abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57179876
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:09 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Je kan in de eerste ronde beter voor 2 gelijke spelers gaan die sowieso de finale niet halen, dan dat je gelijk al op bijvoorbeeld Nadal inzet in de eerste ronde. Dan overleef je dit toernooi langer imo. Of een speler pakken waarvan je weet dat hij de volgende ronde eruit gaat.
Er zijn tot nu toe maar weinig mensen die zich zorgen hebben kunnen maken wie ze moesten kiezen in de halve finale of finale
pi_57179949
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Er zijn tot nu toe maar weinig mensen die zich zorgen hebben kunnen maken wie ze moesten kiezen in de halve finale of finale
Inderdaad...... Hoe verder het vorderd hoe spannender het word. Je zal een goede strategie moeten hebben wil je het tot de finale uitouden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:24:04 #53
75556 erkel
back from Dagestan
pi_57179999
Dag 4: Murray
Weisst
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 maart 2008 @ 19:25:53 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57180041
Dag 4: Djokovic
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57180061
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:24 schreef erkel het volgende:
Dag 4: Murray
Hey,

Ik denk dat Andy eraf gaat.

Ben jij de echte Erkel? Of heb je die naam voor de fun gekozen
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:28:10 #56
75556 erkel
back from Dagestan
pi_57180091
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:26 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Hey,

Ik denk dat Andy eraf gaat.

Ben jij de echte Erkel? Of heb je die naam voor de fun gekozen
Ik denk van niet

en

ja!
Weisst
pi_57180136
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:28 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik denk van niet

en

ja!

pi_57180190
Kan die ado-knakker niet even een topicverbod krijgen ?
pi_57180221
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Kan die ado-knakker niet even een topicverbod krijgen ?
Doe is lief !!
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:35:44 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57180279
IN
Appeltjesmoes: Davydenko, Mathieu, Nadal
Borisz: Andreev, Mathieu, Davydenko, Djokovic
Bruce117: Andreev, Mathieu, Roddick
Cavalier1: Andreev, Mathieu, Davydenko
Chriz2k: Davydenko, Ledovskikh, Nadal, Djokovic
Erkel: Andreev, Ledovskikh, Ferrer, Murray
Intel: Davydenko, Nadal, Roddick, Ferrer
Nalbandian: Davydenko, Berdych, Ferrer, Nadal
PietjePuk007: Verdasco, Mathieu, Davydenko
Spruud: Davydenko, Djokovic, Ferrer
Vaduz: Andreev, Mathieu, Davydenko
VerdwaasdeVogel: Andreev, Ledovskikh, Nadal, Ferrer
Wimderon: Davydenko, Mathieu, Nadal
XL: Verdasco, Ledovskikh, Roddick, Nadal

OUT
Ronde1:
3 Miss_S: Federer
4 APK: Youzhny
9 Colplay: Youzhny
17 Mitt: Wawrinka
18 SCH: -
20 Bos81: Wawrinka
21 WackyDuck: -
22 Kleinzusje: Wawrinka
23 The_Boezelaar: -
25 Chiel Montagne: -
27 Hayrabet: -
31 Hammer20: -
34 Raymania: -
35 tennisboy: Wawrinka

Ronde 2:
33 Komakie: Gasquet, vergeten
32 Joris33: Davydenko, vergeten
26 dndiek: Verdasco, Nieminen
8 BliksemSchigt: Andreev, Nieminen

Ronde 3:
1 Ambrosius: Davydenko, Roddick, Gasquet
14 Brahimov: Andreev, Mathieu, Berdych
5 BVO: Davydenko, Roddick, Gasquet
38 Eentwee: Verdasco, Ledovskikh, Gasquet
10 Mydarling: Davydenko, Ledovskikh, Gasquet
29 TheGeneral: Andreev, Mathieu, Gasquet
12 TheVulture: Verdasco, Mathieu, Berdych
2 Tim86: Davydenko, Roddick, Gasquet

OOP dag 4
Murray - Davydenko
Ferrer - Lopez
Andreev - Djokovic
Roddick - Nadal

[ Bericht 0% gewijzigd door XL op 05-03-2008 19:58:59 ]
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:36:06 #61
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57180290
Dag 4: Ferrer
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_57180530
Ik ook. Ben er lang niet zeker van, maar ik wil Djoko nog niet spelen. 't Wordt steeds moeilijker.

Dag 4: Ferrer.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:48:02 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57180584
Over jokers....

Een joker als excuus om in het toernooi te blijven is natuurlijk voor mietjes. Om in het toernooi te blijven kun je beter gewoon de eerste keer goed voorspellen.

BS bracht het idee van de joker voor dubbele punten bij mij in omdat hij wil voorkomen dat in een later stadium mensen in de top elkaar gaan volgen. Wachten tot je concurrenten een voorspelling plaatsen en die kopieren. Je concurrenten kunnen dan niet inlopen.

Daarvoor moet je dus wel een voorsprong hebben en twee, dat moet je stijl van spelen zijn.

Door per PM een joker in te zetten voor dubbele punten kun je copycats verrassen en alsnog uitlopen. De PM zou je dan voor het toernooi inzetten en pas tijdens het toernooi zou ik het bekend maken.

Ik vind dit een goed plan, maar wil denk ik veel liever nog het spel puur houden. Zonder jokers. Hoe denken jullie hierover?
pi_57180606
Feli winnaars van vandaag
En XL voor al je inzet en moeite
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef XL het volgende:
Over jokers....

Een joker als excuus om in het toernooi te blijven is natuurlijk voor mietjes. Om in het toernooi te blijven kun je beter gewoon de eerste keer goed voorspellen.

BS bracht het idee van de joker voor dubbele punten bij mij in omdat hij wil voorkomen dat in een later stadium mensen in de top elkaar gaan volgen. Wachten tot je concurrenten een voorspelling plaatsen en die kopieren. Je concurrenten kunnen dan niet inlopen.

Daarvoor moet je dus wel een voorsprong hebben en twee, dat moet je stijl van spelen zijn.

Door per PM een joker in te zetten voor dubbele punten kun je copycats verrassen en alsnog uitlopen. De PM zou je dan voor het toernooi inzetten en pas tijdens het toernooi zou ik het bekend maken.

Ik vind dit een goed plan, maar wil denk ik veel liever nog het spel puur houden. Zonder jokers. Hoe denken jullie hierover?
Zoals je het nu uitlegt is het me duidelijk !
Misschien een leuk idee voor de slotfase ( na september ?)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_57180621
joker klinkt tof...noemen we hem Djoker
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:51:01 #66
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_57180645
Poll: Moet er een joker/wildcard komen?
  • Ja, een joker voor dubbele punten per toernooi
  • Ja, een joker voor dubbele punten per wedstrijd
  • Ja, een wildcard om een dag over te slaan
  • Ja, een wildcard om een verlies te annuleren
  • Nee, dat is voor losers (out=out)

We gaan het gewoon democratisch doen, zodat XL aan het eind van de poll doen waar hij zelf zin in heeft.
  • ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:54:21 #67
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_57180714
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:55:25 #68
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_57180741
    quote:

De joker per PM maakt het er mijns inziens tijdens een toernooi -wanneer de topicreeks levendig is- niet echt leuker op voor de medespelers.
    Alleen degene die 'em ingezet heeft zou er van kunnen 'genieten', mocht het goed gaan natuurlijk.

Edit: Oh, ik zie dat je het tijdens het toernooi bekend zou maken....

Die copycats zou ik trouwens niet zo bang voor zijn en als het wel gebeurt komt die persoon in de hall of shame voor volgend jaar.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_57180762
    Gewoon mensen die alles kopiëren keihard aan de schandpaal nagelen !
      woensdag 5 maart 2008 @ 19:57:57 #70
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_57180803
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:36 schreef XL het volgende:
    Ik wissel naar Nadal
    pi_57180817
    quote:
    Over jokers....

Ik heb niks tegen (D?)jokers in principe, maar is gewoon via PM je keuze doorgeven als je bang bent voor copycats niet veel makkelijker?
    pi_57180863
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:58 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
    maar is gewoon via PM je keuze doorgeven als je bang bent voor copycats niet veel makkelijker?
    Ja, maar dan is 1) 't verwerken veel meer werk en 2) het openbare vind ik wel leuk aangezien je dan "voorspellen" hoe de stand er na een toernooi uit kan zien.
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
    pi_57180867
    Dag 4: Nadal
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      woensdag 5 maart 2008 @ 20:03:20 #74
    13546 XL
    In de zin van Extra Lars
    pi_57180897
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja, maar dan is 1) 't verwerken veel meer werk en 2) het openbare vind ik wel leuk aangezien je dan "voorspellen" hoe de stand er na een toernooi uit kan zien.
    Klopt. Ik kan er niet zoveel tijd in steken dat ik alles via PM kan afhandelen. De truc tegen copycats is volgens mij een voorspelling plaatsen. Wachten....

2 min voor de deadline --> wisselen
    pi_57181033
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef XL het volgende:

De truc tegen copycats is volgens mij een voorspelling plaatsen. Wachten....
    2 min voor de deadline --> wisselen
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 19:57 schreef XL het volgende:

Ik wissel naar Nadal
    quote:
    Op woensdag 5 maart 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Dag 4: Nadal

Nou Puk, gebruiken die tip !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties