Ieder zo'n zijn voorkeuren, ik houd 't bij een mooie krik en ook wel lachen is een net echt klapperpistool.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:19 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk ook standaard als ik s'nachts in de stad rijd. Pas hier in Eindhoven nog eentje gewoon voor het stoplicht uit z'n wagen getrokken en weggereden. En dat was nog niet eens een hele dure wagen.
[..]
Het feit blijft dat įls het nodig is, dat het dan hij of ik is. En dat ik dan zeker wil weten dat ik de winnende partij ben. Dan maakt het mij echt 0,0 uit hoe een rechter of officier daar tegenaan kijkt. Liever jaartje(s) zitten, als dood of blijvend invalide.
Wel ontopic blijven.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:25 schreef Reki het volgende:
Hij wou je vast versieren omdat je zo'n lekker wijf bent! zie FoBo.
Ik denk dat dat onder dezelfde categorie wapens valt bij meneer de rechter, zo niet ergerquote:
Die gebruik je dan ook alleen in de nog rijdende auto.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:29 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Ik denk dat dat onder dezelfde categorie wapens valt bij meneer de rechter, zo niet erger
Kijk, een blauwe met initiatief, dat zien we graagquote:Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zal even de offtopics verwijderen
Jeuh een blauwe Swooshdock.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hij is alweer zwart.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:37 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Jeuh een blauwe Swooshdock.Deze post mag ook weg.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:09 schreef nattermann het volgende:
Wat een paupermongool.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je je laat intimideren kan je beter niet zelf autorijden...
quote:Tip voor de volgende keer: gewoon 60 gaan rijden
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoewel het gedrag van die kale gast wat overdreven is, zou het mij niks verbazen als TS zo'n principėle linksrijder onder het motto van "Hallo, ik rijd al zo hard ik mag, die regel geld ook voor jou hoor"
Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?quote:Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte 2-baansweg waar je 80 mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |