http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorry dat er geen titel is, maar ik wilde wat vragen en dat was de laatste post....
Mijn vraag luid:
Waar kan ik een lijst van klein mac spellen (hoeft niet gratis te zijn)
De rest is bekend, ik heb zelf de posters nagemaakt en laten printen...quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:48 schreef Mr_Moon het volgende:Hello!
Binnenkort verhuis ik naar een nieuw kantoor op m'n werk en wil ik graag een paar posters aan de muur van de "Think Different" campagne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu zijn die dingen zeldzaam, dus ontzettend duur. (100 a 200 euro per poster)
Weet iemand waar ik hires beelden van de "Think Different" campagne kan vinden, zodat ik bij een copyshop een paar posters kan laten printen?
Als je er van houdt en je Mac trekt het: Civilization IV.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja sorry dat er geen titel is, maar ik wilde wat vragen en dat was de laatste post....
Mijn vraag luid:
Waar kan ik een lijst van klein mac spellen (hoeft niet gratis te zijn)
Eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:28 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Hey, ben je al gebeld?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Je hoéft natuurlijk niet een titel te doen he
Apple SC #230 was ook prima geweest
Wow Mike, it's amazing!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
ik hou toch zo van mn MacBook! waar de school PC's een eeuwigheid deden over het branden van een dvd'tje en het nog lieten mislukken ook, was mn MB in een paar minuten klaar en gewoon goed
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesprokenquote:
Stage oid?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesproken"Nou, dat je me vandaag zou bellen met de uitslag"
"Ow, ok. Uhm, ik bel nu met de directie en bel ik je daarna terug."
3 kwartier later werd ik gebeld met de mededeling dat ze morgen overleg hebben over nieuwe mensen enzo, en nu hoor ik het uiterlijk morgenmiddag.
Er zijn ook mensen die niet bij hun pappie en mammie wonen en een bijbaantje moeten hebben om rond te kunnen komenquote:
Dat heb ik een keer gedaan, en toen was er zo'n geheisa omquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Je hoéft natuurlijk niet een titel te doen he
Apple SC #230 was ook prima geweest
Aha. Het is weer goed geregeld dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk gister zelf maar gebeld, waarna ik de vraag op me af kreeg wat we ook alweer hadden afgesproken"Nou, dat je me vandaag zou bellen met de uitslag"
3 kwartier later werd ik gebeld met de mededeling dat ze morgen overleg hebben over nieuwe mensen enzo, en nu hoor ik het uiterlijk morgenmiddag.
Jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. Het is weer goed geregeld dus.
En je dan bij zo'n ballentent werken? :\quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet bij hun pappie en mammie wonen en een bijbaantje moeten hebben om rond te kunnen komen
Het is kut dat je niet gewoon op de hoogte wordt gehoude maar ik weet ook waardoor de chaos een beetje komt. Er gaan volgende week maandag een nieuwe winkel open. Daar worden mensen voor getraind. Daarnaast moeten er nieuwe mensen aangenomen worden voor Rotterdam omdat mensen dus richting de nieuwe winkel gaan. En tussendoor moet de nieuwe winkel ook nog ingericht worden. Het is een beetje druk....quote:
Ballentent?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En je dan bij zo'n ballentent werken? :\
Ze tonen niet echt veel interesse in nieuwe collega's... daar zou ik niet graag willen werken!quote:
het verbaast me elke keer weer! en dan vraag ik me ook elke keer af waarom ik pas sinds september 2007 ben overgestapt en niet eerderquote:
Ja, hij zei het al. Heb er dan ook wel een beetje begrip voorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is kut dat je niet gewoon op de hoogte wordt gehoude maar ik weet ook waardoor de chaos een beetje komt. Er gaan volgende week maandag een nieuwe winkel open. Daar worden mensen voor getraind. Daarnaast moeten er nieuwe mensen aangenomen worden voor Rotterdam omdat mensen dus richting de nieuwe winkel gaan. En tussendoor moet de nieuwe winkel ook nog ingericht worden. Het is een beetje druk....
Dat ken ik...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Inderdaad. Duidelijk geen getting things done mentaliteit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ken ik.... Natuurlijk kun je het druk hebben maar vraag dan om terug te bellen. Beloof niet keer op keer om terug te bellen en het gewoon niet te doen.
True, het is jammer, maar ach, wat G ook zegt, net een nieuwe winkel, overplaatsingen enzo. Alleen vind ik het vreemd als je bezig met sollicitatie gesprekken en je moet daarna nog overleggen of je nou wel echt mensen nodig hebt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat ken ik.... Natuurlijk kun je het druk hebben maar vraag dan om terug te bellen. Beloof niet keer op keer om terug te bellen en vervolgens niets meer laten horen.
Ik ook.quote:
Klikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:01 schreef super-muffin het volgende:
Die iPhone mag wel eens hier in Nederland uitkomen.
Ik begin er steeds meer en meer overtuigd van te raken dat we in Nederland de 1e generatie iPhone gaan 'mislopen'. Ook gezien het feit dat men het bij de SDK keynote slechts had over software updates en er dus waarschijnlijk geen nieuwe iPhone komt vóór het eind van het jaar. Immers, bij Apple zien ze 'de SDK' (en alles wat er omheen hangt) echt als een Big Thing, daar gaan ze geen extra hardware launch vlak naast doen mbt hetzelfde product. Dat geloof ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:01 schreef super-muffin het volgende:
Die iPhone mag wel eens hier in Nederland uitkomen.
Mwoch, goede localization en spelling correctie zou nog wel okay zijn. Maar verder boeit het me ook niet zo nee, waarschijnlijk hangt er toch een peperduur abbo aan vast.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:19 schreef G.Fawkes het volgende:
Lkkr belangrijk dat de iPhone niet in NL is te krijgen.
Ja, het is echt oppersimpelquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag!
Ik was vanmiddag bij de Apple Store in Utrecht om te vragen hoeveel geheugen mijn MacBook aankan, ik had hier gelezen dat er max 4 GB aan geheugen in kan. In de Apple Store keek die gast in een programmatje en daar stond dat deze MacBook, oktober 2007, 2.16 GHz max 3 GB geheugen aankan.
Iemand ervaring of iemand die weet hoeveel er daadwerkelijk in kan?
Ik neig de lui van de AS te geloven, maar ik wil graag jullie mening
Kan ik beamen. De laatste twee versie's kunnen 4gb hebben. Die daarvoor nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.Pas de generatie erop (met 2,0 en 2,2 ghz) kan 4 GB aan.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.Pas de generatie erop (met 2,0 en 2,2 ghz) kan 4 GB aan.
Top!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kan ik beamen. De laatste twee versie's kunnen 4gb hebben. Die daarvoor niet
Ik zie niets nieuws...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:34 schreef Geqxon het volgende:
Apple store is up!
quote:
quote:Update 7 am ET: Looks like it was only maintenance after all.
Klopt heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, het is echt oppersimpel
Misschien neem ik een 16gb mee uit de US, dan kan ik deze mooi Sobchakken.
Zo eenvoudig is het vaak wel jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:10 schreef JoMo0 het volgende:
Oh en OMT is zeker betrouwbaar.. yeah right. Ze plukken het nieuws van o.a. Engadget gooien het in een vertaler en hup daar is een nieuwsbericht.
Zo weinig?quote:
Ik herinner mij de oude dagen nog. Toen je een hdtje van 10gb had(de tijd daarvoor heb ik niet bewust als gebruiker meegemaakt)quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik herinner mij de oude dagen nog. Toen je een hdtje van 10gb had(de tijd daarvoor heb ik niet bewust als gebruiker meegemaakt)
Dat heb je hè met LaCie , die zijn zo stuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zet net mijn 500GB bij het grofvuil.
Inderdaad, kloteding. Na 1.5 jaar wil het kreng onder geen enkel besturingsysteem mounten.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:27 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat heb je hè met LaCie , die zijn zo stuk.
Het zijn goeie behuizingen, het is alleen jammer dat ze vaak het pech hebben dat ze slechte hardeschijven erin stoppen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar over het algemeen is LaCie toch niet zo slecht? Teminste dat is mijn ervaring...
Mijn lacie is ook dood gegaan laatstquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zijn goeie behuizingen, het is alleen jammer dat ze vaak het pech hebben dat ze slechte hardeschijven erin stoppen.
Maxtor, in mijn geval.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm de verkoper heeft op het gift formulier gezet dat het pakketje een waarde van $49,- had. Tja daar zijn ze niet ingetrapt. Morgen maar ernaartoe...
Ja, net zoals als op de filmpjes?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef super-muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Ging heel erg makkelijk.
Kom binnen met de zin:"Ik wist het niet!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef G.Fawkes het volgende:
Hmm de verkoper heeft op het gift formulier gezet dat het pakketje een waarde van $49,- had. Tja daar zijn ze niet ingetrapt. Morgen maar ernaartoe...
Dat sowieso. Ik wist het echt niet...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom binnen met de zin:"Ik wist het niet!" En alles komt goed
Zal wel werken jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom binnen met de zin:"Ik wist het niet!" En alles komt goed
Het boeit ze niet wat er op dat pakket heeft gestaan, wat de afzender er allemaal opschrijft daar ben jij niet voor verantwoordelijk. Succes morgen, neem brood mee en wat te lezen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik wist het echt niet...
Ik ben bezig in 'De ideale staat' dus ik genoeg om mijn hoofd over te brekenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het boeit ze niet wat er op dat pakket heeft gestaan, wat de afzender er allemaal opschrijft daar ben jij niet voor verantwoordelijk. Succes morgen, neem brood mee en wat te lezen!. Ben benieuwd hoe het je vergaat.
lowerband? LW?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
weet iemand hoe je de term 'onderband' (van frequenties) vertaald in het engels?
Wou jij je roeter nog kwijt?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:32 schreef De_Hertog het volgende:
Leuk kantoortje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |