quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:18 schreef wimderon het volgende:
Lang zitten twijfelen om Lopez te nemen trouwens
Het zat erin, afgaande op de haed-to-head.... maar het was wel een forse gok geweest, want sinds die drie wins van Lopez is Ferrer natuurlijk ineens wel een stuk beter gaan presteren.quote:
Tja, Ferrer had er gisteren al af moeten vliegen tegen Rochus. Nu heb ik Djokovic en kan ik in de finale waarschijnlijk niemand meer kiezen, anders had ik hem zo in kunnen vullen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Het zat erin, afgaande op de haed-to-head.... maar het was wel een forse gok geweest, want sinds die drie wins van Lopez is Ferrer natuurlijk ineens wel een stuk beter gaan presteren.
daar had ik ook nog ernstig over nagedacht, maar ik dacht gaat ik ook eens een gokje wagen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, Ferrer had er gisteren al af moeten vliegen tegen Rochus. Nu heb ik Djokovic en kan ik in de finale waarschijnlijk niemand meer kiezen, anders had ik hem zo in kunnen vullen...
Als Nadal vandaag wint en Djokovic ook dan zie ik voor Erkel, XL en mezelf nog wel mogelijkheden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik de lijstjes zie zie ik geen uitgesproken favoriet, iedereen heeft het lastig straks. Davydenko is door velen te vroeg uitgespeeld.
XL, kan zelfs ook zonder overwinning van Djokovic alleen dan moet er hij minimaal nog op Andreev stemmen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:22 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als Nadal vandaag wint en Djokovic ook dan zie ik voor Erkel, XL en mezelf nog wel mogelijkheden.
dan moet hij wel van davydenko winnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lopez is nog amper gekozen, dus als die in de komende ronde gekozen wordt kan 't gros van de deelnemers toch nog 't toernooi uitspelen.
Tsjah Murray had de laatste 3 wedstrijden ook gewonnen van Donkey, maar ok ik geef Lopez op dit moment meer kans om te winnen van Donkey.quote:
UberCool die keuzequote:Op donderdag 6 maart 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Voor mij : Dag 5 Roddick
En de puntentelling algemeen voor toernooien van 7 dagen/10 dagen, XL?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:25 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 5: Lopez
Hoe gaat het eigenlijk met de puntentelling dit toernooi, aangezien de finale al op zaterdag wordt gespeeld en er dus geen zevende dag is.
Ik twijfel nog om een 8-voudig Nadalletje in te zetten op Roland Garros.... als het niemand opvalt....quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
En de puntentelling algemeen voor toernooien van 7 dagen/10 dagen, XL?
Ik zit in dubio over de punten Wim. Daar kom ik uitgebreid op terug. Ik ben momenteel te druk om mezelf 20 minuten hiervoor vrij te makenquote:
Het zal dan op z'n minst iemand opvallen dat je Nadal noemt wanneer er niet gespeeld hoeft te wordenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om een 8-voudig Nadalletje in te zetten op Roland Garros.... als het niemand opvalt....
Maar wel postenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:50 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit in dubio over de punten Wim. Daar kom ik uitgebreid op terug. Ik ben momenteel te druk om mezelf 20 minuten hiervoor vrij te maken
Ze zouden natuurlijk ook geen speler kunnen kiezen.quote:
Ja, doe ook effe een Intelletje.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Een stille hint om mij geen punten te laten scoren?
Ik wil niet dat mijn naam verbonden wordt aan een strategie, dit vanwege het unieke karakter van mijn keuzes. Strategie is hier niet eens het correcte woord, ik zou meer van een lifestyle willen spreken.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:16 schreef Chriz2k het volgende:
Dag 6: Roddick.
quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 6: Roddick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |