Lang. Maar politiebestuur... Dat is natuurlijk een nogal log orgaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 02:03 schreef rubbereend het volgende:
hoelang zijn ze daar nou mee bezig? En nu pas dit?
Voorlopig staat alleen EO jongerendag ingeplandquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:35 schreef Yeahinho het volgende:
Dat zal ongetwijfeld het Gelredome gaan worden ja. Mits daar geen concert o.i.d. plaatsvindt natuurlijk.
Met al die uitbreidingsplannen (Ajax, PSV, AZ, Twente, Heerenveen, Groningen, NAC, NEC, Utrecht) of plannen voor nieuwe stadions (Feyenoord) verwacht ik dat op termijn het gemiddelde toeschouwersaantal in de eredivisie > 24.000 bedraagt. Dat is gelijkwaardig aan die van Frankrijk en Italië.quote:Nieuw toeschouwersrecord Eredivisie
Geschreven op donderdag, 17 april om 16:53
De groei van het aantal toeschouwers in de Nederlandse stadions zet door. Dit seizoen stevent de Eredivisie op een nieuw toeschouwersrecord, meldt De Telegraaf. Met nog negen duels te spelen is het record al zeker.
In totaal moeten nog 2557 supporters een wedstrijd bezoeken om het huidige record van vorig seizoen te verbreken. Vorig jaar stond de teller in totaal op 5.523.706. In het lopende seizoen zaten er al 5.521.151 mensen in het stadion.
Sinds het seizoen 1997/1998 is er een stijgende lijn te bespeuren in bezoekersaantallen. Tot nu toe trok Ajax gemiddeld de meeste toeschouwers (49.026). Op Woudestein, de thuishaven van Excelsior, zat gemiddeld het minste publiek (3207).
Ajax met zijn toeschouwersaantallenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
Met al die uitbreidingsplannen (Ajax, PSV, AZ, Twente, Heerenveen, Groningen, NAC, NEC, Utrecht) of plannen voor nieuwe stadions (Feyenoord) verwacht ik dat op termijn het gemiddelde toeschouwersaantal in de eredivisie > 24.000 bedraagt. Dat is gelijkwaardig aan die van Frankrijk en Italië.
Nieuwe Anfield krijgt dat ook, van die golvende vormen. Niet mijn ding. Te tijdsgebonden ook, dan zit je dus over pakweg 15/20 jaar met een totaal outdated uiterlijk. Van binnenuit ziet het er gek genoeg wel weer aardig uit, maar het is sowieso ook niet het dak dat lelijk is, het zijn die muren, of eigenlijk de manier waarop het 'dak' in één keer overgaat tot muur want het zijn complete platen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef ASroma het volgende:
klopt de buitenkant is afgrijselijk, zo quasi "modern"
FCUpdate.nlquote:"Nieuwe Kuip geen Olympisch Stadion"
24 april 2008
Het nieuwe onderkomen van Feyenoord zal zeker geen Olympisch Stadion worden. Dat heeft directeur Jan van Merwijk van de Kuip laten weten. Het nieuwe megastadion met minimaal 75.000 stoelen moet een belangrijke rol spelen bij het binnenhalen van het WK in 2018 en de Olympische Spelen in 2028.
"Wij willen geen atletiekbaan. Het moet een stadion worden waar een echte voetbalsfeer hangt, maar waar ook weer popconcerten en andere evenementen gehouden kunnen worden" tekent het AD op uit de mond van Van Merwijk. Het nieuwe stadion moet een schuifdak krijgen en het speelveld van natuurgras moet uitschuifbaar zijn.
De kosten worden op dit moment geschat op 300 tot 400 miljoen euro. Het onderkomen zou in 2016 klaar moeten zijn. In de zoektocht naar een geschikt ontwerp hebben Feyenoord en de Kuip onder meer de stadions van Bayern München en Arsenal voor ogen. Dit najaar hakt het Rotterdamse stadsbestuur de knoop door over de exacte plek van het nieuwe stadion.
quote:Het nieuwe stadion moet een schuifdak krijgen en het speelveld van natuurgras moet uitschuifbaar zijn.
waarom uitbouwen ? alijtd genoeg lege plekken daarquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:48 schreef sarlo het volgende:
Willem 2 stadion wordt waarschijnlijk ook uitgebreid. Men si nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Het huidige stadion is in ieder geval zo ontworpen dat het dak eraf kan en dat daar een tweede ring kan komen. Blijkbaar hebben ze bij de bouw van dit stadion er goed over na gedacht
Het is ook bijna technische lego met al die prefab elementen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Dr.Aart het volgende:
Twente heeft dan nog geen trainer maar het stadion gaat snel!
[ afbeelding ]
Het kleine priegelwerk gaat straks ook de meeste tijd kosten. Aanleggen van de bedrading enz.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is ook bijna technische lego met al die prefab elementen.
Toch vond ik dat wel het beste/leukste plan dat ik tot nu toe heb gehoord, een stadion dat voor de helft in de Maas ligt, prachtig. Zou een nieuwe brug naast komen (die er nu overigens ook moet komen geloof ik)en de uitsupporters konden via een boot het vak inquote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oud plaatje wat totaal niet meer van toepassing is.
tja nu komt het op Varkenoordquote:
die locatie lijkt mij echt niks, met de weg en het spoor er naastquote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch vond ik dat wel het beste/leukste plan dat ik tot nu toe heb gehoord, een stadion dat voor de helft in de Maas ligt, prachtig. Zou een nieuwe brug naast komen (die er nu overigens ook moet komen geloof ik)en de uitsupporters konden via een boot het vak in
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Toch vond ik dat wel het beste/leukste plan dat ik tot nu toe heb gehoord, een stadion dat voor de helft in de Maas ligt, prachtig. Zou een nieuwe brug naast komen (die er nu overigens ook moet komen geloof ik)en de uitsupporters konden via een boot het vak in
Dat heb je op Varkenoord toch ook?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:52 schreef ruud_fr het volgende:
die locatie lijkt mij echt niks, met de weg en het spoor er naast
Zal een prachtig stadion worden .... op naar de 40.000 plaatsen dan maar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef 9christensen het volgende:
hier nog een impressie van binnen van 't nieuwe Twente stadion
[ afbeelding ]
Laten ze de rode stoelen staan??quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:37 schreef 9christensen het volgende:
hier nog een impressie van binnen van 't nieuwe Twente stadion
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |