Hier ben ik opgehouden met lezen, inplaats van het leuk te maken voor hem om harder te gaan rijden moet je bij bumperklevers langzamer gaan rijdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 01:09 schreef SuperShark het volgende:
Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte 2-baansweg waar je 80 mag. Ik rij natuurlijk netjes 80, als er op gegeven moment een dikke Audi achter me komt rijden, waarvan ik niet eens z'n koplampen in m'n binnenspiegel kon zien, zó dicht zat hij op me. Na een minuutje 80 te hebben gereden met die zwaan-kleef-aan aan m'n bumper, vond ik het genoeg geweest, en ging 100 rijden, in de hoop dat deze meneer wat afstand zou houden.
Een snelweg is ook een tweebaansweg. TS bedoelt waarschijnlijk twee stroken, één per rijrichting.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:00 schreef Semisane het volgende:
Wat is daar zo moeilijk aan te snappen?Voor jouw even een dik gedrukte hint.
Een snelweg is ook een tweebaansweg?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Een snelweg is ook een tweebaansweg. TS bedoelt waarschijnlijk twee stroken, één per rijrichting.
Kan je die afstandsregeling ook op 30 cm afstellen? Lijkt me dat daar wel een limiet aanzitquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).
Dat verklaard natuurlijk die gast zijn gedrag nog niet
Een rijbaan is een verzameling rijstroken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:26 schreef Semisane het volgende:
Een snelweg is ook een tweebaansweg?Een 4 baans bedoel je dus, of een 6 baans en er bestaan er ook van 8 baans. (Dat zijn dan 4 stroken per rijrichting.)
Tweebaans = altijd 1 strook per rijrichting.
Dus nogmaals, wat was er moeilijk aan?
Ik denk dat in 99% van de gevallen jij een klap op je tanden krijgt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:22 schreef shifto het volgende:
Dat gebeurt mij nou dus nooit! Ik hoop daar stiekem echt op, zon kanker josti die denk ruig te doen op de weg, lijkt me super leuk om zo iemand eens op zijn tanden te slaan!!
Zie geen plaatje, weet even niet wat je dus bedoelt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Een rijbaan is een verzameling rijstroken.
[ afbeelding ]
Hier zie je dus twee rijbanen met elk drie rijstroken.
Oja, en met die nieuwe CC's kun je op 10 cm van elkaar gaan rijden, ideaalquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).
Dat verklaard natuurlijk die gast zijn gedrag nog niet
je kan zelfs geen afstand opgevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kan je die afstandsregeling ook op 30 cm afstellen? Lijkt me dat daar wel een limiet aanzit
in welke auto is dat dan? Lijkt me vrij dom toch; zelfs al kan je binnen de 50 milliseconden reageren (vrij goed haalbaar voor procesregelaars), dan nog heb je bijna anderhalve meter afgelegd binnen die tijd...quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oja, en met die nieuwe CC's kun je op 10 cm van elkaar gaan rijden, ideaal

quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Geef hem groot gelijk
Bron: Fobo
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Shemales zijn ook kk geil........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |