quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik had zes keer gef5'ed...
had me toetsenbord al gesloopt om te kijken of ie stuk was
dacht dat er gewoon geen nieuwe gemaakt was:(
Nee een echte SC-er word ik niet hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus Ravage dreigt ook een heuse SC-er te worden?![]()
Ik had voor vanaaf toch nog ff gebak gehaald (mini-vlaaitjes van de Hema)...hoeft ie niet
Heej, niks dan goeds over de mooie stad achter de duinah hè?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Oftie ook een SC-er wordt... dat komt ook omdat ie nu in Den Haag zit..
Nu istie zelfs weg; naar z'n moeder om haar te laten knippenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Heej, opeten!! 't Is je verjaardag meneer Ing!!!![]()
Denk dat Ravages Reportage er wel voor gaat zorgen dat hij vaker in F&F is...![]()
Oftie ook een SC-er wordt... dat komt ook omdat ie nu in Den Haag zit..
Idem dito. Ik duik er ook in.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Frutsel het volgende:
Ja ik ga ook zomaar weer, lichamelijk niet moe, maar geestelijk wel
Eventjesquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Greys het volgende:
Droom maar lekker over je nieuwe kind, Morretje!
Senesta! Kom je het feestje mee vieren van Chippie?
Ze luistert nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
En vieren we dat Ziggy nog steeds kaploos is en dat vooral zo moet houden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hé is dat Re, onze nieuwe R&P mod?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze luistert niet [ afbeelding ]
Ze heeft net nog een keer gekrabt en ik wil nu gelijk het kapje opdoen en Re niet. Als ze morgen openligt is het Re zn schuld[ afbeelding ]
Vanmiddag hebben we een afspraak bij de huisarts, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al aardig minder, maar nog niet helemaal weg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Senesta, hoe gaat het met je zoon?
Hangt een beetje van t toestel af maar niet meer dan 10 euro denk ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:25 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Nou, ik heb wat foons uitgezocht. Er zit wel een verschil in. Een samsung met prepaid van hi kost 60, en dezelfde van T-mobile 35. Wat zou simlockvrij maken kosten?
Mediamarkt zit enkel in zwolle, en daar krijgen wij geen krantje vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hangt een beetje van t toestel af maar niet meer dan 10 euro denk ik.
Ik zag gisteren een heleboel leuke hele cheape toestellen in mediamarkt- en kijkshopkrantjes.
Ik heb nu ook een SE, en mn vorige was ook een SE. En die bevallen eigenlijk prima. Maar deze heb ik van MM gehad, en gemoldquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:36 schreef senesta het volgende:
Ik ben van de klepjes en sliders afgestapt. Vorig jaar had ik een sony-ericsson, die beviel me prima, en nu heb ik een nokia N73, ook een prima telefoontje alleen het joystickje heb ik al een keer moeten laten vervangen.
Maar ik krijg ze bij mijn abbo
Het klinkt in elk geval alsof hij op de goede weg is! Gelukkig dat er in elk geval tekenen zijn dat het beter gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Vanmiddag hebben we een afspraak bij de huisarts, hij heeft geen koorts meer en het hoesten is al aardig minder, maar nog niet helemaal weg.
Dus ik ben benieuwd![]()
Thnx voor asking Greys
Verbaast me niksquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:10 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh.... Nog een die op slot slaat bij het zien van cijfertjes?
Dat lijkt maar zo. Komt omdat jij zo slim bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:40 schreef oh-oh het volgende:WAAAAAAAAAAROM heb ik van die vreselijk domme collega's???
natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:09 schreef oh-oh het volgende:Ja dat ook maar god ze zijn ECHT dom.
Wil je voorbeeld van daarnet?
Yeps, that's him en ik heb net na 3!! keer krabben het kapje maar weer omgedaanquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hé is dat Re, onze nieuwe R&P mod?
Vervelend zeg dat krabben
Ok vanochtend.quote:
Ziggy! Troela dat je d'r bent! Zou ze het gewoon een leuk hip accessoire vinden ofzo, dat kapje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps, that's him en ik heb net na 3!! keer krabben het kapje maar weer omgedaan [ afbeelding ]
Hoi allemaal
Ik weet het niet. Word er eerlijk gezegd een beetje moedeloos vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ziggy! Troela dat je d'r bent! Zou ze het gewoon een leuk hip accessoire vinden ofzo, dat kapje?
Fruts!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:05 schreef Morretje het volgende:
* Morretje duf is en eventjes een dutje gaat doen..![]()
Probeer je zo nog wel een keertje te bellen Nok, je had vast net pauze..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |