quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, leuk...
Ik zou dus op bed he? Kijk ik nog snel ff de mail en daar was de cijferlijst dan!
Een 7.8!!!![]()
En nu ben ik helemaal wakker
Lijkt me helemaal niet zo'n vreemde droom, Nokquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:57 schreef nokwanda het volgende:
Heb zo rot gedroomd. De rooie kapitein ging dood
Hier ben ik dan wel heel nieuwsgierig naar!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal niet zo'n vreemde droom, Nok
Vertel. Wil jouw visie erop weleens horenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Heeft toch te maken met angst om iemand kwijt te raken? In de breedste zin van het woord.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is hier heeel erg dubbel, maar het maakte wel dat ik me er iets over realiseerde.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft toch te maken met angst om iemand kwijt te raken? In de breedste zin van het woord.
Jah, schaatsen kijken om 4.00uur zo dadelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ja... zeg... hebben jullie nou ineens allemaal een leven op vrijdagavond ofzo?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
Ja... zeg... hebben jullie nou ineens allemaal een leven op vrijdagavond ofzo?
Ik trouw mooi niet eerder dan dat ik mn groot huis hebquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:12 schreef nokwanda het volgende:
Vrij normale leeftijd om te trouwen hoor.
Dat late gedoe van tegenwoordig is pas raar. Ze zijn in hun meest vruchtbare jaren.
Zouden meer mensen moeten doen ipv te wachten en te wachten op het grote huis en de 2 auto's voor de deur en dat gedoe over wat je allemaal te bieden MOET MOET MOET hebben voor je je mag settelen.
En voor je het weet aan de IVF omdat niets lukt en zo... je hebt er vast wel over gehoord.
Dat trouwen op je 30ste en kinderen krijgen op je 40ste is een rare mode die totaal tegennatuurlijk is.
Fashion Pattyquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik trouw mooi niet eerder dan dat ik mn groot huis heb
Het gaat goed!!! Was eigenlijk 's avonds al veel beter. Tegen de tijd dat ik jouw tip las, was het eigenlijk al over en had ie al weer een beetje gegeten. Ga het de volgende keer wel proberen! Lekker weer hè! Ik ga zo lekker een beetje in de tuin friemelen. (ga nu zelf wel ff een foto van de vijver zoeken, want ben intussen zelf in Belgie)quote:
Ik ging om half drie slapen en tussen 7.00 en 8.00uur voordat Kramer ging rijden, heb ik wat gesoest.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:14 schreef Greys het volgende:
Hahaha Lizzy, heb je daarvoor wel geslapen? En daarna nog een paar uurtjes?
Zal je altijd zien he, je Freggels willen nu hollen en vliegen en jij wilt rust
is helaas wel zoquote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:58 schreef Greys het volgende:
Dan heb ik zeker een Fashion Patrick
Drie auto's ook goed?
Volgens mij ligt het aan alle mannen hoor Nok, dat die niet meer zo snel willen...
Jouw stukje over dat IVF gebeuren schrik ik van, maar ga ik toch maar weer even laten lezen straks
Mogguh maisjes
doe eemquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:09 schreef Greys het volgende:
Gelukkig Co! Heel blij om dat te horen, die kleine friemel.
Het is heerlijk weer, de tuindeur staat open en ik loop in mijn t-shirt. Maar dat was misschien iets te enthousiastGa zometeen de ramen lappen, voor de tweede keer dat we hier wonen pas
![]()
Maar eerst komt er zometeen iemand onze kapotte grote tv ophalen, dat bakbeest staat hier nog in de kamer, dus zal blij zijn als ie weg is. Ben benieuwd naar je vijver!
taaaaaaaaaaaaaaaaaartquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Moeten we anders een topic voor je openen?
Oh Oh zoekt een Ah Ah?![]()
Have fun allemaal met wat je gaat doen vandaag!
Ik moet ff wachten tot de vloer droog is, dan ff douchen en daarna beginnen met taart snijden, koffie zetten, hapjes maken.
Ik haaaat verjaardagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |