Stomme megooltje, beetje de cynische arrogante houding aannemen he. Ik kom oe halen zwetskloasquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jah leuk
Ik ben de hypnotiseur en breng jou in een goed humeurquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:43 schreef Mitchell-K het volgende:
Kut kneus hypnotiseer jezelf eensch.
jah grappigquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:44 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Stomme megooltje, beetje de cynische arrogante houding aannemen he. Ik kom oe halen zwetskloas
Ja, dat zei je moeder gister ook grapjas!quote:
Ga je mond spoelen mafkoeks, ie lult ja recht wat krom is !quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:50 schreef RacerDKB het volgende:
Klotekloon.
ik heb tenminste een moeder. die van jou is -laat maar-quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:47 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Ja, dat zei je moeder gister ook grapjas!
Maak aaaaaaaaaaan, ik dacht da'k nie meer biekwamquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik heb tenminste een moeder. die van jou is -laat maar-
Was het maar waarquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:51 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Maak aaaaaaaaaaan, ik dacht da'k nie meer biekwam![]()
![]()
Maaaak aaaan, inet-hoolie of niet?quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
de groetenhopelijk zien we je niet meer terug
Wat dan, dan is het forum wel weer leuk, met allemaal zulke n00bs als oe. Laat me niet lachen kkgezwets van oe !...quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
de groetenhopelijk zien we je niet meer terug
Inconsequent hoerenjong..eerst janken over kanker en er nu zelf mee spottenquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Wat dan, dan is het forum wel weer leuk, met allemaal zulke n00bs als oe. Laat me niet lachen kkgezwets van oe !...
btw. nog goede mop:
Wat is een turk in een politieauto?
Altied SCHULDIG ;Dtttaaefasdf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Raakt kant noch wal dat gezwets, kun je net zo goed vis als patat gaan verkopen!quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:56 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Wat dan, dan is het forum wel weer leuk, met allemaal zulke n00bs als oe. Laat me niet lachen kkgezwets van oe !...
btw. nog goede mop:
Wat is een turk in een politieauto?
Altied SCHULDIG ;Dtttaaefasdf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oe stoertje, dit jongentje, 28 inbraken waarvan 56 bekent.quote:
Juist.quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:59 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Oe stoertje, dit jongentje, 28 inbraken waarvan 56 bekent.
Kom van mien auto af !quote:
Beter hou je je smoel, uit een grijpmachine op de kermis komen nog zinnigere dingen manquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oen accent lik wèh wat op da va mie, woar kom ie vanda?
Ok. Newbiequote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:12 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Beter hou je je smoel, uit een grijpmachine op de kermis komen nog zinnigere dingen man
Oe, ik zou maar fappen om de gedachte van het gepwnd worden door een newbie te vergetenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:17 schreef Mieuwkloas het volgende:
[..]
Oe, ik zou maar fappen om de gedachte van het gepwnd worden door een newbie te vergeten
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
goed topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |