Verdomme! Zag ik jou zojuist geen doodsverwensing plaatsen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee, mag niet.
Doodsverwensing?, ik noem het een advies om eigen bestwil.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme! Zag ik jou zojuist geen doodsverwensing plaatsen?
Maar als mod mag je mensen dood wensen dus? Toch eens solliciteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doodsverwensing?, ik noem het een advies om eigen bestwil.
Als kop een trein een doodsverwensing is/was, dan kon je nagenoeg de gehele Odlbie-kliek en een zooi users daarboven bannenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar als mod mag je mensen dood wensen dus? Toch eens solliciteren.
Klopt. dat mag, mits goed verwoord.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar als mod mag je mensen dood wensen dus? Toch eens solliciteren.
Doodsverwensingen moeten dan ook gewoon toegestaan worden. Kaart dat nog eens aan achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Als kop een trein een doodsverwensing is/was, dan kon je nagenoeg de gehele Odlbie-kliek en een zooi users daarboven bannen
Omdat het hier de dump is voor kansloze topiques vanuit andere subfora's?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met alle respect, maar waarom meot iets wat in DIG begon door ONZ-mods gemodereerd worden?
Niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Omdat het hier de dump is voor kansloze topiques vanuit andere subfora's?
Nee dat topic niet...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet.![]()
Daarbij stond betreffend topic niet in ONZ en is het ook niet hierheen geschopt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit lijkt me niks voor LIF, misschien dat ze er op nummer 49 nog wat van kunnen maken
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef remlof het volgende:
Het is dit soort topics waar ONZ een tekort aan heeft, dus schopje daarheen vanuit GC.
Dat dus......quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat topic niet...
[..]
[..]
![]()
zelfs Remlof....
Hoi.quote:
Dan is het tijd om je lot te aanvaarden en om in te zien dat het tijd wordt voor een goed gesprek met je recalcitrante linker- of rechterhand. Dat zou uitlopen op een betere en gewenste resultaat. Succes.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:58 schreef krioro het volgende:
Ja hoi. Waarom moet mijn topic nou dicht? Ik ben nog steeds niet voorzien hoor!
Dat heb ik toch allang geprobeerd joh! En nee dat geeft geen beter resultaat in mijn ervaring.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het tijd om je lot te aanvaarden en om in te zien dat het tijd wordt voor een goed gesprek met je recalcitrante linker- of rechterhand. Dat zou uitlopen op een betere en gewenste resultaat. Succes.
Ik heb posts verwijderd die geplaatst zijn na deze post. Wat moet er weg volgens jou dan?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:01 schreef TheSorrow het volgende:
**ANTI-HATERS YOUTUBE EDITION TOPIC**
Kan een modje daar even de boel opschonen?
Zo beter?quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:34 schreef TheSorrow het volgende:
Post van paultjuh & deepart, **ANTI-HATERS YOUTUBE EDITION TOPIC** & **ANTI-HATERS YOUTUBE EDITION TOPIC** als je toch niets nuttigs posts blijf dan weg?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Veel beter, heel erg bedankt
zG.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:57 schreef zarGon het volgende:
Blijf met je klauwen af van de nieuwe topic knop, mismaakte oligofreen. Ga maar lekker bouncen en schuren tegen een cirkelzaag aan en droog je maar af met schuurpapier.
rezzzpekkt swaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:57 schreef zarGon het volgende:
Blijf met je klauwen af van de nieuwe topic knop, mismaakte oligofreen. Ga maar lekker bouncen en schuren tegen een cirkelzaag aan en droog je maar af met schuurpapier.
Een beetje Lu Tintok Ho Fire Stop Danger sluiten! Heb je de begeleidende audio niet gehoord?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 08:13 schreef murp het volgende:
je mag als je wil effe in ONZ FB vertellen waar dit topic over gaat
ah , ok in ben daar niet zo intoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een beetje Lu Tintok Ho Fire Stop Danger sluiten! Heb je de begeleidende audio niet gehoord?
Een spontane creatieve uitspatting waar moeite in is gestoken, een plek waar mensen hun experimentele brainfarts kunnen laten, een thuis voor iedere schizotypische paranoide zeeolifantenfan.
Het is het ultieme topic wat echt nergens over gaat, maar toch inhoud heeft die de moeite waard is. Een beetje beating the system, zeg maar.
Ik heb topics met minder inhoud langer open zien staan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |