Samy Schiavo
Guida is een huge huge favorite om dit gevecht te winnen maar heb je wat kleingeld om op Schiavo in te zetten zou ik dat zeker doen!! Dit kan weleens de grootste upset van de avond worden. Maar ik hou van de stijl van Guida en ik gun hem de overwinning. Laat in de tweede een K.O.

George Sotiropoulos vs. Roman Mitichyan
Ik vind die Roman maar een sukkel.. George met een 1st round sub

Anthony Johnson vs. Tommy Speer
Vierde underdog die ik laat winnen.. Speer heeft wat mij betreft nog veel te weinig laten zien om nu al van te kunnen zeggen dat het een topper gaat worden. Niet dat we Johnson al zovaak hebben gezien maar ik zie wel wat in Anthony!! 1st round K.O.

Manvel Gamburyan vs. Jeff Cox
Manvel - 1st round sub

[ Bericht 38% gewijzigd door Tazmaniac op 29-03-2008 11:46:38 ]
pi_57694825
Mag ik eerst de Card van vanavond voorspellen?

-Champ Frank Shamrock (185)* vs. Cung Le (183) -- for Strikeforce world middleweight title
Ja, ik heb wel een beetje hoop, maar het lijkt me leuk om hun MW divisie ook te zien gevuld met een heleboel waardige contenders voor de titel...en een beetje zodat Shamrock zn bek wordt gesnoerd, of juist niet

- Drew Fickett (171)* vs. Jae Suk Lim (170)
- Champ Gilbert Melendez (154.5) vs. Gabe Lemley (153) -- for Strikeforce world lightweight title
Deze match zal waarschijnlijk een mooie worden
-Wayne Cole (209) vs. Mike Kyle (225)
-Ryan Jensen (186) vs. Joey Villasenor (185)
-Billy Evangelista (160.5) vs. Marlon Sims (162.5) -- swing bout
-Tiki Ghosn (171) vs. Luke Stewart (171)
-Anthony Figueroa (133) vs. Darren Uyenoyama (136)
-Jesse Gillespie (180) vs. Jesse Jones (173.5)
laatste twee beide nooit zien vechten..

Ooowww, wacht eens even.. Ik ben het bijna helemaal eens met Taz, alleen wint Manny niet de hond...
  zaterdag 29 maart 2008 @ 14:25:44 #133
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57695526
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:26 schreef roepdeman het volgende:
Mag ik eerst de Card van vanavond voorspellen?

-Champ Frank Shamrock (185)* vs. Cung Le (183) -- for Strikeforce world middleweight title
Ja, ik heb wel een beetje hoop, maar het lijkt me leuk om hun MW divisie ook te zien gevuld met een heleboel waardige contenders voor de titel...en een beetje zodat Shamrock zn bek wordt gesnoerd, of juist niet

- Drew Fickett (171)* vs. Jae Suk Lim (170)
- Champ Gilbert Melendez (154.5) vs. Gabe Lemley (153) -- for Strikeforce world lightweight title
Deze match zal waarschijnlijk een mooie worden
-Wayne Cole (209) vs. Mike Kyle (225)
-Ryan Jensen (186) vs. Joey Villasenor (185)
-Billy Evangelista (160.5) vs. Marlon Sims (162.5) -- swing bout
-Tiki Ghosn (171) vs. Luke Stewart (171)
-Anthony Figueroa (133) vs. Darren Uyenoyama (136)
-Jesse Gillespie (180) vs. Jesse Jones (173.5)
laatste twee beide nooit zien vechten..

Ooowww, wacht eens even.. Ik ben het bijna helemaal eens met Taz, alleen wint Manny niet de hond...
En ik ben het vrijwel helemaal met jou eens
Shamrock vs. Le kan echt alle kanten op.. toch gok ik op Shamrock al hoop ik dat Le hem owned en daarnasst wint Stewart waarschijnlijk van Tiki maar voor de ret heb je helemaal gelijk!!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 20:49:45 #134
20925 n00cL30n
pi_57703333
Ik denk dat Le Shamrock gaat ownen.
pi_57703661
Ik denk dat iedereen dat toch een klein beetje hoopt... Nou ik kom het morgen te weten het is tijd om uit te gaan nadat Ajax is afgelopen. Als iemand live kijkt: Have fun!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 21:04:09 #136
20925 n00cL30n
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:35:24 #137
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57706137
Dacide hoopt dat Shamrock Le's ass kicked
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:45:01 #138
20925 n00cL30n
pi_57706317
LoLz... Ik weet het niet. Le zijn SanShou skills zijn niet mis. Shamrock is goed, dat weet ik ook wel, maar ik denk niet dat hij tegen de dynamiek en de veelzijdigheid van Le op kan.
  zondag 30 maart 2008 @ 13:01:54 #139
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57712888
Shamrock vs Le
http://mixedmartialartvid(...)le-video-strikeforce

edit: HMM de spoilers doen raar... PAS OP SPOILER HIERONDER **********************
SPOILER
  zondag 30 maart 2008 @ 13:59:48 #140
20925 n00cL30n
pi_57713967
Thanks voor het linkje naar het gevecht, Dacide!
SPOILER
  zondag 30 maart 2008 @ 14:05:52 #141
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57714096
fucking hell man.. wat is dit voor shit.. kom ik net thuis is de torrent pas op 40%!!
heb hem fucking voreg aangezet vanmorgen
  zondag 30 maart 2008 @ 18:07:42 #142
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57718826
quote:
Op zondag 30 maart 2008 14:05 schreef Tazmaniac het volgende:
fucking hell man.. wat is dit voor shit.. kom ik net thuis is de torrent pas op 40%!!
heb hem fucking voreg aangezet vanmorgen
volgens mij is iemand met 5kb/s aan het uploaden ofzo
  zondag 30 maart 2008 @ 21:55:07 #143
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57724104
EliteXC
SPOILER
Leuk event om te kijken

[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 30-03-2008 23:04:24 ]
pi_57728852
Geweldige Main Event. Ze hadden beiden mogen winnen van mijn part punt
  maandag 31 maart 2008 @ 08:46:39 #145
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57731049
EliteXC
SPOILER
pi_57736165
Heb er met de WM drukte een beetje overheen gekeken. Haal het van de week wel in denk ik
pi_57797023
UFN Diaz - Pellegrino
SPOILER
De rest bekijk ik morgen eerst nog wat slaap meepakken, maar dit was toch het gevecht waar ik het meest naar uitkeek om eerlijk te zijn.
  donderdag 3 april 2008 @ 15:20:38 #148
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57805528
Fight Night 13
SPOILER
Nu de undercard fights nog, want volgens mij zijn die minimaal even spannend!!
pi_57806347
quote:
Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight Night 13

KNIPPERDEKNIP

Nu de undercard fights nog, want volgens mij zijn die minimaal even spannend!!
Weinig aan toe te voegen! Heb me in ieder geval wel vermaakt. Ga denk ik vanavond ofzo de undercard fights maar eens kijken.
(Vond het trouwens wel gerechtvaardigde stoppages...)
  donderdag 3 april 2008 @ 16:05:49 #150
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57806484
Ultimate Fighter 7 begon lekker trouwens dus vergeet niet te kijken en van wat je aan de preview voor volgende week kon zien mag je dat zeker niet missen!!
  donderdag 3 april 2008 @ 17:33:38 #151
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57808357
Things are getting worse for YAMMA
quote:
Veteran fighter Gary Goodridge (23-15-1), who was scheduled to fight Eric "Butterbean" Esch (10-5-1) in a "Masters Superfight" at YAMMA Pit Fighting's debut show, suffered a knockout at an event this past weekend.

The KO, which came to Mu Bae Choi in South Korea, has also knocked Goodridge out of the April 11 YAMMA event.

[ Bericht 26% gewijzigd door Tazmaniac op 03-04-2008 23:19:18 ]
pi_57811186
quote:
Op donderdag 3 april 2008 17:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Things are getting worse for YAMMA
[..]
Ik lees het dubbel
YAMMA zal een one-time-thing worden denk ik...
En met Goodridge... tja zijn tijden zijn helaas voorbij.
  donderdag 3 april 2008 @ 23:16:54 #153
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57817796
Fight Night
echt wat een vent weer!
SPOILER
pi_57819815
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef Paxlie het volgende:
Fight Night
echt wat een vent weer!
SPOILER
Wat een vent ?

Fight Night:
SPOILER
Ultimate Fighter:
SPOILER
pi_57843186
Ik hoorde iemand janken ...

DREAM = leuk! mooi nieuws allemaal en ik kijk echt uit naar de volgende events, ik hoop dat die ook op HDnet te zien zullen zijn, maar erg veel mis ik het englese comentaar niet.
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:41:33 #156
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57847519
Manny vs. Jeff cox
SPOILER
pi_57850990
  zaterdag 5 april 2008 @ 22:19:43 #158
20925 n00cL30n
pi_57857810
Wat een lijer....

Hoop dattie klappen heeft gehad!
pi_57858005
Dat was niet op de main card toch? Heb het niet gezien iig. Al was ik wat slaperig

Heeft die schopper uiteindelijk gewonnen of verloren?
pi_57858270
Resultaat Manny vs. Jeff Cox:
SPOILER
  zondag 6 april 2008 @ 09:22:52 #161
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57863940
Bodog zou trouwens done zijn met MMA he!!

Lees deze spoiler ff aub. heeft niks met een mma event te maken
SPOILER
  zondag 6 april 2008 @ 10:31:50 #162
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57864484
quote:
Op zondag 6 april 2008 09:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Bodog zou trouwens done zijn met MMA he!!

Lees deze spoiler ff aub. heeft niks met een mma event te maken
SPOILER
SPOILER
  zondag 6 april 2008 @ 10:51:30 #163
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57864778
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:31 schreef Paxlie het volgende:

[..]
SPOILER
zijn er 2 dan??
  zondag 6 april 2008 @ 12:36:40 #164
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57866515
als je zoveel GB gedownload hebt dan moet je ratio een bepaalde waarde hebben, dat bedoelen ze
  zondag 6 april 2008 @ 13:06:53 #165
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57867119
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Paxlie het volgende:
als je zoveel GB gedownload hebt dan moet je ratio een bepaalde waarde hebben, dat bedoelen ze
Ahja logisch, ik was nog niet goed wakker haha

Melvin Manhoef op de Dream3 card waarschijnlijk
pi_57875856
dubbel
pi_57875868
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Melvin Manhoef op de Dream3 card waarschijnlijk
Hoop dat het waar is!
Win or lose, ik ben altijd fan van Manhoef!

Moet Melvin binnenkort niet in K1 vechten (26 april A'dam Arena) tegen een Nederlander? Ik hoorde Aerts, maar ik lees ergens anders Bonjaski. Wie helpt even?
  zondag 6 april 2008 @ 20:42:50 #168
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57876372
Eigenlijke partij was tegen Aerts maar gaat niet door.. Daarom Bonjasky invaller
pi_57879596
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef Dacide het volgende:
Eigenlijke partij was tegen Aerts maar gaat niet door.. Daarom Bonjasky invaller
Oke! Dus een rematch tegen Bonjasky!
In 2002 was het Bonjasky op decision.
  zondag 6 april 2008 @ 23:15:51 #170
20925 n00cL30n
pi_57879929
Ben heel erg benieuwd hoe het nu gaat, beide vechters zijn flink gegroeid sinds 2002.
  zondag 6 april 2008 @ 23:22:01 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57880058
dat IFL event van vrijdag was trouwens best leuk

Quick results
SPOILER

[ Bericht 75% gewijzigd door Tazmaniac op 06-04-2008 23:43:31 ]
  zondag 6 april 2008 @ 23:26:00 #172
20925 n00cL30n
pi_57880150
Helaas was ik te druk bezig met luiers en krampjes, maareuh spoilers?
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:24:50 #173
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57905538
De Yamma pit:

dinsdag 8 april 2008 @ 11:29:01 #174
20925 n00cL30n
pi_57906715
Wauw! nice one Paxlie!

Ik ga gelijk ff de website checken!
pi_57910491
Ziet er wel vet uit hoor
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:10:56 #176
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57911028
Ik zie het nog steeds niet zitten
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:46:43 #177
20925 n00cL30n
pi_57912014
Ik wil het event eerst zien voordat ik er echt een oordeel over ga geven, maar vooralsnog...

I LIKE!
pi_57922958
Ok, wie zei er ook alweer dat Fedor aan het dodgen is?!
quote:
Top ranked heavyweight Fedor Emelianenko will fight Tim Sylvia on July 19. The Russian mixed martial arts champion confirmed the bout to Sherdog.com on Tuesday.

"[Sylvia] is a good fighter, a strong fighter, the former UFC heavyweight champion, which is important," Emelianenko said via telephone from Stary Oskol, Russia. "I am looking forward to fighting him and training hard for this fight."
bron
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:25:27 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57923330
walk over Fedor of denken jullie er anders over?

0:55 take down 1
2:01 take down 2
2:40 armbar
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:28:02 #180
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57923413
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:

0:55 take down 1
2:40 armbar
Tim is een grote jongen. Fedor heeft vette takedown skills, maar wat mij opvalt is dat het vooral is als iemand hem trapt. Tim trapt zo goed als niet. Daarbij heeft Tim erg goede box-skillz. Dit gaat eerder naar een JD dan een KO/sub
  woensdag 9 april 2008 @ 08:14:26 #181
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57927103
De partij is nog niet rond jongen.. helaas.

sprak zojuist Michaell (die russische jongen) en hij schat de kansen momenteel 65 vs 35 in (dus wel een meerderheid dat het doorgaat)
Maar tis helaas nog niet definitief.

Voor de rest is sylvia echt geen walkover.

Sylvia's standup is zeer netjes, zijn takedown defence is absoluut in orde en zijn conditioning is top. Daarnaast heeft ie een lengtevoordeel.

Sylvia is absoluut niet mijn favoriete vechter.... maar hij is absoluut geen walkover.
  woensdag 9 april 2008 @ 08:15:52 #182
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57927117
Gegard mousasi heeft trouwens recentelijk tegen Cyborg gestaan.
Ik ga niet spoileren..
hier is het gevecht:

woensdag 9 april 2008 @ 08:24:24 #183
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57927188
Erg leuk trouwens... Ik ga zondag een prive premiere bekijken van de documtaire over Alistair Overeem en Pride.

"Demolition Men"

Trailer:
  woensdag 9 april 2008 @ 09:36:05 #184
20925 n00cL30n
pi_57928100
Dat deed Mousasi trouwens beter als Manhoef.
Althans, beter... Het leek erop of hij minder moeite hoefde te doen.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:12:25 #185
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57928743
Ik dacht precies hetzelfde...

Maargoed, cyborgs grootste skills zijn standup... zelfde als manhoef dus..

Mousasi daarentegen heeft topgrondwerk en kan daarmee cyborgs standup neutraliseren (alhoewel gegard staand ook al de punten pakte)...
Op de grond belande cyborg in een soort van crusifix... daarom stopte de ref het gevecht... Maar cyborg was verre van out... hij kon nog makkelijk door.. maar het punt was dat hij zich niet kon verdedigen.. dusja.. gerechtmatigde ref stoppage.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:28:45 #186
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57929077
Thompson vs. Kimbo Slice
quote:
As expected, Kevin "Kimbo Slice" Ferguson (2-0) will meet James Thompson (14-8) in the main event of the very first EliteXC event on CBS.

Our friend Mike Chiappetta of NBCSports.com today confirmed the May 31 bout, citing a source close to one of the fighters.

EliteXC is expected to officially announce the heavyweight clash, which will cap off the first-ever MMA event on major U.S. network television, later this week. The event takes place at the Prudential Center in Newark, N.J. and airs in a primetime slot on Saturday night.
Wat een slechte match-up wat mij betreft.. grote kans dat Thompson na 20seconden bewusteloos op de grond ligt.. die gast heeft echt de weakste chin die ik ook gezien heb!!
Tegen Aleksander Emelianenko na 0:11 neer
Tegen Butterbean na 0:43 neer
Tegen Neil Grove na 0:10 neer
Tegen Brett Rogers na 2:24 neer

Als je kijkt vanaf 2006 issie 2-6 geef Kimbo nou us een goeie stand up fighter en dan ga je daarna us langzaam over naar een Jiu-Jitsu mannetje!

[ Bericht 29% gewijzigd door Tazmaniac op 09-04-2008 10:34:07 ]
  woensdag 9 april 2008 @ 10:40:34 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57929371
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:14 schreef Dacide het volgende:
De partij is nog niet rond jongen.. helaas.

sprak zojuist Michaell (die russische jongen) en hij schat de kansen momenteel 65 vs 35 in (dus wel een meerderheid dat het doorgaat)
Maar tis helaas nog niet definitief.

Voor de rest is sylvia echt geen walkover.

Sylvia's standup is zeer netjes, zijn takedown defence is absoluut in orde en zijn conditioning is top. Daarnaast heeft ie een lengtevoordeel.

Sylvia is absoluut niet mijn favoriete vechter.... maar hij is absoluut geen walkover.
Breaking News: Fedor Confirms Sylvia Fight
Tuesday, April 08, 2008
quote:
Top ranked heavyweight Fedor Emelianenko (Pictures) will fight Tim Sylvia (Pictures) on July 19. The Russian mixed martial arts champion confirmed the bout to Sherdog.com on Tuesday.

"[Sylvia] is a good fighter, a strong fighter, the former UFC heavyweight champion, which is important," Emelianenko said via telephone from Stary Oskol, Russia. "I am looking forward to fighting him and training hard for this fight."

While Emelianenko was short on details, Sherdog.com has learned through sources close to the negotiations that Fedor-Sylvia would headline a card tentatively scheduled for the American Airlines Arena in Dallas, the home base of HDNet Fights.

HDNet Fights CEO Andrew Simon declined to comment on the report, however sources indicate the bout will air on the Mark Cuban-owned network and is rumored to be promoted by Affliction, a clothing brand closely tied to MMA.

Affliction had been connected with Oscar De La Hoya's Golden Boy Promotions, however a June 28 Las Vegas date has since been discarded.

Emelianenko, a 31-year-old sambo practitioner, has faced criticism from media and fans alike after a string of fights against less than stellar competition. Sylvia would represent the Russian's first ranked opponent since his unanimous decision over Mirko "Cro Cop" Filipovic nearly three years ago.

Widely regarded as the top heavyweight fighter in the world, Emelianenko (27-1-0, 1 NC) was recently freed from a letter of intent binding him to the now-defunct M-1 Global promotion.

Sylvia, 32, is coming off a submission loss to Antonio Rodrigo Nogueira (Pictures) in February at UFC 81. After a spirited performance that saw him batter his foe at will with strikes, Sylvia (24-4-0) eventually fell victim to a classic Nogueira come-from-behind performance and succumbed to a guillotine choke early in the third round.
Volgens mij moet je us een andere bron gaan zoeken daar...
pi_57930541
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Tim is een grote jongen. Fedor heeft vette takedown skills, maar wat mij opvalt is dat het vooral is als iemand hem trapt. Tim trapt zo goed als niet. Daarbij heeft Tim erg goede box-skillz. Dit gaat eerder naar een JD dan een KO/sub
Choi is een grote jongen, die ook nog eens uit een sport is voortgekomen waar alles om takedowns draait. Fedor had weinig moeite met hem, zie hem ook weinig moeite hebben met Sylvia eigenlijk.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:55:20 #189
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57931080
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:40 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Breaking News: Fedor Confirms Sylvia Fight
Tuesday, April 08, 2008
[..]

Volgens mij moet je us een andere bron gaan zoeken daar...
Taz, je bent te goedgelovig... Sherdog is de privé, story, weekend en telegraaf van de MMA wereld.
quote:
Fedor vs Tim: not yet
Publish date: April, 9, 2008

Vadim Finkelstein commented on the rumors regarding the possibility of the fight between Fedor Emelianenko and Tim Sylvia: "At the moment we can't certainly say the bout will take place come July because the contract is not signed. However, the both parties are involved in the negotiation process and we are about to break the finishing tape although we haven't come to an agreement concerning every detail as of yet"

http://www.m1mixfight.com/news/2008/4/9/Fedor_vs_Tim_not_yet/
Ik zeg niet dat de partij er niet komt.. enige dat ik zeg is dat de partij op dit moment nog niet rond is en er is nog niks signed...

Ik geloof eerder een persoon die Finkelstein op wekelijkse basis in levende lijve spreekt dan een sensatiegerichte sherdog..

dus nee.. ik zoek geen andere bron wat het nieuws uit rusland betreft. Wordt eerder tijd dat jij eens aanneemt dat mijn bron beter is dan sherdog
  woensdag 9 april 2008 @ 12:05:32 #190
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57931330
haha ok, will do
  woensdag 9 april 2008 @ 13:14:48 #191
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57932917
no offence hoor

Ik heb in het verleden te vaak meegemaakt dat sherdog een eigen verhaal maakt van een gerucht... Maar dat maakt niet uit.. zo'n site moeten er ook zijn.. een levendige geruchtenmachine is altijd fjin voor mma fans.. Ik trap er zelf ook altijd in..

enige punt is dat we sinds een aantal maanden door die Michaell ingelicht worden over alles wat te maken heeft met MMA in rusland.. En hij zit er zelf letterlijk met zijn neus bovenop... vandaar dat ik eerder hem geloof dat een sherdog
  woensdag 9 april 2008 @ 13:59:13 #192
20925 n00cL30n
pi_57933922
U heeft gelijk! (Ook wat betreft ref stoppage.. Dat had van mij ook nog wel ff door mogen gaan. )
  woensdag 9 april 2008 @ 14:41:46 #193
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57934814
Update van onze russische bron over fedor-sylvia..
kans dat de match doorgaat is inmiddels 80/20 (80 doorgaan vs 20 niet doorgaan)

kijk kijk kijk.. ik vind het goed nieuws.

Voor mij persoonlijk is die match tegen sylvia een goeie meting om te zien waar fedor nog staat in de hedendaagse voedselketen...
  woensdag 9 april 2008 @ 17:13:46 #194
20925 n00cL30n
pi_57937913
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef Dacide het volgende:
Update van onze russische bron over fedor-sylvia..
kans dat de match doorgaat is inmiddels 80/20 (80 doorgaan vs 20 niet doorgaan)

kijk kijk kijk.. ik vind het goed nieuws.

Voor mij persoonlijk is die match tegen sylvia een goeie meting om te zien waar fedor nog staat in de hedendaagse voedselketen...
IDD.

En ik blijf toch hopen op een Frank Mir vs. Fedor Emelianenko match up.
Dit wordt volgens mij een heerlijke technische match!
  woensdag 9 april 2008 @ 18:10:40 #195
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57938894
Randy Couture interview @ http://www.fighthype.com/pages/content2393.html
quote:
PC: Fedor and Tim Sylvia will mix it up in July. Do you want to fight the winner or only if Fedor is the winner?

RC: Yeah, we'll see what happens. I think it's going to be an interesting fight. Fedor just fought a pretty tall opponent in Hong Man Choi, so obviously he's been in that mode of dealing with a guy that size, but I think Tim is a little more seasoned fighter than Hong Man has proved to be. But Hong Man wasn't easy so it will be interesting to see how Emelianenko deals with him and a pretty good indicator for me, having just fought Tim this last year, as to where I stand and how things might go if I finally get the chance to fight Fedor.
pi_57948801
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:

0:55 0:35 take down 1
little bit GnP
0:59 Tim suddenly gets up, Zuluzinho style

2:40 2:20 armbar, HMC tapout style

Nu ff serieus, Fedor wint. Hij gaat niet het gevecht eerst staande houden zoals Nog eerst deed. Net als tegen HMC en in zekere zin Hunt vliegt die overhand left op Tim waarna hij clincht, trip takedown scoort en van daaruit verder werkt naar een armklem. Hoe langer het gevecht staande blijft, des te groter de kans dat Fedor 'cut'.

Probleem is alleen dat ik (zoals altijd bij Fedor's gevechten) zeer nerveus ben voor dat gevecht. Net als tegen HMC maak ik me zorgen om de lengte van Tim en reach advantage...
Maar goed, ik zeg Fedor
  donderdag 10 april 2008 @ 14:56:25 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_57958005
TUF ep2 zitten een paar echt vette gevechten in

die ambulance is wel terecht trouwens, meer zeg ik er niet over

Die preview voor het seizoen ook
  donderdag 10 april 2008 @ 15:25:25 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57958647
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:56 schreef Paxlie het volgende:

Die preview voor het seizoen ook
Die was idd erg top
SPOILER
  donderdag 10 april 2008 @ 16:18:27 #199
20925 n00cL30n
pi_57959791
Klinkt heel goed.. Maar even kijken of ik deze aflevering nog tegen kan komen!
pi_57960890
quote:
Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Die was idd erg top
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 11 april 2008 @ 09:18:15 #201
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_57975698
Er gaan geruchten op sommige MMA sites dat de undercard voor Fedor-Sylvia al bekend is..

Het zou dit moeten zijn:
quote:
Tim Sylvia Vs. Fedor

Andrei Arlovski Vs. Ben Rothwell

Babalu Vs. Mike Whitehead

Pedro Rizzo Vs. Josh Barnett

Alexander Emelienenko vs. TBA
Helaas is geen enkele partij hiervan officieel of signed of uberhaubt al echt in detail besproken. Zelfs Fedor-Sylvia is op dit very moment nog steeds niet officieel... (maar de kans dat ie doorgaat is op dit moment zéééé'r reëel)
pi_57977792
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:18 schreef Dacide het volgende:
Er gaan geruchten op sommige MMA sites dat de undercard voor Fedor-Sylvia al bekend is..

Het zou dit moeten zijn:
[..]

Helaas is geen enkele partij hiervan officieel of signed of uberhaubt al echt in detail besproken. Zelfs Fedor-Sylvia is op dit very moment nog steeds niet officieel... (maar de kans dat ie doorgaat is op dit moment zéééé'r reëel)
Zieke card!
Zou mooi zijn als het allemaal uitkomt.
Rematch voor Rizzo vs. Barnett... De vorige keer heeft Rizzo Josh KO geslagen, denk dat Barnett dit keer het gevecht naar zich toe weet te trekken..
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:29:05 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_57978164
Zou idd een brute card zijn!! Hoop dat het er zo ook ongeveer aan toe zal gaan. Maar ik denk dat ze toch wat meer bekende fighters nodig hebben.. je kunt ze immers niet altijd tegen elkaar laten matten!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:13:03 #204
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58007851
1e indruk Yamma (na 1fight)
SPOILER
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:17:37 #205
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58007965
Yamma:
SPOILER
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:33:00 #206
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58008316
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef Paxlie het volgende:
Yamma:
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:00:33 #207
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58008883
ik wil er niet teveel een Yamma bash van maken maar wtf
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door Tazmaniac op 12-04-2008 20:06:24 ]
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:02:38 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58008929
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
ik wil er niet teveel een Yamma bash van maken maar wtf
SPOILER
hoe kan je er geen bash van maken. Ik ben nu bij de eerste superfight, eens zien of er nog iets positiefs uit te halen is.
pi_58009338
Spoiler over de eerste 50 minuten:
SPOILER
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:32:46 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58009560
random commentaar:
"he's been in there with *ufc naam 1*, *ufc naam 2* so he knows his stuff"

om vervolgens keihard te zuigen
pi_58009678
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Paxlie het volgende:
random commentaar:
"he's been in there with *ufc naam 1*, *ufc naam 2* so he knows his stuff"

om vervolgens keihard te zuigen
Haha hoe herkenbaar!
Wat trouwens af en toe wel grappig was: die ring announcer die door zijn afschuwelijke stem nog erger is dan die gast van Cage Rage, maakt soms wel grapjes over de vechters waarbij ik moest glimlachen
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:39:39 #212
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58009714
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Haha hoe herkenbaar!
Wat trouwens af en toe wel grappig was: die ring announcer die door zijn afschuwelijke stem nog erger is dan die gast van Cage Rage, maakt soms wel grapjes over de vechters waarbij ik moest glimlachen
die gast doet me denken aan een of andere film, maar ik kan hem niet plaatsen. Daar is het een gigantische monotone robotstem trouwens

Ook tof dat ze het publiek laten zien en vervolgens super enthousiast worden over een actie
pi_58009871
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:39 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die gast doet me denken aan een of andere film, maar ik kan hem niet plaatsen. Daar is het een gigantische monotone robotstem trouwens

Ook tof dat ze het publiek laten zien en vervolgens super enthousiast worden over een actie
Inderdaad, mij doet hij een beetje denken aan Steve-O van Jackass...

Je krijgt idd het publiek te zien op een moment dat er juist iets gebeurt, heel vaag allemaal.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:34:24 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58010799
"from our viewing point the view is great!"

".............."

"...................."

"yup"
  zondag 13 april 2008 @ 00:27:34 #215
20925 n00cL30n
pi_58014042
Damn.. dat klinkt wel heel erg slecht!

pi_58014766
Vergelijk het dan eens met WVR en DREAM en hun eerste shows, nog lang zo slecht nog niet hè? Kan niet wachten op DREAM 2!!

Trouwens die speculaas card....welke org betreft het hier?
pi_58015014
Had gehoopt dat het goed was. Maar na alle reacties overal hoeft het voor mij niet meer
  zondag 13 april 2008 @ 09:58:35 #218
20925 n00cL30n
pi_58016839
Ik denk dat het in eerste instantie ff ga beperken tot de youtube ronde.
pi_58018338
Echt waar, bespaar je de tijd en moeite The-Brahma-Bull en n00cl30n!

Zit werkelijk waar geen één interessant gevecht tussen... Het is één van de slechtste MMA events ooit...
  zondag 13 april 2008 @ 14:02:37 #220
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58020043
kweet dat het K-1 is maar de GP van dit weekend (Yokohama) moeten jullie absoluut kijken
Zit nu op 1/3 en hele leuke en goeie actie tot nu toe
SPOILER
pi_58020577
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Tazmaniac het volgende:
kweet dat het K-1 is maar de GP van dit weekend (Yokohama) moeten jullie absoluut kijken
Mee eens!
Vooral de gevechten Semmy Schilt vs. Mark Hunt en Badr Hari vs Ray Sefo zijn zeer de moeite waard om te kijken!
  zondag 13 april 2008 @ 17:11:03 #222
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58023089
Sherdog random sig op dit moment:

I survived the Yamma! 04/11/08

!
  zondag 13 april 2008 @ 20:18:27 #223
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58027491
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:24 schreef Dacide het volgende:
Erg leuk trouwens... Ik ga zondag een prive premiere bekijken van de documtaire over Alistair Overeem en Pride.

"Demolition Men"

Trailer:

zojuist terug thuis.. De docu was echt te gek voor woorden gewoon.. zo fokking goed

Man ik hoop echt dat ie dit jaar nog uitkomt.. Want dit is een must voor alle mma lovers.
pi_58028494
cool cool herinner ons eraan dat je hem hebt gezien als ie uitkomt
  zondag 13 april 2008 @ 21:07:29 #225
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58028667
zal ik zeker doen..

Kan wel beetje zeggen waar de docu over gaat.. komt in het kort op het volgende neer:

Dociu begint met de wedstrijd van overeem vs faverus voor 2hot 2 handle in 2002 dacht ik.. En laat dan zien hoe de voorbereidingen gaan voor de pride middle weight GP.. Dus alles omtrent zijn partijen tegen kanehare, vovchanchyn, belfort en shogun.

Ook leuk om basje rutten en mauro ranallo enzo achter de schermen te zien.

En absoluut dikke respect voor zijn 2 trainers, Lucien Carbin (standup) en Martijn de Jong (grondwerk)

zondag 13 april 2008 @ 23:09:11 #226
20925 n00cL30n
pi_58032517
Hari vs Sefo? Damnnnn!

Ik ga gelijk ff zoeken!
  zondag 13 april 2008 @ 23:12:26 #227
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58032626
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef n00cL30n het volgende:
Hari vs Sefo? Damnnnn!

Ik ga gelijk ff zoeken!
toffe wedstrijd!
  zondag 13 april 2008 @ 23:27:59 #228
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58033117
Zo, ik ga weerus ff een vraag in de groep gooien.. we weten allemaal dat EliteXC binnenkort te zien is op CBS en dat er afgelopen weekend een programma genaamd "Strike Force on NBC" van start is gegaan.. zijn jullie het met me eens dat ze beter eerst een soort van MMA for dummies show ervan hadden moeten maken om een bepaalde nieuwe doelgroep aan te gaan boren??

Nu hebben ze dus in de 20min die ze hadden 2 leuke fights laten zien, maar ik denk dat het een stuk slimmer is om de mensen op te gaan voeden zeg maar in MMA. Natuurlijk niet meteen met moeilijke termen gaan gooien maar van heel simpel tot een stukje ingewikkelder opbouwen. En dan eventueel aan de hand van fights laten zien wat het precies is zeg maar!
  zondag 13 april 2008 @ 23:52:57 #229
20925 n00cL30n
pi_58033887
Idd een hele vette wedstrijd... Had ik echt niet verwacht!
SPOILER
En wat Schilt betreft...
SPOILER
  zondag 13 april 2008 @ 23:58:07 #230
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58034041
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo, ik ga weerus ff een vraag in de groep gooien.. we weten allemaal dat EliteXC binnenkort te zien is op CBS en dat er afgelopen weekend een programma genaamd "Strike Force on NBC" van start is gegaan.. zijn jullie het met me eens dat ze beter eerst een soort van MMA for dummies show ervan hadden moeten maken om een bepaalde nieuwe doelgroep aan te gaan boren??

Nu hebben ze dus in de 20min die ze hadden 2 leuke fights laten zien, maar ik denk dat het een stuk slimmer is om de mensen op te gaan voeden zeg maar in MMA. Natuurlijk niet meteen met moeilijke termen gaan gooien maar van heel simpel tot een stukje ingewikkelder opbouwen. En dan eventueel aan de hand van fights laten zien wat het precies is zeg maar!
eens, daarom vind ik Joe Rogan fantastisch als commentator (ondanks wat de meeste vinden). Hij weet perfect uit te leggen wat iemand op de grond aan het doen is en maakt het daarom leuker om te kijken
pi_58034956
Ik hoorde dat Joe er niet bij is bij Piere vs Serra? Omdat hij iets anders heeft

Erg jammer.
  maandag 14 april 2008 @ 01:14:16 #232
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58035461
quote:
Op maandag 14 april 2008 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoorde dat Joe er niet bij is bij Piere vs Serra? Omdat hij iets anders heeft

Erg jammer.
Klopt, Kenny Florian gaat het doen
pi_58035615
quote:
Op maandag 14 april 2008 01:14 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Klopt, Kenny Florian gaat het doen
Lame. Vooral op zon groot evenement. Eerste keer in Canada. Publiek daar is echt enorm goed. Joe had dat erg leuk gevonden. Jammer
  maandag 14 april 2008 @ 09:40:40 #234
20925 n00cL30n
pi_58037667
Damn.. Rogan vind ik toch wel de stem van UFC wat commentaar betreft.
  maandag 14 april 2008 @ 13:54:47 #235
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58042375
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:58 schreef Paxlie het volgende:

[..]

eens, daarom vind ik Joe Rogan fantastisch als commentator (ondanks wat de meeste vinden). Hij weet perfect uit te leggen wat iemand op de grond aan het doen is en maakt het daarom leuker om te kijken
Joe Rogan is het mannetje

ik vond overigens het commentaar dat Ken Shamrock tijdens die NBC uitzendig leverde ook niet echt slecht.. alleen hij zei opeens een keer of 20 achter elkaar dat Fryklund voor de takedown moest gaan tegen Duane. Dat was een beetje irritant
  maandag 14 april 2008 @ 14:38:10 #236
20925 n00cL30n
pi_58043142
Moet zeggen dat ik dan het liefste Bas Rutten als commentator zie.
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:51:33 #237
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58063305
Slice, Carano and Lawler sign contract extension
quote:
It’s funny what major network television exposure can do for a promotion that is eager to lock-in its stars to long-term deals.

Street fighting legend Kimbo Slice, female MMA phenom Gina Carano and EliteXC Middleweight Champion “Ruthless” Robbie Lawler all signed “long-term extensions” with EliteXC today.

This announcement comes just 45 days away from one of the biggest shows in the history of the sport — the network MMA debut on CBS from the Prudential Center in Newark, N.J., on May 31.

Slice, Carano and Lawler are all set to be showcased that night and EliteXC Live Events President Gary Shaw and the promotion are hoping its stars shine bright for their new (and massive) network audience.

Slice will fight in the main event against British heavyweight James “The Colossus” Thompson. Carano will lock horns with Kaitlin Young, and Lawler will defend his middleweight title against Scott “Hands of Steel” Smith.

I have to say Gary Shaw has done a superb job building EliteXC from the ground up. His flexibility when it comes to contracts mixed with his matchmaking skills and the uncanny ability to recognize and build stars have really done wonders for that company.

Here are Shaw’s thoughts on each of the signings:

“Kimbo has already become an MMA star due to his incredible popularity on YouTube. His backyard street fights are legendary. No question Kimbo has made a successful transition from Street to Elite and is on his way to becoming a superstar and world champion.”

“Gina became an instant star after her first fight for EliteXC and has gone on to gain even more national prominence. She truly is the face of women’s MMA, an inspiration to many up-and-coming athletes and is a perfect illustration as to why women do indeed have a place in this sport and with EliteXC.”

“Robbie’s nicknamed ‘Ruthless’ – what more you need to know? He’s tough, hard-nosed and always been highly regarded. EliteXC is extremely proud to have Robbie as its world middleweight champion. Robbie has shown time and again that he’s one of the most thrilling fighters in any weight class in MMA.”

I don’t blame any of the three for sticking with EliteXC right now instead of opting for possible “bigger” pastures. A quality promoter, a network tv audience, and world class competition … what more could a fighter ask for?
pi_58067059
Gina!

Goed nieuws
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:48:16 #239
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_58067117
bb_koning.hyves.nl
pi_58067463
BB! Je bent terug!

grapje alles goed?
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:26:45 #241
106955 BB_Koning
pi_58067749
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:10 schreef roepdeman het volgende:
BB! Je bent terug!

grapje alles goed?
Met mij gaat het altijd goed, ik ben immers BB

Heb je het filmpje gezien?
bb_koning.hyves.nl
pi_58067916
Ja, wel netjes van de vrienden van die bolle om ze rustig 1 op 1 te laten matten. Voor de rest zag ik al dat die bolle zn verdediging niet ophield en ook nul komma nul takedown defense had :p
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:38:30 #243
20925 n00cL30n
pi_58067930
Filmpje was echt te grappig
SPOILER
pi_58068052
Deze Card zou dus waarschijnlijk voor Affliction zijn? Maar dan heeft Affliction best wel veel geld te spenderen zoals ik het nu zie.. 4 van huidige top tien HW's op eenzelfde card... dat is best wel bruut voor een beginnende org.

* Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko
* Andrei Arlovski vs. Ben Rothwell
* Renato “Babalu” Sobral vs. Mike Whitehead
* Pedro Rizzo vs. Josh Barnett
* Aleksander Emelianenko vs. TBD
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:48:04 #245
106955 BB_Koning
pi_58068084
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:37 schreef roepdeman het volgende:
Ja, wel netjes van de vrienden van die bolle om ze rustig 1 op 1 te laten matten. Voor de rest zag ik al dat die bolle zn verdediging niet ophield en ook nul komma nul takedown defense had :p
Of die gasten waren ook en ebeetje bang voor de getrainde gay
bb_koning.hyves.nl
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:57:24 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58068273
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:45 schreef roepdeman het volgende:
Deze Card zou dus waarschijnlijk voor Affliction zijn? Maar dan heeft Affliction best wel veel geld te spenderen zoals ik het nu zie.. 4 van huidige top tien HW's op eenzelfde card... dat is best wel bruut voor een beginnende org.

* Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko
* Andrei Arlovski vs. Ben Rothwell
* Renato “Babalu” Sobral vs. Mike Whitehead
* Pedro Rizzo vs. Josh Barnett
* Aleksander Emelianenko vs. TBD
Babalu heeft overigens afgelopen week zijn black belt behaald
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:47:29 #247
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58076869
Wat zijn jullie stil allemaal??

Mijn predictions voor UFC 83

Georges St. Pierre - Matt Serra
Ik ga nu iets zeggen wat vorige keer ook door de overgrote meerderheid geroepen werd.. Serra maakt geen kans tegen St. Pierre. Ookal keken deze mensen (including me) raar op van de uitslag.. dit keer ga ik precies hetzelfde zeggen

Jason MacDonald - Joe Doerksen
Ookal heeft Doeksen de ervaring en de nodige submission victories op zijn naam staan.. ik ga toch voor MacDonald by submission.. hij viel me de vorige keer wat tegen maar dat gaat ie zaterdag goed maken heb ik het gevoel.. MacDonald heeft sowieso al een victory op Doerksen staan (als wil dat natuurlijk niet veel zeggen).. maar toch

Jonathan Goulet - Kuniyoshi Hironaka
Hironaka ken ik niet echt goed genoeg om wat van te zeggen eigenlijk.. verwacht dat beide fighters redelijk aan elkaar gewaagd zullen zijn, maar Goulet weet Hironaka te verrassen met een 1st round KO!!

Nate Quarry - Kalib Starnes
Ik vind Kalib niet zo leuk eigenlijk.. maakt geen echte UFC indruk op me.. Quarry moet zich eens gaan bewijzen wat mij betreft als hij de ladden op wil en dit lijkt me de uitgelezen mogelijkheid om dat te gaan doen!! Laten we zeggen 2nd round (T)KO

Mark Bocek - Mac Danzig
Het kan zijn dat ik na de show (TUF 6) té anti Danzig ben geworden maar ik begrijp niet waarom hij de grote favoriet is in dit gevecht.. Bocek heeft echt wel mad skillz!! Daarom ga ik ook voor een mooie upset: Bocek met een 1st round submission victory over Mac

Rich Clementi - Sam Stout
No Love for the win hoor!! Ook al vind ik Stout ook een prima fighter voor de UFC. Zijn denk ik ook wel aardig aan elkaar gewaagd zo.. zal geen walkover voor een van beide worden, maar Clementi pakt de zege met een submission!

Michael Bisping - Charles McCarthy
Bisping, Schmisping.. zeker niet terecht dat hij zo'n grote favoriet is in dit gevecht want McCarthy is absoluut geen push over en hij zou zomaarus voor een upset kunnen zorgen als Bisping dit te licht opvat maar waarschijnlijk sleept hij er wel een victory uit.. ref stoppage due to strikes to the face

Rich Franklin - Travis Lutter
Saai gevecht waarin "Ace" een judge's decision zege in de wacht sleept

Demian Maia - Ed Herman
Short Fuse heeft indruk op me gemaakt in zijn vorige bout tegen Smith en Doerksen dus van mij mag ie dubbel en dik winnen maar ik ga toch voor een snelle submission voor Maia (zoals ik dat de vorige keer ook had moeten doen!!)

Cain Velasquez - Brad Morris
Tja.. kop of munt? Na het zien van hun fighterstats toch maar het voordeel naar Cain..

Jason Day - Alan Belcher
Jason Day gaat Belcher hard ownen (submission victory) ondanks een rasechte underdog rol voor DoomsDay!!

[ Bericht 14% gewijzigd door Tazmaniac op 15-04-2008 23:14:52 ]
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:47:08 #248
20925 n00cL30n
pi_58078449
Ik denk dat ik mij hierbij aansluit.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:28:05 #249
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58081136
[edit]
foutje]
  woensdag 16 april 2008 @ 08:29:54 #250
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58081160
Mijn 2 cts
UFC 83

GSP is een beest en pound voor pound de betere... Het blijft MMA en een KO zit in een klein hoekje.. MAar toch GSP op (T)KO of Decision.. serra's grondwerk is té goed om gesubmit te worden... (tenzij GSP hem zo vernaggeld dat hij er uiteindelijk een RNC uit weet te toveren)

Hier ga ik ook voor MacDonald... Doerken heeft zeker de stats met zich.. maar de partijen tegen de echte (sub)toppers heeft ie verloren. Daarnaast heeft Macdonald een aantal jaar terug al eens gewonnen van doerksen. Macdonald heeft zowieso iets goed te maken (loss op okami en franklin).. Macdonald op armbar.

Ken hironaka niet volgens mij

vind beiden vechters geweldige persoonlijkheden.. Beiden natuurlijk vanwege TUF.. quarry was in TUF1 gewoon dé man en dé hulp-trainer... (na zijn blessure leed).. Hij verdiend het gewoon. Starnes vind ik gewoon ook een sympathieke gozer die ik graag zag in TUF 3 (dacht ik)... Maar goed.. Quarry op GNP

Mark Bocek - Mac Danzig
Danzig by murder en ownage Nu mag hij zich eens echt bewijzen.. Eens kijken wat ie doet.

normaal zou ik zeggen Sam Stout.. Maar Rich clementi heeft me echt zo ontzettend positief verrast in zijn laatste fight tegen Melvin Guilard.... Rich by Ref stoppage.

sinds zijn paritj tegen hamil zie ik bisping in een ander daglicht... Ik mag hem ineens niet meer zo. Dit wordt Bispings eerste partij in een hogere weightclass... Geen idee hoe ie er mee omgaat.. maar feit is wel dat bisping in shape gewoon een degelijke vechter is. Ik vind de odds ook een beetje raar want in mijn ogen zou Mccarthy de favoriet moeten zijn. .Maargoed.. Bisping wint.. en geen idee hoe :S

Ik heb mijn vcash op franklin staan en mijn echte cash op lutter (puur vanwege de odds... 5 euro in, 25 euro uit.. was wel een gokje waard)
Ik weet het echt niet hoor. .normaal zou ik zeggen Franklin op TKO/KO.. Maar lutter is bij vlagen zulke goede vechter he.. damn.. zijn BJJ is gewoon über. We weten allemaal hoe hij lag te pounden in mount positie bij anderson Silva... Mijn verstand zegt Franklin... mijn gevoel zegt Lutter met een upset.

Demian Maia - Ed Herman
Ed Herman gaat er voor en traint hard in een solide camp... Ed Herman op RNC eind derde ronde.

Cain Velasquez - Brad Morris
wie?

Jason Day - Alan Belcher
Ik ga hier toch voor belcher.. Puur omdat Doom Day zijn octagon debuut maakt... Belcher op Octagon experience..
  woensdag 16 april 2008 @ 17:08:52 #251
106955 BB_Koning
pi_58091374
Hey, zaterdag is het al! Ik ga allene kijken naar GSP vs. Serra Nou ok, ik geef Lutter-Franklin ook ene kans:7
bb_koning.hyves.nl
  woensdag 16 april 2008 @ 17:12:06 #252
20925 n00cL30n
pi_58091432
Ben ook wel erg benieuwd naar GSP vs Serra.
pi_58100430
Serra! Hij gaat het gewoon weer doen. Die kleine met zn grote bek is te leuk gewoon en ik ben fucking benieuwd naar zijn BJJ.
  woensdag 16 april 2008 @ 23:21:30 #254
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58100847
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef roepdeman het volgende:
Serra! Hij gaat het gewoon weer doen. Die kleine met zn grote bek is te leuk gewoon en ik ben fucking benieuwd naar zijn BJJ.
Waar zijn je andere voorspellingen??

PS. hoe groot/klein ben jij roepdeman??

[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 16-04-2008 23:28:50 ]
  woensdag 16 april 2008 @ 23:24:19 #255
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58100918
GSP gaat winnen maar pas in de 4e of 5e ronde

Verder Franklin @ winst
Quarry @ winst
Bisping @ winst
pi_58103302
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Waar zijn je andere voorspellingen??
UFC 83 voorspellingen van roepdeman

Ik denk serieus dat Serra gaat winnen. Iedereen zegt dat het een fluke was de vorige keer, maar die rol van underdog ligt me wel. Hij heeft volgens mij maar welgeteld 1 maand op alle ranglijsten 1e gestaan in de WW top 10 tijd dat hij weer een tijdje bovenin komt te staan. Ik denk dat hij echt super getrained en gemotiveerd in Montreal te zien is.

Lastig, stand up zal the Athlete beter zijn, op de grond wordt het pas echt spannend, beide zijn niet vies van een leuke choke en ik hoop dat we weer een mooi potje technical BJJ te zien krijgen. Ik geef Maccie het voordeel boven Joe.

Hironaka hield het tot laat in de tweede ronde vol tegen Alves, maar ik denk dat hij ook tegen Goulet geen potten breken.

Quarry kwam terug, maar Starnes was ondertussen bezig met top competition. Dit is pas de tweede keer sinds 2 jaar dat Quarry in de Octagon® staat. Die pakt hij niet

Mark Bocek - Mac Danzig
Mark is de eerste upset van de avond, Serra de tweede. Nee, ik heb gewoon een grafhekel aan Danzig, hij hoordde niet thuis in TUF en kijk wat hij nu voorgeschoteld krijgt? Oneerlijk, hij had een grote bek geef hem dan gelijk top competition! Bocek, omdat hij het waard is.

Geen idee waarom, want eigenlijk zou ik voor Clementi gaan, maar nee gevoel zegt toch dat Stout hem pakt, ook al gaat Clementi zo goed op dit moment.

In Engeland gered door blinde judges, maar nu tijd voor een rude awakening...

Beinvloed door Sherdog waar er een plaatje in omloop is hoe angstig Franklin kijkt als Silva hem wilt clinchen of in de clinch heeft

Demian Maia - Ed Herman
Toch maar weer de onderhond kiezen
quote:
PS. hoe groot/klein ben jij roepdeman??
Volgens zijn wiki ben ik dus 12 hele centimeters langer
Nickname The Terror
Height 5 ft 6 in (1.68 m)
pi_58127575
Ik hoop ook op Serra

TUF was weer lachen trouwens
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:54:39 #259
20925 n00cL30n
pi_58130239
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 00:52 schreef Unstoppable het volgende:
Rampage is echt te funny gewoon
Vertel?
pi_58135578
DREAM 2 Card UPDATE

Nieuwe aangekondigde Middleweight Tournament matches:

Ikuhisa Minowa (39-27-8) vs. (2-2-0) Taiei Kin
Magomed Sultanakhmadov (4-1-0) vs. (7-3-0) Zelg “Benkei” Galesic
Yoon Dong Sik (3-4-0) vs. 7-10-0) Shungo Oyama
Ronaldo "Jacare" Souza vs. (16-6-0) Frank Trigg

Eerder aangekondigde matches:

Lightweight Tournament rematch:

Shinya Aoki (14-2-0) vs. (14-1-1) JZ Calvante

[ Bericht 15% gewijzigd door roepdeman op 18-04-2008 19:21:53 (Even wat records en de huidige card..) ]
  vrijdag 18 april 2008 @ 17:09:18 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58140281
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef roepdeman het volgende:
DREAM UPDATE!!

Nieuwe aangekondigde matches:

Minowa vs. Taiei Kin
Magomed Sultanakhmadov vs. Zelg Galesic
Dong Sik Yoon vs. Shungo Oyama
Ronaldo Jacare Souza vs. Frank Trigg (HE IS HERE!)

Eerder aangekondigde matches:

Nick Diaz en Frank Trigg worden nu ook genoemd als mogelijke fighters op de card

Edit: Frank Trigg stond er bij jou ook al bij
  zaterdag 19 april 2008 @ 09:35:12 #262
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58154470
Fight between Fedor and Sylvia offical
quote:
Fedor Emelianenko (27-1) says a rumored bout with former UFC heavyweight champion Tim Sylvia (24-4) -- a bout he first announced earlier this month -- is now official.

The former PRIDE title-holder confirmed the July 19 fight on his personal website.

Although Emelianenko mentioned neither a host nor a venue for the fight, recent reports suggest that it'll be part of Affliction's first-ever MMA show, and it's likely to take place at the American Airline Center in Dallas.
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:27:47 #263
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58162460
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 09:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight between Fedor and Sylvia offical
[..]

zaterdag 19 april 2008 @ 20:13:22 #264
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:17:49 #265
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58164813
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef TheVotary het volgende:
Erg zin in de partij van Serra
fuck yeah, hoop echt dat ze iig de 4e ronde halen. I want a FUCKING war!
  zaterdag 19 april 2008 @ 21:46:04 #266
20925 n00cL30n
pi_58166887
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Paxlie het volgende:

[..]

fuck yeah, hoop echt dat ze iig de 4e ronde halen. I want a FUCKING war!

Hoeveel uur nog?
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:07:59 #267
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58167356
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Hoeveel uur nog?
minimaal 9 tot de download kan starten
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:47:36 #268
20925 n00cL30n
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:52:47 #269
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58168426
Wie van de heren gaat vannacht live kijken?

Ik ga rond twaalf naar bed om dan om 3 uur snachts weer op te staan... Lekker UFC Live kijken en dan weer om zes uur morgenvroeg terug naar bed.

Heb deze keer trouwens ook echte cash ingezet... hoop dat ik wat win..
www.betfair.com
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:53:57 #270
20925 n00cL30n
pi_58168455
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op het ogenblik even niet meer zou moeten weten waar ik het live zou kunnen zien.
(Dit zou dan online ergens moeten zijn ben ik bang)
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:56:18 #271
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58168527
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef n00cL30n het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op het ogenblik even niet meer zou moeten weten waar ik het live zou kunnen zien.
(Dit zou dan online ergens moeten zijn ben ik bang)
TVU is keyword (al vind ik het echt dramatisch werken, magoed)
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:48:49 #272
20925 n00cL30n
pi_58169570
ach tjips ja... TVUplayer....

Mmmm... Wie weet... Als die kleine obstinaat is vannacht, kan ik misschien wel ff een gevechtje meepikken.
  zondag 20 april 2008 @ 01:20:21 #273
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_58170681
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Paxlie het volgende:

[..]

TVU is keyword (al vind ik het echt dramatisch werken, magoed)
Moet je MMA-TV kiezen? Ik weet niet of ik dan nog op ben maargoed. Ik ben nog geheel onbekend met dat TVU maar ik vermoed dat het overeenkomt met sopcast bij voetbal?

Hmmm dat MMA tv hapert nu al als de pest dus als dat het is wacht ik wel tot morgenvroeg.
  zondag 20 april 2008 @ 02:01:40 #274
106955 BB_Koning
pi_58171169
Ik blijf erbij dat t een bullshit card is, maaaarrrr 84.ufc.com wordt toppppppppp

Mijn held BJ Penn gaat weer vechten!
bb_koning.hyves.nl
pi_58171551
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
ach tjips ja... TVUplayer....

Mmmm... Wie weet... Als die kleine obstinaat is vannacht, kan ik misschien wel ff een gevechtje meepikken.
Er zijn gekken die minuten nadat het gevecht is afgelopen al een torrent klaar hebben staan

Is een stuk beter beeld en semi live, maar ja de gek in mij zal en TVU aanhebben en morgenochtend/straks aan het downloaden zijn
  zondag 20 april 2008 @ 09:46:15 #276
20925 n00cL30n
pi_58172781
De wedstrijd tussen Quarry & Starnes...

Mere zeg ik niet.
  zondag 20 april 2008 @ 10:02:25 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58172930
quote:
Op zondag 20 april 2008 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik blijf erbij dat t een bullshit card is, maaaarrrr 84.ufc.com wordt toppppppppp

Mijn held BJ Penn gaat weer vechten!
Sean Sherk is gonna rule the octagon come UFC 84
  zondag 20 april 2008 @ 14:35:06 #278
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58178051
SPOILER
Al met al een geweldig event weer, wel jammer dat Rogan er niet was. Dat merk je wel zeg
  zondag 20 april 2008 @ 19:00:45 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58184798
Quarry - Starnes
SPOILER
pi_58185132
Vette show
SPOILER
  zondag 20 april 2008 @ 20:05:18 #281
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58186376
UFC 83
SPOILER
En natuurlijk missen we Rogan omdat ie gewoon geweldig is maar ik moet ook meteen zeggen dat Kenflo het wat mij betreft heel leuk gedaan heeft

Nu de undercard fights nog

Goulet - Hironaka
SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 20-04-2008 20:20:24 ]
pi_58194477
Van mij mag Rogan weer lekker Fear Factor en comedy gaan doen, kenflo heeft het uitstekend gedaan

Ow, en hij noemt Goldberg gewoon "Goldie"

[ Bericht 27% gewijzigd door Unstoppable op 21-04-2008 01:25:20 ]
  maandag 21 april 2008 @ 09:39:26 #283
20925 n00cL30n
pi_58197106
Hehehehhe... "Goldie"

Helemaal goed!
  maandag 21 april 2008 @ 09:53:46 #284
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58197343
quote:
Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef Unstoppable het volgende:
Van mij mag Rogan weer lekker Fear Factor en comedy gaan doen, kenflo heeft het uitstekend gedaan

Ow, en hij noemt Goldberg gewoon "Goldie"
In plaats van te kiezen tussen Rogan en Kenflo zou ik ze wel eens naast elkaar willen zien samen met Goldberg. Rogan met erg veel bjj kennis. Kenflo met enorm veel kennis van het spelletje an sich en Goldberg met de random niets zeggende opmerking. Zou nog best kunnen werken
  maandag 21 april 2008 @ 10:04:23 #285
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58197525
Rogan heb je niet nodig voor de BJJ kennis... florian is zelf een black belt
  maandag 21 april 2008 @ 10:11:19 #286
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58197649
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Dacide het volgende:
Dan voor enthousiasme, hij draagt gewoon bij aan de UFC experience
pi_58202657
quote:
Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Dacide het volgende:
Joe heeft zelf een brown belt. Moet genoeg zijn lijkt mij
pi_58202927
Vond Kenflo het heel aardig doen naast 'Goldie'. Best knap dat hij naast MMA-vechter zo goed als commentator uit de voeten kan. Net als Bas Rutten en Josh Barnett en in wat mindere mate Frank Trigg.

Voor de rest
SPOILER
Weet iemand trouwens wanneer Coleman vs. Brock plaats zou vinden?
  maandag 21 april 2008 @ 15:11:11 #289
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_58203817
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Fyodor het volgende:
Vond Kenflo het heel aardig doen naast 'Goldie'. Best knap dat hij naast MMA-vechter zo goed als commentator uit de voeten kan. Net als Bas Rutten en Josh Barnett en in wat mindere mate Frank Trigg.

Voor de rest
SPOILER
Matt Hume was ook absoluut een te gekke commentator (destijds bij pride.. )
  maandag 21 april 2008 @ 15:26:51 #290
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58204060
quote:
Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Fyodor het volgende:

Tijdens de August ppv
  maandag 21 april 2008 @ 16:02:47 #291
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58204732
Filmpje over Kalib Starnes vs Nate Quarry
SPOILER
  maandag 21 april 2008 @ 16:08:33 #292
20925 n00cL30n
pi_58204812
Damn... Als ik via mmaroot.com kijk naar dat gevecht tussen Franklin vs. Lutter
SPOILER
  maandag 21 april 2008 @ 16:19:22 #293
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58204990
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:02 schreef Paxlie het volgende:
Filmpje over Kalib Starnes vs Nate Quarry
SPOILER
schitterend!!!
pi_58205098
quote:
Op maandag 21 april 2008 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
Damn... Als ik via mmaroot.com kijk naar dat gevecht tussen Franklin vs. Lutter
SPOILER
SPOILER
  maandag 21 april 2008 @ 17:33:14 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58206296
Mijn paint skills zijn ver beneden peil.. I know

Run Kalib Run
  maandag 21 april 2008 @ 18:13:59 #296
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_58206958
quote:
Just heard Starnes on the radio station from Montreal.

Basically he sets the record straight and backs it up with proof. As many of you know this was his last fight of the UFC contract and he has always voiced his dissatisfaction with his salary. Basically after the Kendall Grove fight where his rib was broken, UFC did NOT cover any medical bills even though it happened on the "work site".

He said that he is one of the many fighters who get injured and never compensated by the UFC. He was well aware that he was on the main card because it was Canada, and this being his last fight he decided to protest in the names of all underpaid fighters and screw over the UFC.
This is NO joke because he claimed that the only reason Dana White officially released the fight bonuses was in order to counter-act the public statement that Starnes is about to make or would have made. However, since the 75k fight bonuses were disclosed Kalib's martyr actions may not be as significant.

Nevertheless, expect an official statement later this week as his gym is holding a official press conference on Wednesday. We all know that the "real" Kalib Starnes would have never fought the way he did and luckily there IS an explanation.
wat een mongool

bron: http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=771229
  maandag 21 april 2008 @ 18:20:24 #297
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58207075
ik weet dat het flauw is maar het topic moet toch vol

maandag 21 april 2008 @ 18:26:03 #298
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58207188
  maandag 21 april 2008 @ 18:26:30 #299
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58207199
  maandag 21 april 2008 @ 18:26:52 #300
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58207202
Slotje
  maandag 21 april 2008 @ 18:27:09 #301
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_58207208
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')