Ranking na Rotterdamquote:Het spel:
De regels:
1) Elke speeldag van een toernooi selecteer je een speler waarvan je denkt dat hij die dag gaat winnen. Verliest de speler, dan lig je eruit.
2) Als je een speler op een bepaalde dag gekozen hebt mag je die speler niet meer op andere dagen gebruiken (dus geen heel toernooi op Fed-Express liften, maar Fed pas in de finale spelen).
3) Je kiest je speler voor de eerste partij op een speeldag begint.
4) Een opgave telt als een nederlaag, bij walk-over/withdrawal mag je een reserve kiezen
Puntentelling
Dag 1: 5 punten
Dag 2: 15
Dag 3: 28
Dag 4: 40
Dag 5: 75
Dag 6: 120
Dag 7: 175
Grandslam Ronde 4: 250
Kwartfinale: 450
Halve finale: 700
Finale: 1000
hier ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:28 schreef XL het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:28 schreef mitt het volgende:
Ik steun dit topic.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe je nog iets met een joker inzetten, XL?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel leuk...iedereen die een compleet toernooi goed heeft..dus ook de winnaar vd finale, verdient een joker die later is te gebruiken bij uitschakeling
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had eerder geopperd om een joker via PM in te zetten voor een toernooi, geen GS, maar een gewoon toernooi waardoor je dubbele punten kan scoren voor dat toernooi.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:21 schreef APK het volgende:
Is het niet een optie om iedereen aan het begin van het seizoen (of vanaf Indian Wells) een joker te geven?
En het dan 'wild card' noemen ofzo.
Omdat BS tof is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:35 schreef Adothehague het volgende:
Mijne was eerder joh wil een moderator uitleg geven waarom deze open blijft?
IK HEB OOK DIE HELE OP ZITTE MAKE DAARNET. DIE VAN BS GAAT VOLGENDE KEER VERDER EERST DE MIN Equote:
Misschien kun je jouw topic gebruiken om dagelijks een speler in te posten tijdens dit toernooi?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:35 schreef Adothehague het volgende:
Mijne was eerder joh wil een moderator uitleg geven waarom deze open blijft?
Nee, als deze open blijft is dat duidelijk discriminatie en wanbeleid.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:40 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien kun je jouw topic gebruiken om dagelijks een speler in te posten tijdens dit toernooi?
Oftewel de hele top 5 is outquote:
Out = out vind ik ook zeker. Dubbele punten kan wel erg interessant zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:14 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben niet voor wildcards of jokers. Ik zie niet in waarom het daardoor leuker zou worden
Kan bij grand slams behoorlijk uit de hand lopen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dubbele punten kan wel erg interessant zijn.
Finale is zaterdag ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:37 schreef wimderon het volgende:
Donderdag:
[4] D Ferrer (ESP) vs F Lopez (ESP)
A Murray (GBR) vs [5] N Davydenko (RUS)
[6] A Roddick (USA) or P Mathieu (FRA) vs [2] R Nadal (ESP)
I Andreev (RUS) vs F Santoro (FRA) or [3] N Djokovic (SRB)
Wordt er een dag overgeslagen, of is de finale op zaterdag?
Jouw Joker idee vind ik super !quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:04 schreef wimderon het volgende:
Dubbele punten kan snel oplopen ja. Om er nog maar eens een idee in te gooien: joker inzetten op één dag (niet de finale), die je dan automatisch 'wint' zonder een speler te kiezen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 1: Federer
Daarom staat er ook alleen bij kleine toernooien en niet bij GS.quote:Op woensdag 5 maart 2008 17:54 schreef APK het volgende:
[..]
Kan bij grand slams behoorlijk uit de hand lopen...
Eerlijk afgedwongen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
Nu is het gat tussen de top 7 en de rest echt heel groot.![]()
Volgens mij is het de beste strategie om in de eerste (twee) ronden een goede speler te kiezen en daarna alleen de echte toppers. Er zijn net wat teveel verrassingen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Ambro, ons plan om iedereen iets dichter bij te laten komen voor de spanning is gelukt!!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij is het de beste strategie om in de eerste (twee) ronden een goede speler te kiezen en daarna alleen de echte toppers. Er zijn net wat teveel verrassingen.
Mwah, ik begin het hele joker-idee steeds minder te vinden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:17 schreef kleinzusje het volgende:
Jouw Joker idee vind ik super !
Extra punten bij kleine toernooitjes maakt het juist spannender mi.
Nu is het gat tussen de top 7 en de rest echt heel groot.![]()
Bij GS's is het inderdaad lastig !
Out is out, eens!
Maar met jouw Joker idee kun je ook laatkomers of lastige dagen opvangen.
Zo kan iemand die dag 1 heeft gemist dan z'n joker laten gelden voor die dag bv.
Is waar !quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik begin het hele joker-idee steeds minder te vinden.
Zoals het nu gaat benadert het toch het meest de werkelijkheid....
Tennisspelers kunnen ook niet te laat komen of effe een lastig dagje opvangen.
Als je er niks van bakt zijn je keuzes gewoon ruk.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Zonder dit spel zat ik allang onder een brug.
Jep maarja in Idols waren er ook wildcards en krajiceck had ook wildcards. Ik vind het een heel leuk en goed idee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik begin het hele joker-idee steeds minder te vinden.
Zoals het nu gaat benadert het toch het meest de werkelijkheid....
Tennisspelers kunnen ook niet te laat komen of effe een lastig dagje opvangen.
Als je er niks van bakt zijn je keuzes gewoon ruk.
Welles, want ik heb GVD geen punten gehaald dit toernooi.quote:
Je kan in de eerste ronde beter voor 2 gelijke spelers gaan die sowieso de finale niet halen, dan dat je gelijk al op bijvoorbeeld Nadal inzet in de eerste ronde. Dan overleef je dit toernooi langer imo. Of een speler pakken waarvan je weet dat hij de volgende ronde eruit gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Welles, want ik heb GVD geen punten gehaald dit toernooi.
Er zijn tot nu toe maar weinig mensen die zich zorgen hebben kunnen maken wie ze moesten kiezen in de halve finale of finalequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan in de eerste ronde beter voor 2 gelijke spelers gaan die sowieso de finale niet halen, dan dat je gelijk al op bijvoorbeeld Nadal inzet in de eerste ronde. Dan overleef je dit toernooi langer imo. Of een speler pakken waarvan je weet dat hij de volgende ronde eruit gaat.
Inderdaad...... Hoe verder het vorderd hoe spannender het word. Je zal een goede strategie moeten hebben wil je het tot de finale uitouden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe maar weinig mensen die zich zorgen hebben kunnen maken wie ze moesten kiezen in de halve finale of finale
Hey,quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:24 schreef erkel het volgende:
Dag 4: Murray
Ik denk van nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey,
Ik denk dat Andy eraf gaat.
Ben jij de echte Erkel? Of heb je die naam voor de fun gekozen
Doe is lief !!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Kan die ado-knakker niet even een topicverbod krijgen?
Zoals je het nu uitlegt is het me duidelijk !quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Over jokers....
Een joker als excuus om in het toernooi te blijven is natuurlijk voor mietjes. Om in het toernooi te blijven kun je beter gewoon de eerste keer goed voorspellen.
BS bracht het idee van de joker voor dubbele punten bij mij in omdat hij wil voorkomen dat in een later stadium mensen in de top elkaar gaan volgen. Wachten tot je concurrenten een voorspelling plaatsen en die kopieren. Je concurrenten kunnen dan niet inlopen.
Daarvoor moet je dus wel een voorsprong hebben en twee, dat moet je stijl van spelen zijn.
Door per PM een joker in te zetten voor dubbele punten kun je copycats verrassen en alsnog uitlopen. De PM zou je dan voor het toernooi inzetten en pas tijdens het toernooi zou ik het bekend maken.
Ik vind dit een goed plan, maar wil denk ik veel liever nog het spel puur houden. Zonder jokers. Hoe denken jullie hierover?
De joker per PM maakt het er mijns inziens tijdens een toernooi -wanneer de topicreeks levendig is- niet echt leuker op voor de medespelers.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Door per PM een joker in te zetten voor dubbele punten kun je copycats verrassen en alsnog uitlopen. De PM zou je dan voor het toernooi inzetten en pas tijdens het toernooi zou ik het bekend maken.
Ik vind dit een goed plan, maar wil denk ik veel liever nog het spel puur houden. Zonder jokers. Hoe denken jullie hierover?
Ik wissel naar Nadalquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef XL het volgende:
Dag 4: Ferrer
Ik heb niks tegen (D?)jokers in principe, maar is gewoon via PM je keuze doorgeven als je bang bent voor copycats niet veel makkelijker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Over jokers....
Een joker als excuus om in het toernooi te blijven is natuurlijk voor mietjes. Om in het toernooi te blijven kun je beter gewoon de eerste keer goed voorspellen.
BS bracht het idee van de joker voor dubbele punten bij mij in omdat hij wil voorkomen dat in een later stadium mensen in de top elkaar gaan volgen. Wachten tot je concurrenten een voorspelling plaatsen en die kopieren. Je concurrenten kunnen dan niet inlopen.
Daarvoor moet je dus wel een voorsprong hebben en twee, dat moet je stijl van spelen zijn.
Ja, maar dan is 1) 't verwerken veel meer werk en 2) het openbare vind ik wel leuk aangezien je dan "voorspellen" hoe de stand er na een toernooi uit kan zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
maar is gewoon via PM je keuze doorgeven als je bang bent voor copycats niet veel makkelijker?
Klopt. Ik kan er niet zoveel tijd in steken dat ik alles via PM kan afhandelen. De truc tegen copycats is volgens mij een voorspelling plaatsen. Wachten....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is 1) 't verwerken veel meer werk en 2) het openbare vind ik wel leuk aangezien je dan "voorspellen" hoe de stand er na een toernooi uit kan zien.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef XL het volgende:
De truc tegen copycats is volgens mij een voorspelling plaatsen. Wachten....
2 min voor de deadline --> wisselen
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dag 4: Nadal
Een joker puur om kopieergedrag tegen te gaan lijkt me niks. Dan bewaart iedereen zijn joker tot het laatste toernooi en heb je nog hetzelfde resultaat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Over jokers....
3 zekerheidjes lijkt mequote:
Murray is aardig zeker in mijn ogen..is gewoon een prima match-up voor hem tegen Donkeyquote:
Ik ga toch maar voor Nadal. Meer zekerheid, dusquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:24 schreef erkel het volgende:
Dag 4: Murray
Jij gaat voor meer zekerheid met Nadal, ik wil Murray juist bewarenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor Nadal. Meer zekerheid, dus
Dag 4: Nadal
Fed in ronde 1quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Baal ervan dat ik eruit lig... volgend toernooi toch maar wat eerder de echt grote namen spelen
Om eerlijk te zijn zou ik alleen Djoko redelijk zeker kunnen noemen. Als Murray zo speelt als vandaag heeft Davydenko zeker de capaciteit om hem de baan af te slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Murray is aardig zeker in mijn ogen..is gewoon een prima match-up voor hem tegen Donkey
Roddick - Nadal kan aardig tight worden, maar heb vandaag van niemand beelden gezien dus is het wat lastiger beoordelen..Ferrer-Lopez zie ik Lopez eigenlijk wel winnen..sowieso spannend.
Djoko vs Andreev lijkt me duidelijk..
Met Murray weet je het nooit en Nadal wint bijna zeker van Roddick. En ik wil Djokovic bewaren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:02 schreef XL het volgende:
[..]
Jij gaat voor meer zekerheid met Nadal, ik wil Murray juist bewaren
quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef wimderon het volgende:
Lang zitten twijfelen om Lopez te nemen trouwens
Het zat erin, afgaande op de haed-to-head.... maar het was wel een forse gok geweest, want sinds die drie wins van Lopez is Ferrer natuurlijk ineens wel een stuk beter gaan presteren.quote:
Tja, Ferrer had er gisteren al af moeten vliegen tegen Rochus. Nu heb ik Djokovic en kan ik in de finale waarschijnlijk niemand meer kiezen, anders had ik hem zo in kunnen vullen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Het zat erin, afgaande op de haed-to-head.... maar het was wel een forse gok geweest, want sinds die drie wins van Lopez is Ferrer natuurlijk ineens wel een stuk beter gaan presteren.
daar had ik ook nog ernstig over nagedacht, maar ik dacht gaat ik ook eens een gokje wagen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, Ferrer had er gisteren al af moeten vliegen tegen Rochus. Nu heb ik Djokovic en kan ik in de finale waarschijnlijk niemand meer kiezen, anders had ik hem zo in kunnen vullen...
Als Nadal vandaag wint en Djokovic ook dan zie ik voor Erkel, XL en mezelf nog wel mogelijkheden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik de lijstjes zie zie ik geen uitgesproken favoriet, iedereen heeft het lastig straks. Davydenko is door velen te vroeg uitgespeeld.
XL, kan zelfs ook zonder overwinning van Djokovic alleen dan moet er hij minimaal nog op Andreev stemmen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als Nadal vandaag wint en Djokovic ook dan zie ik voor Erkel, XL en mezelf nog wel mogelijkheden.
dan moet hij wel van davydenko winnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lopez is nog amper gekozen, dus als die in de komende ronde gekozen wordt kan 't gros van de deelnemers toch nog 't toernooi uitspelen.
Tsjah Murray had de laatste 3 wedstrijden ook gewonnen van Donkey, maar ok ik geef Lopez op dit moment meer kans om te winnen van Donkey.quote:
UberCool die keuzequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Voor mij : Dag 5 Roddick
En de puntentelling algemeen voor toernooien van 7 dagen/10 dagen, XL?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 5: Lopez
Hoe gaat het eigenlijk met de puntentelling dit toernooi, aangezien de finale al op zaterdag wordt gespeeld en er dus geen zevende dag is.
Ik twijfel nog om een 8-voudig Nadalletje in te zetten op Roland Garros.... als het niemand opvalt....quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de puntentelling algemeen voor toernooien van 7 dagen/10 dagen, XL?
Ik zit in dubio over de punten Wim. Daar kom ik uitgebreid op terug. Ik ben momenteel te druk om mezelf 20 minuten hiervoor vrij te makenquote:
Het zal dan op z'n minst iemand opvallen dat je Nadal noemt wanneer er niet gespeeld hoeft te wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om een 8-voudig Nadalletje in te zetten op Roland Garros.... als het niemand opvalt....
Maar wel postenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit in dubio over de punten Wim. Daar kom ik uitgebreid op terug. Ik ben momenteel te druk om mezelf 20 minuten hiervoor vrij te maken
Ze zouden natuurlijk ook geen speler kunnen kiezen.quote:
Ja, doe ook effe een Intelletje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een stille hint om mij geen punten te laten scoren?
Ik wil niet dat mijn naam verbonden wordt aan een strategie, dit vanwege het unieke karakter van mijn keuzes. Strategie is hier niet eens het correcte woord, ik zou meer van een lifestyle willen spreken.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 6: Roddick.
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 6: Roddick
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, het blijft maar Dubai de XLgame.
Ik zou er eerlijk gezegd niet dood mee gezien willen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me gaaf kz, zo'n ava voor een toernooi.
Die hele ava is nog niet eens gemaakt, wijsneusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef APK het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet dood mee gezien willen worden.![]()
No offence kz, bovendien zijn de kansen daarop miniem.
Ja, duh!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hele ava is nog niet eens gemaakt, wijsneus.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar ik ben een beetje allergies voor 'winner of' ava's en volgens mij heeft kz dat af en toe ook wel eens.
zet gewoon een lijstje spelers neer nadat de loting uit is, wie je opeenvolgend zou willen hebben. Dan vullen wij het voor je in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef Colplay het volgende:
Nieuwe toernooi begint donderdag. Probleem is dat ik van donderdag tot maandag weg ben en niet zeker weet of ik internet heb. Meedoen wordt dus lastig. Zit te kijken of ik iets kan bedenken, maar sla waarschijnlijk toernooi over.
Ja aan zoiets dacht ik ook, zal ff naar de loting kijken, want eerste twee dagen hebben toppers een bye (denk ik). Dan nog spelers voor zaterdag tot en met maandag. Ga er morgen ff over nadenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zet gewoon een lijstje spelers neer nadat de loting uit is, wie je opeenvolgend zou willen hebben. Dan vullen wij het voor je in.
bjiv:
Federer
Nadal
Djokovic
Roddick
Davydenko etc
Als Fed donderdag speelt kiezen we hem, als dat niet is kiezen we next in line, dus nadal. Daarna gaan we door met Fed als hij op vrijdag wel speelt en gaan zo het rijtje af tot maandag. Kans is groot dat je er dan nog in zit, het wordt moeilijk om verder dan de kwart te komen ofzo dan maar dan sprokkel je wat punten
Of je geeft, als het mag, iemand een machtiging ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja aan zoiets dacht ik ook, zal ff naar de loting kijken, want eerste twee dagen hebben toppers een bye (denk ik). Dan nog spelers voor zaterdag tot en met maandag. Ga er morgen ff over nadenken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of je geeft, als het mag, iemand een machtiging ?
Voor de dagen dat je er niet bent, met het risico dat je er dan uit ligt als die persoon het verkloot !!
( zou dat mij trouwens niet toevertrouwen)
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:29 schreef XL het volgende:
Ik ben vanavond vrij!
Dat wil zeggen, vanavond kan ik werken aan de tennisgame
En Indian Wells?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef XL het volgende:
Key Biscane laten we de eerste ronde lopen.
Voorspellen dus vanaf zaterdag (tweede ronde)
gewaagde keuzequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:08 schreef Ambrosius het volgende:
Dag 1: Haase.
De draw was nog niet eens uit lieverdjesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, verbazingwekkend eigenlijk. Niet XL style.
Maar die geile PM's dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:42 schreef XL het volgende:
[..]
De draw was nog niet eens uit lieverdjes
Die geile krijg jij alleen en die herinneringen ben ik vergeten.quote:
Ze beginnen pas om 18:00 geloof ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:01 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben morgen rond 5 uur thuis kan ik dan nog mijn keuze doorgeven (eventueel kiezen uit de wedstrijden die nog niet begonnen zijn)?
Op een dag weet je het, je...........quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:21 schreef APK het volgende:
* APK sluit zich aan bij de Baghdatis trein.
Die gaat op een tegeltjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:
maakt toch niet uit? Het is al leuk om per toernooi te kijken hoe ver je kan komen, totale ranking is een bonus
Iets te ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dat was een iets te gewaagde gok.
Het vorige toernooi heb je me ook al bijna exact gekopiërd, je gaat toch niet weer beginnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:58 schreef wimderon het volgende:
Dag 1: Nadal
Zijn partij volgt nog.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heeft Moya nog niet gespeeld?
Ja klopt, maar ik probeer in het begin van het toernooi juist nog op de lichtere underdogs in te zetten die er later toch uitgaan zodat ik later de favorieten wat meer kan gaan inzetten. Maarja het risico is wel dat je eerste pick al meteen fout gaat dan.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Ambro heeft ballen van staal..zou bijna een joker verdienenik zie nog genoeg risky picks staan hier trouwens..Canas, Chela (break voor), Kohlschreiber, Moya (break achter) en natuurlijk Baghdatis..
Was gewoon een moeilijke speeldag sowieso..met Mathieu weet je het ook nooit..
Mathieu kreeg nog een SP tegen in de tweede set, Fognini mocht er nota bene zelf voor serveren in de TBquote:Op zondag 16 maart 2008 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mathieu op hardcourt tegen Fognini, daar zou ik mn ballen nog op inzetten
quote:Op zondag 16 maart 2008 10:54 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 2: Karlovic
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:24 schreef Brahimov het volgende:
Dag2: Karlovic
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:28 schreef tennisboy het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:31 schreef Nalbandian het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:37 schreef Bruce117 het volgende:
Meelopersquote:Op zondag 16 maart 2008 11:53 schreef PietjePuk007 het volgende: