Nou inderdaad. Stiekem masturberen omdat je haar irl niet durft uit te vragen... priceless.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In dit geval was de hardeschijf van een oud klasgenote, en heb ik er bakken prive data af kunnen halen. Dan is het opeens wel wat meer waard.
Al twee keer in m'n hele leven!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
Ja hoor, ik doe er toch niets meer mee. Kom je ooit in Nijmegen?
Missen er plasticjes af?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:21 schreef Geqxon het volgende:
Voor 15 eypo stuur ik deze router en modem naar je op.
Heb ik straks misschien nog keuzes ook?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga morgen ff voor je kijken Nietz...
Jezus, het lijkt hier wel een ontspoord V&A-topic. Het maakt geen flikker uit of die hardware wel of niet 10 euro waard is; als Geksie iemand kan vinden die dat ervoor wil geven, is het dat waard. Economics 101.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat je als koper compleet gestoord ben als je er geld voor gaat geven. DAT is de waarde. Welkom in de wereld van computer gerelateerde hardware.
Tja, het zou MIJ dus ernstig verbazen als er iemand gestoord genoeg is om dat er nog voor te betalen. Sowieso is het modem annex-B. Maakt het nog een tikkie moeilijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Jezus, het lijkt hier wel een ontspoord V&A-topic. Het maakt geen flikker uit of die hardware wel of niet 10 euro waard is; als Geksie iemand kan vinden die dat ervoor wil geven, is het dat waard. Economics 101.
Wellicht is een router ophalen een goede aanleiding voor een derde keer. Is gezellig hier.quote:
Geen idee eigenlijk, heb hem alleen als router gebruikt, nooit als modem. Volgens mij was het wel een dsl-modem. Ik zal morgen eens kijken of ik hem (+ bijbehorende boekjes) kan vinden.quote:Maar ik heb compleet geen verstand van die dingen eigenlijk, is dat gewoon een kwestie van van dsllijn inpluggen, ergens username/pass inrammen en gaan met die banaan? Ik heb het alleen nog maar met de bijbehorende modemroutersdingen gedaan.
Nope, is vrij weinig speciaals aan het lijntje.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je een ISDN lijn Nietz?
Dan heb je ook niks aan mijn spul.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nope, is vrij weinig speciaals aan het lijntje.
Misschien is het anders omdat je op je werk nu eenmaal makkelijk aan die dingen kan komen, maar...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor spul van 6 jaar oud? Kliko of weggeven voor max verzendkosten.
Precies. Weggooien is wat ik met iets werkends nooit zal doen, dan breng ik het altijd nog naar de kringloopwinkel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Misschien is het anders omdat je op je werk nu eenmaal makkelijk aan die dingen kan komen, maar...
Dus voor een PowerMac G4 van 6 jaar oud zou ik bij jou terecht kunnen, omdat je em anders toch weggooit? Ik ben nog te zuinig om een Pentium 3 PC weg te gooienZelfs die zijn nog wel iets waard ook al iets het om mijn buurjochie blij te maken
Handbrake (voor geripte DVD's)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:09 schreef G.Fawkes het volgende:
Welk programma kan ik het best gebruiken om fimpjes om te zetten naar een formaat en resolutie die mijn iPhone ondersteund?
Idd, ik werk nu met powerbook G4, no way dat ik deze gratis weg zou doen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Misschien is het anders omdat je op je werk nu eenmaal makkelijk aan die dingen kan komen, maar...
Dus voor een PowerMac G4 van 6 jaar oud zou ik bij jou terecht kunnen, omdat je em anders toch weggooit? Ik ben nog te zuinig om een Pentium 3 PC weg te gooienZelfs die zijn nog wel iets waard ook al iets het om mijn buurjochie blij te maken
Ja het ging zeker makkelijk. Alleen moet je heel erg hard drukken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, net zoals als op de filmpjes?
Binnenkort ga ik ook mijn MacBook 'opvoeren'
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Vroeger was 640kb genoeg voor iedereen.
Noal een verschil met een complete PC van toendertijd een paar duizend gulden en een modem die je gratis bij je abo kreegquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:14 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |