abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:19:01 #76
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57199518
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoewel het gedrag van die kale gast wat overdreven is, zou het mij niks verbazen als TS zo'n principële linksrijder onder het motto van "Hallo, ik rijd al zo hard ik mag, die regel geld ook voor jou hoor "
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar wat ik even mis in de OP, je hield je dus precies aan de maximumsnelheid. Dit deed je wel netjes op de rechterbaan neem ik aan?
Zoals in de OP te lezen is, is het een provenciale tweebaans weg. Dat wil zeggen dat de twee banen voor verschillende rijrichtingen zijn (dus tegemoetkomend verkeer). Lijkt me een beetje vreemd als ik netjes 80 op de verkeerde baan ga rijden, niet ?
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef Yildiz het volgende:
Je hebt z'n kenteken?
Nope, die tijd dat hij achter me zat heb ik het niet kunnen zien doordat hij óf zo dicht op me zat dat het onmogelijk was te zien, óf z'n groot licht aanhad. Die paar seconden dat hij voor mij stond heb ik er niet aan gedacht zijn kenteken te kijken, ik was toen teveel bezig met 'hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg' .
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Athmozz het volgende:
Dat bumperkleven waar veel mensen zich zo over ergeren is bij sommige luxe-wagens geen probleem meer (cruisecontrol met snelheid & afstandsregeling; dus als dat een nieuwe audi was kan dat daar ook op zitten).

Dat verklaard natuurlijk die gast zijn gedrag nog niet
Dan had hij waarschijnlijk z'n afstandsregeling op 4 millimeter ingesteld, en daarbij ook per ongeluk z'n DODWP en HBIZIM techniek ingeschakeld. (Dwars Op De Weg Parkeren, en Hoe Ben Ik Zo Irritant Mogelijk, deze technieken zit op de nieuwste Audi's)
Kill the fish.
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:21:11 #77
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57199576
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:33 schreef raulbouli het volgende:
Op zo'n moment is een flink snelle auto verrekte handig
Mwah m'n auto is vrij rap, maar ik denk niet dat ik die Audi eruit gereden had. Wel wist ik precies hoe de wegen daar lopen, en hoe hard je er doorheen kan. Dat heeft me uiteindelijk dan ook geholpen weg te komen, aangezien die Audi voor elke bocht vrij hard op de rem moest.
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:43 schreef ColtZ40 het volgende:
Was het toevallig dit model en kleur?

[ afbeelding ]
Het model zou kunnen kloppen, maar de kleur was donker (zwart / donkerblauw).
Kill the fish.
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:28:20 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57199725
Heerlijk geschreven stukje. Erg vermakelijk, hoe kut het voor jou ook was natuurlijk.
-
pi_57199730
Kenteken kenteken kenteken.... ?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_57199737
HAHAHA!

je weet het verhaal heel mooi te vertellen maar dit is er gebeurt!

iemand reed achter je en blijkbaar niet met al teveel afstand... jij ziet dit.. en ipv je lekker met jezelf bezig te houden en VOOR je te kijken ga je de hele tijd op hem letten en irritant doen! (en op de rem trappen)

dat hele verhaal van ik ging al van 80 100 rijden enzo dat is nooit gebeurt!

nu voelde jij je heel stoer want je liet iemand afremmen.... echter toen je besefte dat dit niet voor iedereen een spelletje is werd je bang... en ging je vluchten...
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:37:17 #81
168121 retuow82
Het is friet!
pi_57199929
TS had het gewoon slim aan moeten pakken, gewoon stoppen bij de politie en dan om opheldering vragen.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_57200532
Mensen die zich laten intimideren in het verkeer

Dat je 80 rijd waar je 80 mag is natuurlijk ook een beetje erritant.. ga gewoon 90 rijden constant..

Meestal rijd ik 20 km harder dan toegestane snelheid, als er dan nog iemand het lef heeft om constant te kleven en dan heb ik het over een behoorlijke tijd, dan tik ik de rem wat aan, en als het dan nog niet duidelijk is ga ik heel zachtjes rijden, en als hij me dan ingehaalt heeft zet ik lekker groot licht aan

En als iemand het lef heeft mij in te halen en zijn handrem aan te trekken en zijn auto dwars te zetten stap ik toch ook lekker uit? Mocht hij met een wapen op me af komen rij ik hem toch lekker omver? Dan zeg ik dat het een ongeluk was, hij zet zijn auto namelijk dwars over de weg

Een aantal dagen terug was er ook zo'n mongool die heel de tijd zat te kleven, daarna haalde hij mij in maar hij kon niet verder want er zat nog iemand voor mij. Toevallig moest ik dezelfde kant op als hem, op een gegeven moment rijd hij een oprit op, dus ik parkeer me wagen daar mooi voor zijn huis en vroeg hem wat dat te betekenen had....moet je eens zien hoe snel hij binnen was

Meestal zijn die bumperklevers ook van die nerdjes die zich heel veel voelen in een auto, zodra je dan uitstapt hebben ze geen bescherming meer van hun auto...
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:17:08 #83
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57201996
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:05 schreef deepart het volgende:
Mensen die zich laten intimideren in het verkeer

Dat je 80 rijd waar je 80 mag is natuurlijk ook een beetje erritant.. ga gewoon 90 rijden constant..

Meestal rijd ik 20 km harder dan toegestane snelheid, als er dan nog iemand het lef heeft om constant te kleven en dan heb ik het over een behoorlijke tijd, dan tik ik de rem wat aan, en als het dan nog niet duidelijk is ga ik heel zachtjes rijden, en als hij me dan ingehaalt heeft zet ik lekker groot licht aan
Kijk weet je wat het was, ik rij eigenlijk ook altijd rond de 100 op die weg, maar ik dacht in het begin dat het onopvallende politie was, aangezien ze nogal snel achter me aan kwamen. Vandaar dat ik netjes 80 ging rijden, maar toen hij begon te kleven besefte ik me dat het dus geen politie was, en voerde ik m'n snelheid weer op.

Toen bleef hij maar achter me hangen, en werd het inderdaad een spelletje van "Als jij mij irriteert, ga ik jou irriteren", wat dus resulteerde in het remmetje drukken en flink gas bij toen hij me in wilde halen.

Ik ben benieuwd of je echt uitgestapt was, ik was namelijk wel onder de indruk van die kerel zijn fysiek (no homo). Ook was hij volgens mij niet helemaal helder, aan zijn gezichtsuitdrukking en verbale scheldpartijen te merken. Ik had hem inderdaad om kunnen rijden, maar dan ben je alleen maar zelf de sjaak.
Kill the fish.
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:37:49 #84
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_57202364
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:50 schreef Semisane het volgende:

Edit: Dit is dus een 6 baans weg, 3 rijstroken per weghelft.
Ik ga er maar niet meer op in, verder .
pi_57202450
Lol, je zegt niet geintimideerd te zijn door zijn brede postuur maar even later ben je wel te schijterig om de confrontatie aan te gaan...

Daarentegen geef ik de Audi rijder volkomen gelijk optieften van de linkerbaan!!! als je zo nodig 80 wil rijden dan doe je dat maar rechts, je moet met de stroom meerijden en als hij zonodig te hard wil geef hem dan die ruimte dat is zijn eigen verantwoordelijkheid...
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:44:57 #86
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_57202509
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef Pollewoppie het volgende:

Daarentegen geef ik de Audi rijder volkomen gelijk optieften van de linkerbaan!!!
Anders lees je het topic even?
  donderdag 6 maart 2008 @ 18:47:06 #87
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57202566
quote:
Lol, je zegt niet geintimideerd te zijn door zijn brede postuur maar even later ben je wel te schijterig om de confrontatie aan te gaan...

Daarentegen geef ik de Audi rijder volkomen gelijk optieften van de linkerbaan!!! als je zo nodig 80 wil rijden dan doe je dat maar rechts, je moet met de stroom meerijden en als hij zonodig te hard wil geef hem dan die ruimte dat is zijn eigen verantwoordelijkheid...
Speciaal voor jou een edit gemaakt onderaan de openingspost. Tering hey...
Kill the fish.
  Spellchecker donderdag 6 maart 2008 @ 18:50:33 #88
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_57202643
quote:

Je weet niet eens hoe de situatie was, afgezien van wat TS beschrijft en aangezien die het heeft over 80 KM/u en "tweebaans weg", weet ik wel bijna zeker dat het een provinciale weg betreft met 1 baan per rijrichting...

TS treft geen blaam dus! Ik zal mensen, die besluiten harder te gaan rijden dan de wet toestaat, niet tegenhouden; sterker nog ik schaar mezelf van tijd tot tijd ook nog wel eens onder de hardrijders. Echter die mensen doen dit op eigen initiatief en hebben dan maar rekening te houden met verkeer dat die keuze -niet- maakt en dus ook niet beïnvloed dient te worden door de keuze van een ander...

Oh en voordat ik reacties krijg ahla "dus jij keurt het goed dat mensen onnodig links blijven plakken met 120 KM/u" (het blijft Fok! natuurlijk, vol mensen die direct van alles concluderen en de gekste veronderstellingen maken ); zo gauw iemand zonder verdere gevolgen voor die persoon (zoals in moeten houden daarna i.v.m. vrachtwagens ofzo) naar rechts kan gaan teneinde de hardrijder voorbij te laten gaan, moet hij/zij dit natuurlijk niet laten; immers waarom zou je zoiemand zijn gang niet laten gaan als het jezelf niet nadelig beïnvloedt?

'nuff said
Tevens -purist.
pi_57203369
Wat een freak
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57203428
80 op de teller met een te lage bandenspanning is in de praktijk 70km/uur.
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:22:36 #91
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57203439
Kwaliteits topic

Hulde voor de TS
pi_57203503
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:22 schreef ColtZ40 het volgende:
80 op de teller met een te lage bandenspanning is in de praktijk 70km/uur.
Niet overdrijven he... toch zeker 72km/uur
Diepzinnige deepart.
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:35:47 #93
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_57203761
Les voor de volgende keer, blijf je rijstijl trouw en rij op je gemakje naar het politiebureau.
Onthou ook ff zijn kenteken voor het gemak, mochtie het doorhebben waar je naar op weg bent en het probleem is zo opgelost.

Als een mongool gaan reageren op zo een malloot is ook niet echt bevordelijk voor de verkeersveiligheid. Heb laatst op de A27 ook tussen 2 ruzieende idioten gezeten. Levensgevaarlijk voor de overige weggebruikers .
pi_57204282
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:09 schreef SuperShark het volgende:

Een minuut of 5 later, besluit deze kontenkruiper toch maar in te gaan halen, en wel met 101 km/u, terwijl ik nog 100 reed. Dus hij komt langzaam links voorbij, ik kijk naar links, en zie daar een flink brede, kalende gast van een jaar of 35 heel stoer naar me kijken. Uiteraard was ik totaal geintimideerd ( not ), en liet m'n gas even netjes los, om hem voorbij te laten.

Blijkbaar was hij niet gediend van mijn actie om gas bij te geven tijdens zijn 'inhaalmanouvre',
Leuk verhaal en wat een mafkees is die andere gozer.
Maar toch 1 dingetje,
Eerst zeg je, dat je het gas even losliet en een stukje verderop had je opeens gas gegeven?
  donderdag 6 maart 2008 @ 19:55:14 #95
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_57204319
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Almere-Dude het volgende:

[..]

Maar toch 1 dingetje,
Eerst zeg je, dat je het gas even losliet en een stukje verderop had je opeens gas gegeven?
Wat een naam Almere-Dude
pi_57204345
wat een creep
pi_57204456
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:55 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Wat een naam Almere-Dude
I know, kijk even naar de inhoud.
pi_57204500
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:55 schreef Tecnix het volgende:

[..]

Wat een naam Almere-Dude
Als almere de lelijkste stad is van Nederland, maakt dat jou nickname dan ook tot lelijkste van FoK!?

Daar bedoel ik almere-dude mee
Diepzinnige deepart.
  donderdag 6 maart 2008 @ 20:01:29 #99
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57204522
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:54 schreef Almere-Dude het volgende:

[..]

Maar toch 1 dingetje,
Ja hij kwam mij inhalen met 1 km/u verschil. Toen liet ik even m'n gas los om hem voorbij te laten gaan. Daarop liet deze vriendelijke meneer ook zijn gas los, en bleef zo continu naast mij rijden.
Dit was bijna nog irritanter (en gevaarlijker ivm uitwijkmogelijkheden) dan het kleven, dat ik besloot terug te schakelen en flink gas bij te geven.

Maar volgens mij stond dit ook al duidelijk in de OP .
Kill the fish.
pi_57205367
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:01 schreef SuperShark het volgende:

[..]

Ja hij kwam mij inhalen met 1 km/u verschil. Toen liet ik even m'n gas los om hem voorbij te laten gaan. Daarop liet deze vriendelijke meneer ook zijn gas los, en bleef zo continu naast mij rijden.
Dit was bijna nog irritanter (en gevaarlijker ivm uitwijkmogelijkheden) dan het kleven, dat ik besloot terug te schakelen en flink gas bij te geven.

Maar volgens mij stond dit ook al duidelijk in de OP .
Ik zie het al, je hebt gelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')