Dit dus. Hoewel, er is een jongen die dezelfde voornaam heeft, maar die is naar mij vernoemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom al niemand tegen met m'n voornaam. Voornaam + achternaam is zo goed als een onmogelijkheid.
Dit is natuurlijk grote onzin. De topicstarter heet in het echt natuurlijk niet "gebrokenglas", dit is slechts een virtuele nickname en wordt verder niet geassocieerd met zijn echte naam.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:07 schreef CosmoNut het volgende:
Tsja wie noemt zijn kind dan ook gebroken glas
Dat dacht ik van mijn naam ook, maar er is ergens een 15 jarige scholiere uit Oegstgeest die precies zoals ik heet. Kwam er ooit achter toen ik een mailtje kreeg of ik mijn deel van het werkstuk wilde inleveren, alleen was ik toen allang afgestudeerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom al niemand tegen met m'n voornaam. Voornaam + achternaam is zo goed als een onmogelijkheid.
En smaakte de lollie voor het geheimpje wat je moet bewaren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:53 schreef xrrwr het volgende:
Mijn oom is de enige naamgenoot in de wereld van mij.
Hij was zuur.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:55 schreef Flatus het volgende:
[..]
En smaakte de lollie voor het geheimpje wat je moet bewaren?
Ik had begrepen dat er eigenlijk maar weinig verschilende Chineese achternamen zijn, en dat ze daarom heel vaak voorkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Cone het volgende:
Zelf heet ik Tim.
Maar mijn achternaam is Chinees, ben zelf nog nooit iemand met dezelfde achternaam tegengekomen
Voornaam wel , Ken er zeker 20
Ja dat ben ik dus inderdaad niet van plan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Het valt me op dat niemand bereid is zijn naam, gedeeltelijk of volledig, te vermelden...
Nouja als je Jan de Vries heet kan ik het me wel voorstellen, daar zijn er een paar duizend van, dus dan is het toch redelijk anoniem. Maar als je een unieke naam hebt, en die heb ik, zou ik em echt niet zomaar geven. Ik zie de meerwaarde daar iig niet van inquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Het valt me op dat niemand bereid is zijn naam, gedeeltelijk of volledig, te vermelden...
Je kunt ook gewoon her en der ff naar het profiel of het fotoboek doorklikken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wedden voor 50 euro dat niemand in Nederland mijn voornaam draagt?
Hmm ik ken wel een Sieger, dus ik denk dat er vast nog wel een Siegert is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met een beetje google, http://www.omroepgelderland.nl/programma.php?id=36&rubriek=359 of ben jij dat?
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wedden voor 50 euro dat niemand in Nederland mijn voornaam draagt?
De zoon van een collega van mij heet ook zo. Ik weet alleen niet of je het zo spelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voornaam levert op Google 26.600.000 hits op. Mijn achternaam 2.060 (dat verbaast me overigens, zijn er best veel vind ik, zeker de wijze waarop je het spelt).MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
Das waar, daarom doe ik het ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja als je Jan de Vries heet kan ik het me wel voorstellen, daar zijn er een paar duizend van, dus dan is het toch redelijk anoniem. Maar als je een unieke naam hebt, en die heb ik, zou ik em echt niet zomaar geven. Ik zie de meerwaarde daar iig niet van in
Er zat vroeger een leuke Jurriaan bij mij in de klas, Jurriaan is een leuke naamquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Das waar, daarom doe ik het ook niet
Maar mijn voornaam mogen jullie wel weten: Jurriaan. Dit is mijn bekendste voornaam-genoot:
[ afbeelding ]
Ligt eraan, ik gebruik altijd mijn roepnaam, die staat volgens mij nergens officieel geregistreerd, alleen mijn doopnamen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:18 schreef Poeke het volgende:
Mijn ex heet Siger, hij was de enige toen der tijd volgens de Sociale Verzekerings Bank, die houdt dat soort dingen bij.
Danku!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Er zat vroeger een leuke Jurriaan bij mij in de klas, Jurriaan is een leuke naam![]()
Ik ook, hij speelt saxofoonquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:23 schreef longinus het volgende:
Ik heb een naamgenoot, en hij heeft alle hits als je op mijn naam zoekt
Vaak ropen ze op achternaam dus dat is bij mij nogal vaak.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SlimShady het volgende:
ik moet altijd lachen als er 2 mensen met dezelfde naam in één ruimte zitten
Statistisch gezien zijn dat er bijna 44000 in Nederland (16 miljoen / 365). Is dat zo bijzonder?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Telt het ook dat ik wel eens iemand ben tegengekomen die op exact dezelfde dag jarig is als ik?
Meisje bij mij in de klas was een half uur ouder dan ik, vond ik wel grappig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Telt het ook dat ik wel eens iemand ben tegengekomen die op exact dezelfde dag jarig is als ik?
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
Dat je hier nog op in gaat zegquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk grote onzin. De topicstarter heet in het echt natuurlijk niet "gebrokenglas", dit is slechts een virtuele nickname en wordt verder niet geassocieerd met zijn echte naam.
No shit, Sherlock!?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk grote onzin. De topicstarter heet in het echt natuurlijk niet "gebrokenglas", dit is slechts een virtuele nickname en wordt verder niet geassocieerd met zijn echte naam.
Mijn vader heet Jurriaan!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Er zat vroeger een leuke Jurriaan bij mij in de klas, Jurriaan is een leuke naam![]()
Zet 'm in je avatar!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:42 schreef Berkery het volgende:
Die nerd rechtsonder is een naamgenoot van mij. (Ik ben het niet hoor)
[afbeelding]
(echt niet)
Niet helemaal, bij het toewijzen van de achternamen zijn er redelijk wat dubbele hits gemaakt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Eigenlijk is iedereen met dezelfde achternaam familie, want er is maar 1 tak ofzoiets van.
een jongen bij mij in de klas, raakte ik bevriend mee en toen hij me uitnodigde voor zn kinderfeestje (ja basisschool ja) bleek hij 20 minuten ouder te zijn.. was ook wel grappig.. en de hele school haalde ons door elkaar omdat we veel op elkaar leken.. dat was raar...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Meisje bij mij in de klas was een half uur ouder dan ik, vond ik wel grappig.
Edwin Sarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:53 schreef Plane_mad het volgende:
Van mijn naam zijn er geen 2, gelukkig voor die mensen[het gaat dan vooral om de achternaam haha]
Mijn vader heeft wel bijna dezelfde naam als een bekende voetballer, hij mist alleen een 'van der', cue, mensen denken wel eens dat ze de bekende voetballer aan de telefoon hebben en als ik zijn werk bel en vraag naar hem krijg ik wel eens een collega aan de telefoon die bijna dezelfde naam heeft, erg vermoeiend want ik ken die hele man niet en hij mij ook niet![]()
Ehhh nee! Mijn vader heet Rene Kerkhof. Die voetballer heet Rene van der Kerkhof [tweeling met Willy] en die persoon op zijn werk heet Rene Kerkhovenquote:
Mijn baas had nog meer pech op internet. Ik werk bij Visser Assen, en er zijn twee bedrijven in Assen met exact dezelfde naam, die absoluut niets met elkaar van doen hebben. De ene zit in de (wegen-)bouw, de ander doet aan recycling. En aangezien die recyclingkamer net iets eerder was bij SIDN, heeft mijn baas een streepje tussen Visser en Assen in de URL. Zeer verwarrend, velen komen bij het verkeerde bedrijf, of komen met de verkeerde info op het sollicitatiegesprek.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:23 schreef saaw het volgende:
ik heb voorzover ik weet maar 1 echte naamgenoot
die heeft dan ook www.voornaamachternaam.com
erg jammer, gezien het voor mij daardoor flink lastig is mijn eigen website een beetje hoog te krijgen als je op mn volledige naam googlet [maar het is gelukt]
verder zijn er genoeg sarah's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |