Nieuwe Anfield krijgt dat ook, van die golvende vormen. Niet mijn ding. Te tijdsgebonden ook, dan zit je dus over pakweg 15/20 jaar met een totaal outdated uiterlijk. Van binnenuit ziet het er gek genoeg wel weer aardig uit, maar het is sowieso ook niet het dak dat lelijk is, het zijn die muren, of eigenlijk de manier waarop het 'dak' in één keer overgaat tot muur want het zijn complete platen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef ASroma het volgende:
klopt de buitenkant is afgrijselijk, zo quasi "modern"
FCUpdate.nlquote:"Nieuwe Kuip geen Olympisch Stadion"
24 april 2008
Het nieuwe onderkomen van Feyenoord zal zeker geen Olympisch Stadion worden. Dat heeft directeur Jan van Merwijk van de Kuip laten weten. Het nieuwe megastadion met minimaal 75.000 stoelen moet een belangrijke rol spelen bij het binnenhalen van het WK in 2018 en de Olympische Spelen in 2028.
"Wij willen geen atletiekbaan. Het moet een stadion worden waar een echte voetbalsfeer hangt, maar waar ook weer popconcerten en andere evenementen gehouden kunnen worden" tekent het AD op uit de mond van Van Merwijk. Het nieuwe stadion moet een schuifdak krijgen en het speelveld van natuurgras moet uitschuifbaar zijn.
De kosten worden op dit moment geschat op 300 tot 400 miljoen euro. Het onderkomen zou in 2016 klaar moeten zijn. In de zoektocht naar een geschikt ontwerp hebben Feyenoord en de Kuip onder meer de stadions van Bayern München en Arsenal voor ogen. Dit najaar hakt het Rotterdamse stadsbestuur de knoop door over de exacte plek van het nieuwe stadion.
quote:Het nieuwe stadion moet een schuifdak krijgen en het speelveld van natuurgras moet uitschuifbaar zijn.
waarom uitbouwen ? alijtd genoeg lege plekken daarquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:48 schreef sarlo het volgende:
Willem 2 stadion wordt waarschijnlijk ook uitgebreid. Men si nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Het huidige stadion is in ieder geval zo ontworpen dat het dak eraf kan en dat daar een tweede ring kan komen. Blijkbaar hebben ze bij de bouw van dit stadion er goed over na gedacht
Het is ook bijna technische lego met al die prefab elementen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Dr.Aart het volgende:
Twente heeft dan nog geen trainer maar het stadion gaat snel!
[ afbeelding ]
Het kleine priegelwerk gaat straks ook de meeste tijd kosten. Aanleggen van de bedrading enz.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is ook bijna technische lego met al die prefab elementen.
Toch vond ik dat wel het beste/leukste plan dat ik tot nu toe heb gehoord, een stadion dat voor de helft in de Maas ligt, prachtig. Zou een nieuwe brug naast komen (die er nu overigens ook moet komen geloof ik)en de uitsupporters konden via een boot het vak inquote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oud plaatje wat totaal niet meer van toepassing is.
tja nu komt het op Varkenoordquote:
die locatie lijkt mij echt niks, met de weg en het spoor er naastquote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch vond ik dat wel het beste/leukste plan dat ik tot nu toe heb gehoord, een stadion dat voor de helft in de Maas ligt, prachtig. Zou een nieuwe brug naast komen (die er nu overigens ook moet komen geloof ik)en de uitsupporters konden via een boot het vak in
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch vond ik dat wel het beste/leukste plan dat ik tot nu toe heb gehoord, een stadion dat voor de helft in de Maas ligt, prachtig. Zou een nieuwe brug naast komen (die er nu overigens ook moet komen geloof ik)en de uitsupporters konden via een boot het vak in
Dat heb je op Varkenoord toch ook?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef ruud_fr het volgende:
die locatie lijkt mij echt niks, met de weg en het spoor er naast
Zal een prachtig stadion worden .... op naar de 40.000 plaatsen dan maar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef 9christensen het volgende:
hier nog een impressie van binnen van 't nieuwe Twente stadion
[ afbeelding ]
Laten ze de rode stoelen staan??quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef 9christensen het volgende:
hier nog een impressie van binnen van 't nieuwe Twente stadion
[ afbeelding ]
quote:Stad schept kader voor ontwikkeling nieuw stadion
Het schepencollege van Mechelen lichtte vanmiddag haar visie op de ontwikkeling van een nieuw gemeenschappelijk voetbalstadion toe. "We scheppen een kader waarmee projectontwikkelaars nu verder kunnen", zegt burgemeester Bart Somers.
Op een persconferentie deed burgemeester Bart Somers, geflankeerd door schepen van ruimtelijke planning Karel Geys en schepen van sport Koen Anciaux, de visie van het gemeentebestuur voor de ontwikkeling van een gemeenschappelijk voetbalstadion uit de doeken. Opmerkelijk, de ontwikkeling van een nieuw stadion op de Eandissite wordt gekoppeld aan de ontwikkeling van een nieuwe woonwijk aan het Keerdok, aan het Rode Kruisplein, en de mogelijke ontwikkeling van nieuwe baanwinkels op de zone N16-Dijle waar dus ook het nieuwe voetbalstadion zou kunnen komen(zie plannetje).
Voetbalstadion aan Eandis-site
Het college keurde immers het zogenaamd vlekkenplan goed. Dit plan duidt aan welke functies binnen het projectgebied Keerdok op welke plaatsen mogelijk zijn. Op de site Keerdok zal een nieuwe woonwijk herrijzen terwijl de site Eandis (en mogelijk ook de bufferzone naast en in de lus van de afrit) plaats biedt aan het nieuwe voetbalstadion en baanwinkels.
"We hebben dit plan goedgekeurd na maanden discussiëren en nadenken hoe we deze zone opnieuw kunnen invullen", zegt burgemeester Bart Somers. "We hebben drie geīnteresseerde projectontwikkelaars gehad die om een signaal vroegen om van start te kunnen gaan met voorstellen voor de nieuwe site. Dat signaal geven we hier vandaag. Voor ons kan er een nieuwe woonwijk komen dat het verlengde moet zijn van het kloppend stadshart aan het Keerdok. Daarvoor moeten de baanwinkels verhuizen. De herlokalisatie van deze winkels kan gebeuren op het stuk aan de Eandissite waar ook het voetbalstadion kan komen. Het is dus geenszins de bedoeling om een nieuw Wijnegem Shopping Center te laten bouwen. Daar zeggen we absoluut nee tegen."
Voetbalstadion in totaal project
Het nieuwe gemeenschappelijke voetbalstadion zal gebouwd moeten worden door een projectontwikkelaar die ook de nieuwe woonwijk uit de grond moet stampen. "Voor ons is de totaalontwikkeling belangrijk. Als stad zeggen we nu dat de projectontwikkelaar de nieuwe huizen niet kan zetten zonder zelf te investeren in een voetbalstadion."
Op die manier kan een voetbalstadion voor de helft gefinancierd worden, want voor een nieuw stadion heeft de stad zelf geen geld. "Je zit al gauw aan 25 miljoen euro voor een stadion van 15.000 ā 17.000 zitjes", zegt Somers. "Dat kunnen we niet betalen. Een dergelijk bedrag uit de stadskas halen, is onmogelijk." Maar om het stadion toch te kunnen optrekken, koppelt het gemeentebestuur de ontwikkeling van het voetbalstadion aan het ontwikkelen van de hele Keerdoksite. "De stad beschikt op die site - op het oude zwembad na - over geen enkele eigendom. De projectontwikkelaars die zich geroepen voelen, moeten de eigendommen verwerven. Vervolgens moeten de projectontwikkelaars een deel van hun geld dat ze verdienden met het oprichten van een nieuwe woonwijk in het voetbalstadion steken."
"Clubs bij elkaar brengen"
De volgende stap is het uitnodigen van de KV Mechelen en KRC Mechelen door het stadsbestuur. Somers: "We hebben uiteraard al informele contacten gehad, maar komende week zullen we met de clubs praten. Zij zullen dan samen met de uiteindelijke projectontwikkelaar moeten onderzoeken hoe ze juridisch de eigendommen van het stadion moeten organiseren."
Dat de nood, zeker bij KV Mechelen, hoog is om een nieuw optrekje te vinden, beseft Somers. "Voorzitter Johan Timmermans heeft me al herhaaldelijke keren laten blijken dat een stadion tegen 2012 belangrijk is voor de club. Wel, we scheppen hier het kader zodat de komende maanden de projectontwikkelaars hun voorstellen kunnen uitwerken. Wat de clubs zelf betreft, zullen we alle medewerking verlenen om de gronden van hun hoofdterreinen, als ze die zelf in handen hebben, naar een woonzone om te toveren. Zo kunnen zij meer opbrengsten genereren om mee in de bouw van het nieuwe stadion te steken."
Johan Timmermans: "Een belangrijke stap"
In een eerste reactie laat KVM-voorzitter Johan Timmermans weten dat hij tevreden is met het initiatief dat de stad vandaag ondernam. "Dit is een belangrijke eerste stap. Op deze manier geeft de stad een concreet signaal aan de projectontwikkelaars en de clubs dat het voetbalstadion er mag komen. We gaan nu in op de uitnodiging van de stad en zullen aandachtig luisteren."
Een uitgebreide reactie van Johan Timmermans kan u straks op deze site terugvinden. Meer uitleg van Bart Somers kan je trouwens dankzij KVM-partner Radio Reflex hier beluisteren.
Bron: KV Mechelen
Daar zijn ze al paar jaar over bezig. En ik zie het, helaas, wel gebeuren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:27 schreef DRD het volgende:
Racing en KV in één stadion? Dat zie ik toch niet zo snel gebeuren eigenlijk.
Denk optie 2, en dat KV dan een nieuw stadion voor zichzelf heeft, letterlijk op een steenworp afstand.......en dat Racing ergens in 2016 dan toch maar besluit ook over te gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:31 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar zijn ze al paar jaar over bezig. En ik zie het, helaas, wel gebeuren.
Willen KVM & rcm, komt het stadion er.
Wilt KVM wel en rcm niet komt het stadion er.
Wilt rcm niet en KVM wel komt het stadion er niet.
Althans, zo was het een tijdje terug.
Dat zou tijd worden, de stoeltjes waren immers altijd een smet op het Arke Stadion.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:53 schreef Yeahinho het volgende:
Twente wordt echt een stoer stadion.
En ik geloof dat er door het héle stadion nieuwe (rode) stoeltjes kwamen.
Elke wedstrijd zijn er minimaal 13.000 kaarten verkocht blijkbaar. Tevens is het stadion bij de helft van de wedstrijden uitverkocht geweest dit seizoen (volgens tilbo.com)quote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
waarom uitbouwen ? alijtd genoeg lege plekken daar
quote:Euroborg uitgebreid met 2600 zitplaatsen
GRONINGEN - Stadion de Euroborg van FC Groningen wordt uitgebreid met ruim 2600 zitplaatsen.
Uit eerdere berekeningen bleek dat de maximale uitbreiding 2200 stoelen zou tellen. Dat worden er dus meer. De extra stoelen zijn nodig omdat FC Groningen 'hot' is. Honderden mensen, zowel supporters als zakenmensen, staan op de wachtlijst voor een seizoenskaart.
De gemeente Groningen verstrekt de NV Euroborg een lening van bijna vier miljoen euro om de uitbreiding mogelijk te maken. De totale capaciteit van het stadion komt door de uitbreiding uit op bijna 23.000.
Als alles meezit, staan de nieuwe stoelen er met ingang van het nieuwe seizoen.
Wethouder Frank de Vries...
RTVNOORD
Ze hebben met opzet de wachtlijst tot een maximum bijgehouden. De vraag naar de seizoenskaarten is een stuk groter dan de lijst die er is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:11 schreef Moody het volgende:
Een wachtlijst van enkele honderden is niet veelbelovend in dat geval. Vergelijk: Twente heeft nu zo'n 13.000 man op de wachtlijst (waarvan er 10.000 volgend jaar een seizoenskaart kunnen krijgen, de rest moet wachten).
quote:
Valt wel mee lijkt me?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is een dure uitbreiding dan of niet?
Inderdaad, 2000 euro per extra stoel. Dat is 9x de prijs van een seizoenskaart. Niet echt een economische move.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is een dure uitbreiding dan of niet?
inderdaad, waarom?!!? In godsnaam wie bedenkt zoiets, ongeloofelijk wat een dieptepunt dat stadionquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Valt wel mee lijkt me?Paar rijen toevoegen onderaan en klaar.
Zwolle-stadion is trouwens definitief afgekeurd. Dacht het op beelden al te hebben gezien, maar nu weet ik het zeker: best een leuk stadion, maar die muren zijn véél te hoog, lelijk gewoon.
wehehe ben benieuwd naar verhaal hier achterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:22 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Inderdaad, 2000 euro per extra stoel. Dat is 9x de prijs van een seizoenskaart. Niet echt een economische move.
Anders bekeken: vanaf het tiende seizoen gaan ze dus winst maken. En als die stoelen er 30 jaar blijven staan.......quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:22 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Inderdaad, 2000 euro per extra stoel. Dat is 9x de prijs van een seizoenskaart. Niet echt een economische move.
Ik vind het inderdaad ook niet echt goedkoop. Maar op de hoofdtribune worden de 'gewone' stoelen die daar nu nog zijn allemaal vervangen voor business-seats. Plus de vier extra rijen. Allemaal dure plaatsen. Daarmee halen ze daar dus al een behoorlijke winst. Ze schijnen die vier miljoen sneller terug verdient te hebben dan je zou denken. Binnen een paar seizoenen al.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:22 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Aha, that's the trick!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:20 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook niet echt goedkoop. Maar op de hoofdtribune worden de 'gewone' stoelen die daar nu nog zijn allemaal vervangen voor business-seats. Plus de vier extra rijen. Allemaal dure plaatsen.
Dat, en wat dacht je van die 2600 extra man die consumpties en merchandise komen consumeren?quote:
Scheelt weer 100 euro per stoel per jaar.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat, en wat dacht je van die 2600 extra man die consumpties en merchandise komen consumeren?
Jullie hebben wel een traditie van moeilijk doen met uitvakcapaciteit......Eerst in het Oosterpark en nou hier weer. Hopelijk keurt de brandweer 200 extra mensen door dezelfde vluchtweg van het uitvak af en moet er in Groningen eens naar een mooie en goede oplossing gezicht worden.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:20 schreef Grunner het volgende:
[..]
In het uitvak worden de stoeltjes trouwens op een andere manier geplaatst. Aangezien door de uitbreiding daar ook 200 extra stoelen moeten komen. Het uitvak wordt niet vergroot. Wordt in die vissenkom allemaal iets knusser voor jullie dus
quote:Feyenoord wil groter dan Camp Nou'
'Feyenoord heeft plannen om een nieuw stadion te bouwen. Dit stadion moet het grootste stadion van Europa worden met meer dan 100.000 plaatsen.
Filmpje
VI
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
onzin, ik, jorienvdherik, lul altijd wat
zit geen bron bij niks
Gaat ook gebeuren. Zeker omdat het in rotterdam is waar ze constant met grote projecten bezig zijn. En deze ook bouwen het blijft niet alleen bij een visie.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:03 schreef DANILXL het volgende:
dat zou wrl een stunt van jewelste zijn en ik zie het nog gebeuren ook
Wat een redenatie, hulde.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren. Zeker omdat het in rotterdam is waar ze constant aan het bouwen zijn.
Mwa, je kunt toch niet ontkennen dat Rotterdam verreweg de meest vooruitstrevende stad in Nederland is op het gebied van bouwen en gebouwen.quote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa, je kunt toch niet ontkennen dat Rotterdam verreweg de meest vooruitstrevende stad in Nederland is op het gebied van bouwen en gebouwen.
Zijn geen plaatjes hij vertelt gewoon wat de plannen zijn. http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=21002 die ook niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef Red_85 het volgende:
Vraagje, kan iemand screenshots hier neerzetten? Want dat filmpje werkt niet hier....
Werkt ook niet idd..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zijn geen plaatjes hij vertelt gewoon wat de plannen zijn. http://spoton.webads.nl/player/pub_asx.php?id=21002 die ook niet?
Waarom moet dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Moeten ze eerst maar eens structureel top-3 worden.
En dat willen ze graag zo houden ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mwa, je kunt toch niet ontkennen dat Rotterdam verreweg de meest vooruitstrevende stad in Nederland is op het gebied van bouwen en gebouwen.
In Amsterdam gebeurt ook genoeg, maar in Rotterdam ondervinden bouwprojecten doorgaans minder tegenstand van de politiek dan in Utrecht, Den Haag of Amsterdam. Het feit dat het stadion een Rotterdams stadion wordt, vergroot de kansen dus wel degelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit stadion zou juist voor die stap moeten zorgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef hello_moto1992 het volgende:
Moeten ze eerst maar eens structureel top-3 worden.
Je hebt ambitie of je hebt het niet. Feyenoord is een machtige reus die na 10 jaar slapen, wakker is geworden. Gelet op de toekomstige verhoudingen in de eredivisie zal PSV straks spelen in het Woudenstein van Braband.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Een stadion dat elke week stampvol zit is toch veel mooier dan een stadion van 100.000+ waar iedere week 60.000 mensen ofzo zitten? Bij Feyenoord - Willem2 komen echt geen 106.000 mensen kijken hoor, hooguit bij Feyenoord-Ajax![]()
Camp Nou zit niet eens iedere week vol (meestal zo'n 70.000 man). Alleen bij wedstrijden als Barcelona-Madrid, Barcelona-Sevilla, Barcelona-Valencia, de derby en bij interessante CL wedstrijden is het uitverkocht.. En dan is La Liga al een stuk sterker dan de eredivisie.
Ik vraag me echt af wat een nederlandse club in hemelsnaam moet met een stadion waar meer dan 100.000 mensen in gaan. 70 of 80.000 is ook wel genoeg toch..?
Ik vind het een gezonde gedachte om een stadion neer te zetten dat ongeveer anderhalf keer zo groot is als De Kuip toen deze in 1937 opgeleverd werd.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Een stadion dat elke week stampvol zit is toch veel mooier dan een stadion van 100.000+ waar iedere week 60.000 mensen ofzo zitten? Bij Feyenoord - Willem2 komen echt geen 106.000 mensen kijken hoor, hooguit bij Feyenoord-Ajax![]()
Camp Nou zit niet eens iedere week vol (meestal zo'n 70.000 man). Alleen bij wedstrijden als Barcelona-Madrid, Barcelona-Sevilla, Barcelona-Valencia, de derby en bij interessante CL wedstrijden is het uitverkocht.. En dan is La Liga al een stuk sterker dan de eredivisie.
Ik vraag me echt af wat een nederlandse club in hemelsnaam moet met een stadion waar meer dan 100.000 mensen in gaan. 70 of 80.000 is ook wel genoeg toch..?
Leuk een half leeg stadion in 80% van de gevallenquote:
Hoe weet je dat? Feyenoord heeft de grootste achterban van Nederland en met het geld van de vastgoed-magnaten en havenbaronnen wordt Feyenoord een mega-trekpleister, een hype die tientallen jaren zal aanhouden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk een half leeg stadion in 80% van de gevallen![]()
Die havenbaronnen, wanneer komen die nou precies? Daar wordt al eeuwen over geluld, maar er is nog geen dollar richting de Kuip gegaan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Feyenoord heeft de grootste achterban van Nederland en met het geld van de vastgoed-magnaten en havenbaronnen wordt Feyenoord een mega-trekpleister, een hype die tientallen jaren zal aanhouden.
Topspelers willen niet meer naar Nederland komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:03 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Feyenoord heeft de grootste achterban van Nederland en met het geld van de vastgoed-magnaten en havenbaronnen wordt Feyenoord een mega-trekpleister, een hype die tientallen jaren zal aanhouden.
Wekelijks komen er nu 45.000 man kijken naar een stel kneuzen (Lee, Buys, Hofs, Greene, Bahia, Lucius, Slory). Dit wordt zeker het dubbele als Feyenoord (meer) topspelers heeft.
Wat dacht je van die investeringsfondsen van vorig jaar, waar er per persoon 250.000 euro ingelegd moest worden (Talentpools). Er zijn inmiddels al weer wat nieuwe fondsen gecreeerd waarbij er p.p. 5mil ingelegd moet worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die havenbaronnen, wanneer komen die nou precies? Daar wordt al eeuwen over geluld, maar er is nog geen dollar richting de Kuip gegaan?
Een hoop van die mensen die daar aan meedoen komen ook uit de haven.quote:Een vierde investeringsplan werd onlangs gepresenteerd. Feyenoord noemt dit een overbruggingsfonds, waarmee de club de periode tot de ingebruikneming van het nieuwe stadion financieel wil overbruggen. Voor dat fonds wordt mensen gevraagd in termijnen tenminste vijf miljoen euro per persoon in te leggen. Feyenoord neemt het geld in beheer; het wordt vastgezet, belegd of geīnvesteerd in nieuwe spelers.
Makaay, Gioquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Topspelers willen niet meer naar Nederland komen.
Daar bevestig je mijn stellingquote:
Leer eerst Brabant spellen voordat je nog meer onzin gaat kwatsen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:24 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Je hebt ambitie of je hebt het niet. Feyenoord is een machtige reus die na 10 jaar slapen, wakker is geworden. Gelet op de toekomstige verhoudingen in de eredivisie zal PSV straks spelen in het Woudenstein van Braband.
Precies.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Wat dacht je van die investeringsfondsen van vorig jaar, waar er per persoon 250.000 euro ingelegd moest worden (Talentpools). Er zijn inmiddels al weer wat nieuwe fondsen gecreeerd waarbij er p.p. 5mil ingelegd moet worden.
[..]
Een hoop van die mensen die daar aan meedoen komen ook uit de haven.
edit: volledige artikel, waar het stukkie tekst uit kwam, kun je hier vinden: http://www.feyenoord-internet.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=8225&Itemid=203
AS Roma .... met dat spuuglelijke atletiekstadion??quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:42 schreef ASroma het volgende:
een stadion van 100.000 + en dan nog voor een subtopper ook......veel plezier met de lege stoeltjes
![]()
als de kaartjes max 5 euro per wedstrijd worden kan het misschien slagen (in de zin van volzitten), maar goed dan is het financieeel niet aantrekkelijk...... oftewel het is echt gedoemd te mislukken
En? Dus?quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
AS Roma .... met dat spuuglelijke atletiekstadion??
Vind je vergelijking met 1937 en het neerzetten van de Kuip prachtig. Toen werd er dankzij mensen met ambitie en lef een voor die tijd gigantisch stadion neergezet, waar hard om werd gelachen vanuit andere delen van Nederland. En toen het er eenmaal stond wisten ze in Amsterdam niet hoe snel ze een lelijke betonnen ring tegen hun stadion aan moesten plakken.quote:
De bron is Woerts himself.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:42 schreef jorienvdherik het volgende:
onzin, die gasten van vi watchers lullen altijd wat
zit geen bron bij niks
Klinkt een beetje als het "wie heeft de langste" verhaal.quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De bron is Woerts himself.
Ik quote uit de VI:
"Wij willen ook naar honderdduizend", onthult Chris Woerts. "In eerste instantie bouwen we naar zo'n tachtigduizend, maar we kunnen daarna zo door naar honderdduizend. Dan hebben we na Barcelona - dat 106 duizend mensen kan herbergen - het grootste stadion van Europa. En ja, ik lig er elke nacht wakker van hoe we die laatste zesduizend er ook nog bij kunnen krijgen. Meer dan 75 duizend toeschouwers als begin is al fenomenaal. Het zou toch geweldig zijn als Feyenoord het grootste stadion van Europa heeft?"
Ja dwaal maar lekker afquote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
AS Roma .... met dat spuuglelijke atletiekstadion??
gaaf, laat maar kome hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De bron is Woerts himself.
Ik quote uit de VI:
"Wij willen ook naar honderdduizend", onthult Chris Woerts. "In eerste instantie bouwen we naar zo'n tachtigduizend, maar we kunnen daarna zo door naar honderdduizend. Dan hebben we na Barcelona - dat 106 duizend mensen kan herbergen - het grootste stadion van Europa. En ja, ik lig er elke nacht wakker van hoe we die laatste zesduizend er ook nog bij kunnen krijgen. Meer dan 75 duizend toeschouwers als begin is al fenomenaal. Het zou toch geweldig zijn als Feyenoord het grootste stadion van Europa heeft?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |