Ga je mee stappen dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit me een beetje te vervelen... Heb niet zoveel te xdoen op het moment, behalve tv kijken.
Hoe was de begravenis vandaag?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:14 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ga je mee stappen dan?
We gaan naar R'dam, Off-Corso : We all love the 80s & 90s
Dus dat ontslakken met Steer, moet even wachten
De begrafenis had een mooie ceremonie, maar het duurde (mij te) lang, dus ik viel al bijna flauw van gebrek aan eten en koffie.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe was de begravenis vandaag?
Off-corso, dat klinkt alleen al heel fout. En volgens de verhalen moet het ook heel fout zijn!
Vanmiddag de volleybalwedstrijd gewonnen, en nu ben ik eigenljk heel moe maar moet ik nog naar een feestje toe. Eerst maar eens kijken of ik hier nog ergens wat voedsel kan vinden, want op 2 tosti's om 5 uur kan ik de hele avond niet leven!
Dan had je een leuk dvd'tje moeten regelen. was ik wel komen kijken. zit me ook een beetje te vervelenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit me een beetje te vervelen... Heb niet zoveel te xdoen op het moment, behalve tv kijken.
Jonge dertigers, dat is voor mijn tijd. En dat van een goede volleybalster valt best mee, ik heb nu eenmaal de lengte mee!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:49 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
De begrafenis had een mooie ceremonie, maar het duurde (mij te) lang, dus ik viel al bijna flauw van gebrek aan eten en koffie.
Daarom zijn we net uit eten gegaan, waarbij van alles misging, nu op weg naar Off-Corso, wat in dit geval erg leuk is met alleen maar 80er en 90er jaren muziek. Alsof ik naar een schoolfeest van weleer ga
We gaan met een groepje jonge dertigers (ik ben ook een jonge dertiger)
Vlgs. mij ben jij een erg goede volleybalster ! En een tosti is echt te licht, believe me, even goed eten helpt je de avond/nacht door.
Heb ik ook nog een keer gegeten, jaaaren geleden, toen speelde de Phantom of the Opera nog.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ziet er goed uit Stereo!
Maison van de Boer! Goede shit! Daar heb ik nog een blauwe maandag voor gewerkt in het Circustheater in Scheveningenwe mochten altijd de 'restjes' opeten als de voorstelling was begonnen
jum!
Wel classy-er dan een halve rum-cola van de avond ervoor in elk gevalquote:
Dat wil ik ook, ik wou dat ik niet op zondag hoefde te werken...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:02 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, zit even een ontbijtje weg te werken en dan denk ik dat ik daarna weer gewoon in bed kruip.
Tsja, dat ga ik straks ook doen, maar dan houd ik dit baantje toch echt wel. Het duurt nog lang voordat ik zoveel ga verdienen als ik fulltime ga werken denk ik!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
alleen moet je dan ook door de week gaan werken Nynke
Is het zo erg?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tsja, dat ga ik straks ook doen, maar dan houd ik dit baantje toch echt wel. Het duurt nog lang voordat ik zoveel ga verdienen als ik fulltime ga werken denk ik!
Goed dat je het zegt! Gefeliciteerd DE!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
DE is jarig! Gefeliciteerd
(Holy moly, wat heb ik lang geslapen)
awwalievquote:Op zondag 27 januari 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
De Phantom. In mijn middelbare school periode was ik nog niet echt musical-bewust, en toen gingen we met de hele klas naar The Phantom of the Opera. Ik de hele voorstelling wachten totdat de Phantom zijn masker zou afzetten zodat z'n grote neus te zien zou zijn, kwam dat helemaal niet in het stuk voor.![]()
Cyrano
dronken nee, maar wrs ga ik wel straks ff een dutje doenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor taart heb je gebakken (of ga je bakken), DE?
Ik word altijd zo vreselijk dronken van champagne in de ochtendHeb jij daar geen last van?
Ik heb net voor 2 uurtjes werken 90 euro verdiend! Netto!quote:
Gefeliciteerd DE!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dronken nee, maar wrs ga ik wel straks ff een dutje doen![]()
en vanavond margherita's!!
geen taart gebakken nog, woensdag komen er mensen en die komen lunchen maar ik denk dat ik een wortelsoep maak met feta en koriander... en wat broodjes erbij..
misschien ook taart maar daar ben ik nog niet over uit.
31quote:Op zondag 27 januari 2008 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe oud ben je geworden DE?
mm ziet er lekker uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd DE! [ afbeelding ]
Doe mij maar een stukje chocolade taart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |