Zo, ben ik weer even.
Al die tijd zitten werken thuis. Eerst een hele dag weg voor een groepsobservatie. kom ik thuis, staan er 20 werkmails te wachten en 5 persoonlijke. En had nog 24 mails waarmee ik nog iets moest doen. Nu maar een fractie gedaan van wat er nog allemaal moet, maar nu hou ik het werken echt voor gezien. Vanaf 8 uur vanochtend vind ik het wel mooi zo.
@Morretje, Dat zeggen ze ja, dat een aparte ruimte een goed idee is. Ik denk van niet. het is niet mijn ervaring dat dat goed is. Chip zou zich geisoleerd voelen.
Mijn ervaring is sowieso dat ene kat best graag op onderzoek wil. ik zou wel even uitkijken dat ze niet naar buiten kan.
@Ravage, Biokat fresh is in bijna iedere dierenwinkel te krijgen. Maar als niet dat, dan is de klontvormende van de AH of Super de Boer ook goed. Daar heeft ze het ook altijd netjes mee gedaan.
En voor het eten ben je goedkoop uit. Bij de Aldi hebben ze tegenwoordig premiumbrokjes voor oudere poezen. zak van 750 gr voor ¤ 2,-
En een half of 1/3de blikje per dag, ook van de aldi, pate. ¤ 0,35 per blik.
Dat eet ze het liefst. en die brokjes zijn van dezelfde kwaliteit als hills of proplan. Ze eten ze hier iig even graag als proplan en dat wil heel wat zeggen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl