abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:06:53 #51
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_57190821
wateendwaas
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 09:10:36 #52
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_57190877
Submit hem als collum.
pi_57190888
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:09 schreef SuperShark het volgende:
Rij ik net na m'n werk naar huis toe, over een lange rechte 2-baansweg waar je 80 mag. Ik rij natuurlijk netjes 80, als er op gegeven moment een dikke Audi achter me komt rijden, waarvan ik niet eens z'n koplampen in m'n binnenspiegel kon zien, zó dicht zat hij op me. Na een minuutje 80 te hebben gereden met die zwaan-kleef-aan aan m'n bumper, vond ik het genoeg geweest, en ging 100 rijden, in de hoop dat deze meneer wat afstand zou houden.
Hier ben ik opgehouden met lezen, inplaats van het leuk te maken voor hem om harder te gaan rijden moet je bij bumperklevers langzamer gaan rijden
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:12:32 #54
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_57190899
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:00 schreef Semisane het volgende:

Wat is daar zo moeilijk aan te snappen? Voor jouw even een dik gedrukte hint.
Een snelweg is ook een tweebaansweg. TS bedoelt waarschijnlijk twee stroken, één per rijrichting.
pi_57191023
Wat een idioot idd.

Tipje mijnerzijds voor de volgende keer: Zeker niet harder gaan rijden zoals je nu deed (van 80 naar 100) maar gewoon netje 80 blijven rijden en bij de eerst volgende afslag/zijstraat/parkeerhaven even aan de kan voor een dergelijke maniak, hij er makkelijk voorbij, jij er geen last meer van, iedereen weer blij.

Kan natuurlijk ook dat hij gewoon op een mat partij uit was en strak onder de coke zat, dan doe je er niks aan en heb je geluk dat je er heelhuids afkomt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:26:12 #56
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57191111
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:12 schreef JDude het volgende:

[..]

Een snelweg is ook een tweebaansweg. TS bedoelt waarschijnlijk twee stroken, één per rijrichting.
Een snelweg is ook een tweebaansweg? Een 4 baans bedoel je dus, of een 6 baans en er bestaan er ook van 8 baans. (Dat zijn dan 4 stroken per rijrichting.)

Tweebaans = altijd 1 strook per rijrichting.

Dus nogmaals, wat was er moeilijk aan?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_57191129
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).

Dat verklaard natuurlijk die gast zijn gedrag nog niet
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:28:32 #58
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57191149
wat een pauper
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_57191216
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).

Kan je die afstandsregeling ook op 30 cm afstellen? Lijkt me dat daar wel een limiet aanzit
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_57191272
Een mooie Maglite in je auto leggen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:22:29 #61
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_57192045
Dat gebeurt mij nou dus nooit! Ik hoop daar stiekem echt op, zon kanker josti die denk ruig te doen op de weg, lijkt me super leuk om zo iemand eens op zijn tanden te slaan!!
Thinking about thinking of you.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:34:30 #62
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_57192247
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:26 schreef Semisane het volgende:
Een snelweg is ook een tweebaansweg? Een 4 baans bedoel je dus, of een 6 baans en er bestaan er ook van 8 baans. (Dat zijn dan 4 stroken per rijrichting.)

Tweebaans = altijd 1 strook per rijrichting.

Dus nogmaals, wat was er moeilijk aan?
Een rijbaan is een verzameling rijstroken.

Hier zie je dus twee rijbanen met elk drie rijstroken.

[ Bericht 3% gewijzigd door JDude op 06-03-2008 10:52:37 ]
pi_57192250
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:22 schreef shifto het volgende:
Dat gebeurt mij nou dus nooit! Ik hoop daar stiekem echt op, zon kanker josti die denk ruig te doen op de weg, lijkt me super leuk om zo iemand eens op zijn tanden te slaan!!
Ik denk dat in 99% van de gevallen jij een klap op je tanden krijgt.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:50:22 #64
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_57192566
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:34 schreef JDude het volgende:

[..]

Een rijbaan is een verzameling rijstroken.

[ afbeelding ]

Hier zie je dus twee rijbanen met elk drie rijstroken.
Zie geen plaatje, weet even niet wat je dus bedoelt.

Edit: Dit is dus een 6 baans weg, 3 rijstroken per weghelft.

[ Bericht 6% gewijzigd door Semisane op 06-03-2008 14:19:46 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:54:45 #65
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57192641
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:

Oja, en met die nieuwe CC's kun je op 10 cm van elkaar gaan rijden, ideaal
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_57193811
Zelf ook regelmatig klevers aan mn voorachterbumper.
Als de afstand te klein is, wordt het gevaarlijk. En in gevaarlijke situaties is het altijd verstandig om de snelheid af te nemen. Dus zit er zo'n kale (ja, t zijn vaak van die kale figuren als die TS beschrijft) pauper achter je: gas los.

Ik had t laatst ook: op snelweg reed ik met 130 op de 1e strook een rij auto's voorbij die achter vrachtwagen bleven hangen. Aan t eind van mn inhaalactie vond meneer dat ik niet snel genoeg naar rechts ging, dus bleef duwen, om vervolgens voor me vol op de rem te gaan. Nadat hij zag dat ik kenteken noteerde, probeerde hij met zijn mobiele telefoon mijn kenteken te fotograferen (waardoor hij bijna in de middenberm belandde .
Hiervan heb ik melding gedaan bij de politie. Die vrouw vertelde mij dat er niet direct iets mee gedaan wordt, maar wanneer er meer van dit soort acties bij die persoon staan, er wél maatregelen getroffen kunnen worden.

Altijd melding doen dus.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_57194043
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Kan je die afstandsregeling ook op 30 cm afstellen? Lijkt me dat daar wel een limiet aanzit
je kan zelfs geen afstand opgeven

Als die auto 140 rijdt & er rijdt eentje voor die 120 rijdt zal die op een bepaalde afstand (in ieder geval een héél pak minder dan de 100m die zogenaamd nodig is om te stoppen, logisch ook aangezien zo'n systeem veel sneller reageert dan dat je als mens doet) blijven rijden van zijn voorligger tot die weg is / een hogere snelheid heeft.

Ik dacht wel dat die dingen toch minimaal 5 meter openlaten (hoewel ik slecht kan schatten, het kan meer / minder zijn)
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:54 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Oja, en met die nieuwe CC's kun je op 10 cm van elkaar gaan rijden, ideaal
in welke auto is dat dan? Lijkt me vrij dom toch; zelfs al kan je binnen de 50 milliseconden reageren (vrij goed haalbaar voor procesregelaars), dan nog heb je bijna anderhalve meter afgelegd binnen die tijd...
pi_57194044
Fijn, bumperklevers

Ik doe dan altijd (nou ja, die paar keer dat 't gebeurd is) wat anderen ook voorstelden: ik ga langzamer rijden. En langzamer. En langzamer. Twee reden me daarna al scheldend voorbij (waarbij ze mochten genieten van mijn oprechte en minzame glimlach); de derde kreeg zowaar de boodschap door en hield vanaf dat moment keurig afstand.

Een aso heb ik nog niet meegemaakt, maar dat lijkt me best leuk.
Gewoon ook uitstappen, met de MagLite (standaard equipment in mijn auto) in zijn bek schijnen en op een nogal autoritaire toon "Goedemiddag/avond, meneer." zeggen. Ik ben altijd benieuwd wat er dan gebeurt... en als hij dan aanvalt, ik zei het al, MagLite.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_57194076
Even een bluetooth doppie halen voor je mobieltje en de volgende keer netjes de normale snelheid blijven rijden en de politie melden dat er iemand probeert om zijn koplampen op je achterbank neer te leggen.
Netjes blijven doorgeven welke route je volgt en afwachten tot je afgetikt wordt door de mannen in het blauw.
pi_57196676

Geef hem groot gelijk

Bron: Fobo
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_57196989
Goed verhaal. Volgende keer ff doorrijden naar het politiebureau. Zit hij gelijk goed.
pi_57197120
Op zo'n moment is een flink snelle auto verrekte handig
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_57197338
Was het toevallig dit model en kleur?

pi_57197847
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Geef hem groot gelijk

Bron: Fobo
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Shemales zijn ook kk geil........
pi_57197949
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

[..]

hands-on experience waarschijnlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: