lekker makkelijk beweerd zo zonder source. Ik kan maar een ontkenning vinden en die is van iemand die het klink-klare onzin verklaard zonder bron. Een ander forum waar ik kom waar veel journalisten ook posten weet niemand het.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:18 schreef Dacide het volgende:
Update over het vertrek van Fedor:
Het hele verhaal is bullshit.
Fedor still with M1
over en uit!
En dat gaat Chucky ook zeker weten lukkenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Mooie kans ook voor iceman om die undefeated streak van Evans te eindigen
als ik iets niet 100% weet dan post ik het niet (in gevallen als deze)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
lekker makkelijk beweerd zo zonder source. Ik kan maar een ontkenning vinden en die is van iemand die het klink-klare onzin verklaard zonder bron. Een ander forum waar ik kom waar veel journalisten ook posten weet niemand het.
Ik vind mma eigenlijk wel ideaal dat er maar 1 of 2 grote bonden zijn. 2 is ideaal.quote:Op zondag 9 maart 2008 09:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat ik aant denken was he.. als we nou in de toekomst steeds meer de situatie krijgen dat mma fighters soort van freelance gaan werken en ze cross promotion matches gaan toestaan.. heb ik het idee dat de fight cards een stuk minder worden of zou dat wel meevallen? Couture weg bij de UFC en komt dan mss wel op de M-1 card waar voor de rest niet veel van naam rondloopt (ff puur hypothetisch he). Met als gevolg (hopelijk) een top main event maar een matige card.
Hoe denken jullie erover?
Tracker is er nog gewoon hoor!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik kom zo terug eerst even Cage Rage kijken waar Berry (die gast die CAGE RAGE op zn armen heeft laten tatoeren) tegen Shamrock vecht.Ik mis mijn tracker!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Wauw! Die is inderdaad heel goed gemaakt!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef Paxlie het volgende:
http://www.dailymotion.com/Ving_pl/video/7816510
HL vid van Semmy Schilt maar echt waanzinnig goed
goeie.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef Paxlie het volgende:
Zeer goed, ook een soort documentaire eigenlijk!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef Paxlie het volgende:
quote:First things first: Chuck Liddell wants to remain at 205 lbs. so he can reclaim his UFC light heavyweight title. However, the former champ says he's willing to move up to the heavyweight division to fight interim champ Antonio Rodrigo Nogueira if the UFC makes the request.
Liddell talked about the possible move while a recent guest on Fight Network Radio.
"That's a possibility if they want to do it," Liddell said about the fight with Nogueira. "If they want to set it up. I'm willing to do it."
Welkom!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef addictivebeat het volgende:
vraagje, waarom is iedereen zo weg van fedor? ik weet dat pride kampioen is, maar qua vechtstijl, wat maakt hem zo bijzonder?
Ook welkom!quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:20 schreef addictivebeat het volgende:
tvp met youtube clip http://nl.youtube.com/watch?v=q1iit53fkQM
ik volg de mma sinds kort, maar het wekt steeds meer mn interesse. zelf doe ik aan kickboksen sinds een aantal maanden.
vraagje, waarom is iedereen zo weg van fedor? ik weet dat hij pride kampioen is, maar qua vechtstijl, wat maakt hem zo bijzonder?
Ohja en welkom addictivebeatquote:- The new contract gives CBS the option to purchase four live two hour prime time shows before February 22, 2009.
- The deal also gives CBS the option to purchase four additional shows each year until early 2013. This option is renewable annually.
- The agreement also gives CBS the option to order additional shows at different lengths during the terms of the contract.
oh ja? wie is dan de beste?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef Paxlie het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Fedor allang geen nummer 1 meer is. Hij is niet eens top 5 in mijn ogen
1) Randy Couturequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:28 schreef addictivebeat het volgende:
bedankt voor het warme ontvangst, guys!
[..]
oh ja? wie is dan de beste?
die ben ik helemaal vergetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:09 schreef n00cL30n het volgende:
En toch Frank Mir > Tim Sylvia naar mijn mening.
Dat is niet de enige die je vergeten bent. Josh Barnett!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die ben ik helemaal vergeten
magoed, die mag eerst maar een keer goed winnen nog
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
1) Randy Couture
2) Big Nog
3) Tim Sylvia
4) Mirko Cro Cop (ondanks zijn losses)
5) Heith Herring
Josh Barnett staat er bewust niet tussen. Heb al heel lang niks van hem gezien en derhalve daalt ie in mijn lijst.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is niet de enige die je vergeten bent. Josh Barnett!
Tegen wie heeft Fedor gevochten dan dat ik hem in de top5 zou moeten ranken? Cro Cop heeft in ieder geval gevochten en had ik altijd al erg hoog. Dat hij nu 2x verloren heeft doet imho niks af aan het feit dat hij heel goed is en derhalve heb ik hem hoog geplaatst. Gonzaga valt buiten de top5 wat mij betreft omdat hij tegen Couture en Werdum niks kon. Frank Mir hebben we het al over gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:13 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
![]()
Fedor kun je moeilijk op #1 zetten inderdaad, maar zonder twijfel top 5. Cro-cop heeft alleen nog maar verloren en die wel #4? Het is op dit moment erg moeilijk hem te plaatsen, maar top 5 no doubt.
Apart! En niet geheel onbelangrijk...quote:This year's key new players include Mark Cuban's HDNet Fights, looking to become a major player by using MMA as a key sport in building a new television station and seemingly having the best chance of promoting the elusive Fedor Emelianenko vs. Randy Couture fight. Affliction, the makers of the T-shirts that are a fixture in the world of MMA, is starting a company tentatively scheduled to debut in June, and is making a big play for a number of free agents, reportedly making big offers to the likes of Matt Lindland (who has signed with them), Josh Barnett and Ben Rothwell among others, for non-exclusive contracts and numbers far beyond what they would be earning in UFC.
quote:NBC and Strikeforce will soon announce a deal that will give the quickly growing mixed-martial-arts organization a weekly presence on major network television.
Cro-cop heeft sinds 2006 3x gevochten. Loss tegen Gonzaga en Kongo, win tegen Sanchez. Laatste top 10 vechter waarvan hij won was Barnett. Sylvia heeft ook 3x gevochten, loss tegen Couture en Nog, win van Vera. Fedor heeft 2x gevochten sinds 2006. 2x gewonnen, van Choi en Lindland. Laatste top 10 win was tegen Hunt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:36 schreef Paxlie het volgende:
Tegen wie heeft Fedor gevochten dan dat ik hem in de top5 zou moeten ranken? Cro Cop heeft in ieder geval gevochten en had ik altijd al erg hoog. Dat hij nu 2x verloren heeft doet imho niks af aan het feit dat hij heel goed is en derhalve heb ik hem hoog geplaatst. Gonzaga valt buiten de top5 wat mij betreft omdat hij tegen Couture en Werdum niks kon. Frank Mir hebben we het al over gehad.
Even voor de zekerheid. Ik zeg dus niet dat Fedor slecht is. Hij moet alleen weer eens tegen hoge kwaliteit vechters gaan vechten. Als hij tegen een top10 HW gaat en daarvan wint staat hij bij mij weer op 1, maar tot die tijd staat hij niet op de lijst.
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:22 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Cro-cop heeft sinds 2006 3x gevochten. Loss tegen Gonzaga en Kongo, win tegen Sanchez. Laatste top 10 vechter waarvan hij won was Barnett. Sylvia heeft ook 3x gevochten, loss tegen Couture en Nog, win van Vera. Fedor heeft 2x gevochten sinds 2006. 2x gewonnen, van Choi en Lindland. Laatste top 10 win was tegen Hunt.
Alleen op basis daarvan al zou ik Fedor ranken boven Cro-cop. Tel daar zijn verleden en wins over Cro-cop en Nog bij op. Dat zou ik hem zeker top 5 ranken. Hoewel zijn gevechten van afgelopen jaar niet tegen top 10 fighters waren. Maar als je kijkt naar Sylvia en Cro-cop zou je alleen Vera misschien daar toe kunnen rekenen. Dus alle 3 hebben ze niet echt veel gepresteerd sinds 2006, maar ik reken Fedor zijn winst tegen Choi hoger aan dan Cro-cop zijn win tegen Sanchez.
#1 Nog
#2 Couture
#3 Fedor
en dan de rest imo.
Lijkt me super als het toch gebeuren gaat! Alleen ellebogen... die doen Fedor geen goed!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The following is an article from MMAFightline.com:
*knip*
Klinkt goed. Ze praten er iig dus al over
Nou, stel je Fedor zijn gnp met elbows voorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Lijkt me super als het toch gebeuren gaat! Alleen ellebogen... die doen Fedor geen goed!![]()
(Normaal gesproken MOET Fyodor dit kunnen winnen)
En zijn bruisability.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Nou, stel je Fedor zijn gnp met elbows voor
quote:Paulo Filho (Pictures) will not defend his WEC middleweight crown against Chael Sonnen (Pictures) on March 26, his manager, Jorge Guimaraes, told Sherdog.com.
"We tried our best with Filho, but it didn't work and he'll not fight in the WEC," Guimaraes said. "He tried with all his effort to accomplish the title defense, but he realized he couldn't do it due to chemical dependence and depression. He knew this kind of stuff does not have a link with the sport, and I'm happy he had a conscience and looked for help."
Filho had disappeared for two days, causing immense concern for his teammates and Guimaraes. He ended up checking himself into a rehabilitation clinic in Niteroi, Brazil.
Guimaraes couldn't say for certain how long Filho will stay under treatment, but he suggested the fighter will stay at the clinic until he is 100 percent. Filho is feeling better, Guimares said, after 48 hours of treatment. Guimaraes declined comment on the root of Filho's chemical dependence.
"The WEC staff was superb with us," the manager added. "They understood the situation, and Filho will return and defend his belt in June. Filho also realized who his real friends are, and he took this lesson seriously. He'll come back victorious from this tough moment and he will be supported, as mentioned, by his real friends."
"We fully support Paulo in this difficult time and our thoughts are with him as he goes through recovery, Peter Dropick, WEC Vice President, said through a statement on the promotion's Web site.
quote:Fight Entertainment Group and HDNet are close to finalizing a deal that would air six Dream events from Japan on the high-definition network in 2008, Mike Kogan, Director of FEGUSA, Inc., informed Sherdog.com via e-mail Friday afternoon.
The deal, Kogan said, would tentatively begin next week with a delayed broadcast of Saturday's Dream debut in Tokyo featuring the opening round of the organization's 154-pound tournament. Future broadcasts, beginning with the April 29 card, would be "near live," he said.
"FEG has been working with HDNet in bringing the Dream 2008 Light and Middleweight GP events to North America," Kogan told Sherdog.com. "And while the deal is not officially signed yet, it is very close to being finalized with most of the important elements already agreed upon."
HDNet Fights CEO Andrew Simon told Sherdog.com late Friday afternoon that a deal between HDNet and FEG has not been signed, and declined to comment further on a potential agreement. Discussions between HDNet and FEG have been ongoing, he confirmed.
Dream executive Keiichi Sasahara noted at the event's final press conference on Friday that a broadcast deal with HDNet, or any other North American partner, was not near being finalized.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Tazmaniac op 16-03-2008 11:34:44 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 16 maart 2008 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Net Dream gekeken en ik moet zeggen dat het er tof uitzag allemaal!!Ookal ben ik absoluut geen fan van een ring.
Hopelijk kunnen ze snel weer een mooi event neerzetten!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het nog niet gezien hebt is het het downloaden waard
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef Paxlie het volgende:
Icon (Baroni vs Hose)Klopt, zeker het downloaden waard! Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je het nog niet gezien hebt is het het downloaden waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, zeker het downloaden waard! Maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef roepdeman het volgende:
DREAM en Icon spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat een soap is dit aant worden zeg.. bah bah!quote:Despite the announcement of an agreement last October between Fedor Emelianenko (Pictures) and M-1 Global, the deal was never signed, a source close to both camps told Sherdog.com.
The Russian heavyweight’s only agreement with the company — according to the source, who spoke on the condition of anonymity — came in the form of a letter of intent.
The return of a $1.5 million signing bonus paid by M-1 Global to Emelianenko is the only hurdle to the former Pride champion’s potential free agency. That should be remedied this week, the source said.
M-1 Global CEO Monte Cox declined to comment.
Once Emelianenko is clear of his M-1 obligations he is expected to field offers from several MMA promotions. The early leader, according to the same source, comes from the purported partnership between Affliction and Oscar de la Hoya’s Golden Boy Promotions, which Sherdog.com has learned could debut on June 28.
Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnarquote:Op woensdag 19 maart 2008 19:37 schreef n00cL30n het volgende:
MIR!
Ik weet niet of we het moeten geloven maar ik zei zelf ookal dat ie veel aan spiermassa had verloren afgaande op zijn fysieke voorkomen bij het Cage Rage event. Schrijver van dit artikel begon daar ookal over.. het zou me dus niks verbazen!!quote:MMA Madness: You say that you’ve seen guys take steroids. Could you maybe give us any names?
Shamrock: Sure, my brother Ken did them his whole life.
MMA Madness: Really?
Shamrock: Yeah. Why do you think that his mind is so fried? Why do you think he crumbles before the big fights? He’s got no psyche. He let steroids give him a false sense of security and the moment that stuff is gone he’s no longer superman. He’s just a regular man. But without all the hard work and without all the belief in himself that a regular man would have if he got up to that point. He’s the only guy that I’ll tell on, because he’s always in trouble anyway.
Ik denk dat de eerste 2/3 shows voor een groot deel bepalend gaan zijn voor de gehele MMA sport!!quote:EliteXC and CBS will kick off their groundbreaking deal with an event on May 31 -- the first-ever MMA event to air live on major U.S. network television.
ProElite, Inc. (EliteXC's parent company) and CBS made the announcement today.
"CBS ELITEXC SATURDAY NIGHT FIGHTS" will air May 31 from 9-11 p.m. ET/PT and takes place at the Prudential Center in Newark, N.J. As expected, Kevin "Kimbo Slice" Ferguson will headline the event (though an opponent hasn't been named), and EliteXC middleweight champ Robbie Lawler faces fellow slugger Scott Smith in a title defense.
No other fights were made official, but further announcements are expected soon.
"I am very happy for the highly trained fighters who will finally get the kind of exposure they deserve, and, of course, the viewers, who will get the opportunity to learn that MMA is truly a sport that requires an abundance of skills, both mentally and physically," stated Gary Shaw, EliteXC live events president, in today's release.
MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) was the first to report that ProElite, Inc. and CBS had reached a deal earlier this month. A total of four EliteXC events will be aired on CBS during the next 12 months.
The first event will be produced by Showtime Sports.
"We're excited to introduce broadcast television viewers to America's fastest growing sport with this primetime event," stated Kelly Kahl, Senior Executive Vice President of CBS Primetime. "EliteXC is putting together a lineup card that showcases the unique personalities, world-class athleticism, and raw power and emotion that characterizes mixed martial arts."
Since its launch in December 2006, EliteXC has broadcast its events on Showtime, which is owned by CBS. The fight organization has hosted 12 events to date and will team up with Strikeforce for a show on March 29. That event also airs on Showtime.
Ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnarmaar goed das mijn mening
Over tot de serieuze orde van de dag:
Frank Shamrock: "Ken did steroids his whole life"
[..]
Ik weet niet of we het moeten geloven maar ik zei zelf ookal dat ie veel aan spiermassa had verloren afgaande op zijn fysieke voorkomen bij het Cage Rage event. Schrijver van dit artikel begon daar ookal over.. het zou me dus niks verbazen!!
CBS to air EliteXC on May 31
[..]
Ik denk dat de eerste 2/3 shows voor een groot deel bepalend gaan zijn voor de gehele MMA sport!!
Koel! Ik denk dat deze gozert zelfs nog wel eens het heel leuk kan gaan maken voor Fedor.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mir is een arrogante sukkel en overrated na zijn winst op Lesnarmaar goed das mijn mening
Verbaast me niets aan twee kanten.quote:Frank Shamrock: "Ken did steroids his whole life"
[..]
Ik ben bang.... dat ondanks de populariteitswinst, dit alleen maar gaat leiden tot verpaupering van de sport.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
ff weer heel wat anders.. heeft iemand naar de 1e episode van Iron Ring? (spreekt het op z'n afro amerikaans bling bling uit als : (aion wing)
[..]
Ben wel eens benieuwd hoe de show zich gaat evalueren allemaal
Wat ik weet, is dat Karo altijd strijft naar perfektie. Zou dus niet weten waarom hij daarom zijn tegenstander zou onderschatten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:04 schreef Dacide het volgende:
Karo is erg goed... no shit.. Maar Thiago is ook een fokking beest hoor. Ik heb zo'n vermoeden dat Karo hier te licht over denkt en Thiago onderschat... (en daarom dus ook verliest).
Ook hier voorspel ik een partij waar de vonken vanaf spatten, ben erg benieuwd.quote:Ik sta achter Edgar in elk denkbaar scenario. Maynard is een topvechter maar komop.. wat heeft Maynard nu voor dikke winsten op zijn naam staan?
Edgar versloeg Tyson Griffin in zijn debuutpartij en liet spencer fisher wérkelijk álle hoeken van de octagon zien.
Daarom denk ik (en hoop ik vooral) winst voor Edgar.. (jammer want vind maynard echt een topgozer en topvechter)
ontploffende boobiesquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:13 schreef Unstoppable het volgende:
RTL5 zend nu elke donderdag Celebrity Rehab uit. Volgende week komt Ricco Rodriguez het huis binnen![]()
Ow, en voor de long-time WWF fans: Chyna zit er ook in.
Nou, in mijn ogen is perfectie nog altijd winnen door zo min mogelijk tegenstand te krijgen. En zo min mogelijk tegenstand is wat MMA betreft een (T)KO in de eerste ronde, waar ik Karo de laatste tijd niet op heb mogen betrappenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat ik weet, is dat Karo altijd strijft naar perfektie perfectie.
Vond de k in perfectie wel ff leuk vanwege Karo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:10 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Nou, in mijn ogen is perfectie nog altijd winnen door zo min mogelijk tegenstand te krijgen. En zo min mogelijk tegenstand is wat MMA betreft een (T)KO in de eerste ronde, waar ik Karo de laatste tijd niet op heb mogen betrappen![]()
Maar kan Alves een saaie wedstrijd vechten???
lekker begin voor die organisatie!quote:Don Frye pulls out of YAMMA Superfight
IDD.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:32 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lekker begin voor die organisatie!
IDD... 11 april zou het al moeten plaats vinden en er is nogsteeds niets bekend over de YAMMA pit.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:59 schreef roepdeman het volgende:
Ow ja tuurlijk telt een mooie submission ook, maar dat kost ook veel energie, dat is waarom ik een snelle KO tot perfectie reken, omdat het juist zo min mogelijk inspanning kost.
Het enigste wat ik wil weten van YAMMA is hoe die verdomde kooi of wat het ook moge zijn eruit komt te zien...En of het MMA echt kan veranderen (in positieve zin dan)
bron sherdog forumquote:It's only a pit in so far as the actual ring portion is sunk into the floor about a foot. It's Octagonal in shape but has no cage wall, just that 1 foot lip around the stage, which is twice the size of the standard UFC Octagon.
In a nod to true Kung Fu Theater cheeziness, at each of the "corners" there is a flaming brazier to really give that "pit fight" vibe. Trust me, your gonna love it.
There was some talk about whether to make the floor of the pit standard ring flooring or sand... I kid you not.
Ik denk zelf dat je in principe niet eens echt een pit hoeft aan te schaffen, maar dat je alleen maar een lap ruimte hoeft af te bakenen. Dit omdat je geen rekening hoeft te houden met ring-touwen en kooien.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:31 schreef roepdeman het volgende:
En hoeveel invloed zal de vorm dan hebben op de gevechten? En owja...stel dat dit een blijvertje is...hoeveel gyms zie je naast een octagon en een ring ook een pit aanschaffen om in te trainen??
Ik hoop dat het een fijne plek is om in te vechten, maar ben ook benieuwd hoeveel fighters zich er zelf graag in willen zien.
lmao!!!!!!quote:
goedquote:Op maandag 24 maart 2008 19:13 schreef Fyodor het volgende:
Fedor Emelianenko vs. Randy Couture![]()
BB_Koning laat je horen!
Op deze manier houden ze geen fighters meer overquote:Don Frye (19-6-1), a headliner for the April 11 debut YAMMA Pit Fighting show, has pulled out of his main-event bout with Oleg Taktarov (15-5-2) and has been replaced by former UFC fighter Patrick Smith (14-13), the organization announced late last week.
However, just hours after the announcement, KXII TV 12 in Sherman, Texas, reported that Smith had been arrested after a high-speed police chase. Smith was clocked at speeds of up 130 mph while fleeing on his sports motorcyle, police said. He's been charged with felony attempting to elude, possession of a prescription drug without a valid prescription, and reckless driving.
MMAjunkie.com has left a message with YAMMA's public-relations office for an update on Smith's status with the event.
Ik denk dat je een goed punt hebt voor wat betreft de ring. Alleen moet de size nog twee keer zo groot als de Octagon worden. (En mis ik de fireposts in de corner.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:08 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb Yamma al helemaal uitgedacht...dit is wat het gaat worden...
Het oppervlak waar gevochten zal worden:
[ link | afbeelding ]
hellend oppervlak aan de buitenzijde....wat waarschijnlijk kut is als je ringside seats hebt en het gevecht vindt plaats op de grond in het midden.
En dan het hekwerk lijkt hierop?
Nooit geweten dat Bas Rutten dat deed voor Rockstar (is van GTA dit)quote:Some more info from the Xbox World 360 magazine
- You'll be able to take photos and upload them to share with people.
- There's a bunch of references to Crackdown in it.
- If you rob a bank or murder someone people will find out about it by news tickers around the city. The news tickers will also give your description.
- They point out how there are little graphical details that are really nice. Specifically how in one screenshot you can see that one driver is checking his rear view, another is looking forward and another is looking out the side of his window.
- Videogeddon arcade has a bunch of tongue-in-cheek games as well as posters that reference people that bash games.
- It's twice the size of Vice City.
- Peds will call the cops on you if they see you attacking people on the street.
- They talk about how you can go to the top floor of the Empire State building and you won't see any pop up.
- Niko's hand to hand combat comes from Bas Rutten.
quote:Op maandag 24 maart 2008 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lmao!!!!!!![]()
wel triest dat ik wist dat het liedje van luther vandross was genaamd endless love, maar dat ter zijde
Bas blijft mij toch telkens weer verbazen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Bas Rutten dat deed voor Rockstar (is van GTA dit)
quote:Phil Baroni (10-9), who recently came up short in an ICON Sport title fight with Kala Hose, has signed on to fight Murilo "Ninja" Rua (15-8-1) at the May 31 EliteXC-CBS event.
News of the Baroni vs. Rua fight, which takes place at the Prudential Center in Newark, N.J., was first reported by the Internet radio show Cageside Live and has since been confirmed by Sam Caplan of ProElite.com and fiveouncesofpain.com.
Kijk ik vind het dope dat je nieuws hierzo post, maar post dan ook de feiten en een bronquote:Op woensdag 26 maart 2008 03:29 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kurt vs Couture gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren, en zal worden uitgezonden op HD Net. Ook volgens Cuban dus
Die laatste komt binnenkort toch met GROOT nieuws? Ik denk dat hij gaat meedoen in DREAM maar ik zou bij God niet weten in welke gewichtsklasse.quote:Mark Cuban, owner of HDNet and the growing HDNet Fights brand, says the all-high-definition cable station will broadcast a Randy Couture vs. Kurt Angle submission grappling match if the bout comes to fruition...
...According to the Olympic gold medalist and current professional-wrestling performer, the match will be Angle's first in Rico Chiapparelli's Professional Submission League. Couture, the UFC's estranged heavyweight champion, has previously competed in the organization, battling Brazilian jiu-jitsu world champion Ronaldo "Jacare" Souza to a draw.
Kurt Angle vs. Randy Couture interesseert mij helaas echt niet....quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:05 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Kijk ik vind het dope dat je nieuws hierzo post, maar post dan ook de feiten en een bronWant volgens mij denken nu een paar mensen dat het om een MMA match gaat terwijl er toch echt in de bron staat:
[..]
Die laatste komt binnenkort toch met GROOT nieuws? Ik denk dat hij gaat meedoen in DREAM maar ik zou bij God niet weten in welke gewichtsklasse.
alles behalve zeker dus.quote:It has been announced that Jacare may be competing at DREAM's Middleweight Grand Prix that will start at DREAM.2 on April 29, 2008. The winner of this tournament will be crowned the first DREAM Middleweight Champion at DREAM.6.
quote:Featherweight Leonard Garcia has been arrested in connection with an El Paso, TX cocaine ring, according to a report from KCBD NewsChannel 11 in Lubbock, TX:
Thirteen members of an alleged drug trafficking organization are off Lubbock streets after a four-year investigation. Authorities say the cocaine ring spans from El Paso to the Hub City.
NewsChannel 11 has learned one of those arrested is mixed martial arts fighter Leonard Garcia. He was arrested Tuesday in allege connection with the cocaine ring. Garica is currently ranked sixth in the featherweight class in MMA. He has fought in UFC and Ultimate Fighting championships.
If convicted, three of those arrested could face up to 40 years in prison and up to a $2 million fine. The others could face up to life in prison and up to a $ 4 million fine.
Let’s all hope that Garcia isn’t heavily mixed up in this and they just brought him in for questioning. Only time will tell how it plays out and with these things, it usually takes a lot of time. We’ll bring you any updates to this story as it progresses.
quote:Five years, eleven fights, and five titles after joining the Ultimate Fighting Championship, it appears that Tim Sylvia is leaving the Octagon.
Sylvia hinted at the departure on his website’s blog this Wednesday, stating, “I’ve got a couple of big announcements to make about my career.”
He had one fight left on his current contract following a losing title bid against Antonio Rodrigo Nogueira at UFC 81. A source close to the negotiations confirmed to MMAWeekly.com that Sylvia was given his leave last week. The divorce was made final early this week.
Sylvia’s manager, Monte Cox, declined to confirm the exit and would not comment on his fighter’s status.
The Bangor, Maine native made his UFC debut on September 27, 2002, defeating Wesley Correira by TKO at UFC 39: “The Warriors Return.” Since defeating Ricco Rodriguez for the heavyweight title at UFC 41, Sylvia was a constant fixture at the top of the division, fighting for the belt on eight separate occasions.
Sylvia’s tenure with the UFC was not always harmonious. After two lackluster title defenses at UFC 61 and 65, Sylvia strained his relationship with fans and the UFC brass. Long outspoken about the UFC’s business decisions, he attacked former WWE wrestler Brock Lesnar’s pay scale and hinted at his willingness to the leave following UFC 81.
“I want to stay with the UFC but I am going to go were the money is right now,” Sylvia wrote on his website. “Brock is making more money then me [and] that has to change. In case [you] didn't know my manager runs M1 so I have a pretty good in so we will see what happens in the next few months.”
Since Fedor Emelianenko’s exit from M-1, the organization is without marquee talent. Despite Sylvia’s hot/cold relationship with fans, Cox is likely to be first in line for his services.
quote:Former UFC heavyweight champion Tim Sylvia (24-4), a longtime UFC fighter whose relationship with the organization was oftentimes rocky, has left the organization and signed with Adrenaline MMA -- the promotion previously known as M-1 Global.
Adrenaline MMA CEO Monte Cox announced that former IFL stand-out heavyweight Ben Rothwell (29-5) has also signed with the organization, which is working toward a June 14 show in Chicago.
The announcements were made on today's edition of "Inside MMA" on HDNet.
Both Sylvia and Rothwell are represented by Cox, who's also one of the sport's most prominent fight managers.
Sylvia, who had spent more than five years with the UFC and held the heavyweight belt on two different occasions, had one fight left on his contract with the organization. He says the split with the UFC was mutually agreed upon.
MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) reported his possible depature earlier today -- soon after Sylvia posted a message on his official website promising a big announcement on "Inside MMA."
His deal with Adrenaline MMA is non-exlusive, meaning he will be able to compete outside the organization.
"I'll be real active, fighting six or seven times a year," Sylvia said. "Adrenaline is a new company that's just starting up, but they're allowing fighters to fight outside of their organization. That's huge... Take for instance my last fight. Granted, I loss, but I came out of there unhurt and unscathed. I could have fought a week or two later.
"Being 32 years old, I have four or five good years ahead of me. I plan to make the most of it."
M-1 Global launched in October 2007 after the organization was purchased by a group of American investors from Sibling Entertainment. However, after announcing that Emelianenko signed with the organization more than six months ago, Cox admitted this week that the fighter only signed a letter of intent. The organization and M-1 Global split ways this week, and the M-1 name will return to Emelianenko's manager and former M-1 president, Vadim Finkelchtein.
Sylvia, who suffered a third-round submission loss to Antonio Rodrigo Nogueira in his host recent fight, specifically mentioned Emelianenko, who's now a free agent, as a fighter he wants to face in the future.
As for Cox, he is committed to getting Adrenaline MMA off the ground.
"It's a chance for me to build an organization," Cox said. "We're not going to come in and be the UFC. Anyone who tries to do that is crazy.
"We're brand new. What we want to do is I want to identify exciting fighters, up-and-coming fighters, and give them a chance to perform on a big stage. And hopefully, we'll gather a big following and someday down the road be doing pay-per-views and such."
Rothwell, a Miletich fighter like Sylvia, has competed exclusively with the IFL since April 2006, going a perfect 9-0. He's currently riding a 13-fight win streak.
"We have two of the best heavyweights in the world to start off," Cox said of Adrenaline MMA. "There are a lot of organizations that would like to be in our shoes."
En ik ben het vrijwel helemaal met jou eensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:26 schreef roepdeman het volgende:
Mag ik eerst de Card van vanavond voorspellen?
-Champ Frank Shamrock (185)* vs. Cung Le (183) -- for Strikeforce world middleweight title
Ja, ik heb wel een beetje hoop, maar het lijkt me leuk om hun MW divisie ook te zien gevuld met een heleboel waardige contenders voor de titel...en een beetje zodat Shamrock zn bek wordt gesnoerd, of juist niet![]()
- Drew Fickett (171)* vs. Jae Suk Lim (170)
- Champ Gilbert Melendez (154.5) vs. Gabe Lemley (153) -- for Strikeforce world lightweight title
Deze match zal waarschijnlijk een mooie worden
-Wayne Cole (209) vs. Mike Kyle (225)
-Ryan Jensen (186) vs. Joey Villasenor (185)
-Billy Evangelista (160.5) vs. Marlon Sims (162.5) -- swing bout
-Tiki Ghosn (171) vs. Luke Stewart (171)
-Anthony Figueroa (133) vs. Darren Uyenoyama (136)
-Jesse Gillespie (180) vs. Jesse Jones (173.5)
laatste twee beide nooit zien vechten..
Ooowww, wacht eens even.. Ik ben het bijna helemaal eens met Taz, alleen wint Manny nietde hond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
volgens mij is iemand met 5kb/s aan het uploaden ofzoquote:Op zondag 30 maart 2008 14:05 schreef Tazmaniac het volgende:
fucking hell man.. wat is dit voor shit.. kom ik net thuis is de torrent pas op 40%!!
heb hem fucking voreg aangezet vanmorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk event om te kijken
[ Bericht 16% gewijzigd door Tazmaniac op 30-03-2008 23:04:24 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest bekijk ik morgen eerst nog wat slaap meepakken, maar dit was toch het gevecht waar ik het meest naar uitkeek om eerlijk te zijn.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de undercard fights nog, want volgens mij zijn die minimaal even spannend!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Weinig aan toe te voegen! Heb me in ieder geval wel vermaakt. Ga denk ik vanavond ofzo de undercard fights maar eens kijken.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight Night 13
KNIPPERDEKNIP
Nu de undercard fights nog, want volgens mij zijn die minimaal even spannend!!
quote:Veteran fighter Gary Goodridge (23-15-1), who was scheduled to fight Eric "Butterbean" Esch (10-5-1) in a "Masters Superfight" at YAMMA Pit Fighting's debut show, suffered a knockout at an event this past weekend.
The KO, which came to Mu Bae Choi in South Korea, has also knocked Goodridge out of the April 11 YAMMA event.
Ik lees het dubbelquote:Op donderdag 3 april 2008 17:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Things are getting worse for YAMMA
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef Paxlie het volgende:
Fight Night
echt wat een vent weer!Wat een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Fight Night:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimate Fighter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde iemand janken...
DREAM = leuk! mooi nieuws allemaal en ik kijk echt uit naar de volgende events, ik hoop dat die ook op HDnet te zien zullen zijn, maar erg veel mis ik het englese comentaar niet.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Manny vs. Jeff coxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Wat een lijer....
Hoop dattie klappen heeft gehad!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Dat was niet op de main card toch? Heb het niet gezien iig. Al was ik wat slaperig
Heeft die schopper uiteindelijk gewonnen of verloren?![]()
Resultaat Manny vs. Jeff Cox:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Bodog zou trouwens done zijn met MMA he!!
Lees deze spoiler ff aub. heeft niks met een mma event te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 6 april 2008 09:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Bodog zou trouwens done zijn met MMA he!!
Lees deze spoiler ff aub. heeft niks met een mma event te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 10:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]zijn er 2 dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
als je zoveel GB gedownload hebt dan moet je ratio een bepaalde waarde hebben, dat bedoelen ze
Ahja logisch, ik was nog niet goed wakker hahaquote:Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Paxlie het volgende:
als je zoveel GB gedownload hebt dan moet je ratio een bepaalde waarde hebben, dat bedoelen ze
Melvin Manhoef op de Dream3 card waarschijnlijk
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
dubbel
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Hoop dat het waar is!quote:Op zondag 6 april 2008 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Melvin Manhoef op de Dream3 card waarschijnlijk![]()
Win or lose, ik ben altijd fan van Manhoef!![]()
Moet Melvin binnenkort niet in K1 vechten (26 april A'dam Arena) tegen een Nederlander? Ik hoorde Aerts, maar ik lees ergens anders Bonjaski. Wie helpt even?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Oke! Dus een rematch tegen Bonjasky!quote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef Dacide het volgende:
Eigenlijke partij was tegen Aerts maar gaat niet door.. Daarom Bonjasky invaller
In 2002 was het Bonjasky op decision.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ben heel erg benieuwd hoe het nu gaat, beide vechters zijn flink gegroeid sinds 2002.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
dat IFL event van vrijdag was trouwens best leuk
Quick resultsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Tazmaniac op 06-04-2008 23:43:31 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Helaas was ik te druk bezig met luiers en krampjes, maareuh spoilers?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
De Yamma pit:
Wauw! nice one Paxlie!
Ik ga gelijk ff de website checken!
Ik zie het nog steeds niet zitten
Ik wil het event eerst zien voordat ik er echt een oordeel over ga geven, maar vooralsnog...
I LIKE!
Ok, wie zei er ook alweer dat Fedor aan het dodgen is?!bronquote:Top ranked heavyweight Fedor Emelianenko will fight Tim Sylvia on July 19. The Russian mixed martial arts champion confirmed the bout to Sherdog.com on Tuesday.
"[Sylvia] is a good fighter, a strong fighter, the former UFC heavyweight champion, which is important," Emelianenko said via telephone from Stary Oskol, Russia. "I am looking forward to fighting him and training hard for this fight."Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
walk over Fedor of denken jullie er anders over?
0:55 take down 1
2:01 take down 2
2:40 armbar
Tim is een grote jongen. Fedor heeft vette takedown skills, maar wat mij opvalt is dat het vooral is als iemand hem trapt. Tim trapt zo goed als niet. Daarbij heeft Tim erg goede box-skillz. Dit gaat eerder naar een JD dan een KO/subquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
0:55 take down 1
2:40 armbar
De partij is nog niet rond jongen.. helaas.
sprak zojuist Michaell (die russische jongen) en hij schat de kansen momenteel 65 vs 35 in (dus wel een meerderheid dat het doorgaat)
Maar tis helaas nog niet definitief.
Voor de rest is sylvia echt geen walkover.
Sylvia's standup is zeer netjes, zijn takedown defence is absoluut in orde en zijn conditioning is top. Daarnaast heeft ie een lengtevoordeel.
Sylvia is absoluut niet mijn favoriete vechter.... maar hij is absoluut geen walkover.![]()
Gegard mousasi heeft trouwens recentelijk tegen Cyborg gestaan.
Ik ga niet spoileren..
hier is het gevecht:
![]()
Erg leuk trouwens... Ik ga zondag een prive premiere bekijken van de documtaire over Alistair Overeem en Pride.
"Demolition Men"
Trailer:
![]()
Dat deed Mousasi trouwens beter als Manhoef.
Althans, beter... Het leek erop of hij minder moeite hoefde te doen.
Ik dacht precies hetzelfde...
Maargoed, cyborgs grootste skills zijn standup... zelfde als manhoef dus..
Mousasi daarentegen heeft topgrondwerk en kan daarmee cyborgs standup neutraliseren (alhoewel gegard staand ook al de punten pakte)...
Op de grond belande cyborg in een soort van crusifix... daarom stopte de ref het gevecht... Maar cyborg was verre van out... hij kon nog makkelijk door.. maar het punt was dat hij zich niet kon verdedigen.. dusja.. gerechtmatigde ref stoppage.![]()
Thompson vs. Kimbo SliceWat een slechte match-up wat mij betreft.. grote kans dat Thompson na 20seconden bewusteloos op de grond ligt.. die gast heeft echt de weakste chin die ik ook gezien heb!!quote:As expected, Kevin "Kimbo Slice" Ferguson (2-0) will meet James Thompson (14-8) in the main event of the very first EliteXC event on CBS.
Our friend Mike Chiappetta of NBCSports.com today confirmed the May 31 bout, citing a source close to one of the fighters.
EliteXC is expected to officially announce the heavyweight clash, which will cap off the first-ever MMA event on major U.S. network television, later this week. The event takes place at the Prudential Center in Newark, N.J. and airs in a primetime slot on Saturday night.
Tegen Aleksander Emelianenko na 0:11 neer
Tegen Butterbean na 0:43 neer
Tegen Neil Grove na 0:10 neer
Tegen Brett Rogers na 2:24 neer
Als je kijkt vanaf 2006 issie 2-6geef Kimbo nou us een goeie stand up fighter en dan ga je daarna us langzaam over naar een Jiu-Jitsu mannetje!
[ Bericht 29% gewijzigd door Tazmaniac op 09-04-2008 10:34:07 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Breaking News: Fedor Confirms Sylvia Fightquote:Op woensdag 9 april 2008 08:14 schreef Dacide het volgende:
De partij is nog niet rond jongen.. helaas.
sprak zojuist Michaell (die russische jongen) en hij schat de kansen momenteel 65 vs 35 in (dus wel een meerderheid dat het doorgaat)
Maar tis helaas nog niet definitief.
Voor de rest is sylvia echt geen walkover.
Sylvia's standup is zeer netjes, zijn takedown defence is absoluut in orde en zijn conditioning is top. Daarnaast heeft ie een lengtevoordeel.
Sylvia is absoluut niet mijn favoriete vechter.... maar hij is absoluut geen walkover.
Tuesday, April 08, 2008Volgens mij moet je us een andere bron gaan zoeken daar...quote:Top ranked heavyweight Fedor Emelianenko (Pictures) will fight Tim Sylvia (Pictures) on July 19. The Russian mixed martial arts champion confirmed the bout to Sherdog.com on Tuesday.
"[Sylvia] is a good fighter, a strong fighter, the former UFC heavyweight champion, which is important," Emelianenko said via telephone from Stary Oskol, Russia. "I am looking forward to fighting him and training hard for this fight."
While Emelianenko was short on details, Sherdog.com has learned through sources close to the negotiations that Fedor-Sylvia would headline a card tentatively scheduled for the American Airlines Arena in Dallas, the home base of HDNet Fights.
HDNet Fights CEO Andrew Simon declined to comment on the report, however sources indicate the bout will air on the Mark Cuban-owned network and is rumored to be promoted by Affliction, a clothing brand closely tied to MMA.
Affliction had been connected with Oscar De La Hoya's Golden Boy Promotions, however a June 28 Las Vegas date has since been discarded.
Emelianenko, a 31-year-old sambo practitioner, has faced criticism from media and fans alike after a string of fights against less than stellar competition. Sylvia would represent the Russian's first ranked opponent since his unanimous decision over Mirko "Cro Cop" Filipovic nearly three years ago.
Widely regarded as the top heavyweight fighter in the world, Emelianenko (27-1-0, 1 NC) was recently freed from a letter of intent binding him to the now-defunct M-1 Global promotion.
Sylvia, 32, is coming off a submission loss to Antonio Rodrigo Nogueira (Pictures) in February at UFC 81. After a spirited performance that saw him batter his foe at will with strikes, Sylvia (24-4-0) eventually fell victim to a classic Nogueira come-from-behind performance and succumbed to a guillotine choke early in the third round.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Choi is een grote jongen, die ook nog eens uit een sport is voortgekomen waar alles om takedowns draait. Fedor had weinig moeite met hem, zie hem ook weinig moeite hebben met Sylvia eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tim is een grote jongen. Fedor heeft vette takedown skills, maar wat mij opvalt is dat het vooral is als iemand hem trapt. Tim trapt zo goed als niet. Daarbij heeft Tim erg goede box-skillz. Dit gaat eerder naar een JD dan een KO/sub![]()
Taz, je bent te goedgelovig... Sherdog is de privé, story, weekend en telegraaf van de MMA wereld.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Breaking News: Fedor Confirms Sylvia Fight
Tuesday, April 08, 2008
[..]
Volgens mij moet je us een andere bron gaan zoeken daar...
Ik zeg niet dat de partij er niet komt.. enige dat ik zeg is dat de partij op dit moment nog niet rond is en er is nog niks signed...quote:Fedor vs Tim: not yet
Publish date: April, 9, 2008
Vadim Finkelstein commented on the rumors regarding the possibility of the fight between Fedor Emelianenko and Tim Sylvia: "At the moment we can't certainly say the bout will take place come July because the contract is not signed. However, the both parties are involved in the negotiation process and we are about to break the finishing tape although we haven't come to an agreement concerning every detail as of yet"
http://www.m1mixfight.com/news/2008/4/9/Fedor_vs_Tim_not_yet/
Ik geloof eerder een persoon die Finkelstein op wekelijkse basis in levende lijve spreekt dan een sensatiegerichte sherdog..
dus nee.. ik zoek geen andere bron wat het nieuws uit rusland betreft. Wordt eerder tijd dat jij eens aanneemt dat mijn bron beter is dan sherdog![]()
![]()
haha ok, will do
no offence hoor
Ik heb in het verleden te vaak meegemaakt dat sherdog een eigen verhaal maakt van een gerucht... Maar dat maakt niet uit.. zo'n site moeten er ook zijn.. een levendige geruchtenmachine is altijd fjin voor mma fans.. Ik trap er zelf ook altijd in..
enige punt is dat we sinds een aantal maanden door die Michaell ingelicht worden over alles wat te maken heeft met MMA in rusland.. En hij zit er zelf letterlijk met zijn neus bovenop... vandaar dat ik eerder hem geloof dat een sherdog![]()
![]()
U heeft gelijk! (Ook wat betreft ref stoppage.. Dat had van mij ook nog wel ff door mogen gaan.)
Update van onze russische bron over fedor-sylvia..
kans dat de match doorgaat is inmiddels 80/20 (80 doorgaan vs 20 niet doorgaan)
kijk kijk kijk.. ik vind het goed nieuws.
Voor mij persoonlijk is die match tegen sylvia een goeie meting om te zien waar fedor nog staat in de hedendaagse voedselketen...![]()
IDD.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:41 schreef Dacide het volgende:
Update van onze russische bron over fedor-sylvia..
kans dat de match doorgaat is inmiddels 80/20 (80 doorgaan vs 20 niet doorgaan)
kijk kijk kijk.. ik vind het goed nieuws.
Voor mij persoonlijk is die match tegen sylvia een goeie meting om te zien waar fedor nog staat in de hedendaagse voedselketen...
En ik blijf toch hopen op een Frank Mir vs. Fedor Emelianenko match up.
Dit wordt volgens mij een heerlijke technische match!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Randy Couture interview @ http://www.fighthype.com/pages/content2393.htmlquote:PC: Fedor and Tim Sylvia will mix it up in July. Do you want to fight the winner or only if Fedor is the winner?
RC: Yeah, we'll see what happens. I think it's going to be an interesting fight. Fedor just fought a pretty tall opponent in Hong Man Choi, so obviously he's been in that mode of dealing with a guy that size, but I think Tim is a little more seasoned fighter than Hong Man has proved to be. But Hong Man wasn't easy so it will be interesting to see how Emelianenko deals with him and a pretty good indicator for me, having just fought Tim this last year, as to where I stand and how things might go if I finally get the chance to fight Fedor.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:25 schreef Tazmaniac het volgende:
0:55 0:35 take down 1
little bit GnP
0:59 Tim suddenly gets up, Zuluzinho style
2:40 2:20 armbar, HMC tapout style
Nu ff serieus, Fedor wint. Hij gaat niet het gevecht eerst staande houden zoals Nog eerst deed. Net als tegen HMC en in zekere zin Hunt vliegt die overhand left op Tim waarna hij clincht, trip takedown scoort en van daaruit verder werkt naar een armklem. Hoe langer het gevecht staande blijft, des te groter de kans dat Fedor 'cut'.
Probleem is alleen dat ik (zoals altijd bij Fedor's gevechten) zeer nerveus ben voor dat gevecht. Net als tegen HMC maak ik me zorgen om de lengte van Tim en reach advantage...
Maar goed, ik zeg Fedor
TUF ep2 zitten een paar echt vette gevechten in
die ambulance is wel terecht trouwens, meer zeg ik er niet over![]()
Die preview voor het seizoen ook
Die was idd erg topquote:
Klinkt heel goed.. Maar even kijken of ik deze aflevering nog tegen kan komen!
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die was idd erg top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gaan geruchten op sommige MMA sites dat de undercard voor Fedor-Sylvia al bekend is..
Het zou dit moeten zijn:Helaas is geen enkele partij hiervan officieel of signed of uberhaubt al echt in detail besproken. Zelfs Fedor-Sylvia is op dit very moment nog steeds niet officieel... (maar de kans dat ie doorgaat is op dit moment zéééé'r reëel)quote:Tim Sylvia Vs. Fedor
Andrei Arlovski Vs. Ben Rothwell
Babalu Vs. Mike Whitehead
Pedro Rizzo Vs. Josh Barnett
Alexander Emelienenko vs. TBA![]()
Zieke card!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:18 schreef Dacide het volgende:
Er gaan geruchten op sommige MMA sites dat de undercard voor Fedor-Sylvia al bekend is..
Het zou dit moeten zijn:
[..]
Helaas is geen enkele partij hiervan officieel of signed of uberhaubt al echt in detail besproken. Zelfs Fedor-Sylvia is op dit very moment nog steeds niet officieel... (maar de kans dat ie doorgaat is op dit moment zéééé'r reëel)![]()
Zou mooi zijn als het allemaal uitkomt.
Rematch voor Rizzo vs. Barnett... De vorige keer heeft Rizzo Josh KO geslagen, denk dat Barnett dit keer het gevecht naar zich toe weet te trekken..Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Zou idd een brute card zijn!!Hoop dat het er zo ook ongeveer aan toe zal gaan. Maar ik denk dat ze toch wat meer bekende fighters nodig hebben.. je kunt ze immers niet altijd tegen elkaar laten matten!!
1e indruk Yamma (na 1fight)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Yamma:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef Paxlie het volgende:
Yamma:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
ik wil er niet teveel een Yamma bash van maken maar wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tazmaniac op 12-04-2008 20:06:24 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
ik wil er niet teveel een Yamma bash van maken maar wtfhoe kan je er geen bash van maken. Ik ben nu bij de eerste superfight, eens zien of er nog iets positiefs uit te halen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Spoiler over de eerste 50 minuten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
random commentaar:
"he's been in there with *ufc naam 1*, *ufc naam 2* so he knows his stuff"
om vervolgens keihard te zuigen
Haha hoe herkenbaar!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Paxlie het volgende:
random commentaar:
"he's been in there with *ufc naam 1*, *ufc naam 2* so he knows his stuff"
om vervolgens keihard te zuigen![]()
![]()
Wat trouwens af en toe wel grappig was: die ring announcer die door zijn afschuwelijke stem nog erger is dan die gast van Cage Rage, maakt soms wel grapjes over de vechters waarbij ik moest glimlachen![]()
die gast doet me denken aan een of andere film, maar ik kan hem niet plaatsen. Daar is het een gigantische monotone robotstem trouwensquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha hoe herkenbaar!![]()
![]()
Wat trouwens af en toe wel grappig was: die ring announcer die door zijn afschuwelijke stem nog erger is dan die gast van Cage Rage, maakt soms wel grapjes over de vechters waarbij ik moest glimlachen![]()
Ook tof dat ze het publiek laten zien en vervolgens super enthousiast worden over een actie
Inderdaad, mij doet hij een beetje denken aan Steve-O van Jackass...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die gast doet me denken aan een of andere film, maar ik kan hem niet plaatsen. Daar is het een gigantische monotone robotstem trouwens
Ook tof dat ze het publiek laten zien en vervolgens super enthousiast worden over een actie![]()
Je krijgt idd het publiek te zien op een moment dat er juist iets gebeurt, heel vaag allemaal.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
"from our viewing point the view is great!"
".............."
"...................."
"yup"Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Damn.. dat klinkt wel heel erg slecht!
Vergelijk het dan eens met WVR en DREAM en hun eerste shows, nog lang zo slecht nog niet hè? Kan niet wachten op DREAM 2!!
Trouwens die speculaas card....welke org betreft het hier?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Ik denk dat het in eerste instantie ff ga beperken tot de youtube ronde.
Echt waar, bespaar je de tijd en moeite The-Brahma-Bull en n00cl30n!
Zit werkelijk waar geen één interessant gevecht tussen... Het is één van de slechtste MMA events ooit...Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
kweet dat het K-1 is maar de GP van dit weekend (Yokohama) moeten jullie absoluut kijken
Zit nu op 1/3 en hele leuke en goeie actie tot nu toe
Mee eens!quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Tazmaniac het volgende:
kweet dat het K-1 is maar de GP van dit weekend (Yokohama) moeten jullie absoluut kijken
Vooral de gevechten Semmy Schilt vs. Mark Hunt en Badr Hari vs Ray Sefo zijn zeer de moeite waard om te kijken!
Sherdog random sig op dit moment:
I survived the Yamma! 04/11/08!
zojuist terug thuis.. De docu was echt te gek voor woorden gewoon.. zo fokking goedquote:Op woensdag 9 april 2008 08:24 schreef Dacide het volgende:
Erg leuk trouwens... Ik ga zondag een prive premiere bekijken van de documtaire over Alistair Overeem en Pride.
"Demolition Men"
Trailer:
Man ik hoop echt dat ie dit jaar nog uitkomt.. Want dit is een must voor alle mma lovers.![]()
cool cool herinner ons eraan dat je hem hebt gezien als ie uitkomt
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
zal ik zeker doen..
Kan wel beetje zeggen waar de docu over gaat.. komt in het kort op het volgende neer:
Dociu begint met de wedstrijd van overeem vs faverus voor 2hot 2 handle in 2002 dacht ik.. En laat dan zien hoe de voorbereidingen gaan voor de pride middle weight GP.. Dus alles omtrent zijn partijen tegen kanehare, vovchanchyn, belfort en shogun.
Ook leuk om basje rutten en mauro ranallo enzo achter de schermen te zien.
En absoluut dikke respect voor zijn 2 trainers, Lucien Carbin (standup) en Martijn de Jong (grondwerk)
top![]()
Hari vs Sefo? Damnnnn!
Ik ga gelijk ff zoeken!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
toffe wedstrijd!quote:Op zondag 13 april 2008 23:09 schreef n00cL30n het volgende:
Hari vs Sefo? Damnnnn!
Ik ga gelijk ff zoeken!
Zo, ik ga weerus ff een vraag in de groep gooien.. we weten allemaal dat EliteXC binnenkort te zien is op CBS en dat er afgelopen weekend een programma genaamd "Strike Force on NBC" van start is gegaan.. zijn jullie het met me eens dat ze beter eerst een soort van MMA for dummies show ervan hadden moeten maken om een bepaalde nieuwe doelgroep aan te gaan boren??
Nu hebben ze dus in de 20min die ze hadden 2 leuke fights laten zien, maar ik denk dat het een stuk slimmer is om de mensen op te gaan voeden zeg maar in MMA. Natuurlijk niet meteen met moeilijke termen gaan gooien maar van heel simpel tot een stukje ingewikkelder opbouwen. En dan eventueel aan de hand van fights laten zien wat het precies is zeg maar!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Idd een hele vette wedstrijd... Had ik echt niet verwacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Schilt betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
eens, daarom vind ik Joe Rogan fantastisch als commentator (ondanks wat de meeste vinden). Hij weet perfect uit te leggen wat iemand op de grond aan het doen is en maakt het daarom leuker om te kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 23:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Zo, ik ga weerus ff een vraag in de groep gooien.. we weten allemaal dat EliteXC binnenkort te zien is op CBS en dat er afgelopen weekend een programma genaamd "Strike Force on NBC" van start is gegaan.. zijn jullie het met me eens dat ze beter eerst een soort van MMA for dummies show ervan hadden moeten maken om een bepaalde nieuwe doelgroep aan te gaan boren??
Nu hebben ze dus in de 20min die ze hadden 2 leuke fights laten zien, maar ik denk dat het een stuk slimmer is om de mensen op te gaan voeden zeg maar in MMA. Natuurlijk niet meteen met moeilijke termen gaan gooien maar van heel simpel tot een stukje ingewikkelder opbouwen. En dan eventueel aan de hand van fights laten zien wat het precies is zeg maar!
Klopt, Kenny Florian gaat het doenquote:Op maandag 14 april 2008 00:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik hoorde dat Joe er niet bij is bij Piere vs Serra? Omdat hij iets anders heeft
Erg jammer.
Lame. Vooral op zon groot evenement. Eerste keer in Canada. Publiek daar is echt enorm goed. Joe had dat erg leuk gevonden. Jammerquote:![]()
![]()
Damn.. Rogan vind ik toch wel de stem van UFC wat commentaar betreft.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Joe Rogan is het mannetjequote:Op zondag 13 april 2008 23:58 schreef Paxlie het volgende:
[..]
eens, daarom vind ik Joe Rogan fantastisch als commentator (ondanks wat de meeste vinden). Hij weet perfect uit te leggen wat iemand op de grond aan het doen is en maakt het daarom leuker om te kijken![]()
ik vond overigens het commentaar dat Ken Shamrock tijdens die NBC uitzendig leverde ook niet echt slecht.. alleen hij zei opeens een keer of 20 achter elkaar dat Fryklund voor de takedown moest gaan tegen Duane. Dat was een beetje irritant
Moet zeggen dat ik dan het liefste Bas Rutten als commentator zie.
Slice, Carano and Lawler sign contract extensionquote:It’s funny what major network television exposure can do for a promotion that is eager to lock-in its stars to long-term deals.
Street fighting legend Kimbo Slice, female MMA phenom Gina Carano and EliteXC Middleweight Champion “Ruthless” Robbie Lawler all signed “long-term extensions” with EliteXC today.
This announcement comes just 45 days away from one of the biggest shows in the history of the sport — the network MMA debut on CBS from the Prudential Center in Newark, N.J., on May 31.
Slice, Carano and Lawler are all set to be showcased that night and EliteXC Live Events President Gary Shaw and the promotion are hoping its stars shine bright for their new (and massive) network audience.
Slice will fight in the main event against British heavyweight James “The Colossus” Thompson. Carano will lock horns with Kaitlin Young, and Lawler will defend his middleweight title against Scott “Hands of Steel” Smith.
I have to say Gary Shaw has done a superb job building EliteXC from the ground up. His flexibility when it comes to contracts mixed with his matchmaking skills and the uncanny ability to recognize and build stars have really done wonders for that company.
Here are Shaw’s thoughts on each of the signings:
“Kimbo has already become an MMA star due to his incredible popularity on YouTube. His backyard street fights are legendary. No question Kimbo has made a successful transition from Street to Elite and is on his way to becoming a superstar and world champion.”
“Gina became an instant star after her first fight for EliteXC and has gone on to gain even more national prominence. She truly is the face of women’s MMA, an inspiration to many up-and-coming athletes and is a perfect illustration as to why women do indeed have a place in this sport and with EliteXC.”
“Robbie’s nicknamed ‘Ruthless’ – what more you need to know? He’s tough, hard-nosed and always been highly regarded. EliteXC is extremely proud to have Robbie as its world middleweight champion. Robbie has shown time and again that he’s one of the most thrilling fighters in any weight class in MMA.”
I don’t blame any of the three for sticking with EliteXC right now instead of opting for possible “bigger” pastures. A quality promoter, a network tv audience, and world class competition … what more could a fighter ask for?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ja, wel netjes van de vrienden van die bolle om ze rustig 1 op 1 te laten matten. Voor de rest zag ik al dat die bolle zn verdediging niet ophield en ook nul komma nul takedown defense had :pIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Filmpje was echt te grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Deze Card zou dus waarschijnlijk voor Affliction zijn? Maar dan heeft Affliction best wel veel geld te spenderen zoals ik het nu zie.. 4 van huidige top tien HW's op eenzelfde card... dat is best wel bruut voor een beginnende org.
* Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko
* Andrei Arlovski vs. Ben Rothwell
* Renato “Babalu” Sobral vs. Mike Whitehead
* Pedro Rizzo vs. Josh Barnett
* Aleksander Emelianenko vs. TBDIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Of die gasten waren ook en ebeetje bang voor de getrainde gayquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:37 schreef roepdeman het volgende:
Ja, wel netjes van de vrienden van die bolle om ze rustig 1 op 1 te laten matten. Voor de rest zag ik al dat die bolle zn verdediging niet ophield en ook nul komma nul takedown defense had :p
bb_koning.hyves.nl![]()
Babalu heeft overigens afgelopen week zijn black belt behaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:45 schreef roepdeman het volgende:
Deze Card zou dus waarschijnlijk voor Affliction zijn? Maar dan heeft Affliction best wel veel geld te spenderen zoals ik het nu zie.. 4 van huidige top tien HW's op eenzelfde card... dat is best wel bruut voor een beginnende org.
* Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko
* Andrei Arlovski vs. Ben Rothwell
* Renato “Babalu” Sobral vs. Mike Whitehead
* Pedro Rizzo vs. Josh Barnett
* Aleksander Emelianenko vs. TBD
Wat zijn jullie stil allemaal??![]()
Mijn predictions voor UFC 83
Georges St. Pierre - Matt Serra
Ik ga nu iets zeggen wat vorige keer ook door de overgrote meerderheid geroepen werd.. Serra maakt geen kans tegen St. Pierre. Ookal keken deze mensen (including me) raar op van de uitslag.. dit keer ga ik precies hetzelfde zeggen
Jason MacDonald - Joe Doerksen
Ookal heeft Doeksen de ervaring en de nodige submission victories op zijn naam staan.. ik ga toch voor MacDonald by submission.. hij viel me de vorige keer wat tegen maar dat gaat ie zaterdag goed maken heb ik het gevoel.. MacDonald heeft sowieso al een victory op Doerksen staan (als wil dat natuurlijk niet veel zeggen).. maar toch
Jonathan Goulet - Kuniyoshi Hironaka
Hironaka ken ik niet echt goed genoeg om wat van te zeggen eigenlijk.. verwacht dat beide fighters redelijk aan elkaar gewaagd zullen zijn, maar Goulet weet Hironaka te verrassen met een 1st round KO!!![]()
Nate Quarry - Kalib Starnes
Ik vind Kalib niet zo leuk eigenlijk.. maakt geen echte UFC indruk op me.. Quarry moet zich eens gaan bewijzen wat mij betreft als hij de ladden op wil en dit lijkt me de uitgelezen mogelijkheid om dat te gaan doen!! Laten we zeggen 2nd round (T)KO
Mark Bocek - Mac Danzig
Het kan zijn dat ik na de show (TUF 6) té anti Danzig ben geworden maar ik begrijp niet waarom hij de grote favoriet is in dit gevecht.. Bocek heeft echt wel mad skillz!! Daarom ga ik ook voor een mooie upset: Bocek met een 1st round submission victory over Mac![]()
Rich Clementi - Sam Stout
No Love for the win hoor!! Ook al vind ik Stout ook een prima fighter voor de UFC. Zijn denk ik ook wel aardig aan elkaar gewaagd zo.. zal geen walkover voor een van beide worden, maar Clementi pakt de zege met een submission!![]()
Michael Bisping - Charles McCarthy
Bisping, Schmisping.. zeker niet terecht dat hij zo'n grote favoriet is in dit gevecht want McCarthy is absoluut geen push over en hij zou zomaarus voor een upset kunnen zorgen als Bisping dit te licht opvat maar waarschijnlijk sleept hij er wel een victory uit.. ref stoppage due to strikes to the face
Rich Franklin - Travis Lutter
Saai gevecht waarin "Ace" een judge's decision zege in de wacht sleept
Demian Maia - Ed Herman
Short Fuse heeft indruk op me gemaakt in zijn vorige bout tegen Smith en Doerksen dus van mij mag ie dubbel en dik winnen maar ik ga toch voor een snelle submission voor Maia (zoals ik dat de vorige keer ook had moeten doen!!)![]()
Cain Velasquez - Brad Morris
Tja.. kop of munt? Na het zien van hun fighterstats toch maar het voordeel naar Cain..![]()
Jason Day - Alan Belcher
Jason Day gaat Belcher hard ownen (submission victory) ondanks een rasechte underdog rol voor DoomsDay!!
[ Bericht 14% gewijzigd door Tazmaniac op 15-04-2008 23:14:52 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik denk dat ik mij hierbij aansluit.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Mijn 2 cts
UFC 83
GSP is een beest en pound voor pound de betere... Het blijft MMA en een KO zit in een klein hoekje.. MAar toch GSP op (T)KO of Decision.. serra's grondwerk is té goed om gesubmit te worden... (tenzij GSP hem zo vernaggeld dat hij er uiteindelijk een RNC uit weet te toveren)
Hier ga ik ook voor MacDonald... Doerken heeft zeker de stats met zich.. maar de partijen tegen de echte (sub)toppers heeft ie verloren. Daarnaast heeft Macdonald een aantal jaar terug al eens gewonnen van doerksen. Macdonald heeft zowieso iets goed te maken (loss op okami en franklin).. Macdonald op armbar.
Ken hironaka niet volgens mij
vind beiden vechters geweldige persoonlijkheden.. Beiden natuurlijk vanwege TUF.. quarry was in TUF1 gewoon dé man en dé hulp-trainer... (na zijn blessure leed).. Hij verdiend het gewoon. Starnes vind ik gewoon ook een sympathieke gozer die ik graag zag in TUF 3 (dacht ik)... Maar goed.. Quarry op GNP
Mark Bocek - Mac Danzig
Danzig by murder en ownageNu mag hij zich eens echt bewijzen.. Eens kijken wat ie doet.
normaal zou ik zeggen Sam Stout.. Maar Rich clementi heeft me echt zo ontzettend positief verrast in zijn laatste fight tegen Melvin Guilard.... Rich by Ref stoppage.
sinds zijn paritj tegen hamil zie ik bisping in een ander daglicht... Ik mag hem ineens niet meer zo. Dit wordt Bispings eerste partij in een hogere weightclass... Geen idee hoe ie er mee omgaat.. maar feit is wel dat bisping in shape gewoon een degelijke vechter is. Ik vind de odds ook een beetje raar want in mijn ogen zou Mccarthy de favoriet moeten zijn. .Maargoed.. Bisping wint.. en geen idee hoe :S
Ik heb mijn vcash op franklin staan en mijn echte cash op lutter (puur vanwege de odds... 5 euro in, 25 euro uit.. was wel een gokje waard)
Ik weet het echt niet hoor. .normaal zou ik zeggen Franklin op TKO/KO.. Maar lutter is bij vlagen zulke goede vechter he.. damn.. zijn BJJ is gewoon über. We weten allemaal hoe hij lag te pounden in mount positie bij anderson Silva... Mijn verstand zegt Franklin... mijn gevoel zegt Lutter met een upset.
Demian Maia - Ed Herman
Ed Herman gaat er voor en traint hard in een solide camp... Ed Herman op RNC eind derde ronde.
Cain Velasquez - Brad Morris
wie?
Jason Day - Alan Belcher
Ik ga hier toch voor belcher.. Puur omdat Doom Day zijn octagon debuut maakt... Belcher op Octagon experience..![]()
Hey, zaterdag is het al! Ik ga allene kijken naar GSP vs. SerraNou ok, ik geef Lutter-Franklin ook ene kans:7
bb_koning.hyves.nl![]()
Ben ook wel erg benieuwd naar GSP vs Serra.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Serra! Hij gaat het gewoon weer doen. Die kleine met zn grote bek is te leuk gewoon en ik ben fucking benieuwd naar zijn BJJ.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Waar zijn je andere voorspellingen??quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef roepdeman het volgende:
Serra! Hij gaat het gewoon weer doen. Die kleine met zn grote bek is te leuk gewoon en ik ben fucking benieuwd naar zijn BJJ.
PS. hoe groot/klein ben jij roepdeman??
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 16-04-2008 23:28:50 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
GSP gaat winnen maar pas in de 4e of 5e ronde
Verder Franklin @ winst
Quarry @ winst
Bisping @ winstWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
UFC 83 voorspellingen van roepdemanquote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waar zijn je andere voorspellingen??
Ik denk serieus dat Serra gaat winnen. Iedereen zegt dat het een fluke was de vorige keer, maar die rol van underdog ligt me wel. Hij heeft volgens mij maar welgeteld 1 maand op alle ranglijsten 1e gestaan in de WW top 10 tijd dat hij weer een tijdje bovenin komt te staan. Ik denk dat hij echt super getrained en gemotiveerd in Montreal te zien is.
Lastig, stand up zal the Athlete beter zijn, op de grond wordt het pas echt spannend, beide zijn niet vies van een leuke choke en ik hoop dat we weer een mooi potje technical BJJ te zien krijgen. Ik geef Maccie het voordeel boven Joe.
Hironaka hield het tot laat in de tweede ronde vol tegen Alves, maar ik denk dat hij ook tegen Goulet geen potten breken.
Quarry kwam terug, maar Starnes was ondertussen bezig met top competition. Dit is pas de tweede keer sinds 2 jaar dat Quarry in de Octagon® staat. Die pakt hij niet
Mark Bocek - Mac Danzig
Mark is de eerste upset van de avond, Serra de tweede. Nee, ik heb gewoon een grafhekel aan Danzig, hij hoordde niet thuis in TUF en kijk wat hij nu voorgeschoteld krijgt? Oneerlijk, hij had een grote bek geef hem dan gelijk top competition! Bocek, omdat hij het waard is.
Geen idee waarom, want eigenlijk zou ik voor Clementi gaan, maar nee gevoel zegt toch dat Stout hem pakt, ook al gaat Clementi zo goed op dit moment.
In Engeland gered door blinde judges, maar nu tijd voor een rude awakening...
Beinvloed door Sherdog waar er een plaatje in omloop is hoe angstig Franklin kijkt als Silva hem wilt clinchen of in de clinch heeft
Demian Maia - Ed Herman
Toch maar weer de onderhond kiezen
Volgens zijn wiki ben ik dus 12 hele centimeters langerquote:PS. hoe groot/klein ben jij roepdeman??![]()
Nickname The Terror
Height 5 ft 6 in (1.68 m)Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Vertel?quote:twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
DREAM 2 Card UPDATE
Nieuwe aangekondigde Middleweight Tournament matches:
Ikuhisa Minowa (39-27-8) vs. (2-2-0) Taiei Kin
Magomed Sultanakhmadov (4-1-0) vs. (7-3-0) Zelg “Benkei” Galesic
Yoon Dong Sik (3-4-0) vs. 7-10-0) Shungo Oyama
Ronaldo "Jacare" Souza vs. (16-6-0) Frank Trigg![]()
Eerder aangekondigde matches:
Kazushi Sakuraba (23-10-1) vs. (0-0-0) Andrews Nakahara
Kiyoshi Tamura (28-14-0) vs. (38-12-1) Masakatsu Funaki
Denis Kang (29-9-1) vs. (20-2-1) Gegard Mousasi
Lightweight Tournament rematch:
Shinya Aoki (14-2-0) vs. (14-1-1) JZ Calvante
[ Bericht 15% gewijzigd door roepdeman op 18-04-2008 19:21:53 (Even wat records en de huidige card..) ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Nick Diaz en Frank Trigg worden nu ook genoemd als mogelijke fighters op de cardquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef roepdeman het volgende:
DREAM UPDATE!!
Nieuwe aangekondigde matches:
Minowa vs. Taiei Kin
Magomed Sultanakhmadov vs. Zelg Galesic
Dong Sik Yoon vs. Shungo Oyama
Ronaldo Jacare Souza vs. Frank Trigg (HE IS HERE!)
Eerder aangekondigde matches:
Kazushi Sakuraba (23-10-1) vs. (0-0-0) Andrews Nakahara
Kiyoshi Tamura (28-14-0) vs. (38-12-1) Masakatsu Funaki
Denis Kang (29-9-1) vs. (20-2-1) Gegard Mousasi
Edit: Frank Trigg stond er bij jou ook al bij
Fight between Fedor and Sylvia officalquote:Fedor Emelianenko (27-1) says a rumored bout with former UFC heavyweight champion Tim Sylvia (24-4) -- a bout he first announced earlier this month -- is now official.
The former PRIDE title-holder confirmed the July 19 fight on his personal website.
Although Emelianenko mentioned neither a host nor a venue for the fight, recent reports suggest that it'll be part of Affliction's first-ever MMA show, and it's likely to take place at the American Airline Center in Dallas.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight between Fedor and Sylvia offical
[..]
![]()
![]()
fuck yeah, hoop echt dat ze iig de 4e ronde halen. I want a FUCKING war!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef TheVotary het volgende:
Erg zin in de partij van SerraWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
fuck yeah, hoop echt dat ze iig de 4e ronde halen. I want a FUCKING war!
Hoeveel uur nog?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
minimaal 9 tot de download kan startenquote:
![]()
Wie van de heren gaat vannacht live kijken?
Ik ga rond twaalf naar bed om dan om 3 uur snachts weer op te staan... Lekker UFC Live kijken en dan weer om zes uur morgenvroeg terug naar bed.
Heb deze keer trouwens ook echte cash ingezet... hoop dat ik wat win..
www.betfair.com![]()
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op het ogenblik even niet meer zou moeten weten waar ik het live zou kunnen zien.
(Dit zou dan online ergens moeten zijn ben ik bang)twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
TVU is keyword (al vind ik het echt dramatisch werken, magoed)quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef n00cL30n het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op het ogenblik even niet meer zou moeten weten waar ik het live zou kunnen zien.
(Dit zou dan online ergens moeten zijn ben ik bang)Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
ach tjips ja... TVUplayer....
Mmmm... Wie weet... Als die kleine obstinaat is vannacht, kan ik misschien wel ff een gevechtje meepikken.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Moet je MMA-TV kiezen? Ik weet niet of ik dan nog op ben maargoed.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
TVU is keyword (al vind ik het echt dramatisch werken, magoed)
Ik ben nog geheel onbekend met dat TVU maar ik vermoed dat het overeenkomt met sopcast bij voetbal?
Hmmm dat MMA tv hapert nu al als de pest dus als dat het is wacht ik wel tot morgenvroeg.![]()
![]()
Ik blijf erbij dat t een bullshit card is, maaaarrrr 84.ufc.com wordt toppppppppp![]()
Mijn held BJ Penn gaat weer vechten!
bb_koning.hyves.nl![]()
Er zijn gekken die minuten nadat het gevecht is afgelopen al een torrent klaar hebben staanquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
ach tjips ja... TVUplayer....
Mmmm... Wie weet... Als die kleine obstinaat is vannacht, kan ik misschien wel ff een gevechtje meepikken.![]()
Is een stuk beter beeld en semi live, maar ja de gek in mij zal en TVU aanhebben en morgenochtend/straks aan het downloaden zijn
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
De wedstrijd tussen Quarry & Starnes...
Mere zeg ik niet.
Sean Sherk is gonna rule the octagon come UFC 84quote:Op zondag 20 april 2008 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik blijf erbij dat t een bullshit card is, maaaarrrr 84.ufc.com wordt toppppppppp![]()
Mijn held BJ Penn gaat weer vechten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een geweldig event weer, wel jammer dat Rogan er niet was. Dat merk je wel zeg
Quarry - StarnesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vette showSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC 83SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk missen we Rogan omdat ie gewoon geweldig is maar ik moet ook meteen zeggen dat Kenflo het wat mij betreft heel leuk gedaan heeft
Nu de undercard fights nog
Goulet - HironakaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 20-04-2008 20:20:24 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Van mij mag Rogan weer lekker Fear Factor en comedy gaan doen, kenflo heeft het uitstekend gedaan
Ow, en hij noemt Goldberg gewoon "Goldie"![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Unstoppable op 21-04-2008 01:25:20 ]![]()
Hehehehhe... "Goldie"
Helemaal goed!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
In plaats van te kiezen tussen Rogan en Kenflo zou ik ze wel eens naast elkaar willen zien samen met Goldberg. Rogan met erg veel bjj kennis. Kenflo met enorm veel kennis van het spelletje an sich en Goldberg met de random niets zeggende opmerking. Zou nog best kunnen werkenquote:Op maandag 21 april 2008 01:09 schreef Unstoppable het volgende:
Van mij mag Rogan weer lekker Fear Factor en comedy gaan doen, kenflo heeft het uitstekend gedaan
Ow, en hij noemt Goldberg gewoon "Goldie"![]()
Dan voor enthousiasme, hij draagt gewoon bij aan de UFC experiencequote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Dacide het volgende:
Rogan heb je niet nodig voor de BJJ kennis... florian is zelf een black belt
Joe heeft zelf een brown belt. Moet genoeg zijn lijkt mijquote:Op maandag 21 april 2008 10:04 schreef Dacide het volgende:
Rogan heb je niet nodig voor de BJJ kennis... florian is zelf een black belt![]()
![]()
Vond Kenflo het heel aardig doen naast 'Goldie'. Best knap dat hij naast MMA-vechter zo goed als commentator uit de voeten kan. Net als Bas Rutten en Josh Barnett en in wat mindere mate Frank Trigg.
Voor de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens wanneer Coleman vs. Brock plaats zou vinden?Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Fyodor het volgende:
Vond Kenflo het heel aardig doen naast 'Goldie'. Best knap dat hij naast MMA-vechter zo goed als commentator uit de voeten kan. Net als Bas Rutten en Josh Barnett en in wat mindere mate Frank Trigg.
Voor de restMatt Hume was ook absoluut een te gekke commentator (destijds bij pride.. )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand trouwens wanneer Coleman vs. Brock plaats zou vinden?
![]()
Tijdens de August ppvquote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Fyodor het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer Coleman vs. Brock plaats zou vinden?
Filmpje over Kalib Starnes vs Nate QuarrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Damn... Als ik via mmaroot.com kijk naar dat gevecht tussen Franklin vs. LutterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 21 april 2008 16:02 schreef Paxlie het volgende:
Filmpje over Kalib Starnes vs Nate QuarrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schitterend!!!
quote:Op maandag 21 april 2008 16:08 schreef n00cL30n het volgende:
Damn... Als ik via mmaroot.com kijk naar dat gevecht tussen Franklin vs. LutterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn paint skills zijn ver beneden peil.. I know
Run Kalib RunAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
wat een mongoolquote:Just heard Starnes on the radio station from Montreal.
Basically he sets the record straight and backs it up with proof. As many of you know this was his last fight of the UFC contract and he has always voiced his dissatisfaction with his salary. Basically after the Kendall Grove fight where his rib was broken, UFC did NOT cover any medical bills even though it happened on the "work site".
He said that he is one of the many fighters who get injured and never compensated by the UFC. He was well aware that he was on the main card because it was Canada, and this being his last fight he decided to protest in the names of all underpaid fighters and screw over the UFC.
This is NO joke because he claimed that the only reason Dana White officially released the fight bonuses was in order to counter-act the public statement that Starnes is about to make or would have made. However, since the 75k fight bonuses were disclosed Kalib's martyr actions may not be as significant.
Nevertheless, expect an official statement later this week as his gym is holding a official press conference on Wednesday. We all know that the "real" Kalib Starnes would have never fought the way he did and luckily there IS an explanation.
bron: http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?threadid=771229Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
ik weet dat het flauw is maar het topic moet toch vol
![]()
![]()
Slotje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: