abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:09:47 #1
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189013
Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte tweebaansweg waar je 80 mag. Voor elke rijrichting één rijstrook dus. Ik rij natuurlijk netjes 80, als er op gegeven moment een dikke Audi achter me komt rijden, waarvan ik niet eens z'n koplampen in m'n binnenspiegel kon zien, zó dicht zat hij op me. Na een minuutje 80 te hebben gereden met die zwaan-kleef-aan aan m'n bumper, vond ik het genoeg geweest, en ging 100 rijden, in de hoop dat deze meneer wat afstand zou houden.

Maar integendeel, hij zat net zo vlot weer 10 centimeter van m'n bumper af, maar nu met 100 km/u. Na een paar minuten zo gereden, en me onder tussen al groen en geel ge-ergerd, te hebben, druk ik een paar keer zacht op de rem, om zo te laten zien dat ik niet van zijn actie gediend ben. Helaas, geen succes.

Een minuut of 5 later, besluit deze kontenkruiper toch maar in te gaan halen, en wel met 101 km/u, terwijl ik nog 100 reed. Dus hij komt langzaam links voorbij, ik kijk naar links, en zie daar een flink brede, kalende gast van een jaar of 35 heel stoer naar me kijken. Uiteraard was ik totaal geintimideerd ( not ), en liet m'n gas even netjes los, om hem voorbij te laten. Maar wat doet die mafkadet, laat ook z'n gas los, en blijft dus met ondertussen 80 km/u naast me rijden. Ik kijk nog een keer extra of het niet toevallig een bekende is die grappig denkt te zijn, maar dat was niet het geval.

Op dat moment had ik er meer van genoeg van, aangezien ik geen enkele uitwijk mogelijkheid meer had, mocht er iets gebeuren. Ik schakel terug naar z'n 3 en geef gas bij om aan deze toch wat gestoorde maniak te ontsnappen. Enkele honderden meters later komen we bij een drempel, waarvoor ik op de rem ga. In plaats van ook te remmen, geeft meneer de klever even gas bij, en komt mij via de verkeerde weghelft inhalen, om vervolgens z'n wagen met de handrem scheef over de rechterrijbaan te parkeren, waardoor ik niet door kan rijden en vol op de rem moet.

Blijkbaar was hij niet gediend van mijn actie om gas bij te geven tijdens zijn 'inhaalmanouvre', want hij stapt met een rood aangelopen gezicht uit, en komt al vloekend en gebarend op m'n auto af lopen. Aangezien ik niet twee bij twee meter ben, en geen wapens in m'n auto heb, dacht ik "wegwezen". Ik kijk om me heen of er ander verkeer is, en gelukkig was dat niet het geval, waardoor ik met een snelle actie, weliswaar via de verkeerde weghelft, aan m'n belager kon onstappen.

Nou, daar kom je goed vanaf zou je denken, maar niets is minder waar. Ik zie in m'n achteruitkijkspiegel de lopende anabolenbom in z'n auto springen en met gierende banden achter me aan komen. Inmiddels waren we in de bebouwde kom aanbeland, waardoor ik dus netjes 50 ging rijden. Dat bleek de geirriteerde man te langzaam, aangezien hij veelvuldig begon te claxoneren, en met z'n middelvinger uit het raam mij duidelijk probeerde te maken dat ik moest en zou stoppen.

Dat was ik niet van plan, en zocht de snelste weg uit de bebouwde kom, voordat er ongelukken zouden gebeuren. Eenmaal op een provenciale weg, geef ik de man wederom gelegenheid in te halen, maar dat weigerde deze opnieuw. Liever ging weer enkele centimeters achter me zitten, ditmaal met groot licht aan, nog steeds onder luid protest van zijn claxon. Dit heeft hij zo'n kilometer of 8 volgehouden, terwijl zijn beweegredenen mij nog steeds onduidelijk waren.

Aangekomen bij een rotonde, zag ik nog maar één uitvlucht om te ontsnappen aan deze wegcrimineel en zijn potentiele mishandelingen. Ik nam de rotonde linksom, en nam de eerste afslag om vervolgens vol gas bij de kalende herrieschopper weg te rijden. Hij deed nog een poging mij bij te houden, maar had naar mijn inziens niet veel verstand van de huidige infrastructuur, blijkend uit zijn noodstop die hij voor een vluchtheuvel moest maken.
Mede door deze belabberde actie kon ik aan mijn noodlot ontsnappen, en ben snel naar huis gereden om met trillende vingers dit topic te openen .

PS: Als U de brede, kalende malloot bent die vanavond in een donkere Audi allerlei vreemde actie's uitgehaald heeft in Noord-Brabant, meld U zich dan in dit topic.

Samenvatting: Ik haat bumperklevers.

Klacht: Ik haat bumperklevers.

[edit] Er schijnen nogal wat analfabeten in dit topic te reageren, dus even voor de duidelijkheid: Het stuk waar gekleefd werd betreft een weg met twee rijstroken, voor elke rijrichting één. Dus géén linker en rechterbaan, dus ik reed niet links waardoor hij niet in kon halen. Jezus. [/edit]

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperShark op 06-03-2008 18:51:16 ]
Kill the fish.
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:10:57 #2
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_57189031
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_57189063
tvp, ik lees morgen de samenvatting wel. De TT is in ieder geval veelbelovend
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:17:04 #4
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189096
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:13 schreef Meneer-Goud het volgende:
tvp, ik lees morgen de samenvatting wel. De TT is in ieder geval veelbelovend [ afbeelding ]
De samenvatting heb je zo gelezen hoor
Kill the fish.
  Spellchecker donderdag 6 maart 2008 @ 01:29:50 #5
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57189197
Dat "(not )" mag je wel weghalen, want je was overduidelijk wél geïntimideerd

Wat ik me overigens wel voor kan stellen; er rijden wat gekken rond op deze planeet en wie weet wat hij had gedaan als hij je wel in zijn klauwen had gekregen
Tevens -purist.
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:35:31 #6
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_57189247
80 km p/u gaan rijden waar je 80 mag is natuurlijk not-done...

Daarna herstel je dat goed, maar je mede-weggebruiker is duidelijk een ontzettende mongool.

Agressieve lui in het verkeer

Audi
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_57189251
Altijd de krik in de auto leggen voor het geval je zulke mafketels tegenkomt.
*****Kraak........
pi_57189265
Dat was vast mij ex
Is ook zo een idioot in het verkeer en daarom mijn ex.
  donderdag 6 maart 2008 @ 01:40:32 #9
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189275
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:36 schreef kraakvandaal het volgende:
Altijd de krik in de auto leggen voor het geval je zulke mafketels tegenkomt.
Tja, krik heb ik wel in de auto liggen, maar daar begin je weinig mee denk ik hoor. De krik zelf is maar een klein dingetje, de meeste schade die je daarmee kan doen is denk ik flink hard gooien. En die 'zwengel' die erbij hoort is bij mij maar een centimeter of anderhalf in diameter.. begin je ook niet veel mee.

En sowieso voordat ik m'n achterklep geopend heb, en dan ding gevonden, had die gast me al lang opgegeten.

Misschien toch maar weer ploertendoder onder m'n stoel leggen
Kill the fish.
pi_57189278
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:38 schreef Mejoon het volgende:
Dat was vast mij ex
Is ook zo een idioot in het verkeer en daarom mijn ex.
Hij is breed en kalend?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_57189286
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hij is breed en kalend?
uhm heb denk ik de op niet goed gelezen..nee maar wel zo irritant.
pi_57189291
je had gewoon ff de (handsfree uiteraard ) de politie moeten bellen en moeten uitleggen waar je reed, gelijk nummerbord doorgeven, mensen met zon rijstijl zijn meestal toch wel bekent bij de politie...
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57189292
ik vroeg me al af waar Danny uithing, vanavond...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Donald Duck held donderdag 6 maart 2008 @ 01:46:19 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57189301
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:44 schreef Jordy-B het volgende:
ik vroeg me al af waar Danny uithing, vanavond...
Nee die rijdt in een met fokgeld gekochte hummer!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57189333
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:40 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Tja, krik heb ik wel in de auto liggen, maar daar begin je weinig mee denk ik hoor. De krik zelf is maar een klein dingetje, de meeste schade die je daarmee kan doen is denk ik flink hard gooien. En die 'zwengel' die erbij hoort is bij mij maar een centimeter of anderhalf in diameter.. begin je ook niet veel mee.

En sowieso voordat ik m'n achterklep geopend heb, en dan ding gevonden, had die gast me al lang opgegeten.

Misschien toch maar weer ploertendoder onder m'n stoel leggen
Een beetje krik kun je flink met meppen mocht ie je portier opentrekken, uiteraard bedoel ik met in de auto niet in de achterbak.

Een ploertendoder onder je stoel kan door de rechter nog weleens verkeerd opgevat worden, een krik hoort bij de auto.
*****Kraak........
pi_57189359
Wat een malloot
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:05:01 #17
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189365
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:55 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Een beetje krik kun je flink met meppen mocht ie je portier opentrekken, uiteraard bedoel ik met in de auto niet in de achterbak.
Dat was dan ook het eerste wat ik deed toen hij z'n wagen voor me parkeerde, centrale deurvergrendeling. Had m'n raam ook in geen geval open gedaan.
quote:
Een ploertendoder onder je stoel kan door de rechter nog weleens verkeerd opgevat worden, een krik hoort bij de auto.
Tsjah, die komt er dan toch alleen maar uit voor extreme noodgevallen (beschermen van m'n eigen leven). Dan maakt het me niet uit wat de rechter zegt, op dat moment was het dan gewoon 100% nodig.
Kill the fish.
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:09:57 #18
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_57189383
Wat een paupermongool.
Tics van je petten.
pi_57189415
Inderdaad, dat vraagt om een "James bond olieknopje" op het dashbord
pi_57189419
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:05 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Dat was dan ook het eerste wat ik deed toen hij z'n wagen voor me parkeerde, centrale deurvergrendeling. Had m'n raam ook in geen geval open gedaan.
[..]

Tsjah, die komt er dan toch alleen maar uit voor extreme noodgevallen (beschermen van m'n eigen leven). Dan maakt het me niet uit wat de rechter zegt, op dat moment was het dan gewoon 100% nodig.
In de USA is 't al normaal om de deuren op slot te houden tijdens 't rijden,langzaam maar zeker wordt het hier ook nodig.

In het geval van zelfverdediging sta je met een krik veel sterker.
*****Kraak........
pi_57189421
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:15 schreef e2mtr2 het volgende:
Inderdaad, dat vraagt om een "James bond olieknopje" op het dashbord
Je kunt de ruitensproeiers proberen.
*****Kraak........
pi_57189426
Heb je zijn kenteken niet
Kan je altijd nog naar politie toe stappen als je dat wilt.
............................
pi_57189429
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:18 schreef sander89 het volgende:
Heb je zijn kenteken niet
Kan je altijd nog naar politie toe stappen als je dat wilt.
En dan?
*****Kraak........
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:19:39 #24
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189431
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:16 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

In de USA is 't al normaal om de deuren op slot te houden tijdens 't rijden,langzaam maar zeker wordt het hier ook nodig.
Ik doe het eigenlijk ook standaard als ik s'nachts in de stad rijd. Pas hier in Eindhoven nog eentje gewoon voor het stoplicht uit z'n wagen getrokken en weggereden. En dat was nog niet eens een hele dure wagen.
quote:
In het geval van zelfverdediging sta je met een krik veel sterker.
Het feit blijft dat áls het nodig is, dat is het hij of ik is die overblijft. En dat ik dan zeker wil weten dat ik de winnende partij ben. Dan maakt het mij echt 0,0 uit hoe een rechter of officier daar tegenaan kijkt. Liever jaartje(s) zitten, als dood of blijvend invalide.
Kill the fish.
pi_57189445
Lekker voor je, aars.
pi_57189449
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:19 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Ik doe het eigenlijk ook standaard als ik s'nachts in de stad rijd. Pas hier in Eindhoven nog eentje gewoon voor het stoplicht uit z'n wagen getrokken en weggereden. En dat was nog niet eens een hele dure wagen.
[..]

Het feit blijft dat áls het nodig is, dat het dan hij of ik is. En dat ik dan zeker wil weten dat ik de winnende partij ben. Dan maakt het mij echt 0,0 uit hoe een rechter of officier daar tegenaan kijkt. Liever jaartje(s) zitten, als dood of blijvend invalide.
Ieder zo'n zijn voorkeuren, ik houd 't bij een mooie krik en ook wel lachen is een net echt klapperpistool.
***** Kraak.....
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:25:15 #27
165802 Reki
no comment.
pi_57189461
Hij wou je vast versieren omdat je zo'n lekker wijf bent! zie FoBo.
zie ondertitel :)
pi_57189474
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:25 schreef Reki het volgende:
Hij wou je vast versieren omdat je zo'n lekker wijf bent! zie FoBo.
Wel ontopic blijven.
*****Kraak........
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:29:57 #29
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189489
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:22 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

een net echt klapperpistool.
Ik denk dat dat onder dezelfde categorie wapens valt bij meneer de rechter, zo niet erger
Kill the fish.
pi_57189490
ik zal even de offtopics verwijderen
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57189509
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:29 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Ik denk dat dat onder dezelfde categorie wapens valt bij meneer de rechter, zo niet erger
Die gebruik je dan ook alleen in de nog rijdende auto.
*****Kraak........
pi_57189511
je had gewoon 1 vs 1 moeten gaan man .
ff los. Geef m waar hij om vraagt .
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:34:10 #33
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189513
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Kijk, een blauwe met initiatief, dat zien we graag

verwijder deze ook maar meteen dan
Kill the fish.
pi_57189530
quote:
Jeuh een blauwe Swooshdock. Deze post mag ook weg.
*****Kraak........
  donderdag 6 maart 2008 @ 02:38:57 #35
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57189539
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:37 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Jeuh een blauwe Swooshdock. Deze post mag ook weg.
Hij is alweer zwart.

Verder ontopic dus
Kill the fish.
pi_57189553
quote:
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_57189566
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:42 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Is de crew weer bezopen?
*****Kraak........
  donderdag 6 maart 2008 @ 06:02:46 #38
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_57189789
Waarom heb je niet gewoon even 112 gebeld en het kenteken doorgegeven?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_57189843
Een volgend keer, gewoon 112 bellen, en de politie "naar je toe praten". Bij dit soort situaties komen ze altijd opdraven, en kan de bumperklever op een zeer heftige boete rekenen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:00:43 #40
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_57189874
Kenteken ff doorgeven bij de politie, als ze boetes kunnen uitschrijven zijn ze wel bereid om moeite te doen hoor

Maar wat ik even mis in de OP, je hield je dus precies aan de maximumsnelheid. Dit deed je wel netjes op de rechterbaan neem ik aan?
pi_57189961
Gewoon een stukje grondkabel van 2,5 cm doorsnee in je auto leggen , van een cm of 50 lang
Daar kunnen rake tikjes mee worden uitgedeeld .

en als je ooit een wordt aangehouden ben je of electromonteur of je verzameld koper .

Dat behoort tot mijn standaart auto uitrusting , en diverse keren aangehouden zonder de vraag " wat is dat "
en ook al eens gebruikt BTW
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:24:08 #42
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_57189974
En toen werd je wakker?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:26:10 #43
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57189982
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 02:09 schreef nattermann het volgende:
Wat een paupermongool.
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57190196
Wat een idioot.
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:08:58 #45
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57190247
Je bent ALTIJD fout als je voor een bumperklever te hard gaat rijden! Als je je laat intimideren kan je beter niet zelf autorijden...
Tip voor de volgende keer: gewoon 60 gaan rijden
censuur :O
pi_57190524
Had em maar neer geknuppeld! De malloot!
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:47:01 #47
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_57190597
Je hebt z'n kenteken?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_57190630
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je je laat intimideren kan je beter niet zelf autorijden...
quote:
Tip voor de volgende keer: gewoon 60 gaan rijden
  donderdag 6 maart 2008 @ 08:51:30 #49
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_57190657
Hoewel het gedrag van die kale gast wat overdreven is, zou het mij niks verbazen als TS zo'n principële linksrijder onder het motto van "Hallo, ik rijd al zo hard ik mag, die regel geld ook voor jou hoor "
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:00:26 #50
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57190763
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoewel het gedrag van die kale gast wat overdreven is, zou het mij niks verbazen als TS zo'n principële linksrijder onder het motto van "Hallo, ik rijd al zo hard ik mag, die regel geld ook voor jou hoor "
quote:
Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte 2-baansweg waar je 80 mag.
Wat is daar zo moeilijk aan te snappen? Voor jouw even een dik gedrukte hint.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')