Rijst met honing?? Vertel......quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:58 schreef Haijo het volgende:
Kipvleugeltjes met fake Fried Kentucky kruiden en geroerbakte spitskool en rijst met honing.
Nou, ik heb hoop dat je je lesjes hebt geleerd en besluit de Casa di Mama nog een kans te geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tnx voor die tip Xennia![]()
Maar ik ben IT-er en het eerste wat ik doe is de TFM wegmikken omdat ik het zelf wel uitzoek![]()
zal het met kookdingen maar eerst gaan lezen
![]()
ehm? gewone wodka, en daar pleur je koude groene thee door?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef SHE het volgende:
Een groot koud glas wodka met groene thee
Vanavond een zoete stoof met pruimen
Kook de rijstquote:
klinkt ook niet verkeerd....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:53 schreef Haijo het volgende:
[..]
Kook de rijst
Roerbak de spitskool, duurt zo'n 10 minuten, het moet lekker aanbakken.
Gooi de rijst erbij roerbak een paar minuten.
1 a 2 eetlepes honing, minuutje roerbakken.
Klaar.
Goh! Verrassend eenvoudig en het klinkt verrassend lekker! Ik ga deze week eens een keer spitskool shoppen....quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:53 schreef Haijo het volgende:
[..]
Kook de rijst
Roerbak de spitskool, duurt zo'n 10 minuten, het moet lekker aanbakken.
Gooi de rijst erbij roerbak een paar minuten.
1 a 2 eetlepes honing, minuutje roerbakken.
Klaar.
Mag ik je dan aanraden er één per persoon te kopen? Tenzij jullie hele lichte eters zijn, bij het roerbakken blijft er namelijk weinig over.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goh! Verrassend eenvoudig en het klinkt verrassend lekker! Ik ga deze week eens een keer spitskool shoppen....
Receptje please...ik heb hier bijna een kilo pruimen liggenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef SHE het volgende:
Een groot koud glas wodka met groene thee
Vanavond een zoete stoof met pruimen
quote:
voor nu iets mee te doen ? of in zijn algemeenheid?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een avocado, en weet eigenlijk niet wat ik ermee aan moet
help?
Als ie goed rijp is: op de boterham met wat zout en peper. Of guacamole maken. Of een salade met eikenbladsla, gerookte kip, granaatappelpitten en munt en een citrusdressing.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
help?
ja, nouja, nu, of morgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
voor nu iets mee te doen ? of in zijn algemeenheid?
een advocado , knoflook naar smaak , tomaatje ,uitje , peper , zoutquote:
Het is idd heerlijk bij kip!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:29 schreef prupke het volgende:
[..]
een advocado , knoflook naar smaak , tomaatje ,uitje , peper , zout
je kan dit of allemaal in blokjes snijden of pureren..
gepureerd eten wij altijd als we een kipfilet koken tot hij helemaal gaar is en je kan hem dan uit elkaar plukken. Dan pak je een warme wrap en legt daar de geplukte kip op , met wat guacomole , geraspte kaas, zure room en eventueel wat hot taco saus.
Opvouwen of rollen en Yummie
1 middelgrote uiquote:
Met garnaaltjes erin + saucequote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
help?
klinkt goed!quote:Op zondag 9 maart 2008 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanaaf als snack wat maki-rollen met tonijn en komkommer gemaakt en sashimi van zalm en tonijn, daarbij sake
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Vanaaf als snack wat maki-rollen met tonijn en komkommer gemaakt en sashimi van zalm en tonijn, daarbij sake
Ik neem aan dat je de oranje bedoelt of kan het ook prima met de paarse?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:54 schreef SHE het volgende:
Zoete aardappel is lekker om te frituren, als frietjes. Met een mayo-chutney dip
Of als koude salade ( net als aardappelsalade )
Of dauphinoise met een flinke scheut room
In curry met andere stevige groenten ( denk aan courgette/aubergine )
Gepoft
Gepureerd met pastinaak
Gecarameliseerd en gebakken; bij een visje
In de pompoentaart
Als koekje/rosti
Ik ben fanaat van de bataat
Moet ik daar wat anders mee dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 08:27 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de oranje bedoelt of kan het ook prima met de paarse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |