Ja idd, wat vreemd? Geen idee waar het aan ligt? We zullen het eens vragen in onze viswinkel hier in het dorp, ik heb altijd het idee dat ze er veel verstand van hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 03:09 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit nu de recensie van Bluezz en Golfer te lezen en ik kwam de grietbot en de risotto tegen en dat deed mij weer denken aan de keer dat ik in het Amstel hotel had gegeten ter gelegenheid van het pensioen van mijn moeder (in de spiegelzaal, niet in La Rive)
Op het menu stond een Zeebrasemfilet met romige venkelrisotto, gestoofde radijs en romige saus van limoen en dragon (heb het menu er maar even bijgepakt)
WAAROM(!) kijken ze me raar aan bij de viswinkel als ik een zeebrasemfilet wil bestellen en komen ze dan vrijwel meteen met een zeebaars aanzetten??
Ik heb dit al bij diverse viswinkels gehad, ligt het aan mijn vraagstelling, de naam van de vis op het menu van het Amstel of aan de viswinkels??
Ik wil het graag ook een keer proberen te benaderen qua smaak, maar dan moeten ze wel meewerken.
Ja, daar hadden wij het ook nog over iddquote:Op zondag 27 januari 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
Klaas is ook aangestoken door het risotto-topic
Ouwe viespeuk!quote:Al met al een heerlijke maaltijd met uiteraard lekker wijntjes erbij en prima, (jong) attent bedienend personeel.
Ja! Subliem!quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:30 schreef octopussy het volgende:
* octopussy ook weer zin heeft in het gastronomisch verwenarrangement bij Merlet.
en dan vooral de kaas die geheel naar eigen voorkeur wordt geserveerd
Een restaurant dat op z'n site zet "(pas op uw vingers !)" spreekt me meteen al minder aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens kan ik jullie (ook Bluezz en golfer dus!) ook een (culinair) weekendje www.sterrenberg.nl aanraden.
Mja, het is inderdaad een beproefd culinair kaf-van-het-koren-middel om de tekstschrijver van een site serieuzer te nemen dan een lekkerbek die er is geweest.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Een restaurant dat op z'n site zet "(pas op uw vingers !)" spreekt me meteen al minder aan.
Hey blijf eens ui tmijn hoofd!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 06:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Mja, het is inderdaad een beproefd culinair kaf-van-het-koren-middel om de tekstschrijver van een site serieuzer te nemen dan een lekkerbek die er is geweest.![]()
Ja, nadat ik mijn fobie voor linzen had overwonnen (macrobiotische opvoeding jeweettogquote:Op zondag 9 maart 2008 13:40 schreef Isegrim het volgende:
Droog? Nah, niet echt. Ik vind linzen niet droog iig. Ik maak ze regelmatig, erg lekker en zeer gezond.
Ja, die heb ik dus niet.quote:
Oeeeeeeeee ik ben errug benieuwd! Fijn weekend toegewenst alvast!quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan we eindelijk uit eten bij dit 'simpele etablissement'
Verheugen ons al een half jaar erop.
We plakken er een overnachting aan vast, dus de recensie is niet voor zondag te verwachten.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:20 schreef golfer het volgende:
Morgen gaan we eindelijk uit eten bij dit 'simpele etablissement'
Verheugen ons al een half jaar erop.
We plakken er een overnachting aan vast, dus de recensie is niet voor zondag te verwachten.
Staan ze weer voor aap. Jonnie had ook nog nooit van je gehoord!quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:58 schreef Euc- het volgende:
Heeeel veel plezier daar G&B!
Mochten jullie in de keuken komen, doe Jean-Paul en Syrco maar de groeten
Als je kwakje zo'n kleur heeft, mag je wel eens naar de dokter hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx allemaal, enneh wat dude zegt, Euc, zijn dat nicknames of echte namen
Die website, ik vind die mond ook wat smerig, op mijn werk hadden ze het al over ellemieke's mond met het sp. van Sergio
We hebben er zin in![]()
Vind je het zo gek dat ik mijn nickname op internet niet algemeen bekend maak op mijn werk?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Staan ze weer voor aap. Jonnie had ook nog nooit van je gehoord!![]()
![]()
B&G heel veel plezier en eetgenot gewenst!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |