stelletje huichelaars bij de NOS. En Jack wilde natuurlijk weer ff de leukste vd avond zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef Loohcs het volgende:
Fotograaf voelt zich bedonderd volgens het Brabants Dagblad van vandaag:
[ link | afbeelding ]
Ooh, ik zie het nu staan. Ik dacht dat er echt alleen maar tvp's in stonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
ow echt?
maargoed weinig voetbal geweest dus het gaat 1,5 minuut over PSV - Spurs en daarna is alle ruimte om Cruijff te beschouwen!
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hans Van Breukelen en Stanley Menzo vanavond.
Neem maar mee die rotzooi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef Loohcs het volgende:
Fotograaf voelt zich bedonderd volgens het Brabants Dagblad van vandaag:
[ link | afbeelding ]
Sport 7 was ook zo succesvol.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
En we schakelen weer over.
Eigenlijk zou er een voetbalkanaal moeten komen met al deze programma's.
Duitsland, Engeland, Spanje, Nederland op 1 kanaal met overdag de herhalingen en in de weekenden de wedstrijden. Ik abonneer me.
Daar kom je wel ver mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
Menzo: 'Als je inzet en strijd toont dan is de kans groot ja dat je wint in de 1e divisie'
Dus als iedereen strijd laat zien heeft iedereen veel kans om te winnen?
Dat werd overdag gevuld met stomme spelletjesprogramma's! En ik snap eigenlijk nog steeds niet dat dat geflopt isquote:
Ik ook, bah.quote:
goede argumentatie ookquote:
die man heeft zichzelf gewoon een clochard - look aangemetenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Van Breukelen
Hugo ziet er trouwens nog slechter uit vandaag dan normaal , lijkt wel dat hij flink gezopen heeft gisteren ofzo
Check die ogen van hem , zijn anders dan normaal hoor volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DANILXL het volgende:
[..]
die man heeft zichzelf gewoon een clochard - look aangemeten
Is ook zoquote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Breukelen doet ook net alsof hij het allemaal uitgevonden heeft
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?quote:
Nee en daar baal ik van.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef DrDentz het volgende:
waarom blijft Gomes eigenlijk bij PSV, wil hij geen Champions League winnen of in het Braziliaans elftal spelen
Ja Youri doet niet echt mee., niemand die ingaat op zijn geschreeuwquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DrDentz het volgende:
jezus wat schreeuwt die Youri met zn ideaalbeeld
volgens mij is hij vanavond geen analist majaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?lul.
Nou ik kots op hem omdat hij de slechste analist van nederland is.
Nu tevreden meester?![]()
Gaat alleen maar over psvquote:
Keertje kan ik door de vingers zien hoor.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Keertje kan ik door de vingers zien hoor.
't is ook een zwetsprogrammaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van Breukelen zwetst wel een hoop.
je zou het bijna denken iddquote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef djstoffel het volgende:
lijkt erop dat ze zich iets hebben aangetrokken van alle kritiek (ergenissen pag, mails etc...) over de overtrokken aandacht voor ajax de laatste weken.........
heel erg geforceerd nog geen woord over ajax...haha
jack die enthoussiast is over psv...moet niet gekker worden
Mike laat die kutkneus...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?lul.
Nou ik kots op hem omdat hij de slechste analist van nederland is.
Nu tevreden meester?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:59 schreef DANILXL het volgende:
wat een verschrikkelijke kneuzen van arsenal
Piecke naturaliseren.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
MAARTEN IS DE IDEALE OPVOLGER. GEEN TIMMER!
Wtf doet hij in het lijstje met waardige opvolgers voor Van der Sar?quote:
Best voetballende keeper ter wereld, jwt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wtf doet hij in het lijstje met waardige opvolgers voor Van der Sar?
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef Houniet het volgende:
JAAAAAAAAAA !
Ik denk dat Jack hem heeft verward met Waterman...quote:
Zoals het hoort.quote:
wat is dat weer voor een onzin..............is een hele rustige vent prive, maar wel iemand met een grote winnaarsmentaliteit in het veldquote:Op zondag 9 maart 2008 23:26 schreef DrDentz het volgende:
die keeper van Vitesse lijkt me wel een mafkees waar je bang van wordt
Snorren zijn al jaren uit de mode, dus doe het maar meteen nu.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
haha Ajax de Europacup, dan scheer ik mn snor eraf
ja, natuurlijk ...op de manier hoe ze het nu brengen is het ook niet erg.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Zo, gelukkig gaan we het nu weer over Ajax en Cruijff hebben.
RubberenRobbie.quote:
Jack gaat los Jack gaat losquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Je ziet Jack meteen gloeien!
dat wel..heeft zich een half uur moeten inhoudenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Je ziet Jack meteen gloeien!
Jack is onderhand de mond van Cruijff / de woordvoerder van Cruijff.
Afwachten hoe de andere twee gegadigden zich ontwikkelen. Zeker Velthuizen is een geduchte concurrent omdat hij een stuk jonger is en veel verder is dan Stekelenburg op die leeftijd...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Geen twijfel mogelijk, Stekelenburg is de opvolger van Van der Sar.
Wat een kapsones heeft die gozer. "Nee wachten ik ben aan het praten":')quote:Op zondag 9 maart 2008 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welkom bij Studio van Breukelen.
Man, houd je bek toch eens.
Waarom zetten ze deze triangeljosti niet naast Natasja Froger vraag je je dan af.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:37 schreef Wooldoor het volgende:
Zou van Breukelen mischien ff een minuut zijn bek kunnen houden wat een aandachtshoer.
Van Breukelen is ook een grotequote:Op zondag 9 maart 2008 23:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Welkom bij Studio van Breukelen.
Man, houd je bek toch eens.
Hij trekt ook door het land om het bedrijfsleven oppep- en teamspiritspeeches te gevenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:38 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat een kapsones heeft die gozer. "Nee wachten ik ben aan het praten":')
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom zetten ze deze triangeljosti niet naast Natasja Froger vraag je je dan af.
Oh mogen alleen Amsterdammers over Ajax praten?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:38 schreef golfer het volgende:
Van Breukelen, lul niet zo.
Alsof je verstand van Ajax hebt.
Opa golfer verteldquote:Op zondag 9 maart 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
Jan van Beveren, de beste keeper die we ooit in Nederland hebben gehad, ook al was het een PSV-er.
Tja..quote:
Hij heeft groot gelijk. Hoewel Cruijff veel inzicht heeft in voetbal, is er altijd wel gezeik met hem geweest.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
dus Van Breukelen vindt Cruijff een loser
Cruijff kon goed ballen maar hij heeft ze niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Hoewel Cruijff veel inzicht heeft in voetbal, is er altijd wel gezeik met hem geweest.
Bovendien praat hij de afgelopen jaren enorm veel onzin.
Van Nistelrooij kan niet voetballen
Het is een goede doelpuntenmaker, maar technisch gezien geen hoogstaande voetballer.quote:
Dat is een uitspraak die gewoon erg uit zijn verband is getrokken. JC bedoelde dat hij in vergelijking met Henry, Raul, etc.... gewoon minder kan meevoetballen en dan zijn afrondingskwaliteiten goed zijn.quote:
Yeah yeah...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is een goede doelpuntenmaker, maar technisch gezien geen hoogstaande voetballer.
Wel luisteren hé.
Het was zo duidelijk wat Cruijff met die uitspraak wilde dat het sneu was.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak die gewoon erg uit zijn verband is getrokken. JC bedoelde dat hij in vergelijking met Henry, Raul, etc.... gewoon minder kan meevoetballen en dan zijn afrondingskwaliteiten goed zijn.
volgens mij ging het om de identiteit die 020 mist hoor............... zeer treffend neergezet door de breukquote:
idd, stond gister bijv nog in de twaalfde manquote:Op zondag 9 maart 2008 23:43 schreef rubbereend het volgende:
ja die is origineel, die van Wiegel heb ik inmiddels al 8 keer gelezen en gehoord
Ik slaap er niet minder door hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
O en je accentje staat de verkeerde kant op.
Hij doet het erg leuk bij FC Volendam hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 00:21 schreef Pritt het volgende:
Hans van Breukelen.
Menzo lijkt me wel een aardig swa maar of hij nou een goede coach is, ik heb er mijn twijvels bij.
Publieke omroep hoeft (veel) minder te betalen voor beelden van andere publieke omroep volgens officiele afspraken. Commerciele betalen hoger tarief.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Wat zijn die beelden van Holland Sport baggerkwaliteit.
Mogen ze de originele beelden niet gebruikern ofzo, of moeten ze de VPRO dan geld betalen?
Het kwam een beetje krampachtig over. De afgelopen weken was het standaard Ajax-nieuws waar ze mee openden (en de uitzending mee vuldenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk moest er over Cruijff worden gesproken. Wat is daar mis mee
Beckenbauer is wereldkampioen geworden, verder niks op een collumn in der Bild na.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
Cruijff wordt zwaar overschat, zijn tegenpool Beckenbauer heeft na zijn loopbaan alles bereikt, Cruijff daarmee vergeleken niets.
Dus minder aandacht zou een goede zaak zijn.
Ja, datte dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Zit het nu op Uitzendinggemist te kijken, maar ik krijg echt jeuk over heel m'n lijf van die Van Breukelen. Wat een zelfgenoegzame vent is dat zeg
Ik wil Eric van Muiswinkel.quote:
Jaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef Blawh het volgende:
Waarom moet die kwal genaamd van Praag altijd een beetje kansloos op zijn instrument spelen tijdens thuiswedstrijden?![]()
Inderdaad, dat is volgens mij ook de reden dat hij het doet, om een beetje in beeld te komen.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Elke wedstrijd wordt ie ook in de samenvatting getoond met z'n dinges.
Waarom niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
spits als volwaardige nieuwsbron
digitale tv kun je pauzeren en ondertitelen!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Van Raaij gaat ook steeds onduidelijker praten, over 5 jaar verstaat niemand hem meer en kan ie achter de geraniums gaan brabbelen
Normale analoge tv heeft ook gewoon Teletekst hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
digitale tv kun je pauzeren en ondertitelen!
Fitte vent hoor. Zie 'm wekelijks @sportschool.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef denthemen het volgende:
Wie heeft Harry opgegraven?
Jaquote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
wat is er gelekt dan
De gemiddelde Aziaat gaat 's avonds laat klaarzitten voor NEC-Willem II (ik pak zomaar 2 clubs)?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
Valt er niet geld in Azie te halen met de rechten ?
Ja, doet ie altijdquote:Op zondag 16 maart 2008 23:12 schreef PirE het volgende:
Lol, ze hebben het over wedden en Hugo Borst houdt zijn bek dicht![]()
Hugo Borst = Unibet
Nou ja die zijn voetbalgek zatquote:Op zondag 16 maart 2008 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De gemiddelde Aziaat gaat 's avonds laat klaarzitten voor NEC-Willem II (ik pak zomaar 2 clubs)?
wehehehquote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef jmac het volgende:
Oh shit.. Hugo begon ff kritisch over die debiele teletoeter en Jack gaat even heeeeeeeeeel snel naar een ander onderwerp
Iedereen is stil in een programma waar van Praag ook bij zit. Of hij lult enorm veel of hij onderbreekt gewoon anderen, dat was nog het meest genant met die Frans Derks toen.quote:
Daar zeg je het zelf al. Heb je die grafiek net gezien? De inkomsten uit live-voetbal zijn niet voor niks meer dan een miljard daar, het niveau. Wees realistisch, Nederlands voetbal krijg je, buiten de topclubs misschien, niet in het buitenland verkocht.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja die zijn voetbalgek zat, maar als er een duel om 13.00 in Engeland begint zappen ze toch daarheen.
Van Praag heeft wel verstand van zakenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iedereen is stil in een programma waar van Praag ook bij zit. Of hij lult enorm veel of hij onderbreekt gewoon anderen, dat was nog het meest genant met die Frans Derks toen.
Hij geeft er domme tips voor omdat hij daarvoor een aardig bedrag zal ontvangen. Maar ik geloof niet dat hij er verstand van heeft en/of zelf gokt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:12 schreef PirE het volgende:
Lol, ze hebben het over wedden en Hugo Borst houdt zijn bek dicht![]()
Hugo Borst = Unibet
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van Praag heeft wel verstand van zaken
Verschrikkelijk, en dat wil trainer worden.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:20 schreef qonmann het volgende:
wat is die Mulder toch dom..
Helaas snapt alleen van Raay het.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:19 schreef ErikT het volgende:
Yes Playoffs bashen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef jmac het volgende:
[..]
Harry is 10x zo intelligent als dat jij ooit zal zijn.
omdat vele teams nu nog europees kunnen gaan spelen inclusief Utregquote:Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:
Waar ziet Youri dan de spanning? Het maakt geen hol uit of je 2e of 5e wordt, hoe is dat spannend?
Dit ligt compleet aan jou hoor. Hij zei het zelfs twee keer: de coaches.quote:
Maar die spanning is er altijd al geweest.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat vele teams nu nog europees kunnen gaan spelen inclusief Utreg
De nummer 6/7 kunnen nog 5e worden en dan kunnen ze nog CL-voetbal halen, dat is spannend en ook goed als zo'n team de CL haalt. Dan haalt Nederland veel punten voor de UEFA-rankingquote:Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:
Waar ziet Youri dan de spanning? Het maakt geen hol uit of je 2e of 5e wordt, hoe is dat spannend?
Ja maar de 6e plek zit er niet in voor Utreg dit jaarquote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar die spanning is er altijd al geweest.
De plaatsen 1 t/m 6 hebben altijd al garantie betekend voor het spelen van Europees voetbal. De strijd om in de top 6 te komen was er dus altijd al, net zoals de strijd om plek 2 (die garantie gaf voor CL voorronde) er ook altijd is geweest.
PSV is altijd al tegen play-offs geweestquote:
Wat is er dan met Hugo en wedden ?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef DANILXL het volgende:
gottegod wat is die harry slecht te verstaan. hij heeft er enorm veel verstand van, maar ik acht hem niet meer geschikt voor een praatprogramma waar iedereen boven elkaar uit probeert te bleren.
2nd hoe erg is dat lek bij ajax zeg, tijd dat ze daar achteraan gaan
3rd hugo borst heeft even geen mening over het wedden
Kijk rond donderdag eens op unibet.net.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat is er dan met Hugo en wedden ?
Hugo Borst geeft iedere week goktips op een, volgens de Lotto illegale, website: Unibet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij geeft elke week tips waar je allemaal op moet wedden incl. analyse.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTOquote:Op zondag 16 maart 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk rond donderdag eens op unibet.net.
Ben het er gedeeltelijk mee eens. Gomes blijft natuurlijk een super keeper.quote:
Dat heeft gewoon met kennis te maken.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTO!
Gewoon het tegenovergestelde van Hugo nemenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTO!
Hij heeft wel gelijk over het feit dat de druk op een keeper veel minder is dan een speler maar daarmee is ook alles gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Hugo![]()
![]()
vieze kakkerlak
Gomes is de held van PSV. Klaar.
Vd Sar teveel krediet mbt penaltiesquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef ErikT het volgende:
Ach, Hugo heeft wel een puntje. Van der Sar heeft bijvoorbeeld veel te veel krediet aangaande penalties. 0 gestopt tegen Frankrijk, Brazilië en Italië. Tegen Zweden hield hij er voor het eerst eentje uit.
En dan zijn de spelers van Oranje de lul. Die kunnen geen penalties nemen.
Bij FC Josti.quote:
Nou, heb jij ooit iemand horen zeiken op Van der Sar in 96, 98 of 2000?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vd Sar teveel krediet mbt penaltiesVan wie dan
![]()
True daarom sta ik zelf ook hoogquote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met kennis te maken.
Op dat punt dan wel, maar niet dat Gomes PSV niet de grote redder is van PSV. Hij heeft véél cruciale reddingen verricht dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over het feit dat de druk op een keeper veel minder is dan een speler maar daarmee is ook alles gezegd.
Klopt, hij wou het gewoon nog even uit iemand anders zijn mond horen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef PirE het volgende:
Wat is die Jack toch een ongelofelijke jood. Nog even die 1-5 van vorig jaar noemen en dan erbij zeggen:"geloof ik"![]()
![]()
![]()
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:
Nou, heb jij ooit iemand horen zeiken op Van der Sar in 96, 98 of 2000?
Die zit bij het altijd boeiende sportprogramma Binnenkant paal bij RTV Oost en heeft geen zin in degradatie naar SV.quote:
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dat punt dan wel, maar niet dat Gomes PSV niet de grote redder is van PSV. Hij heeft véél cruciale reddingen verricht dit seizoen.
De laatste jaren één van de beste.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.
Toch vreemd dat de spelers altijd de schlemiel waren.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.
Ik vind dat altijd wel schattig. "Als jullie Gomes niet hadden, blabla"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.
Zijn pa was joods.quote:
Zonder de rest van de selectie te kort te doen natuurlijk, is Gomes wél de meest constante speler aan jullie kant. Gomes of Roorda, het scheelt een flinke slok op de borrel. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.
quote:
Waarom? Het is voor de spelers iets makkelijk om er één te scoren dan voor een keeper om er één tegen te houden..quote:Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de spelers altijd de schlemiel waren.
Okee, behalve in 2000, toen was het volledig terecht natuurlijk.
Was pissig omdat de supporters van Twente begonnen te juichen toen ie gewisseld werd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
watskeburt met El Ahmadi?
Ik ben er nog niet zo zeker van, al heb ik er uiteraard niets op tegen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
PSV-programma is inderdaad makkelijker dan van Ajax. Moet raar lopen als die geen kampioen worden.
Dan ben je volgens onze wetten niet Joods.quote:
Toen ik dat interview gisternacht hoorde zag ik het al helemaal voor me.quote:
Daar ben ik het mee oneens. Een keeper krijgt 5 kansen. Er zit altijd wel een houdbare tussen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Het is voor de spelers iets makkelijk om er één te scoren dan voor een keeper om er één tegen te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |