Dat wil ik ook, ik wou dat ik niet op zondag hoefde te werken...quote:Op zondag 27 januari 2008 11:02 schreef cul_non_kul het volgende:
G'morgen allen, zit even een ontbijtje weg te werken en dan denk ik dat ik daarna weer gewoon in bed kruip.
Tsja, dat ga ik straks ook doen, maar dan houd ik dit baantje toch echt wel. Het duurt nog lang voordat ik zoveel ga verdienen als ik fulltime ga werken denk ik!quote:Op zondag 27 januari 2008 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
alleen moet je dan ook door de week gaan werken Nynke
Is het zo erg?quote:Op zondag 27 januari 2008 11:45 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tsja, dat ga ik straks ook doen, maar dan houd ik dit baantje toch echt wel. Het duurt nog lang voordat ik zoveel ga verdienen als ik fulltime ga werken denk ik!
Goed dat je het zegt! Gefeliciteerd DE!quote:Op zondag 27 januari 2008 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
DE is jarig! Gefeliciteerd
(Holy moly, wat heb ik lang geslapen)
awwalievquote:Op zondag 27 januari 2008 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
De Phantom. In mijn middelbare school periode was ik nog niet echt musical-bewust, en toen gingen we met de hele klas naar The Phantom of the Opera. Ik de hele voorstelling wachten totdat de Phantom zijn masker zou afzetten zodat z'n grote neus te zien zou zijn, kwam dat helemaal niet in het stuk voor.![]()
Cyrano
dronken nee, maar wrs ga ik wel straks ff een dutje doenquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor taart heb je gebakken (of ga je bakken), DE?
Ik word altijd zo vreselijk dronken van champagne in de ochtendHeb jij daar geen last van?
Ik heb net voor 2 uurtjes werken 90 euro verdiend! Netto!quote:
Gefeliciteerd DE!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dronken nee, maar wrs ga ik wel straks ff een dutje doen![]()
en vanavond margherita's!!
geen taart gebakken nog, woensdag komen er mensen en die komen lunchen maar ik denk dat ik een wortelsoep maak met feta en koriander... en wat broodjes erbij..
misschien ook taart maar daar ben ik nog niet over uit.
31quote:Op zondag 27 januari 2008 13:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe oud ben je geworden DE?
mm ziet er lekker uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd DE! [ afbeelding ]
Doe mij maar een stukje chocolade taart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |