De samenvatting heb je zo gelezen hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:13 schreef Meneer-Goud het volgende:
tvp, ik lees morgen de samenvatting wel. De TT is in ieder geval veelbelovend [ afbeelding ]
Tja, krik heb ik wel in de auto liggen, maar daar begin je weinig mee denk ik hoor. De krik zelf is maar een klein dingetje, de meeste schade die je daarmee kan doen is denk ik flink hard gooien. En die 'zwengel' die erbij hoort is bij mij maar een centimeter of anderhalf in diameter.. begin je ook niet veel mee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:36 schreef kraakvandaal het volgende:
Altijd de krik in de auto leggen voor het geval je zulke mafketels tegenkomt.
Hij is breed en kalend?quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:38 schreef Mejoon het volgende:
Dat was vast mij ex![]()
Is ook zo een idioot in het verkeer en daarom mijn ex.
Nee die rijdt in een met fokgeld gekochte hummer!quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:44 schreef Jordy-B het volgende:
ik vroeg me al af waar Danny uithing, vanavond...
Een beetje krik kun je flink met meppen mocht ie je portier opentrekken, uiteraard bedoel ik met in de auto niet in de achterbak.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:40 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Tja, krik heb ik wel in de auto liggen, maar daar begin je weinig mee denk ik hoor. De krik zelf is maar een klein dingetje, de meeste schade die je daarmee kan doen is denk ik flink hard gooien. En die 'zwengel' die erbij hoort is bij mij maar een centimeter of anderhalf in diameter.. begin je ook niet veel mee.
En sowieso voordat ik m'n achterklep geopend heb, en dan ding gevonden, had die gast me al lang opgegeten.
Misschien toch maar weer ploertendoder onder m'n stoel leggen
Dat was dan ook het eerste wat ik deed toen hij z'n wagen voor me parkeerde, centrale deurvergrendeling. Had m'n raam ook in geen geval open gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:55 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Een beetje krik kun je flink met meppen mocht ie je portier opentrekken, uiteraard bedoel ik met in de auto niet in de achterbak.![]()
Tsjah, die komt er dan toch alleen maar uit voor extreme noodgevallen (beschermen van m'n eigen leven). Dan maakt het me niet uit wat de rechter zegt, op dat moment was het dan gewoon 100% nodig.quote:Een ploertendoder onder je stoel kan door de rechter nog weleens verkeerd opgevat worden, een krik hoort bij de auto.
In de USA is 't al normaal om de deuren op slot te houden tijdens 't rijden,langzaam maar zeker wordt het hier ook nodig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:05 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Dat was dan ook het eerste wat ik deed toen hij z'n wagen voor me parkeerde, centrale deurvergrendeling. Had m'n raam ook in geen geval open gedaan.
[..]
Tsjah, die komt er dan toch alleen maar uit voor extreme noodgevallen (beschermen van m'n eigen leven). Dan maakt het me niet uit wat de rechter zegt, op dat moment was het dan gewoon 100% nodig.
Je kunt de ruitensproeiers proberen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:15 schreef e2mtr2 het volgende:
Inderdaad, dat vraagt om een "James bond olieknopje" op het dashbord
En dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:18 schreef sander89 het volgende:
Heb je zijn kenteken niet![]()
Kan je altijd nog naar politie toe stappen als je dat wilt.
Ik doe het eigenlijk ook standaard als ik s'nachts in de stad rijd. Pas hier in Eindhoven nog eentje gewoon voor het stoplicht uit z'n wagen getrokken en weggereden. En dat was nog niet eens een hele dure wagen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:16 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
In de USA is 't al normaal om de deuren op slot te houden tijdens 't rijden,langzaam maar zeker wordt het hier ook nodig.![]()
Het feit blijft dat áls het nodig is, dat is het hij of ik is die overblijft. En dat ik dan zeker wil weten dat ik de winnende partij ben. Dan maakt het mij echt 0,0 uit hoe een rechter of officier daar tegenaan kijkt. Liever jaartje(s) zitten, als dood of blijvend invalide.quote:In het geval van zelfverdediging sta je met een krik veel sterker.
Ieder zo'n zijn voorkeuren, ik houd 't bij een mooie krik en ook wel lachen is een net echt klapperpistool.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:19 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook standaard als ik s'nachts in de stad rijd. Pas hier in Eindhoven nog eentje gewoon voor het stoplicht uit z'n wagen getrokken en weggereden. En dat was nog niet eens een hele dure wagen.
[..]
Het feit blijft dat áls het nodig is, dat het dan hij of ik is. En dat ik dan zeker wil weten dat ik de winnende partij ben. Dan maakt het mij echt 0,0 uit hoe een rechter of officier daar tegenaan kijkt. Liever jaartje(s) zitten, als dood of blijvend invalide.
Wel ontopic blijven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:25 schreef Reki het volgende:
Hij wou je vast versieren omdat je zo'n lekker wijf bent! zie FoBo.
Ik denk dat dat onder dezelfde categorie wapens valt bij meneer de rechter, zo niet ergerquote:
Die gebruik je dan ook alleen in de nog rijdende auto.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:29 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ik denk dat dat onder dezelfde categorie wapens valt bij meneer de rechter, zo niet erger
Kijk, een blauwe met initiatief, dat zien we graagquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zal even de offtopics verwijderen
Jeuh een blauwe Swooshdock.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hij is alweer zwart.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:37 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Jeuh een blauwe Swooshdock.Deze post mag ook weg.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:09 schreef nattermann het volgende:
Wat een paupermongool.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je je laat intimideren kan je beter niet zelf autorijden...
quote:Tip voor de volgende keer: gewoon 60 gaan rijden
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoewel het gedrag van die kale gast wat overdreven is, zou het mij niks verbazen als TS zo'n principële linksrijder onder het motto van "Hallo, ik rijd al zo hard ik mag, die regel geld ook voor jou hoor"
Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?quote:Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte 2-baansweg waar je 80 mag.
Hier ben ik opgehouden met lezen, inplaats van het leuk te maken voor hem om harder te gaan rijden moet je bij bumperklevers langzamer gaan rijdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:09 schreef SuperShark het volgende:
Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte 2-baansweg waar je 80 mag. Ik rij natuurlijk netjes 80, als er op gegeven moment een dikke Audi achter me komt rijden, waarvan ik niet eens z'n koplampen in m'n binnenspiegel kon zien, zó dicht zat hij op me. Na een minuutje 80 te hebben gereden met die zwaan-kleef-aan aan m'n bumper, vond ik het genoeg geweest, en ging 100 rijden, in de hoop dat deze meneer wat afstand zou houden.
Een snelweg is ook een tweebaansweg. TS bedoelt waarschijnlijk twee stroken, één per rijrichting.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:00 schreef Semisane het volgende:
Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?Voor jouw even een dik gedrukte hint.
Een snelweg is ook een tweebaansweg?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Een snelweg is ook een tweebaansweg. TS bedoelt waarschijnlijk twee stroken, één per rijrichting.
Kan je die afstandsregeling ook op 30 cm afstellen? Lijkt me dat daar wel een limiet aanzitquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).
Dat verklaard natuurlijk die gast zijn gedrag nog niet
Een rijbaan is een verzameling rijstroken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:26 schreef Semisane het volgende:
Een snelweg is ook een tweebaansweg?Een 4 baans bedoel je dus, of een 6 baans en er bestaan er ook van 8 baans. (Dat zijn dan 4 stroken per rijrichting.)
Tweebaans = altijd 1 strook per rijrichting.
Dus nogmaals, wat was er moeilijk aan?
Ik denk dat in 99% van de gevallen jij een klap op je tanden krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:22 schreef shifto het volgende:
Dat gebeurt mij nou dus nooit! Ik hoop daar stiekem echt op, zon kanker josti die denk ruig te doen op de weg, lijkt me super leuk om zo iemand eens op zijn tanden te slaan!!
Zie geen plaatje, weet even niet wat je dus bedoelt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Een rijbaan is een verzameling rijstroken.
[ afbeelding ]
Hier zie je dus twee rijbanen met elk drie rijstroken.
Oja, en met die nieuwe CC's kun je op 10 cm van elkaar gaan rijden, ideaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).
je kan zelfs geen afstand opgevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kan je die afstandsregeling ook op 30 cm afstellen? Lijkt me dat daar wel een limiet aanzit
in welke auto is dat dan? Lijkt me vrij dom toch; zelfs al kan je binnen de 50 milliseconden reageren (vrij goed haalbaar voor procesregelaars), dan nog heb je bijna anderhalve meter afgelegd binnen die tijd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, en met die nieuwe CC's kun je op 10 cm van elkaar gaan rijden, ideaal
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geef hem groot gelijk
Bron: Fobo
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Shemales zijn ook kk geil........
hands-on experience waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoewel het gedrag van die kale gast wat overdreven is, zou het mij niks verbazen als TS zo'n principële linksrijder onder het motto van "Hallo, ik rijd al zo hard ik mag, die regel geld ook voor jou hoor"
Zoals in de OP te lezen is, is het een provenciale tweebaans weg. Dat wil zeggen dat de twee banen voor verschillende rijrichtingen zijn (dus tegemoetkomend verkeer). Lijkt me een beetje vreemd als ik netjes 80 op de verkeerde baan ga rijden, niet ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar wat ik even mis in de OP, je hield je dus precies aan de maximumsnelheid. Dit deed je wel netjes op de rechterbaan neem ik aan?
Nope, die tijd dat hij achter me zat heb ik het niet kunnen zien doordat hij óf zo dicht op me zat dat het onmogelijk was te zien, óf z'n groot licht aanhad. Die paar seconden dat hij voor mij stond heb ik er niet aan gedacht zijn kenteken te kijken, ik was toen teveel bezig met 'hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg'quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef Yildiz het volgende:
Je hebt z'n kenteken?
Dan had hij waarschijnlijk z'n afstandsregeling op 4 millimeter ingesteld, en daarbij ook per ongeluk z'n DODWP en HBIZIM techniek ingeschakeld. (Dwars Op De Weg Parkeren, en Hoe Ben Ik Zo Irritant Mogelijk, deze technieken zit op de nieuwste Audi's)quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Mwah m'n auto is vrij rap, maar ik denk niet dat ik die Audi eruit gereden had. Wel wist ik precies hoe de wegen daar lopen, en hoe hard je er doorheen kan. Dat heeft me uiteindelijk dan ook geholpen weg te komen, aangezien die Audi voor elke bocht vrij hard op de rem moest.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:33 schreef raulbouli het volgende:
Op zo'n moment is een flink snelle auto verrekte handig
Het model zou kunnen kloppen, maar de kleur was donker (zwart / donkerblauw).quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef ColtZ40 het volgende:
Was het toevallig dit model en kleur?![]()
[ afbeelding ]
Kijk weet je wat het was, ik rij eigenlijk ook altijd rond de 100 op die weg, maar ik dacht in het begin dat het onopvallende politie was, aangezien ze nogal snel achter me aan kwamen. Vandaar dat ik netjes 80 ging rijden, maar toen hij begon te kleven besefte ik me dat het dus geen politie was, en voerde ik m'n snelheid weer op.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:05 schreef deepart het volgende:
Mensen die zich laten intimideren in het verkeer
Dat je 80 rijd waar je 80 mag is natuurlijk ook een beetje erritant.. ga gewoon 90 rijden constant..
Meestal rijd ik 20 km harder dan toegestane snelheid, als er dan nog iemand het lef heeft om constant te kleven en dan heb ik het over een behoorlijke tijd, dan tik ik de rem wat aan, en als het dan nog niet duidelijk is ga ik heel zachtjes rijden, en als hij me dan ingehaalt heeft zet ik lekker groot licht aan
Ik ga er maar niet meer op in, verderquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:50 schreef Semisane het volgende:
Edit: Dit is dus een 6 baans weg, 3 rijstroken per weghelft.
Anders lees je het topic even?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef Pollewoppie het volgende:
Daarentegen geef ik de Audi rijder volkomen gelijk optieften van de linkerbaan!!!
Speciaal voor jou een edit gemaakt onderaan de openingspost. Tering hey...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef Pollewoppie het volgende:Lol, je zegt niet geintimideerd te zijn door zijn brede postuur maar even later ben je wel te schijterig om de confrontatie aan te gaan...
Daarentegen geef ik de Audi rijder volkomen gelijk optieften van de linkerbaan!!! als je zo nodig 80 wil rijden dan doe je dat maar rechts, je moet met de stroom meerijden en als hij zonodig te hard wil geef hem dan die ruimte dat is zijn eigen verantwoordelijkheid...
Je weet niet eens hoe de situatie was, afgezien van wat TS beschrijft en aangezien die het heeft over 80 KM/u en "tweebaans weg", weet ik wel bijna zeker dat het een provinciale weg betreft met 1 baan per rijrichting...quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef Pollewoppie het volgende:Lol, je zegt niet geintimideerd te zijn door zijn brede postuur maar even later ben je wel te schijterig om de confrontatie aan te gaan...
Daarentegen geef ik de Audi rijder volkomen gelijk optieften van de linkerbaan!!! als je zo nodig 80 wil rijden dan doe je dat maar rechts, je moet met de stroom meerijden en als hij zonodig te hard wil geef hem dan die ruimte dat is zijn eigen verantwoordelijkheid...
Niet overdrijven he... toch zeker 72km/uurquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef ColtZ40 het volgende:
80 op de teller met een te lage bandenspanning is in de praktijk 70km/uur.
Leuk verhaal en wat een mafkees is die andere gozer.quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:09 schreef SuperShark het volgende:
Een minuut of 5 later, besluit deze kontenkruiper toch maar in te gaan halen, en wel met 101 km/u, terwijl ik nog 100 reed. Dus hij komt langzaam links voorbij, ik kijk naar links, en zie daar een flink brede, kalende gast van een jaar of 35 heel stoer naar me kijken. Uiteraard was ik totaal geintimideerd ( not), en liet m'n gas even netjes los, om hem voorbij te laten.
Blijkbaar was hij niet gediend van mijn actie om gas bij te geven tijdens zijn 'inhaalmanouvre',
Wat een naam Almere-Dudequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Leuk verhaal en wat een mafkees is die andere gozer.
Maar toch 1 dingetje,
Eerst zeg je, dat je het gas even losliet en een stukje verderop had je opeens gas gegeven?
Als almere de lelijkste stad is van Nederland, maakt dat jou nickname dan ook tot lelijkste van FoK!?quote:
Ja hij kwam mij inhalen met 1 km/u verschil. Toen liet ik even m'n gas los om hem voorbij te laten gaan. Daarop liet deze vriendelijke meneer ook zijn gas los, en bleef zo continu naast mij rijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Leuk verhaal en wat een mafkees is die andere gozer.
Maar toch 1 dingetje,
Eerst zeg je, dat je het gas even losliet en een stukje verderop had je opeens gas gegeven?
Ik zie het al, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:01 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ja hij kwam mij inhalen met 1 km/u verschil. Toen liet ik even m'n gas los om hem voorbij te laten gaan. Daarop liet deze vriendelijke meneer ook zijn gas los, en bleef zo continu naast mij rijden.
Dit was bijna nog irritanter (en gevaarlijker ivm uitwijkmogelijkheden) dan het kleven, dat ik besloot terug te schakelen en flink gas bij te geven.
Maar volgens mij stond dit ook al duidelijk in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |