Dat heeft gewoon met kennis te maken.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTO!
Gewoon het tegenovergestelde van Hugo nemenquote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
DAAROM STAAN JULLIE ZO HOOG MET DE FOK TOTO!
Hij heeft wel gelijk over het feit dat de druk op een keeper veel minder is dan een speler maar daarmee is ook alles gezegd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Hugo![]()
![]()
vieze kakkerlak
Gomes is de held van PSV. Klaar.
Vd Sar teveel krediet mbt penaltiesquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef ErikT het volgende:
Ach, Hugo heeft wel een puntje. Van der Sar heeft bijvoorbeeld veel te veel krediet aangaande penalties. 0 gestopt tegen Frankrijk, Brazilië en Italië. Tegen Zweden hield hij er voor het eerst eentje uit.
En dan zijn de spelers van Oranje de lul. Die kunnen geen penalties nemen.
Bij FC Josti.quote:
Nou, heb jij ooit iemand horen zeiken op Van der Sar in 96, 98 of 2000?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vd Sar teveel krediet mbt penaltiesVan wie dan
![]()
True daarom sta ik zelf ook hoogquote:Op zondag 16 maart 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heeft gewoon met kennis te maken.
Op dat punt dan wel, maar niet dat Gomes PSV niet de grote redder is van PSV. Hij heeft véél cruciale reddingen verricht dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over het feit dat de druk op een keeper veel minder is dan een speler maar daarmee is ook alles gezegd.
Klopt, hij wou het gewoon nog even uit iemand anders zijn mond horen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef PirE het volgende:
Wat is die Jack toch een ongelofelijke jood. Nog even die 1-5 van vorig jaar noemen en dan erbij zeggen:"geloof ik"![]()
![]()
![]()
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:
Nou, heb jij ooit iemand horen zeiken op Van der Sar in 96, 98 of 2000?
Die zit bij het altijd boeiende sportprogramma Binnenkant paal bij RTV Oost en heeft geen zin in degradatie naar SV.quote:
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op dat punt dan wel, maar niet dat Gomes PSV niet de grote redder is van PSV. Hij heeft véél cruciale reddingen verricht dit seizoen.
De laatste jaren één van de beste.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.
Toch vreemd dat de spelers altijd de schlemiel waren.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeiken niet maar dat komt ook omdat hij verder gewoon een topkeeper is, maar volgens mij is het alom bekend dat Sar geen goede penaltystopper is.
Ik vind dat altijd wel schattig. "Als jullie Gomes niet hadden, blabla"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.
Zijn pa was joods.quote:
Zonder de rest van de selectie te kort te doen natuurlijk, is Gomes wél de meest constante speler aan jullie kant. Gomes of Roorda, het scheelt een flinke slok op de borrel. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft ook een punt dat vaak de teamprestatie van PSV gebagitaliseerd wordt.
quote:
Waarom? Het is voor de spelers iets makkelijk om er één te scoren dan voor een keeper om er één tegen te houden..quote:Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef ErikT het volgende:
[..]
Toch vreemd dat de spelers altijd de schlemiel waren.
Okee, behalve in 2000, toen was het volledig terecht natuurlijk.
Was pissig omdat de supporters van Twente begonnen te juichen toen ie gewisseld werd.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
watskeburt met El Ahmadi?
Ik ben er nog niet zo zeker van, al heb ik er uiteraard niets op tegen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef golfer het volgende:
PSV-programma is inderdaad makkelijker dan van Ajax. Moet raar lopen als die geen kampioen worden.
Dan ben je volgens onze wetten niet Joods.quote:
Toen ik dat interview gisternacht hoorde zag ik het al helemaal voor me.quote:
Daar ben ik het mee oneens. Een keeper krijgt 5 kansen. Er zit altijd wel een houdbare tussen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Het is voor de spelers iets makkelijk om er één te scoren dan voor een keeper om er één tegen te houden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |