quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ach, het blijft maar Dubai de XLgame.
Ik zou er eerlijk gezegd niet dood mee gezien willen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me gaaf kz, zo'n ava voor een toernooi.
Die hele ava is nog niet eens gemaakt, wijsneusquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:45 schreef APK het volgende:
Ik zou er eerlijk gezegd niet dood mee gezien willen worden.![]()
No offence kz, bovendien zijn de kansen daarop miniem.
Ja, duh!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hele ava is nog niet eens gemaakt, wijsneus.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, duh!
Maar ik ben een beetje allergies voor 'winner of' ava's en volgens mij heeft kz dat af en toe ook wel eens.
zet gewoon een lijstje spelers neer nadat de loting uit is, wie je opeenvolgend zou willen hebben. Dan vullen wij het voor je in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef Colplay het volgende:
Nieuwe toernooi begint donderdag. Probleem is dat ik van donderdag tot maandag weg ben en niet zeker weet of ik internet heb. Meedoen wordt dus lastig. Zit te kijken of ik iets kan bedenken, maar sla waarschijnlijk toernooi over.
Ja aan zoiets dacht ik ook, zal ff naar de loting kijken, want eerste twee dagen hebben toppers een bye (denk ik). Dan nog spelers voor zaterdag tot en met maandag. Ga er morgen ff over nadenken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zet gewoon een lijstje spelers neer nadat de loting uit is, wie je opeenvolgend zou willen hebben. Dan vullen wij het voor je in.
bjiv:
Federer
Nadal
Djokovic
Roddick
Davydenko etc
Als Fed donderdag speelt kiezen we hem, als dat niet is kiezen we next in line, dus nadal. Daarna gaan we door met Fed als hij op vrijdag wel speelt en gaan zo het rijtje af tot maandag. Kans is groot dat je er dan nog in zit, het wordt moeilijk om verder dan de kwart te komen ofzo dan maar dan sprokkel je wat punten
Of je geeft, als het mag, iemand een machtiging ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja aan zoiets dacht ik ook, zal ff naar de loting kijken, want eerste twee dagen hebben toppers een bye (denk ik). Dan nog spelers voor zaterdag tot en met maandag. Ga er morgen ff over nadenken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of je geeft, als het mag, iemand een machtiging ?
Voor de dagen dat je er niet bent, met het risico dat je er dan uit ligt als die persoon het verkloot !!
( zou dat mij trouwens niet toevertrouwen)
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:29 schreef XL het volgende:
Ik ben vanavond vrij!
Dat wil zeggen, vanavond kan ik werken aan de tennisgame
gedaan XL !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |