stelletje huichelaars bij de NOS. En Jack wilde natuurlijk weer ff de leukste vd avond zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef Loohcs het volgende:
Fotograaf voelt zich bedonderd volgens het Brabants Dagblad van vandaag:
[ link | afbeelding ]
Ooh, ik zie het nu staan. Ik dacht dat er echt alleen maar tvp's in stonden.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:38 schreef rubbereend het volgende:
ow echt?
maargoed weinig voetbal geweest dus het gaat 1,5 minuut over PSV - Spurs en daarna is alle ruimte om Cruijff te beschouwen!
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hans Van Breukelen en Stanley Menzo vanavond.
Neem maar mee die rotzooi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:34 schreef Loohcs het volgende:
Fotograaf voelt zich bedonderd volgens het Brabants Dagblad van vandaag:
[ link | afbeelding ]
Sport 7 was ook zo succesvol.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:59 schreef VoreG het volgende:
En we schakelen weer over.
Eigenlijk zou er een voetbalkanaal moeten komen met al deze programma's.
Duitsland, Engeland, Spanje, Nederland op 1 kanaal met overdag de herhalingen en in de weekenden de wedstrijden. Ik abonneer me.
Daar kom je wel ver mee.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef Blawh het volgende:
Menzo: 'Als je inzet en strijd toont dan is de kans groot ja dat je wint in de 1e divisie'
Dus als iedereen strijd laat zien heeft iedereen veel kans om te winnen?
Dat werd overdag gevuld met stomme spelletjesprogramma's! En ik snap eigenlijk nog steeds niet dat dat geflopt isquote:
Ik ook, bah.quote:
goede argumentatie ookquote:
die man heeft zichzelf gewoon een clochard - look aangemetenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Van Breukelen
Hugo ziet er trouwens nog slechter uit vandaag dan normaal , lijkt wel dat hij flink gezopen heeft gisteren ofzo
Check die ogen van hem , zijn anders dan normaal hoor volgens mijquote:Op zondag 9 maart 2008 23:08 schreef DANILXL het volgende:
[..]
die man heeft zichzelf gewoon een clochard - look aangemeten
Is ook zoquote:Op zondag 9 maart 2008 23:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Breukelen doet ook net alsof hij het allemaal uitgevonden heeft
Ik moet een argument geven waarom ik op hem kots?quote:
Nee en daar baal ik van.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:10 schreef DrDentz het volgende:
waarom blijft Gomes eigenlijk bij PSV, wil hij geen Champions League winnen of in het Braziliaans elftal spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |