Ach mijn ma spoort niet. Ze vind zichzelf heel erg zielig omdat ze longemfyceem en astma heeft. En daarom moesten de kleden weg ( en natuurlijk omdat ik dr even flink de waarheid heb verteld nadat ze me een hoer noemde. Ze wil mij straffen, maar betrekt daar Baloe dus in). En die kleden moesten er dus uit omdat baloe zn haren daarop kwamen en dat was wel zoooooo slecht. En daar kon ze dood aan gaan. Nee, maar roken, terwijl dat juist nadrukkelijk is verboden van de dokter, dat doet ze wel. Dat ze daar dood aan kan gaan zal dr een rotzorg zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Wat een nare toestand daar![]()
[..]
Maar wat zeggen je ouders dan? Dat het onzin is van zijn stramheid ofzo? Of geloven ze wel dat hij wat heeft?
Serieus, mijn foxje tuft wel. Ik vind autorijden leuk. Er passen 4 mensen in dus vecht dan onderling maar uit wie er mee heen en terug gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Nok haar liever wil brengen is er alsnog een flink rondje Nederland nodig volgens mij, want Nok heeft zelf geen vervoer anders dan het OVIk weet niet of ze iemand heeft die haar kan brengen, anders alsnog de carpool brigade via Den Haag, Nijmegen, Zwolle, Nijmegen, Den Haag
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach mijn ma spoort niet. Ze vind zichzelf heel erg zielig omdat ze longemfyceem en astma heeft. En daarom moesten de kleden weg ( en natuurlijk omdat ik dr even flink de waarheid heb verteld nadat ze me een hoer noemde. Ze wil mij straffen, maar betrekt daar Baloe dus in). En die kleden moesten er dus uit omdat baloe zn haren daarop kwamen en dat was wel zoooooo slecht. En daar kon ze dood aan gaan. Nee, maar roken, terwijl dat juist nadrukkelijk is verboden van de dokter, dat doet ze wel. Dat ze daar dood aan kan gaan zal dr een rotzorg zijn.
En Baloe had maar gewoon pech.![]()
idioten
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Vergeten we Friesland niet?![]()
Tis voor mij buiten de spits maar een dik half uur rijden naar Morretje.
Lijkt nu net alsof we onszelf massaal uitnodigen bij M en R
19, en ja, dat is iets wat ik heel graag wil en we ook per direct zouden doen/willen. Er zijn echter 2 kleine probleempjes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Qwee, hoe oud ben je? Is het geen optie om met MM te gaan samenwonen?
Ja!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Helloooooooooooooooo
Ziggy nog kaploos?
Ja. MM heeft een eigen flatquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:54 schreef Greys het volgende:
MB, om de positive vibes naar Ziggy te sturen, ga ik even de OP aanpassen
Q, woont MM wel op zichzelf?
Als jullie dan de kosten kunnen delen van de huur/hypotheek en boodschappies enzo dan moet dat van jullie gezamenlijk inkomen dus wel kunnen, als hij ook alleen daar kan wonen. Toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. MM heeft een eigen flat
Hallo, hij is strax al 30
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef Greys het volgende:
Lizzy, dan zijn we wel een hele dag onderweg he?
Maar laten we eerst even afwachten wat Nok d'r eigen ideeën erover zijn.
Naar Artis gaat niemand, maar naar Morretje.....
Rare jongens, die SC-ers![]()
Nee, dat zou idd opzich kunnen. Alleen Baloe gaat dus ook mee. MM werkt van 08:30 tot 17:00. Hij gaat om 07:15 weg en is dus om 18u thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jullie dan de kosten kunnen delen van de huur/hypotheek en boodschappies enzo dan moet dat van jullie gezamenlijk inkomen dus wel kunnen, als hij ook alleen daar kan wonen. Toch?
En hij wil ook wel samenwonen dus?
Kan je je studie daar dan niet voortzetten? Mensen verhuizen wel vaker, toch? Dan hoeven studies toch niet de prullenbak in? Of ben ik er al te lang uit en zie ik iets over het hoofd?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:15 schreef Greys het volgende:
We kunnen beter komen kijken van de zomer ofzo, hoe het met Chip gaat. En dan meteen bbq-en
Gezellig, maar niet echt een goed plan tijdens de 'overdracht', toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef nokwanda het volgende:Ik wilde net zeggen: ik voel een meet aankomen
Nok, snel! Haal weg, die zin!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Voor je het weet heb je geen sekslevven meer over omdat Chip er gezellie tussen komt liggen
Ja dat spreken we dan wel af.. wij hebben wel een auto en Zwolle-Nijmegen is wel te doen, dus halen is een optie. Uiteraard maken we dan wel een uitgebreide reportage van de inburgering met foto'squote:Op woensdag 5 maart 2008 20:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil haar best komen brengen, maar halen mag ook.
Ik heb er wel zoveel vertrouwen in dat dat goedkomt.
Biokat Fresh.. waar verkopen ze dat? Gewoon de dierenwinkel of een supermarkt? (Oh en sorry als Morretje je t ook al gevraagd had, ben vandaag niet bij haar in de buurt helaas). En die kattenspeeltjes had ik voor m'n verjaardag gekregen.. Tja.. dan moet ik er zelf maar mee gaan spelenquote:@Ravage. Je lijstje
Speeltjes? Denk je? Heeft ze hier nooit echt naar omgekeken, maar wie weet wat ze bij jullie gaat doen.
Ze jaagt op stukjes voer uit blik. Dat is haar voornaamste activiteit naast de edele kunt van het neerploffen.
Haar officiele naam Chippy laten lijkt me wel zo handig aangezien ze die naam al heeft zolang als ik haar ken.
Ze woont pas 4 jaar bij ons, maar ik ken haar al 7 jaar en zolang heet ze al Chippy.
Ik weet niet helemaal zeker of ze nou 10 is of iets ouder, maar we kunnen het houden op ergens tussen de 10 en 12.
Over dat kattezand... de Biokat fresh is ze gewend en vindt ze fijn. Is ook fijn: klontvormend en stinkt niet en gaat best lang mee. vooral met maar een poes. Overdekte bak het liefst.En knuffels...veel knuffels. Als je haar eerst laat snuffelen en haar het initiatief laat nemen zonder haar zomaar te gaan aaien dan win je haar zo. Voor je het weet heb je geen sekslevven meer over omdat Chip er gezellie tussen komt liggen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Reportageeeeee!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:37 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ja dat spreken we dan wel af.. wij hebben wel een auto en Zwolle-Nijmegen is wel te doen, dus halen is een optie. Uiteraard maken we dan wel een uitgebreide reportage van de inburgering met foto's![]()
Mijn hondje houdt ook niet van speelgoed... TOTDAT meneer Greys en ik er mee gaan overgooien! Dan wil Bink ineens OOK dat speelgoedje en laat ze dat eh... luid en duidelijk merkenquote:Biokat Fresh.. waar verkopen ze dat? Gewoon de dierenwinkel of een supermarkt? (Oh en sorry als Morretje je t ook al gevraagd had, ben vandaag niet bij haar in de buurt helaas). En die kattenspeeltjes had ik voor m'n verjaardag gekregen.. Tja.. dan moet ik er zelf maar mee gaan spelen
Poes kan anders keurig zitten, pootjes geven en af op commando hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef Morretje het volgende:
Greys, tis geen hond he...
Edit: hoewel, ik denk dat ze wel net zo groot is als jouw Binkie..![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
PS... je bent zo lief enthousiast!Maar dat had ik al gezegd he?
![]()
Dat heb ik ook keivaakquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:14 schreef Frutsel het volgende:
wat is dit voor vage poep
ben al vijf minuten aanhet zoeken naar dit topic![]()
zag um helemaal niet in de lijst
Ja, in dit en in het vorige topic ben ik het zelfquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Chips! Is het echt Ravage! Ik dacht dat het een te-lui-om-uit-te-loggen-Morretje was![]()
Hoi aanstaande Poezenpapa
Op jullie klikken?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:16 schreef Greys het volgende:
Dat heb ik ook wel eens Fruts!
Als je dan op een van ons klikt in het vorige topic, staat ie wel in onze AT's![]()
Zo doe ik het meestal! Ik opende deze nieuwe en was hem daarna ook meteen kwijt in de lijst
En meestal zeg ik het toch ook wel, als ik 'te lui ben om in te loggen'... Wordt het lezen daar ineens heel anders van trouwens, Ing?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:19 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ja, in dit en in het vorige topic ben ik het zelfIk zal het in vervolg er duidelijk bij vermelden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik had zes keer gef5'ed...
had me toetsenbord al gesloopt om te kijken of ie stuk was
dacht dat er gewoon geen nieuwe gemaakt was:(
Nee een echte SC-er word ik niet hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus Ravage dreigt ook een heuse SC-er te worden?![]()
Ik had voor vanaaf toch nog ff gebak gehaald (mini-vlaaitjes van de Hema)...hoeft ie niet
Heej, niks dan goeds over de mooie stad achter de duinah hè?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Oftie ook een SC-er wordt... dat komt ook omdat ie nu in Den Haag zit..
Nu istie zelfs weg; naar z'n moeder om haar te laten knippenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Heej, opeten!! 't Is je verjaardag meneer Ing!!!![]()
Denk dat Ravages Reportage er wel voor gaat zorgen dat hij vaker in F&F is...![]()
Oftie ook een SC-er wordt... dat komt ook omdat ie nu in Den Haag zit..
Idem dito. Ik duik er ook in.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Ja ik ga ook zomaar weer, lichamelijk niet moe, maar geestelijk wel
Eventjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Droom maar lekker over je nieuwe kind, Morretje!
Senesta! Kom je het feestje mee vieren van Chippie?
Ze luistert nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
En vieren we dat Ziggy nog steeds kaploos is en dat vooral zo moet houden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé is dat Re, onze nieuwe R&P mod?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze luistert niet [ afbeelding ]
Ze heeft net nog een keer gekrabt en ik wil nu gelijk het kapje opdoen en Re niet. Als ze morgen openligt is het Re zn schuld[ afbeelding ]
Vanmiddag hebben we een afspraak bij de huisarts, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al aardig minder, maar nog niet helemaal weg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Senesta, hoe gaat het met je zoon?
Hangt een beetje van t toestel af maar niet meer dan 10 euro denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:25 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Nou, ik heb wat foons uitgezocht. Er zit wel een verschil in. Een samsung met prepaid van hi kost 60, en dezelfde van T-mobile 35. Wat zou simlockvrij maken kosten?
Mediamarkt zit enkel in zwolle, en daar krijgen wij geen krantje vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt een beetje van t toestel af maar niet meer dan 10 euro denk ik.
Ik zag gisteren een heleboel leuke hele cheape toestellen in mediamarkt- en kijkshopkrantjes.
Ik heb nu ook een SE, en mn vorige was ook een SE. En die bevallen eigenlijk prima. Maar deze heb ik van MM gehad, en gemoldquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:36 schreef senesta het volgende:
Ik ben van de klepjes en sliders afgestapt. Vorig jaar had ik een sony-ericsson, die beviel me prima, en nu heb ik een nokia N73, ook een prima telefoontje alleen het joystickje heb ik al een keer moeten laten vervangen.
Maar ik krijg ze bij mijn abbo
Het klinkt in elk geval alsof hij op de goede weg is! Gelukkig dat er in elk geval tekenen zijn dat het beter gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmiddag hebben we een afspraak bij de huisarts, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al aardig minder, maar nog niet helemaal weg.
Dus ik ben benieuwd![]()
Thnx voor asking Greys
Verbaast me niksquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh.... Nog een die op slot slaat bij het zien van cijfertjes?
Dat lijkt maar zo. Komt omdat jij zo slim bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef oh-oh het volgende:WAAAAAAAAAAROM heb ik van die vreselijk domme collega's???
natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:09 schreef oh-oh het volgende:Ja dat ook maar god ze zijn ECHT dom.
Wil je voorbeeld van daarnet?
Yeps, that's him en ik heb net na 3!! keer krabben het kapje maar weer omgedaanquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé is dat Re, onze nieuwe R&P mod?
Vervelend zeg dat krabben
Ok vanochtend.quote:
Ziggy! Troela dat je d'r bent! Zou ze het gewoon een leuk hip accessoire vinden ofzo, dat kapje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, that's him en ik heb net na 3!! keer krabben het kapje maar weer omgedaan [ afbeelding ]
Hoi allemaal
Ik weet het niet. Word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziggy! Troela dat je d'r bent! Zou ze het gewoon een leuk hip accessoire vinden ofzo, dat kapje?
Fruts!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:05 schreef Morretje het volgende:
* Morretje duf is en eventjes een dutje gaat doen..![]()
Probeer je zo nog wel een keertje te bellen Nok, je had vast net pauze..![]()
Een eeuwig tukkie?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff...eerst nog tot 17.00 werken, dan koken en daarna nog boodschappen doen.
Somebody shoot me, I want a tukkie doen
Nou hij had dus zo bij die collega van mij terecht gekomen kunnen zijn bij wijze van hequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Maes het volgende:
Hallo daar!
Wat een geweldige oplossing voor Chippy. Morretje gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot en Nok ik ben zo blij voor je dat Chipsie een fijn huisje krijgt.![]()
Ik had ook een faxverhaal op mijn werk. Ik had een paar smartphones besteld bij de pda-shop, wij bestellen daar wel vaker. Bel ik vandaag maar eens op waar ze blijven. Tja mevrouw we hebben helemaal geen bestellingen per FAX van u gekregen in februari. Ik naar de afdeling inkoop en daar vragen hoe het zit. Zij ook de pda-shop gebeld en wat blijkt. De FAX was terecht gekomen bij de afdeling particulieren en wij zijn natuurlijk een bedrijf. I.p.v. dat ze dat zo'n fax even doorsturen naar de juiste afdeling, nee daar doen we er lekker niks mee wat het is niet voor ons.![]()
Maar vanmiddag ben ik VRIJ
Hee dat had een collega van mijn vorige werk kunnen zijn. Die noemde ik stilletjes altijd Hyacinth (je weet wel van THE BUCKET RESIDENCE!). 'Al honderd' jaar bij de firma veel bladiebla, kon niet echt met computers omgaan maarja ze was het visitekaartje van het bedrijfquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou hij had dus zo bij die collega van mij terecht gekomen kunnen zijn bij wijze van he![]()
Echt ze werkt hier al 35 jaar en dat schijnt dan een soort van vrijbrief te zijn om niks te hoeven kunnen.
Ik snap nog steeds niet hoe dat mens ooit de overstap van de typemachine naar de pc heeft kunnen maken![]()
De grap is hier dan ook dat ze wel al heel lang over dr houdbaarheidsdatum is.
Dr enige sterke kant is dat ze als enigste feilloos het handschrift van baas c kan lezen.
Dat doe ik dr na 6 jaar nog steeds niet na
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Hee dat had een collega van mijn vorige werk kunnen zijn. Die noemde ik stilletjes altijd Hyacinth (je weet wel van THE BUCKET RESIDENCE!). 'Al honderd' jaar bij de firma veel bladiebla, kon niet echt met computers omgaan maarja ze was het visitekaartje van het bedrijf
Pak koeken, vlaai.......morgen tijd voor een bruidstaart?? Iemand wil wel heel graag bij jullie werken!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:Nee nee die heb ik goed gevoederd net want we hadden heeeeeeeeeerlijke vlaaaaaaaai
![]()
Dr is een meisje drie dagen aan het proefdraaien hier.
Gisteren kwam ze met een pak koeken van de bakker.
Chico & Billy die vuile sletten waren meteen omgekocht en vroegen al naar welk nummer ze dr naam moesten smssen...
Vandaag ( dag nr 3) kwam ze met een vlaai aanzetten.
Tis mss net een tikkeltje TE, maar ach, twas verdraaid lekkere vlaai
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
M'n Koekie is al de hele dag niet lekker. Vannacht ben ik verscheidene keren wakker geworden omdat z'n darmen zo'n herrie maakten en vandaag heeft ie de hele dag nog niet gegeten en ligt maar een beetje in z'n mandje. Nu heeft ie dit wel vaker en maak ik me nog niet echt ongerust, maar ik vind het altijd zo zielig!!
Ik krijg dat voorfilmpje zelfs!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:09 schreef Maes het volgende:
Er is nu ook weinig aktie, moet ik zeggen.
Krijg je wel die advertentie van soccermom?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:
Nok!! We komen Chip echt met z'n 2en halen, Ravage heeft vrij genomen...
Dat wordt dan helemaal in stijl. Een Ravage in een ravage. Gelukkig ben jij wel wat Ravage gewend dus zal ik me niet schamenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:
Nok!! We komen Chip echt met z'n 2en halen, Ravage heeft vrij genomen...
Hopelijk niet voor hondenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef senesta het volgende:
Nok? Greys?
Ik zag net dat jullie je beestjes nog niet opgegeven hebben voor de FOK!wash, dat waren jullie toch nog wel van plan? niet vergeten he?
Overgens moet ik morgen met Joey bloedprikken, de huisarts vermoed dat hij een allergie heeft
Was het van plan maar kom gewoon tijd tekort om leuke foto's te zoeken en er een leuk verhaaltje bij te maken. En ik gun het al die andere mensen ook wel, dus dat is geen ramp. Mijn katten donderen maar gewoon per ongeluk de badkuip in, zoals Kay laatst.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef senesta het volgende:
Nok? Greys?
Ik zag net dat jullie je beestjes nog niet opgegeven hebben voor de FOK!wash, dat waren jullie toch nog wel van plan? niet vergeten he?
Overgens moet ik morgen met Joey bloedprikken, de huisarts vermoed dat hij een allergie heeft
Voor huisdieren inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het van plan maar kom gewoon tijd tekort om leuke foto's te zoeken en er een leuk verhaaltje bij te maken. En ik gun het al die andere mensen ook wel, dus dat is geen ramp. Mijn katten donderen maar gewoon per ongeluk de badkuip in, zoals Kay laatst.
Ben gewoon iets teveel met werk bezig en andere sociale dingen die ik perse wil doen. Kom er niet aan toe.
Aan wat voor een soort allergie denken ze?
Hij heet niet voor niets zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wordt dan helemaal in stijl. Een Ravage in een ravage. Gelukkig ben jij wel wat Ravage gewend dus zal ik me niet schamen
LEUK!!!
Oh, maar dat moet je niet doen, gewoon opgeven hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
Zou het eventueel een probleem zijn om de konijnen weer naar buiten te verhuizen Senesta?
Die kunnen ook in een goed hok buiten, toch?
Ik heb Bink niet opgegeven omdat ik er al heel veel zag die ik het veel meer gun
Bij de baskeweg en torplaan in de buurt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef Qwea het volgende:
waar is dat dan in de schooten? In de buurt van de cs tuijnsaetstraat?
Ja, ik ken alleen die tuijnsaetstraatquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij de baskeweg en torplaan in de buurt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, leuk...
Ik zou dus op bed he? Kijk ik nog snel ff de mail en daar was de cijferlijst dan!
Een 7.8!!!![]()
En nu ben ik helemaal wakker
Lijkt me helemaal niet zo'n vreemde droom, Nokquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:57 schreef nokwanda het volgende:
Heb zo rot gedroomd. De rooie kapitein ging dood
Hier ben ik dan wel heel nieuwsgierig naar!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet zo'n vreemde droom, Nok
Vertel. Wil jouw visie erop weleens horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft toch te maken met angst om iemand kwijt te raken? In de breedste zin van het woord.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is hier heeel erg dubbel, maar het maakte wel dat ik me er iets over realiseerde.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft toch te maken met angst om iemand kwijt te raken? In de breedste zin van het woord.
Jah, schaatsen kijken om 4.00uur zo dadelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ja... zeg... hebben jullie nou ineens allemaal een leven op vrijdagavond ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ja... zeg... hebben jullie nou ineens allemaal een leven op vrijdagavond ofzo?
Ik trouw mooi niet eerder dan dat ik mn groot huis hebquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef nokwanda het volgende:
Vrij normale leeftijd om te trouwen hoor.
Dat late gedoe van tegenwoordig is pas raar. Ze zijn in hun meest vruchtbare jaren.
Zouden meer mensen moeten doen ipv te wachten en te wachten op het grote huis en de 2 auto's voor de deur en dat gedoe over wat je allemaal te bieden MOET MOET MOET hebben voor je je mag settelen.
En voor je het weet aan de IVF omdat niets lukt en zo... je hebt er vast wel over gehoord.
Dat trouwen op je 30ste en kinderen krijgen op je 40ste is een rare mode die totaal tegennatuurlijk is.
Fashion Pattyquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik trouw mooi niet eerder dan dat ik mn groot huis heb
Het gaat goed!!! Was eigenlijk 's avonds al veel beter. Tegen de tijd dat ik jouw tip las, was het eigenlijk al over en had ie al weer een beetje gegeten. Ga het de volgende keer wel proberen! Lekker weer hè! Ik ga zo lekker een beetje in de tuin friemelen. (ga nu zelf wel ff een foto van de vijver zoeken, want ben intussen zelf in Belgie)quote:
Ik ging om half drie slapen en tussen 7.00 en 8.00uur voordat Kramer ging rijden, heb ik wat gesoest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Greys het volgende:
Hahaha Lizzy, heb je daarvoor wel geslapen? En daarna nog een paar uurtjes?
Zal je altijd zien he, je Freggels willen nu hollen en vliegen en jij wilt rust
is helaas wel zoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef Greys het volgende:
Dan heb ik zeker een Fashion Patrick
Drie auto's ook goed?
Volgens mij ligt het aan alle mannen hoor Nok, dat die niet meer zo snel willen...
Jouw stukje over dat IVF gebeuren schrik ik van, maar ga ik toch maar weer even laten lezen straks
Mogguh maisjes
doe eemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:09 schreef Greys het volgende:
Gelukkig Co! Heel blij om dat te horen, die kleine friemel.
Het is heerlijk weer, de tuindeur staat open en ik loop in mijn t-shirt. Maar dat was misschien iets te enthousiastGa zometeen de ramen lappen, voor de tweede keer dat we hier wonen pas
![]()
Maar eerst komt er zometeen iemand onze kapotte grote tv ophalen, dat bakbeest staat hier nog in de kamer, dus zal blij zijn als ie weg is. Ben benieuwd naar je vijver!
taaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Moeten we anders een topic voor je openen?
Oh Oh zoekt een Ah Ah?![]()
Have fun allemaal met wat je gaat doen vandaag!
Ik moet ff wachten tot de vloer droog is, dan ff douchen en daarna beginnen met taart snijden, koffie zetten, hapjes maken.
Ik haaaat verjaardagen
In den helder op de markt gekocht?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:39 schreef Qwea het volgende:
zooooo even lekker de stad in geweest en boodschappen gedaan met MM.
Kippenvleugels op de markt gekochtdie liggen nu heerlijk gekruid in de oven. Moet nog een uur oid wachten totdat ze klaar zijn
Daarna er wat citroensap over doen
en dat icm pannenkoeken
Hoe ist hier dames?
jupquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
In den helder op de markt gekocht?
Die kippenvleugeltjes zijn de lekkerste die er zijn
ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
![]()
(zegt zij... die dit op haar laptopje zit te typen.. ja ja ik weet).
Greys het zijn lactatiekundigen zonder des en dat vind ik nou juist het verkeerde voorbeeld dat je pakt. Borstvoeding is iets wat je vroeger gewoon deed en juist nu grijpt iedereen naar de fles. Liever iemand die je helpt zonder pijn te voeden dan dat je opgeeft. Vroeger lukte het vast ook niet altijd maar had je een min die een kind voor je voedde. En vroegah moest je niet miepen en gewoon met pijn voeden, hemelzijdank dat je nu hulp kan krijgen en met plezier je kindje voedt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:30 schreef Greys het volgende:
Op school zaten ook domme kinderen.
Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen.
Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden.
De Meester had altijd gelijk.
En toch is het wel een beetje zo he... Als je ziet dat er tegenwoordig zelfs 'lactatiedeskundigen' zijn om een nieuwe moeder te leren hoe ze borstvoeding moet geven enzo... vroeger ging dat toch ook gewoon?
Wat mij betreft gaan kinderen ook weer vaker buiten spelen ipv vierkante ogen kweken achter de tv (zegt zij... die dit op haar laptopje zit te typen.. ja ja ik weet).
Ja oke, als je het zó uitlegt ben ik het met je eens. Maar toen er nog geen flesvoeding was en geen lactatiekundigen, toen kwam het toch ook goed? Maar ik begrijp wat je bedoelt. Niet een handig voorbeeld, misschien. Het is iets dat ik laatst toevallig ergens las en dat is blijven hangen bij me als 'het moet toch ook niet gekker worden'.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Greys het zijn lactatiekundigen zonder des en dat vind ik nou juist het verkeerde voorbeeld dat je pakt. Borstvoeding is iets wat je vroeger gewoon deed en juist nu grijpt iedereen naar de fles. Liever iemand die je helpt zonder pijn te voeden dan dat je opgeeft. Vroeger lukte het vast ook niet altijd maar had je een min die een kind voor je voedde. En vroegah moest je niet miepen en gewoon met pijn voeden, hemelzijdank dat je nu hulp kan krijgen en met plezier je kindje voedt.
Het is echt schandalig hoe dat tegenwoordig gaat!quote:Verder heb uit je tekst het stukje gehaald wat ik juist het treffendste vond.
Het respect voor de leerkrachten is ver te zoeken tegenwoordig. En daar zou ik een heel stuk over kunnen schrijven maar het blijft de SC dus ik hou me in
De kinderen zijn het probleem nog niet, het zijn de ouders die verhaal komen halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Het is echt schandalig hoe dat tegenwoordig gaat!
Je zou bijna zeggen 'voer de pets met de lineaal maar weer in'
De vloer lag bezaaid met platgetrapte nootjes, chips e.d.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
Hahaha Ing, je hebt het er maar druk mee!
Dat je dan tussendoor gaat stofzuigen lijkt mij een gevalletje 'iets te ijverig' maar dat moet je zelf weten
Ikke niet. Ik zit csi te kijken en te fokken. Ik ga deze avond doorbrengen op de bank, met mn laptop voor de tv met een glas wodka jusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De kinderen zijn het probleem nog niet, het zijn de ouders die verhaal komen halen.
Maar goed, ik ben een begin jaren 80 baby dus dat betreft...
Volgend onderwerp...
Wie heeft er wel een leven en gaat een bruisende zaterdagavond tegemoet?
Ik heb eindelijk een legaal excuus waarom ik nooit mijn kleding strijk. Mijn freggels hebben mijn strijkplank gemolesteerd.
Eerder onhandigquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Oh, je hebt wilde visite gehad dus vanmiddag!
Ja oke, ik snap het stofzuigergebeuren nu
Dizzy, wij zitten hier met zijn tweeën te fonduen, dus niets bruisends en wilds hier
Ja die is hetquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:18 schreef Qwea het volgende:
cube is stoerrrrr. Dat is die film toch waarin mensen in een soort van kubus gevangen zitten en dan gaat het schuivendan worden er "deuren" geopend en daar achter zitten dan vallen.
Cubequote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja die is het![]()
Ik ben toch meer a la Greys van de lieflijke damesfilmpjes![]()
Hoi Greysie
Joomla is een vrij, open source contentmanagementsysteem. Joomla! is geschreven in PHP en werkt met een MySQL-database. Joomla! heeft functies als het cachen van pagina's, RSS-feeds, printversies van pagina's, nieuwsflitsen, blogs, fora, opiniepeilingen, kalender, zoeken en taalinternationalisatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Wat is joomla?
Damesfilms als in Bridget Jones, Pride & Prejudice, Maid in Manhattan idd, Love Actually (!!!!!) enzo.
Hahahaha!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:46 schreef Maes het volgende:
De volgende mannenfilm is aangezet: Platoon
Er zijn genoeg leuke auto's te koop, straks kan ik niet kiezenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha!
Nou, jij boft maar weer vanavond, pffffffff
Voor straf een auto uitzoeken jij. Zijn ze nou helemaal betoeterd!
Is een van de vele vele kapsels die ik al gehad hebquote:Op zondag 9 maart 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Leuke film he Nok?
Wilde jij je haar ook acuut zo laten groeien en zwart maken? Had ik wel namelijk
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:07 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, na al het verhaardaggeweld had je ook wel een keer een niet-productiefdagje nodig
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:16 schreef Morretje het volgende:Greys, dat stukje over Bink in het actietopic!!!
![]()
Geen drukke vooruitzichten zoals vorige week? Toen liep je een beetje over.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Woops daar ben ik weer.
Weekend was onwijs druk en chaotisch en ik kwam echt tijd te kort, niet de helft gedaan van wat ik wilde doen maar twas wel leuk. Nu wil ik een rustig weekje zodat ik een beetje kan chillen , volgend weekend wordt weer drukkig.
Echt?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ja, ze schreef "hij" en Bink is een meisje
nou ja, ach... transgender puppy is ook best apartquote:Op maandag 10 maart 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Dat gaat automatisch, ik noem Bink al heel zijnhaar leven 'hij'
Maar Bink heeft een sterke persoonlijkheid en krijgt niet zo snel een identiteitscrisis hoor
Morrie, leuk dat je het leuk vond
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:51 schreef Nonneke het volgende:
Transgenderpuppy![]()
Er zat al weken een paartje turkse tortel duiven in onze boom, dus stiekem hoopte wij al op een nestje{dan zouden we vanuit mn moeders slaapkamer zo in het nestje kunnen gluren naar de eitjes/baby vogeltjes
) maar nou zit er vandaag maar 1 en die zit al de hele tijd te turen en te roekoe'en
![]()
Ik hoop niet dat ze die andere duif te pakken hebben gehad
Joa, gozer zag eruit als een paard, maar en paardelul had ie dan weer niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef Morretje het volgende:Hier nog wel ff koken, snelle pasta. Ravage komt over een uur thuis, dus dan eten en idd direct daarna Greys Anatomy kijken..
![]()
Iemand trouwens de aflevering van Paul de Leeuw gezien, vorige week met de streaker? Vind het echt zo'n aandacht-zoek-actie, dattie nu terugkomt met de rijdende rechter, omdat hij zich aangerand voelt..
Whoej wat vrolijkquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Morretje, triest he... die actie van die streaker. Nu janken dat ie zich aangerand voelt. Ja dahag![]()
Overigens, ik ben dit jaar voor België op het Eurovisie Songfestival
En niet voor NederlandNederland heeft weer zo'n dertien in een dozijn nummer en hoor waar België mee komt! http://www.youtube.com/watch?v=ML0oUhINr-E
![]()
![]()
Ja, en zelfs blijven staan als Paul dat zegt..quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Morretje, triest he... die actie van die streaker. Nu janken dat ie zich aangerand voelt. Ja dahag![]()
hij is toch van het weekend zelfs nog een keer terug geweest ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, en zelfs blijven staan als Paul dat zegt..
Trouwens, ergens las ik een opmerking over zijn tanden.. 'Echte carnivoor-tanden'En als je er dan op let..
Ja, maar dan met de Rijdende rechter erbij.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hij is toch van het weekend zelfs nog een keer terug geweest ?
Ja, en volgens mij is de uitspraak vanavond.. Heb op uitzendinggemist alleen maar gezien dat 'de zaak voorkwam' bij de rechter.. Op een gegeven moment mocht het publiek inhoudelijk reageren, stond er zo'n blonde muts op... Was zijn vriendin en die wilde toch wel zeggen dat ze het ernstig vond dat haar prive-leven op tv kwam, ivm stage, werk, vrienden enzo...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar dan met de Rijdende rechter erbij.
@Mor: ik vind juist dat ie een paardebek heeft
Bwahahaha, misschien had haar 'prive-leven' dan niet uit eigen beweging in een string door het beeld moeten hupsen tijdens een goed bekeken programma. Echt he, ze moet kwaad zijn op haar ega, niet op Paul de Leeuwquote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is de uitspraak vanavond.. Heb op uitzendinggemist alleen maar gezien dat 'de zaak voorkwam' bij de rechter.. Op een gegeven moment mocht het publiek inhoudelijk reageren, stond er zo'n blonde muts op... Was zijn vriendin en die wilde toch wel zeggen dat ze het ernstig vond dat haar prive-leven op tv kwam, ivm stage, werk, vrienden enzo...
'prive-leven' = zijn snikkel dus....
En dat dan zelf nog even extra op de nationale tv vertellenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is de uitspraak vanavond.. Heb op uitzendinggemist alleen maar gezien dat 'de zaak voorkwam' bij de rechter.. Op een gegeven moment mocht het publiek inhoudelijk reageren, stond er zo'n blonde muts op... Was zijn vriendin en die wilde toch wel zeggen dat ze het ernstig vond dat haar prive-leven op tv kwam, ivm stage, werk, vrienden enzo...
'prive-leven' = zijn snikkel dus....
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als meneer Ingetje in een string op tv zou verschijnen, zou ik ernstig gaan twijfelen aan onze relatie ipv mee gaan naar de rechtbank!
hoezo? de worst blijft hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |