Er zijn tot nu toe maar weinig mensen die zich zorgen hebben kunnen maken wie ze moesten kiezen in de halve finale of finalequote:Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Je kan in de eerste ronde beter voor 2 gelijke spelers gaan die sowieso de finale niet halen, dan dat je gelijk al op bijvoorbeeld Nadal inzet in de eerste ronde. Dan overleef je dit toernooi langer imo. Of een speler pakken waarvan je weet dat hij de volgende ronde eruit gaat.
Inderdaad...... Hoe verder het vorderd hoe spannender het word. Je zal een goede strategie moeten hebben wil je het tot de finale uitouden.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe maar weinig mensen die zich zorgen hebben kunnen maken wie ze moesten kiezen in de halve finale of finale
Hey,quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:24 schreef erkel het volgende:
Dag 4: Murray
Ik denk van nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hey,
Ik denk dat Andy eraf gaat.
Ben jij de echte Erkel? Of heb je die naam voor de fun gekozen
Doe is lief !!quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Kan die ado-knakker niet even een topicverbod krijgen?
Zoals je het nu uitlegt is het me duidelijk !quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Over jokers....
Een joker als excuus om in het toernooi te blijven is natuurlijk voor mietjes. Om in het toernooi te blijven kun je beter gewoon de eerste keer goed voorspellen.
BS bracht het idee van de joker voor dubbele punten bij mij in omdat hij wil voorkomen dat in een later stadium mensen in de top elkaar gaan volgen. Wachten tot je concurrenten een voorspelling plaatsen en die kopieren. Je concurrenten kunnen dan niet inlopen.
Daarvoor moet je dus wel een voorsprong hebben en twee, dat moet je stijl van spelen zijn.
Door per PM een joker in te zetten voor dubbele punten kun je copycats verrassen en alsnog uitlopen. De PM zou je dan voor het toernooi inzetten en pas tijdens het toernooi zou ik het bekend maken.
Ik vind dit een goed plan, maar wil denk ik veel liever nog het spel puur houden. Zonder jokers. Hoe denken jullie hierover?
De joker per PM maakt het er mijns inziens tijdens een toernooi -wanneer de topicreeks levendig is- niet echt leuker op voor de medespelers.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Door per PM een joker in te zetten voor dubbele punten kun je copycats verrassen en alsnog uitlopen. De PM zou je dan voor het toernooi inzetten en pas tijdens het toernooi zou ik het bekend maken.
Ik vind dit een goed plan, maar wil denk ik veel liever nog het spel puur houden. Zonder jokers. Hoe denken jullie hierover?
Ik wissel naar Nadalquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef XL het volgende:
Dag 4: Ferrer
Ik heb niks tegen (D?)jokers in principe, maar is gewoon via PM je keuze doorgeven als je bang bent voor copycats niet veel makkelijker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Over jokers....
Een joker als excuus om in het toernooi te blijven is natuurlijk voor mietjes. Om in het toernooi te blijven kun je beter gewoon de eerste keer goed voorspellen.
BS bracht het idee van de joker voor dubbele punten bij mij in omdat hij wil voorkomen dat in een later stadium mensen in de top elkaar gaan volgen. Wachten tot je concurrenten een voorspelling plaatsen en die kopieren. Je concurrenten kunnen dan niet inlopen.
Daarvoor moet je dus wel een voorsprong hebben en twee, dat moet je stijl van spelen zijn.
Ja, maar dan is 1) 't verwerken veel meer werk en 2) het openbare vind ik wel leuk aangezien je dan "voorspellen" hoe de stand er na een toernooi uit kan zien.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
maar is gewoon via PM je keuze doorgeven als je bang bent voor copycats niet veel makkelijker?
Klopt. Ik kan er niet zoveel tijd in steken dat ik alles via PM kan afhandelen. De truc tegen copycats is volgens mij een voorspelling plaatsen. Wachten....quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is 1) 't verwerken veel meer werk en 2) het openbare vind ik wel leuk aangezien je dan "voorspellen" hoe de stand er na een toernooi uit kan zien.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef XL het volgende:
De truc tegen copycats is volgens mij een voorspelling plaatsen. Wachten....
2 min voor de deadline --> wisselen
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dag 4: Nadal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |