stelletje huichelaars bij de NOS. En Jack wilde natuurlijk weer ff de leukste vd avond zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef Loohcs het volgende:
Fotograaf voelt zich bedonderd volgens het Brabants Dagblad van vandaag:
[ link | afbeelding ]
Ooh, ik zie het nu staan. Ik dacht dat er echt alleen maar tvp's in stonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
ow echt?
maargoed weinig voetbal geweest dus het gaat 1,5 minuut over PSV - Spurs en daarna is alle ruimte om Cruijff te beschouwen!
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hans Van Breukelen en Stanley Menzo vanavond.
Neem maar mee die rotzooi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef Loohcs het volgende:
Fotograaf voelt zich bedonderd volgens het Brabants Dagblad van vandaag:
[ link | afbeelding ]
Sport 7 was ook zo succesvol.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
En we schakelen weer over.
Eigenlijk zou er een voetbalkanaal moeten komen met al deze programma's.
Duitsland, Engeland, Spanje, Nederland op 1 kanaal met overdag de herhalingen en in de weekenden de wedstrijden. Ik abonneer me.
Daar kom je wel ver mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
Menzo: 'Als je inzet en strijd toont dan is de kans groot ja dat je wint in de 1e divisie'
Dus als iedereen strijd laat zien heeft iedereen veel kans om te winnen?
Dat werd overdag gevuld met stomme spelletjesprogramma's! En ik snap eigenlijk nog steeds niet dat dat geflopt isquote:
Ik ook, bah.quote:
goede argumentatie ookquote:
die man heeft zichzelf gewoon een clochard - look aangemetenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Van Breukelen
Hugo ziet er trouwens nog slechter uit vandaag dan normaal , lijkt wel dat hij flink gezopen heeft gisteren ofzo
Check die ogen van hem , zijn anders dan normaal hoor volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DANILXL het volgende:
[..]
die man heeft zichzelf gewoon een clochard - look aangemeten
Is ook zoquote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Breukelen doet ook net alsof hij het allemaal uitgevonden heeft
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?quote:
Nee en daar baal ik van.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef DrDentz het volgende:
waarom blijft Gomes eigenlijk bij PSV, wil hij geen Champions League winnen of in het Braziliaans elftal spelen
Ja Youri doet niet echt mee., niemand die ingaat op zijn geschreeuwquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DrDentz het volgende:
jezus wat schreeuwt die Youri met zn ideaalbeeld
volgens mij is hij vanavond geen analist majaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?lul.
Nou ik kots op hem omdat hij de slechste analist van nederland is.
Nu tevreden meester?![]()
Gaat alleen maar over psvquote:
Keertje kan ik door de vingers zien hoor.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Keertje kan ik door de vingers zien hoor.
't is ook een zwetsprogrammaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Van Breukelen zwetst wel een hoop.
je zou het bijna denken iddquote:Op zondag 9 maart 2008 23:21 schreef djstoffel het volgende:
lijkt erop dat ze zich iets hebben aangetrokken van alle kritiek (ergenissen pag, mails etc...) over de overtrokken aandacht voor ajax de laatste weken.........
heel erg geforceerd nog geen woord over ajax...haha
jack die enthoussiast is over psv...moet niet gekker worden
Mike laat die kutkneus...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?lul.
Nou ik kots op hem omdat hij de slechste analist van nederland is.
Nu tevreden meester?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:59 schreef DANILXL het volgende:
wat een verschrikkelijke kneuzen van arsenal
Piecke naturaliseren.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
MAARTEN IS DE IDEALE OPVOLGER. GEEN TIMMER!
Wtf doet hij in het lijstje met waardige opvolgers voor Van der Sar?quote:
Best voetballende keeper ter wereld, jwt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wtf doet hij in het lijstje met waardige opvolgers voor Van der Sar?
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:28 schreef Houniet het volgende:
JAAAAAAAAAA !
Ik denk dat Jack hem heeft verward met Waterman...quote:
Zoals het hoort.quote:
wat is dat weer voor een onzin..............is een hele rustige vent prive, maar wel iemand met een grote winnaarsmentaliteit in het veldquote:Op zondag 9 maart 2008 23:26 schreef DrDentz het volgende:
die keeper van Vitesse lijkt me wel een mafkees waar je bang van wordt
Snorren zijn al jaren uit de mode, dus doe het maar meteen nu.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:31 schreef DrDentz het volgende:
haha Ajax de Europacup, dan scheer ik mn snor eraf
ja, natuurlijk ...op de manier hoe ze het nu brengen is het ook niet erg.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Zo, gelukkig gaan we het nu weer over Ajax en Cruijff hebben.
RubberenRobbie.quote:
Jack gaat los Jack gaat losquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Je ziet Jack meteen gloeien!
dat wel..heeft zich een half uur moeten inhoudenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef jmac het volgende:
Je ziet Jack meteen gloeien!
Jack is onderhand de mond van Cruijff / de woordvoerder van Cruijff.
Afwachten hoe de andere twee gegadigden zich ontwikkelen. Zeker Velthuizen is een geduchte concurrent omdat hij een stuk jonger is en veel verder is dan Stekelenburg op die leeftijd...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
Geen twijfel mogelijk, Stekelenburg is de opvolger van Van der Sar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |