Een eeuwig tukkie?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Pfff...eerst nog tot 17.00 werken, dan koken en daarna nog boodschappen doen.
Somebody shoot me, I want a tukkie doen
Nou hij had dus zo bij die collega van mij terecht gekomen kunnen zijn bij wijze van hequote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Maes het volgende:
Hallo daar!
Wat een geweldige oplossing voor Chippy. Morretje gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot en Nok ik ben zo blij voor je dat Chipsie een fijn huisje krijgt.![]()
Ik had ook een faxverhaal op mijn werk. Ik had een paar smartphones besteld bij de pda-shop, wij bestellen daar wel vaker. Bel ik vandaag maar eens op waar ze blijven. Tja mevrouw we hebben helemaal geen bestellingen per FAX van u gekregen in februari. Ik naar de afdeling inkoop en daar vragen hoe het zit. Zij ook de pda-shop gebeld en wat blijkt. De FAX was terecht gekomen bij de afdeling particulieren en wij zijn natuurlijk een bedrijf. I.p.v. dat ze dat zo'n fax even doorsturen naar de juiste afdeling, nee daar doen we er lekker niks mee wat het is niet voor ons.![]()
Maar vanmiddag ben ik VRIJ
Hee dat had een collega van mijn vorige werk kunnen zijn. Die noemde ik stilletjes altijd Hyacinth (je weet wel van THE BUCKET RESIDENCE!). 'Al honderd' jaar bij de firma veel bladiebla, kon niet echt met computers omgaan maarja ze was het visitekaartje van het bedrijfquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou hij had dus zo bij die collega van mij terecht gekomen kunnen zijn bij wijze van he![]()
Echt ze werkt hier al 35 jaar en dat schijnt dan een soort van vrijbrief te zijn om niks te hoeven kunnen.
Ik snap nog steeds niet hoe dat mens ooit de overstap van de typemachine naar de pc heeft kunnen maken![]()
De grap is hier dan ook dat ze wel al heel lang over dr houdbaarheidsdatum is.
Dr enige sterke kant is dat ze als enigste feilloos het handschrift van baas c kan lezen.
Dat doe ik dr na 6 jaar nog steeds niet na
quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Hee dat had een collega van mijn vorige werk kunnen zijn. Die noemde ik stilletjes altijd Hyacinth (je weet wel van THE BUCKET RESIDENCE!). 'Al honderd' jaar bij de firma veel bladiebla, kon niet echt met computers omgaan maarja ze was het visitekaartje van het bedrijf
Pak koeken, vlaai.......morgen tijd voor een bruidstaart?? Iemand wil wel heel graag bij jullie werken!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:23 schreef oh-oh het volgende:Nee nee die heb ik goed gevoederd net want we hadden heeeeeeeeeerlijke vlaaaaaaaai
![]()
Dr is een meisje drie dagen aan het proefdraaien hier.
Gisteren kwam ze met een pak koeken van de bakker.
Chico & Billy die vuile sletten waren meteen omgekocht en vroegen al naar welk nummer ze dr naam moesten smssen...
Vandaag ( dag nr 3) kwam ze met een vlaai aanzetten.
Tis mss net een tikkeltje TE, maar ach, twas verdraaid lekkere vlaai
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:15 schreef conleche het volgende:
M'n Koekie is al de hele dag niet lekker. Vannacht ben ik verscheidene keren wakker geworden omdat z'n darmen zo'n herrie maakten en vandaag heeft ie de hele dag nog niet gegeten en ligt maar een beetje in z'n mandje. Nu heeft ie dit wel vaker en maak ik me nog niet echt ongerust, maar ik vind het altijd zo zielig!!
Ik krijg dat voorfilmpje zelfs!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:09 schreef Maes het volgende:
Er is nu ook weinig aktie, moet ik zeggen.
Krijg je wel die advertentie van soccermom?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:
Nok!! We komen Chip echt met z'n 2en halen, Ravage heeft vrij genomen...
Dat wordt dan helemaal in stijl. Een Ravage in een ravage. Gelukkig ben jij wel wat Ravage gewend dus zal ik me niet schamenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:20 schreef Morretje het volgende:
Nok!! We komen Chip echt met z'n 2en halen, Ravage heeft vrij genomen...
Hopelijk niet voor hondenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef senesta het volgende:
Nok? Greys?
Ik zag net dat jullie je beestjes nog niet opgegeven hebben voor de FOK!wash, dat waren jullie toch nog wel van plan? niet vergeten he?
Overgens moet ik morgen met Joey bloedprikken, de huisarts vermoed dat hij een allergie heeft
Was het van plan maar kom gewoon tijd tekort om leuke foto's te zoeken en er een leuk verhaaltje bij te maken. En ik gun het al die andere mensen ook wel, dus dat is geen ramp. Mijn katten donderen maar gewoon per ongeluk de badkuip in, zoals Kay laatst.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:46 schreef senesta het volgende:
Nok? Greys?
Ik zag net dat jullie je beestjes nog niet opgegeven hebben voor de FOK!wash, dat waren jullie toch nog wel van plan? niet vergeten he?
Overgens moet ik morgen met Joey bloedprikken, de huisarts vermoed dat hij een allergie heeft
Voor huisdieren inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was het van plan maar kom gewoon tijd tekort om leuke foto's te zoeken en er een leuk verhaaltje bij te maken. En ik gun het al die andere mensen ook wel, dus dat is geen ramp. Mijn katten donderen maar gewoon per ongeluk de badkuip in, zoals Kay laatst.
Ben gewoon iets teveel met werk bezig en andere sociale dingen die ik perse wil doen. Kom er niet aan toe.
Aan wat voor een soort allergie denken ze?
Hij heet niet voor niets zoquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wordt dan helemaal in stijl. Een Ravage in een ravage. Gelukkig ben jij wel wat Ravage gewend dus zal ik me niet schamen
LEUK!!!
Oh, maar dat moet je niet doen, gewoon opgeven hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef Greys het volgende:
Zou het eventueel een probleem zijn om de konijnen weer naar buiten te verhuizen Senesta?
Die kunnen ook in een goed hok buiten, toch?
Ik heb Bink niet opgegeven omdat ik er al heel veel zag die ik het veel meer gun
Bij de baskeweg en torplaan in de buurt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:57 schreef Qwea het volgende:
waar is dat dan in de schooten? In de buurt van de cs tuijnsaetstraat?
Ja, ik ken alleen die tuijnsaetstraatquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Bij de baskeweg en torplaan in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |