Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Neuh, open er maar 1, met een goed verzorgde OP waarin de opdracht goed wordt uitgelegtquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef jors het volgende:
is er geen soep topick over de veagen streaker?
Als je de prijs voor on-origineelste user op je naam wil hebben zou je kunnen overwegen zo'n topic te openen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:50 schreef Jekoos het volgende:
zeg. voordat ik weer een slotje op mijn naam heb. is het leuk om een battle rijm topic te openen? beetje bitchen dmv. rap/rijms? lijkt me leuk en er zijn wel mensen met skilzz hier.
Ja ik weet het, heb zelf ook wel is meegedaan in zo'n topic. Maar ik vind het jammer dat die steeds verdwijntquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je de prijs voor on-origineelste user op je naam wil hebben zou je kunnen overwegen zo'n topic te openen.
Maar het heeft geen voorkeur bij ons daar het al een kleine 875927365 keer voorbij is gekomen.
Ben ik helemaal op Fok! aangemeld om die naam binnen te halen, gaat die verdraaide Jekoos ermee vandoor.... Wat voor namen zijn er nog meer beschikbaar?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je de prijs voor on-origineelste user op je naam wil hebben zou je kunnen overwegen zo'n topic te openen.
Maar het heeft geen voorkeur bij ons daar het al een kleine 875927365 keer voorbij is gekomen.
Omdat het maar een post of 20 leuk is, en dan iedereen z'n interesse er in verliest.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja ik weet het, heb zelf ook wel is meegedaan in zo'n topic. Maar ik vind het jammer dat die steeds verdwijnt
Klopt, stelletje kutusers hierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het maar een post of 20 leuk is, en dan iedereen z'n interesse er in verliest.
Het is al wel duidelijk heur.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:01 schreef JamesBrownie het volgende:
zou de titel van dit topic: Aardige vent in de supermarkt.
veranderd kunnen worden in: [waargebeurd] Aardige vent in de supermarkt?
Dan is het misschien wat duidelijker...
Gelukkig, benn niet goed in TT's...quote:
jammer dat verplichte euthanasie niet toegestaan isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef MASD het volgende:
Tering man, doe eens wat aan die baggeraars. Anders blijven ze doorgaan. Anarchy. Chaos Theory.
Alsof jij ooit andere topics opent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik mis Dr Dre, eminem en Snoop dogg
Jammer datie verbaggerd is
Ik heb gehoord dat de FA's de ademhalingsapparatuur wel uit kunnen zetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jammer dat verplichte euthanasie niet toegestaan is
Hij heeft gelijk, het begint nu wel erg uit de klauwen te lopen. Het jaagt enkel users weg.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jammer dat verplichte euthanasie niet toegestaan is
Dit zeiden jullie 2 jaar geleden ook alquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het begint nu wel erg uit de klauwen te lopen. Het jaagt enkel users weg.
De mods moeten ingrijpen, wij kunnen hooguit helpen. Als zij niet gewoon mensen die herhaaldelijk kuttopics maken enzo laten bannen dan krijg je steeds meer bagger.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dit zeiden jullie 2 jaar geleden ook al
Nee hoor bagger wordt altijd wel geslot of het gaat de volgende ochtend gezellig naar onderen alleen snachts wordt wat gebaggerd. Lekker boeiendquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:02 schreef MASD het volgende:
[..]
De mods moeten ingrijpen, wij kunnen hooguit helpen. Als zij niet gewoon mensen die herhaaldelijk kuttopics maken enzo laten bannen dan krijg je steeds meer bagger.
Ja want het weerhoudt andere mensen om in ONZ te posten, laat staan een kwalitatief goed topic te openen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee hoor bagger wordt altijd wel geslot of het gaat de volgende ochtend gezellig naar onderen alleen snachts wordt wat gebaggerd. Lekker boeiend
Van 8 tot 000 uur is het kwaltiteit in ONZquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja want het weerhoudt andere mensen om in ONZ te posten, laat staan een kwalitatief goed topic te openen.
Tuurlijk jongen, al eens naar het aantal slotjes van vandaag in ONZ gekeken voor twaalven?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Van 8 tot 000 uur is het kwaltiteit in ONZ
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, al eens naar het aantal slotjes van vandaag in ONZ gekeken voor twaalven?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Goede TT
Thnx, ik moest er nog postenquote:
Kuttopics, niks toevoegend aan onz, en ik denk dat ik namens iedereen spreek (behalve murpquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:30 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallo,
Mag ik vragen waarom mijn 2 topics 's dicht gingen?
mvg,
KM
Jij voegt niets toe aan ONZ. Jeeej deo, volgens mij is niet alleen je reet geoxideerd, maar ook je hersenpan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kuttopics, niks toevoegend aan onz, en ik denk dat ik namens iedereen spreek (behalve murp) dat jouw terugkeer ons werkelijk aan onze reet kan oxideren
Verdomme! Zag ik jou zojuist geen doodsverwensing plaatsen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, mag niet.
Doodsverwensing?, ik noem het een advies om eigen bestwil.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme! Zag ik jou zojuist geen doodsverwensing plaatsen?
Maar als mod mag je mensen dood wensen dus? Toch eens solliciteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doodsverwensing?, ik noem het een advies om eigen bestwil.
Als kop een trein een doodsverwensing is/was, dan kon je nagenoeg de gehele Odlbie-kliek en een zooi users daarboven bannenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar als mod mag je mensen dood wensen dus? Toch eens solliciteren.
Klopt. dat mag, mits goed verwoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar als mod mag je mensen dood wensen dus? Toch eens solliciteren.
Doodsverwensingen moeten dan ook gewoon toegestaan worden. Kaart dat nog eens aan achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als kop een trein een doodsverwensing is/was, dan kon je nagenoeg de gehele Odlbie-kliek en een zooi users daarboven bannen
Omdat het hier de dump is voor kansloze topiques vanuit andere subfora's?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met alle respect, maar waarom meot iets wat in DIG begon door ONZ-mods gemodereerd worden?
Niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Omdat het hier de dump is voor kansloze topiques vanuit andere subfora's?
Nee dat topic niet...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet.![]()
Daarbij stond betreffend topic niet in ONZ en is het ook niet hierheen geschopt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit lijkt me niks voor LIF, misschien dat ze er op nummer 49 nog wat van kunnen maken
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef remlof het volgende:
Het is dit soort topics waar ONZ een tekort aan heeft, dus schopje daarheen vanuit GC.
Dat dus......quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat topic niet...
[..]
[..]
![]()
zelfs Remlof....
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |