quote:Op zondag 9 maart 2008 23:07 schreef nokwanda het volgende:
@Ing, na al het verhaardaggeweld had je ook wel een keer een niet-productiefdagje nodig
quote:Op maandag 10 maart 2008 14:16 schreef Morretje het volgende:Greys, dat stukje over Bink in het actietopic!!!
![]()
Geen drukke vooruitzichten zoals vorige week? Toen liep je een beetje over.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Woops daar ben ik weer.
Weekend was onwijs druk en chaotisch en ik kwam echt tijd te kort, niet de helft gedaan van wat ik wilde doen maar twas wel leuk. Nu wil ik een rustig weekje zodat ik een beetje kan chillen , volgend weekend wordt weer drukkig.
Echt?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ja, ze schreef "hij" en Bink is een meisje
nou ja, ach... transgender puppy is ook best apartquote:Op maandag 10 maart 2008 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Dat gaat automatisch, ik noem Bink al heel zijnhaar leven 'hij'
Maar Bink heeft een sterke persoonlijkheid en krijgt niet zo snel een identiteitscrisis hoor
Morrie, leuk dat je het leuk vond
quote:Op maandag 10 maart 2008 18:51 schreef Nonneke het volgende:
Transgenderpuppy![]()
Er zat al weken een paartje turkse tortel duiven in onze boom, dus stiekem hoopte wij al op een nestje{dan zouden we vanuit mn moeders slaapkamer zo in het nestje kunnen gluren naar de eitjes/baby vogeltjes
) maar nou zit er vandaag maar 1 en die zit al de hele tijd te turen en te roekoe'en
![]()
Ik hoop niet dat ze die andere duif te pakken hebben gehad
Joa, gozer zag eruit als een paard, maar en paardelul had ie dan weer niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:54 schreef Morretje het volgende:Hier nog wel ff koken, snelle pasta. Ravage komt over een uur thuis, dus dan eten en idd direct daarna Greys Anatomy kijken..
![]()
Iemand trouwens de aflevering van Paul de Leeuw gezien, vorige week met de streaker? Vind het echt zo'n aandacht-zoek-actie, dattie nu terugkomt met de rijdende rechter, omdat hij zich aangerand voelt..
Whoej wat vrolijkquote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Morretje, triest he... die actie van die streaker. Nu janken dat ie zich aangerand voelt. Ja dahag![]()
Overigens, ik ben dit jaar voor België op het Eurovisie Songfestival
En niet voor NederlandNederland heeft weer zo'n dertien in een dozijn nummer en hoor waar België mee komt! http://www.youtube.com/watch?v=ML0oUhINr-E
![]()
![]()
Ja, en zelfs blijven staan als Paul dat zegt..quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Morretje, triest he... die actie van die streaker. Nu janken dat ie zich aangerand voelt. Ja dahag![]()
hij is toch van het weekend zelfs nog een keer terug geweest ?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, en zelfs blijven staan als Paul dat zegt..
Trouwens, ergens las ik een opmerking over zijn tanden.. 'Echte carnivoor-tanden'En als je er dan op let..
Ja, maar dan met de Rijdende rechter erbij.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hij is toch van het weekend zelfs nog een keer terug geweest ?
Ja, en volgens mij is de uitspraak vanavond.. Heb op uitzendinggemist alleen maar gezien dat 'de zaak voorkwam' bij de rechter.. Op een gegeven moment mocht het publiek inhoudelijk reageren, stond er zo'n blonde muts op... Was zijn vriendin en die wilde toch wel zeggen dat ze het ernstig vond dat haar prive-leven op tv kwam, ivm stage, werk, vrienden enzo...quote:Op maandag 10 maart 2008 19:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, maar dan met de Rijdende rechter erbij.
@Mor: ik vind juist dat ie een paardebek heeft
Bwahahaha, misschien had haar 'prive-leven' dan niet uit eigen beweging in een string door het beeld moeten hupsen tijdens een goed bekeken programma. Echt he, ze moet kwaad zijn op haar ega, niet op Paul de Leeuwquote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is de uitspraak vanavond.. Heb op uitzendinggemist alleen maar gezien dat 'de zaak voorkwam' bij de rechter.. Op een gegeven moment mocht het publiek inhoudelijk reageren, stond er zo'n blonde muts op... Was zijn vriendin en die wilde toch wel zeggen dat ze het ernstig vond dat haar prive-leven op tv kwam, ivm stage, werk, vrienden enzo...
'prive-leven' = zijn snikkel dus....
En dat dan zelf nog even extra op de nationale tv vertellenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is de uitspraak vanavond.. Heb op uitzendinggemist alleen maar gezien dat 'de zaak voorkwam' bij de rechter.. Op een gegeven moment mocht het publiek inhoudelijk reageren, stond er zo'n blonde muts op... Was zijn vriendin en die wilde toch wel zeggen dat ze het ernstig vond dat haar prive-leven op tv kwam, ivm stage, werk, vrienden enzo...
'prive-leven' = zijn snikkel dus....
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Als meneer Ingetje in een string op tv zou verschijnen, zou ik ernstig gaan twijfelen aan onze relatie ipv mee gaan naar de rechtbank!
hoezo? de worst blijft hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |