Uiteraard.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch wel met 'groetjes de Krea' erbij hè?.
je quote de verkeerde, over lezen gesproken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is best lastig hè, als het meer dan 10 woorden zijn...
*volgende week*
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens vet aan het worden. en dan bedoel ik vet niet als in 'cool'.
Eensch. SCH doe eens wat aan je pens man, vetklep.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij trouwens vet aan het worden. en dan bedoel ik vet niet als in 'cool'.
Hoor, hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
...nee maar na 5 jaar nog steeds oprakelen dat ik in de crew heb gezeten en dat al mijn reacties nog steeds uit rancune zouden zijn is niet sneu....
Wat dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:30 schreef P.C._Hooftletter het volgende:
[..]
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU NEEN! Ik ben geen dikke extreemrechtse hagenees.
ik had nog een oude foto van jou op mijn netvlies. waar je er nog toonbaar uitziet. man o man, hoeveel ben je al kwijt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:49 schreef SCH het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik zo enorm ben afgevallen het laatste jaar?
Ik ben heel toonbaar om niet te zeggen een heerlijke hunk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had nog een oude foto van jou op mijn netvlies. waar je er nog toonbaar uitziet. man o man, hoeveel ben je al kwijt?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met die grafbek van je.
doe je mee met dat xxl programma? nog -60 te gaan zo te zien. of is die foto in je fobo er eentje voor die -15 want dan hoef je er nog maar 45 te verliezen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben heel toonbaar om niet te zeggen een heerlijke hunk.
-15 kg.
Wat?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je quote de verkeerde, over lezen gesproken.
...ik zou niet in jouw vijver willen vissen, toch bedankt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:46 schreef SCH het volgende:
Gaat het om een blind jongetje dan?
Zijn therapeut staat het helaas niet toe.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:20 schreef zoalshetis het volgende:
ik wil nog meer guitenstreken van keator & flupke lezen!!!
oh ja, jij bent er natuurlijk als de kippen bij om iemand anders voor gek uit te maken. iemand dom noemen is ook al zo'n fijne manier van discussieren van jou. hulde gozert! en nou snel afvallen want je ziet er niet uit met die plofkop van je.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn therapeut staat het helaas niet toe.
Ga allochtonen pesten johquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh ja, jij bent er natuurlijk als de kippen bij om iemand anders voor gek uit te maken. iemand dom noemen is ook al zo'n fijne manier van discussieren van jou. hulde gozert! en nou snel afvallen want je ziet er niet uit met die plofkop van je.
weer zo'n fijne discussiemethode. je kop is net zo rond als de smile waarmee je post.quote:
Gooi jij anders nog even iets in een supermarktkarretje en verzin er een verhaal over.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:42 schreef Kreator het volgende:
Open anders ff een topic waarin jullie elkaar de liefde verklaren, ipv dit topic volbaggeren met meuk.
Geboortedatum 22-08-1967quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gooi jij anders nog even iets in een supermarktkarretje en verzin er een verhaal over.
Wat een dooie ben je toch - humorlozer zijn ze er niet
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef deepart het volgende:
[..]
Geboortedatum 22-08-1967
Ben jij hier niet iets te oud voor?
Verkapte "ik-ben-jaloers-dat-ik-zo'n-stoere-aktie-niet-kan-verzinnen" post.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Gooi jij anders nog even iets in een supermarktkarretje en verzin er een verhaal over.
Wat een dooie ben je toch - humorlozer zijn ze er niet
Iets in iemands wagentje gooie.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-jaloers-dat-ik-zo'n-stoere-aktie-niet-kan-verzinnen" post.![]()
Dat zou kut zijn voor hemquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:26 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Verkapte "ik-ben-jaloers-dat-ik-zo'n-stoere-aktie-niet-kan-verzinnen" post.![]()
Hey Krea,
Niet bang dat ze ook op fok! post/lurkt?
Liever goed bedacht, dan slecht afgekraakt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Iets in iemands wagentje gooie.
Nee, daar moet je echt een Kreator voor zijn
Uhuh!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat zou kut zijn voor hemDaar gaat zijn neukobject
Die vriend wilde gewoon niet zeggen: 'Tering, kun je niet met je poten een keer van die talgopwekkende, poriënverstoppende, totaal overbodige chocola afblijven? Ik wil ook wel eens naar de disco met een vriendin zonder dat de kraters in haar gezicht op het punt van uitbarsten staanquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Realistisch gezien of in mijn hoofd? In het eerste geval is ze matig (met puistjes en een saaie paardenstaart), maar in het tweede geval had ze prontige borstjes die maar net in haar blousje bleven steken en had ze lange donkere krullen over haar gezonde snoetje, terwijl haar bambi-ogen mij deden smelten.
..Of voorstandster van de slang, of juist "van-de-lange-halen"?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Is het realistisch gezien ook een mogelijk onbaatzuchtige pijpster?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |