SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Of die gasten waren ook en ebeetje bang voor de getrainde gayquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:37 schreef roepdeman het volgende:
Ja, wel netjes van de vrienden van die bolle om ze rustig 1 op 1 te laten matten. Voor de rest zag ik al dat die bolle zn verdediging niet ophield en ook nul komma nul takedown defense had :p
Babalu heeft overigens afgelopen week zijn black belt behaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:45 schreef roepdeman het volgende:
Deze Card zou dus waarschijnlijk voor Affliction zijn? Maar dan heeft Affliction best wel veel geld te spenderen zoals ik het nu zie.. 4 van huidige top tien HW's op eenzelfde card... dat is best wel bruut voor een beginnende org.
* Tim Sylvia vs. Fedor Emelianenko
* Andrei Arlovski vs. Ben Rothwell
* Renato “Babalu” Sobral vs. Mike Whitehead
* Pedro Rizzo vs. Josh Barnett
* Aleksander Emelianenko vs. TBD
Waar zijn je andere voorspellingen??quote:Op woensdag 16 april 2008 23:08 schreef roepdeman het volgende:
Serra! Hij gaat het gewoon weer doen. Die kleine met zn grote bek is te leuk gewoon en ik ben fucking benieuwd naar zijn BJJ.
UFC 83 voorspellingen van roepdemanquote:Op woensdag 16 april 2008 23:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Waar zijn je andere voorspellingen??
Volgens zijn wiki ben ik dus 12 hele centimeters langerquote:PS. hoe groot/klein ben jij roepdeman??
Vertel?quote:
Nick Diaz en Frank Trigg worden nu ook genoemd als mogelijke fighters op de cardquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef roepdeman het volgende:
DREAM UPDATE!!
Nieuwe aangekondigde matches:
Minowa vs. Taiei Kin
Magomed Sultanakhmadov vs. Zelg Galesic
Dong Sik Yoon vs. Shungo Oyama
Ronaldo Jacare Souza vs. Frank Trigg (HE IS HERE!)
Eerder aangekondigde matches:
Kazushi Sakuraba (23-10-1) vs. (0-0-0) Andrews Nakahara
Kiyoshi Tamura (28-14-0) vs. (38-12-1) Masakatsu Funaki
Denis Kang (29-9-1) vs. (20-2-1) Gegard Mousasi
quote:Fedor Emelianenko (27-1) says a rumored bout with former UFC heavyweight champion Tim Sylvia (24-4) -- a bout he first announced earlier this month -- is now official.
The former PRIDE title-holder confirmed the July 19 fight on his personal website.
Although Emelianenko mentioned neither a host nor a venue for the fight, recent reports suggest that it'll be part of Affliction's first-ever MMA show, and it's likely to take place at the American Airline Center in Dallas.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Fight between Fedor and Sylvia offical
[..]
fuck yeah, hoop echt dat ze iig de 4e ronde halen. I want a FUCKING war!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:13 schreef TheVotary het volgende:
Erg zin in de partij van Serra
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
fuck yeah, hoop echt dat ze iig de 4e ronde halen. I want a FUCKING war!
minimaal 9 tot de download kan startenquote:
TVU is keyword (al vind ik het echt dramatisch werken, magoed)quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:53 schreef n00cL30n het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op het ogenblik even niet meer zou moeten weten waar ik het live zou kunnen zien.
(Dit zou dan online ergens moeten zijn ben ik bang)
Moet je MMA-TV kiezen? Ik weet niet of ik dan nog op ben maargoed.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
TVU is keyword (al vind ik het echt dramatisch werken, magoed)
Er zijn gekken die minuten nadat het gevecht is afgelopen al een torrent klaar hebben staanquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:48 schreef n00cL30n het volgende:
ach tjips ja... TVUplayer....
Mmmm... Wie weet... Als die kleine obstinaat is vannacht, kan ik misschien wel ff een gevechtje meepikken.
Sean Sherk is gonna rule the octagon come UFC 84quote:Op zondag 20 april 2008 02:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik blijf erbij dat t een bullshit card is, maaaarrrr 84.ufc.com wordt toppppppppp![]()
Mijn held BJ Penn gaat weer vechten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een geweldig event weer, wel jammer dat Rogan er niet was. Dat merk je wel zeg
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |