wehehehquote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef jmac het volgende:
Oh shit.. Hugo begon ff kritisch over die debiele teletoeter en Jack gaat even heeeeeeeeeel snel naar een ander onderwerp
Iedereen is stil in een programma waar van Praag ook bij zit. Of hij lult enorm veel of hij onderbreekt gewoon anderen, dat was nog het meest genant met die Frans Derks toen.quote:
Daar zeg je het zelf al. Heb je die grafiek net gezien? De inkomsten uit live-voetbal zijn niet voor niks meer dan een miljard daar, het niveau. Wees realistisch, Nederlands voetbal krijg je, buiten de topclubs misschien, niet in het buitenland verkocht.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja die zijn voetbalgek zat, maar als er een duel om 13.00 in Engeland begint zappen ze toch daarheen.
Van Praag heeft wel verstand van zakenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iedereen is stil in een programma waar van Praag ook bij zit. Of hij lult enorm veel of hij onderbreekt gewoon anderen, dat was nog het meest genant met die Frans Derks toen.
Hij geeft er domme tips voor omdat hij daarvoor een aardig bedrag zal ontvangen. Maar ik geloof niet dat hij er verstand van heeft en/of zelf gokt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:12 schreef PirE het volgende:
Lol, ze hebben het over wedden en Hugo Borst houdt zijn bek dicht![]()
Hugo Borst = Unibet
Dat heb ik ook nooit ontkend.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van Praag heeft wel verstand van zaken
Verschrikkelijk, en dat wil trainer worden.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:20 schreef qonmann het volgende:
wat is die Mulder toch dom..
Helaas snapt alleen van Raay het.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:19 schreef ErikT het volgende:
Yes Playoffs bashen.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef jmac het volgende:
[..]
Harry is 10x zo intelligent als dat jij ooit zal zijn.
omdat vele teams nu nog europees kunnen gaan spelen inclusief Utregquote:Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:
Waar ziet Youri dan de spanning? Het maakt geen hol uit of je 2e of 5e wordt, hoe is dat spannend?
Dit ligt compleet aan jou hoor. Hij zei het zelfs twee keer: de coaches.quote:
Maar die spanning is er altijd al geweest.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
omdat vele teams nu nog europees kunnen gaan spelen inclusief Utreg
De nummer 6/7 kunnen nog 5e worden en dan kunnen ze nog CL-voetbal halen, dat is spannend en ook goed als zo'n team de CL haalt. Dan haalt Nederland veel punten voor de UEFA-rankingquote:Op zondag 16 maart 2008 23:22 schreef ErikT het volgende:
Waar ziet Youri dan de spanning? Het maakt geen hol uit of je 2e of 5e wordt, hoe is dat spannend?
Ja maar de 6e plek zit er niet in voor Utreg dit jaarquote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar die spanning is er altijd al geweest.
De plaatsen 1 t/m 6 hebben altijd al garantie betekend voor het spelen van Europees voetbal. De strijd om in de top 6 te komen was er dus altijd al, net zoals de strijd om plek 2 (die garantie gaf voor CL voorronde) er ook altijd is geweest.
PSV is altijd al tegen play-offs geweestquote:
Wat is er dan met Hugo en wedden ?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef DANILXL het volgende:
gottegod wat is die harry slecht te verstaan. hij heeft er enorm veel verstand van, maar ik acht hem niet meer geschikt voor een praatprogramma waar iedereen boven elkaar uit probeert te bleren.
2nd hoe erg is dat lek bij ajax zeg, tijd dat ze daar achteraan gaan
3rd hugo borst heeft even geen mening over het wedden
Kijk rond donderdag eens op unibet.net.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat is er dan met Hugo en wedden ?
Hugo Borst geeft iedere week goktips op een, volgens de Lotto illegale, website: Unibet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij geeft elke week tips waar je allemaal op moet wedden incl. analyse.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTOquote:Op zondag 16 maart 2008 23:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kijk rond donderdag eens op unibet.net.
Ben het er gedeeltelijk mee eens. Gomes blijft natuurlijk een super keeper.quote:
Dat heeft gewoon met kennis te maken.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTO!
Gewoon het tegenovergestelde van Hugo nemenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTO!
Hij heeft wel gelijk over het feit dat de druk op een keeper veel minder is dan een speler maar daarmee is ook alles gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Hugo![]()
![]()
vieze kakkerlak
Gomes is de held van PSV. Klaar.
Vd Sar teveel krediet mbt penaltiesquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef ErikT het volgende:
Ach, Hugo heeft wel een puntje. Van der Sar heeft bijvoorbeeld veel te veel krediet aangaande penalties. 0 gestopt tegen Frankrijk, Brazilië en Italië. Tegen Zweden hield hij er voor het eerst eentje uit.
En dan zijn de spelers van Oranje de lul. Die kunnen geen penalties nemen.
Bij FC Josti.quote:
Nou, heb jij ooit iemand horen zeiken op Van der Sar in 96, 98 of 2000?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vd Sar teveel krediet mbt penaltiesVan wie dan
![]()
True daarom sta ik zelf ook hoogquote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met kennis te maken.
Op dat punt dan wel, maar niet dat Gomes PSV niet de grote redder is van PSV. Hij heeft véél cruciale reddingen verricht dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over het feit dat de druk op een keeper veel minder is dan een speler maar daarmee is ook alles gezegd.
Klopt, hij wou het gewoon nog even uit iemand anders zijn mond horen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef PirE het volgende:
Wat is die Jack toch een ongelofelijke jood. Nog even die 1-5 van vorig jaar noemen en dan erbij zeggen:"geloof ik"![]()
![]()
![]()
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:
Nou, heb jij ooit iemand horen zeiken op Van der Sar in 96, 98 of 2000?
Die zit bij het altijd boeiende sportprogramma Binnenkant paal bij RTV Oost en heeft geen zin in degradatie naar SV.quote:
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dat punt dan wel, maar niet dat Gomes PSV niet de grote redder is van PSV. Hij heeft véél cruciale reddingen verricht dit seizoen.
De laatste jaren één van de beste.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.
Toch vreemd dat de spelers altijd de schlemiel waren.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.
Ik vind dat altijd wel schattig. "Als jullie Gomes niet hadden, blabla"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.
Zijn pa was joods.quote:
Zonder de rest van de selectie te kort te doen natuurlijk, is Gomes wél de meest constante speler aan jullie kant. Gomes of Roorda, het scheelt een flinke slok op de borrel. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.
quote:
Waarom? Het is voor de spelers iets makkelijk om er één te scoren dan voor een keeper om er één tegen te houden..quote:Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de spelers altijd de schlemiel waren.
Okee, behalve in 2000, toen was het volledig terecht natuurlijk.
Was pissig omdat de supporters van Twente begonnen te juichen toen ie gewisseld werd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
watskeburt met El Ahmadi?
Ik ben er nog niet zo zeker van, al heb ik er uiteraard niets op tegen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
PSV-programma is inderdaad makkelijker dan van Ajax. Moet raar lopen als die geen kampioen worden.
Dan ben je volgens onze wetten niet Joods.quote:
Toen ik dat interview gisternacht hoorde zag ik het al helemaal voor me.quote:
Daar ben ik het mee oneens. Een keeper krijgt 5 kansen. Er zit altijd wel een houdbare tussen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Het is voor de spelers iets makkelijk om er één te scoren dan voor een keeper om er één tegen te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |