Dit dus. Hoewel, er is een jongen die dezelfde voornaam heeft, maar die is naar mij vernoemdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom al niemand tegen met m'n voornaam. Voornaam + achternaam is zo goed als een onmogelijkheid.
Dit is natuurlijk grote onzin. De topicstarter heet in het echt natuurlijk niet "gebrokenglas", dit is slechts een virtuele nickname en wordt verder niet geassocieerd met zijn echte naam.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:07 schreef CosmoNut het volgende:
Tsja wie noemt zijn kind dan ook gebroken glas
Dat dacht ik van mijn naam ook, maar er is ergens een 15 jarige scholiere uit Oegstgeest die precies zoals ik heet. Kwam er ooit achter toen ik een mailtje kreeg of ik mijn deel van het werkstuk wilde inleveren, alleen was ik toen allang afgestudeerdquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:18 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom al niemand tegen met m'n voornaam. Voornaam + achternaam is zo goed als een onmogelijkheid.
En smaakte de lollie voor het geheimpje wat je moet bewaren?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:53 schreef xrrwr het volgende:
Mijn oom is de enige naamgenoot in de wereld van mij.
Hij was zuur.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:55 schreef Flatus het volgende:
[..]
En smaakte de lollie voor het geheimpje wat je moet bewaren?
Ik had begrepen dat er eigenlijk maar weinig verschilende Chineese achternamen zijn, en dat ze daarom heel vaak voorkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Cone het volgende:
Zelf heet ik Tim.
Maar mijn achternaam is Chinees, ben zelf nog nooit iemand met dezelfde achternaam tegengekomen
Voornaam wel , Ken er zeker 20
Ja dat ben ik dus inderdaad niet van plan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Het valt me op dat niemand bereid is zijn naam, gedeeltelijk of volledig, te vermelden...
Nouja als je Jan de Vries heet kan ik het me wel voorstellen, daar zijn er een paar duizend van, dus dan is het toch redelijk anoniem. Maar als je een unieke naam hebt, en die heb ik, zou ik em echt niet zomaar geven. Ik zie de meerwaarde daar iig niet van inquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Het valt me op dat niemand bereid is zijn naam, gedeeltelijk of volledig, te vermelden...
Je kunt ook gewoon her en der ff naar het profiel of het fotoboek doorklikken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Evil_Jur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is Music
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wedden voor 50 euro dat niemand in Nederland mijn voornaam draagt?
Hmm ik ken wel een Sieger, dus ik denk dat er vast nog wel een Siegert is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met een beetje google, http://www.omroepgelderland.nl/programma.php?id=36&rubriek=359 of ben jij dat?
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Fredo55 het volgende:
Wedden voor 50 euro dat niemand in Nederland mijn voornaam draagt?
De zoon van een collega van mij heet ook zo. Ik weet alleen niet of je het zo spelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voornaam levert op Google 26.600.000 hits op. Mijn achternaam 2.060 (dat verbaast me overigens, zijn er best veel vind ik, zeker de wijze waarop je het spelt).MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
Das waar, daarom doe ik het ook nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:32 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja als je Jan de Vries heet kan ik het me wel voorstellen, daar zijn er een paar duizend van, dus dan is het toch redelijk anoniem. Maar als je een unieke naam hebt, en die heb ik, zou ik em echt niet zomaar geven. Ik zie de meerwaarde daar iig niet van in
Er zat vroeger een leuke Jurriaan bij mij in de klas, Jurriaan is een leuke naamquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:18 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Das waar, daarom doe ik het ook niet
Maar mijn voornaam mogen jullie wel weten: Jurriaan. Dit is mijn bekendste voornaam-genoot:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |