SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef mcDavid het volgende:
Ts, ben je een vrouw?
Zo ja -> tieten posten.
quote:
Dan ben je de hele dag van slag!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:44 schreef mcDavid het volgende:
Ts, ben je een vrouw?
Zo ja -> tieten posten.
Is alcohol de sleutel tot je karakter? Voor het geval ik je nog eens tegenkomquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:![]()
![]()
Geweldig topic!
Mijn geheim deel ik alleen met Sandeman ...
Karakter? Dat is allemaal dood gewicht, joh.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:54 schreef TNA het volgende:
Is alcohol de sleutel tot je karakter? Voor het geval ik je nog eens tegenkom
Dat scheelt weer een sleutel. Alle vrouwen zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Karakter? Dat is allemaal dood gewicht, joh.
Misschien is het geheim van Amandaa wel dat zij die vrouw is die anders is dan die doorsnee dertien in een dozijn vrouwen ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:00 schreef TNA het volgende:
Dat scheelt weer een sleutel. Alle vrouwen zijn hetzelfde.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien is het geheim van Amandaa wel dat zij die vrouw is die anders is dan die doorsnee dertien in een dozijn vrouwen ...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
Maar TS, wat is jouw geheim nu?
Ja, dat is echt superlekker! Heerlijk zo'n dubbele boterham waarvan je zeker weet dat iedereen hem laat liggen omdat niemand het lekker vindt. Nouja, jij dus ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:06 schreef cerror het volgende:
Ik heb een passie voor pindakaas en appelstroop.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:lozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:Vervelend dat je neus zo groot is trouwens. Krijg je er wel eens commentaar op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit lijkt me niks voor LIF, misschien dat ze er op nummer 49 nog wat van kunnen maken
Heb s** gehad met mijn baasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:54 schreef Copycat het volgende:
Maar TS, wat is jouw geheim nu?
Zoiets jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:26 schreef Mof het volgende:
[..]
Heb sol gehad met je baas?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
Je haalt orgie en ganzebord door elkaar hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb een keer een orgie gedaan met 8 maagdelijke breezersletjes
ja DAT wisten we wel ja...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:31 schreef Het_hupt het volgende:
Ik ben onweerstaanbaar voor vrouwen![]()
oh shit, da's ook geen geheim
je droeg het in deze stormachtige nachtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:19 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja DAT wisten we wel ja...![]()
![]()
OT:mijn geheim is dat ik mjn geheim niet ga verklappen...
nou moet jij niet ONS geheim gaan verklappen he...quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je droeg het in deze stormachtige nacht![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mijn geheim.
Ik heb helemaal geen vrienden.
GO CRY EMO KID! MHUHAHAHAH!H!H* House-Musik wilt Pluisignijntje's vriend wel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If house is a nation, I wanna be president.
^.^quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef House-Musik het volgende:
[..]
* House-Musik wilt Pluisignijntje's vriend wel zijn
Nou hier komt tie:quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:03 schreef Amandaa het volgende:
Heeft nu niemand iets lachwekkends te vertellen? Kan me niet voorstellen, zoveel lolbroeken hier!
verkapte-ik-heb-maar-1-bal-postquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:08 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Nou hier komt tie:
"Hoe ben jij dan naar school gegaan?" - met de auto mijn pa bracht me![]()
"Tss ben je ook geen bikkel" 'man met 1 bal hahahaha' (enorme kutgrap van zon kutkind die in de buurt zat)
lerares: [insert name] doe die oordoppen uit anders pak ik een schaar...![]()
![]()
Pain olympics flashback
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |