Op een dag weet je het, je...........quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:21 schreef APK het volgende:
* APK sluit zich aan bij de Baghdatis trein.
Die gaat op een tegeltjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:59 schreef Tim86 het volgende:
maakt toch niet uit? Het is al leuk om per toernooi te kijken hoe ver je kan komen, totale ranking is een bonus
Iets te ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:24 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dat was een iets te gewaagde gok.
Het vorige toernooi heb je me ook al bijna exact gekopiërd, je gaat toch niet weer beginnenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:58 schreef wimderon het volgende:
Dag 1: Nadal
Zijn partij volgt nog.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:30 schreef Adothehague het volgende:
Waarom heeft Moya nog niet gespeeld?
Ja klopt, maar ik probeer in het begin van het toernooi juist nog op de lichtere underdogs in te zetten die er later toch uitgaan zodat ik later de favorieten wat meer kan gaan inzetten. Maarja het risico is wel dat je eerste pick al meteen fout gaat dan.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Ambro heeft ballen van staal..zou bijna een joker verdienenik zie nog genoeg risky picks staan hier trouwens..Canas, Chela (break voor), Kohlschreiber, Moya (break achter) en natuurlijk Baghdatis..
Was gewoon een moeilijke speeldag sowieso..met Mathieu weet je het ook nooit..
Mathieu kreeg nog een SP tegen in de tweede set, Fognini mocht er nota bene zelf voor serveren in de TBquote:Op zondag 16 maart 2008 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mathieu op hardcourt tegen Fognini, daar zou ik mn ballen nog op inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |