Of je zeikt er niet over als iemand er misschien mee bezig is en je opent er zelf een keer een in de eerste 5 minuten...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Mooi je kan het
De cos opjes worden wel steeds beperkter.
Happer de hapquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je zeikt er niet over als iemand er misschien mee bezig is en je opent er zelf een keer een in de eerste 5 minuten...
Ik denk dat het een beetje overrated is dat er mensen zouden zijn die Huub iets willen aandoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Varen het volgende:
Chufi![]()
Effe of topic, zou het kunnen dat de Natasia/Brian clan mensen opstookt om Huub wat aan te doen? Ik snap niet dat er "buiten" mensen zijn die Huub van alles aan willen doen. Dgk is toch een spel. Ik ben absoluut geen B en A liefhebber, maar ik zou ze nooit iets aan kunnen doen![]()
On topic .Brian is lang alleen geweest, kon werkcariere niet combimeren met een relasie
Moet Brian niet naar bed.Hij maakt overuren die debiel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Varen het volgende:
Brian gaat met A en Barry in de sauna.
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje overrated is dat er mensen zouden zijn die Huub iets willen aandoen.
Hoop geschreeuw, weinig wol. De kans dat Brian een knal voor z'n bek krijgt van een Huub-fan die de weg naar de werkelijkheid kwijt is lijkt me een stuk groter.
Maar goed, je weet het nooit, Huub is sowieso natuurlijk wel iemand die vrij makkelijk een knal voor z'n bek krijgt in een kroeg, dus als hij weer een keer loopt te gallen en er haalt iemand uit dan heb je zomaar kans dat dat iemand was die zich ook al een keer aan hem geërgerd heeft toen hij op TV was.
Moet die maar niet boos worden om Baryquote:
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft..... ik denk dat mensen gestoord zijn als ze zich zo druk maken over een fucking TV programma (vergeten dat spelers Huub en Brian elkaar gisteren in de armen vielen?) dat ze iemand voor z'n bek willen rammen..... ongeacht of die persoon dat nou wel of niet aankan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.
Huub mep je in een klap neer.
Jij kent waarschijnlijk geen dronken Tukkers die een glas kapot slaan op Brian's achterhoofdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.
Huub mep je in een klap neer.
+1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft..... ik denk dat mensen gestoord zijn als ze zich zo druk maken over een fucking TV programma (vergeten dat spelers Huub en Brian elkaar gisteren in de armen vielen) dat ze iemand voor z'n bek willen rammen..... ongeacht of die persoon dat nou wel of niet aankan.
Wietplantage.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Wat heeft Lieke ooit gedaan wat zo erg is?
edit: ze heeft gewerkt voor de AIVD, hmmm.....
mag ie tieten kijken nou is dat mooie TVquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zo met de spuitgast de sauna in.
Aman mag ook mee..
Niet waar, een huisgenoot had een wietplantage en zij had er niets mee te maken........ het was alleen toevallig in dezelfde woning als waar zij woonde.quote:
Gelukkig niet.Haat geweld en vooral als iemand gezopen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij kent waarschijnlijk geen dronken Tukkers die een glas kapot slaan op Brian's achterhoofd
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
DieeneBart kan niet in z'n eentje op stap?
1 keer geprobeerd zegt Claire...nooit meer gedaan.
Zittie nu telkens alleen achter de geraniums?
Andere plantjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Op die manier staat Amanda iig buiten de poort voor de finale begint......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Mooie OP bedankt Chufi![]()
Het zou wel lachen zijn als Barry met Amanda iets zou krijgen
Maar Dieenebart heeft ook zoenespecialediehardkop die niemand vergeet .. Herken ik zelfs nog .quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
En nog staat Huub sterker met alleen Eric, die ook nog flink aan banden wordt gelegd door madame Flensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
Dus nu hebben Brian en Amanda een informant die elke dag op straat de laatste nieuwtjes mee de villa inneemt
Een een "normale" gastspeler (iig iemand met hersens, die nog normaal functioneren)
Die gast is de naam Barry onwaardig als hij wat met die slet doet. Ach ja voor de show hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Mooie OP bedankt Chufi![]()
Het zou wel lachen zijn als Barry met Amanda iets zou krijgen
Vandaag kwam Mikey met het nieuws het huis binnen dat ze buiten zeiden dat ze de villa niet konden winnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
Dus nu hebben Brian en Amanda een informant die elke dag op straat de laatste nieuwtjes mee de villa inneemt
Een een "normale" gastspeler (iig iemand met hersens, die nog normaal functioneren)
Spuit 11quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
Huub moet ff naar de buren...
Claire laat alvast het water in bad lopen...
Mikey slaapt
Eric is bij Spuit11&Brian&Amanda in de jacuzzi gekropen
ist waar... hihihihihiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
En Del die geilt op Barend hi ha ho!!
Ja Del die geilt op Barend hi ha ho!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En Amanda denkt nu dat dat valse info is van Huub & Co?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vandaag kwam Mikey met het nieuws het huis binnen dat ze buiten zeiden dat ze de villa niet konden winnen
Barryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:48 schreef AutumnTears het volgende:kom je uit je werk zit er opeens een harry
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
En Del die geilt op Barend hi ha ho!!
Ja Del die geilt op Barend hi ha ho!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike heeft zich inmiddels omgedraaid
Oh hahahahaha sorryquote:
Ik ga proberen het wat minder onrustig te doen, maar mezelf kennende.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij slaapt wel heel onrustig inderdaad.
Trusten Leandraquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga proberen het wat minder onrustig te doen, maar mezelf kennende.....
Truste all![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga proberen het wat minder onrustig te doen, maar mezelf kennende.....
Truste all![]()
![]()
Het bad lijkt 1,5 keer breder dan normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef AutumnTears het volgende:
de stream waar Claire in bad ligt ziet er op een of andere mannier vreemd uit of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het bad lijkt 1,5 keer breder dan normaal.
Denk dat ik ook maar naar bed moetquote:
Oeff dat is al snel..trusten en succes met opstaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
Ik ga mee ! Heb morgen (zo weer een wekker die om 4;45 begint te piepen).. Trusten
Larry doet een poepgebedjequote:Op woensdag 5 maart 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
Perry heeft echt de hele tijd een blik alsof die hoognodig moet poepen
[ afbeelding ]
Zijn gebed is verhoord. Hij heeft een poephoofd, en een poepaccentquote:
Ik weet nog niet wie hij is, even bijlezen. Gastspeler voor B&A of zo, zwerver Mike was niet genoeg?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn gebed is verhoord. Hij heeft een poephoofd, en een poepaccent
Nee, toen gisteren het bericht binnen kwam dat er een finale aan kwam. Toen stond rat op zijn achterste pootjes omdat hij vond dat het niet eerlijk was dat Eric er voor Huub in zat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie hij is, even bijlezen. Gastspeler voor B&A of zo, zwerver Mike was niet genoeg?
Na Luuc Selene De Russen en zo ongeveer al het personeel hebben we nu Barry als hulpje!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie hij is, even bijlezen. Gastspeler voor B&A of zo, zwerver Mike was niet genoeg?
Als JdM hem persoonlijk zegt dat hij de ultieme winnaar is, dàn voelt Brian dat als eerlijkheid....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, toen gisteren het bericht binnen kwam dat er een finale aan kwam. Toen stond rat op zijn achterste pootjes omdat hij vond dat het niet eerlijk was dat Eric er voor Huub in zat.
Daar had Huub volgens hem veel te veel voordeel bij. En hij ging een gesprek aanvragen met 'achter' om daar over te klagen.
Dus nu heeft hij Mike, die iedere dag naar buiten gaat, overlegt met hem in het papiaments. die voor hem contact kan opnemen met zijn rattenfamilie.
En spuitgast Karel die hem ondersteunt als Mike zijn klusjes buiten aan het opknappen is.
Ik denk niet dat dat genoeg is voor hem. Eigenlijk verwacht ik nog wel een familie van een man of vier, vijf, die ook binnenkomen met de mededeling dat Huub een dweil is, en de poort uit moet
Mi ta stima boquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, toen gisteren het bericht binnen kwam dat er een finale aan kwam. Toen stond rat op zijn achterste pootjes omdat hij vond dat het niet eerlijk was dat Eric er voor Huub in zat.
Daar had Huub volgens hem veel te veel voordeel bij. En hij ging een gesprek aanvragen met 'achter' om daar over te klagen.
Dus nu heeft hij Mike, die iedere dag naar buiten gaat, overlegt met hem in het papiaments. die voor hem contact kan opnemen met zijn rattenfamilie.
En spuitgast Karel die hem ondersteunt als Mike zijn klusjes buiten aan het opknappen is.
Ik denk niet dat dat genoeg is voor hem. Eigenlijk verwacht ik nog wel een familie van een man of vier, vijf, die ook binnenkomen met de mededeling dat Huub een dweil is, en de poort uit moet
Soort van...is ermee opgegroeid.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mi ta stima bo![]()
Is deze Larry ook een papiamento-brother?
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als JdM hem persoonlijk zegt dat hij de ultieme winnaar is, dàn voelt Brian dat als eerlijkheid....
Barend kent in ieder geval heel veel mensen die del ook kent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mi ta stima bo![]()
Is deze Larry ook een papiamento-brother?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.
Volgens rat heeft rat heel veel zelfinzicht gekregen in de ook.
Volgens rat heeft rat het meeste recht op de overwinning, want rat zit er het langst in.
Volgens rat is Huub een duivel, en rat een kindje van God.
Volgens rat zou John zeker een goede man met heel veel mensenkennis zijn.
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeftquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Tja, intriest...maar die laatste zin zal niet lang op zich laten wachten, vrees ik....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeft
sterker nog ik heb het hem horen zeggen zonder te blikken of te blozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Hij zei dat ie van de vrouwen was, maar ik twijfel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Zou zo maar eens zo kunnen zijn, kunnen we wel aan Ferry over laten .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig
bezig te gaan houden.
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Wat denk je, maakt hj kans?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.
En aan de blikken en gebaren van del te zien, vind zij hem ook niet verkeerd.
Gooi er een paar liter in, en dan gebeurt er heus wel wat.
Inclusief dat prachtige kapsel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
Zo, een douche van 30 seconden, en del vind zichzelf weer helemaal schoon.
Spuit(11)waterquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
Rat is geirriteerd. Del moet water drinken.
Del wil eerst sushi. Nee!! Zegt rat, eerst water!
Nee joh!! Dan verzuipen al die beestjesquote:
Disco komt maandag pas, we moeten het even met Gerry doen voorlopig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef tipsch het volgende:
Mevrouw Disco is al niet meer?
Ach, Gerry lijkt me wel sympathiek, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Disco komt maandag pas, we moeten het even met Gerry doen voorlopig.
Die gek is echt van de ratten besnuffeld. Het zoveelste voorbeeld vanmiddag in een filmpje waar hij met zijn handen zit te vreten en Amanda mes en vork aan geeft en haar verteld dat ze boven het bord moet eten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
Nou is rat weer boos dat Huub alles heeft kunnen horen wat ze hebben gezegd, omdat de deur open stond.
Pilletjes om hem te kalmeren heeft hij al, nu nog pilletjes tegen paranoia.........quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
Nou is rat weer boos dat Huub alles heeft kunnen horen wat ze hebben gezegd, omdat de deur open stond.
Gelukkig heeft hij wel veel zelfinzicht gekregen in de villa. En behandelt hij vrouwen met respectquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die gek is echt van de ratten besnuffeld. Het zoveelste voorbeeld vanmiddag in een filmpje waar hij met zijn handen zit te vreten en Amanda mes en vork aan geeft en haar verteld dat ze boven het bord moet eten.![]()
Je komt mooi laat kijken, druk gehad?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heeft ze goed geluisterd naar de baas.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Je komt mooi laat kijken, druk gehad?
Dat was de tandvleesBennie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Heb ik nou net een cap geplaatst van een andere Gerry?
[COS # 3366] Barry the brandweerman
Deze Barney heeft andere oren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Z'n broer..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
The Toothferryquote:
2 banen? van 4:45 tot 1:00 aan het werk? relaxt!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
bij mijn tweede baas. Morgen weer om 4:45 eruit voor de eerste
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
The Toothferry![]()
"Sjiek hendig, brandweermannen met een microfoontje"
Brian kan haar zo aan het plafond hangen als viegenvanger.quote:
Dat is nièt fris om te zien....................quote:
Niet elke dag hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:16 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
2 banen? van 4:45 tot 1:00 aan het werk? relaxt!
ik hou de klok goed in de gatenquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet elke dag hoorToevallig wel gisteren en vandaag
![]()
half twee is moeten jullie me van fok af schoppen
Dan keek ik toch liever naar Christina dan naar Garyquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:21 schreef Kevv het volgende:
Larry presteert volgens mij net zoveel als die twee Russen.. vlug opzouten ermee zeg ik!
`quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:21 schreef Prospera het volgende:
Berry gaat naast Mike slapen, Jaap vond hij toch te eng![]()
Ik lig nog liever naast Jaap dan naast zo'n vieze geluiden makende Mike.
[ afbeelding ]
Ja, nou het zegt ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef eusjuh het volgende:
Wat een enge vent die spuitgast.Hij lijkt op die sullige Ross uit friends
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef eusjuh het volgende:
Hoe is het met je oproep om naar het optreden te gaan van B&A???quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Barney heeft wel een soort van humor .... zijn vrouw (Jaap) heeft hem naar
beneden gestuurd ........ (kon er wel even om lachen, was wel de eerste keer
trouwens ....)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
`
Terry wordt straks wakker gemaakt door Mikey want om 5 uur gaat de wekker.........
nul-respons, gaat hem niet worden dus vrees ik ...... wel jammer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Hoe is het met je oproep om naar het optreden te gaan van B&A???
Oh lol ,zie het dus nog niet zo verkeerd.Was meteen mijn eerste indruk!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.
ook bekend onder de naam David Schwimmerquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:22 schreef eusjuh het volgende:
Oke ken zijn echte naam niet maar jeetje zeg hij lijkt er echt veel opquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ook bekend onder de naam David Schwimmer
![]()
Met een beetje mazzel misschien nog wel eerder, wordt Terry opgeroepen voorquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Terry wordt straks wakker gemaakt door Mikey want om 5 uur gaat de wekker.........
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ook bekend onder de naam David Schwimmer
![]()
[ afbeelding ]
Lang leve longemfyseem. Slaap lekker Gerryquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:32 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
David hoopt dus nu rustig te kunnen slapen naast Mikey........
Piet zal wel balen dat hij niet naast Jaap slaapt......quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:33 schreef Prospera het volgende:
Ja Willem, dat wordt neuken naast je.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ook niet, maar is makkelijk gevonden via Friends.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Oke ken zijn echte naam niet maar jeetje zeg hij lijkt er echt veel op
Je ziet hem denken: "Eric toch, wij - jij en ik"quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Djeez, ze houden echt geen rekening met iemand die er om 5 uur uit moet![]()
[ afbeelding ]
Wie heeft daar longemfyseem?Is niet echt een ziekte om mee te spotten btw!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lang leve longemfyseem. Slaap lekker Gerry
Dàt geeft de streamer weer hoop, dat Jan toch kiest vòòr de andere kant........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik dat Piet wel in is voor een lolletje, en dat hij dus bij
Brian en Amanda wel heel erg snel zal zijn uitgekeken.
Mike. Och och och, ik doe het lekker toch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:37 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie heeft daar longemfyseem?Is niet echt een ziekte om mee te spotten btw!
Van mij hoeft hij zich nergens thuis te voelen behalve in zijn echte huis!Vindt het 6 x niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Willem de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
zich volgens mij veel meer thuis bij het andere kamp.
Ik hoop dat Teun onderhand al de juiste beslissing heeft genomen...........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Willem de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mike. Och och och, ik doe het lekker toch.
Met meerokers mag dan toch wel gepot worden, zoiets?
Gaat ie toch lekker naar huis........doos/bootje/whateverquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:35 schreef Prospera het volgende:
Djeez, ze houden echt geen rekening met iemand die er om 5 uur uit moet![]()
Ik dacht eerst Mikey, maar leek iemand van de productie .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:47 schreef Ziet het volgende:
wie liep daar nou>?
Hoezo pijnlijk?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.
Wubbe zal ook weer eens de kazerne in moeten... met z'n door Amanda gestyleerde nageltjes zal ie vast wel indruk maken op die andere spuitgasten...quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Jan de aansluiting bij B en A al lang gemist heeft ...... hij voelt
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.quote:
Ik kan nog niet echt hoogte van hem krijgen, in eerste instantie ging zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:48 schreef avonne het volgende:
wat ik zo in de streamverslagen lees is hij toch niet zo voor B&A als ik hier lees. Gaan aardig wat snerende opmerkingen uit.
In ieder geval lijkt hij me niet zo kneedbaar als Brian zou willen
Ericquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Mikey, maar leek iemand van de productie .....
Ik denk dat Humphrey het nog niet helemaal begrijpt daar door zulke onzin uit te kramen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
Ja hoi!quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Iemand refereerde eerder vanavond hier ook al aan in een vorige COS .... grappig.
Toch zegt het wel iets over het milieu waarin Barney verkeert. Ik bedoel, ik kom zulke mensen echt helemaal nooit tegen... kwam zelfs nooit mensen tegen die Natasia wilden vierendelen (in tegenstelling tot mijzelf).quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ik denk dat Humphrey het nog niet helemaal begrijpt daar door zulke onzin uit te kramen.
Mike heeft het vast niet, maar hij rookt als een ketter en fluitademt alsof het z'n laatste adem is, klaar. Vandaar de link naar longemfyseem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:44 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike?Heb dat niet eerder gehoord.Nou ja longemfyseem kun je ook krijgen zonder dat je rookt/meeroker bent geweest en het leverd een zeer pijnlijke dood.
Hoezo Arie is een hele makelijke naam tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Arme ochtend ploeg, moet wel heel verwarrend zijn al die namen ......
Ja, de naam staat zelfs verkeerd in de TT... het is BARNEYquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Arme ochtend ploeg, moet wel heel verwarrend zijn al die namen ......
Correct me if im wrong, maar iemand met emfyseem heeft het toch voornamelijk ontzettend benauwd ipv pijn?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.
=Larry?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de naam staat zelfs verkeerd in de TT... het is BARNEY
ik vond vierendelen eigenlijk veel te lief voor die ... die ... ik heb geen woorden voor dit gevoel wat ik krijg als ik aan die .... die .... dinges denkquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch zegt het wel iets over het milieu waarin Barney verkeert. Ik bedoel, ik kom zulke mensen echt helemaal nooit tegen... kwam zelfs nooit mensen tegen die Natasia wilden vierendelen (in tegenstelling tot mijzelf).
Mike rookt idd zeer veel en er zijn ook veel ziektes van deze tijd maar om ermee te spotten...........wat win je daarmee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mike heeft het vast niet, maar hij rookt als een ketter en fluitademt alsof het z'n laatste adem is, klaar. Vandaar de link naar longemfyseem.
Als je het zo bekijkt, kun je met geen een ziekte spotten (oh wacht, dat IS natuurlijk ook beter).
Ik vind longemfyseem echt iets van deze tijd. Roken en luchtverontreiniging of beroepsinvloeden lijken oorzaak nr. 1 te zijn, daar spot ik mee.
Nee, dat had iemand verkeerd verstaan. Zucht, ik heb het zelfs verkeerd in Updates gezet, daar staat Barry terwijl ik Barney bedoelde.quote:
Benauwd is idd het voornaamste maar er komt ook echt veel pijn bij.Maar goed ik hou er liever over op okequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Correct me if im wrong, maar iemand met emfyseem heeft het toch voornamelijk ontzettend benauwd ipv pijn?
Akelig voor je
Ik zweer je dat ik er een trauma van heb opgelopen. Al twee keer ben ik me op straat rot geschrokken van iemand met een grote muil die erop leekquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:59 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vond vierendelen eigenlijk veel te lief voor die ... die ... ik heb geen woorden voor dit gevoel wat ik krijg als ik aan die .... die .... dinges denk![]()
![]()
![]()
je punt is duidelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike rookt idd zeer veel en er zijn ook veel ziektes van deze tijd maar om ermee te spotten...........wat win je daarmee?
Ja, wat win je met spot. Attentiewaarde in dit geval?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:59 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Mike rookt idd zeer veel en er zijn ook veel ziektes van deze tijd maar om ermee te spotten...........wat win je daarmee?
Ik kijk ook hoor, maar niet meer zo veel als voorheenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
Ben ik de enige die streams kijkt?
Als we hem nu voortaan gewoon Klaas noemen, neemt dat alle onduidelijkheid weg........quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat had iemand verkeerd verstaan. Zucht, ik heb het zelfs verkeerd in Updates gezet, daar staat Barry terwijl ik Barney bedoelde.
Om de verwarring nog wat groter te maken
Nee hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
Ben ik de enige die streams kijkt?
Je ziet toch zo dat het geen Klaas is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als we hem nu voortaan gewoon Klaas noemen, neemt dat alle onduidelijkheid weg........
Bedoel je Klaas ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:04 schreef eusjuh het volgende:
Spuitgast verhuist naar Eric
+1quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef avonne het volgende:
Hij gaat toch bij Eric slapen
ik heb er geen zicht op, maar volgens mij is hij 100% gay
Ik dacht het ook, directquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef avonne het volgende:
Hij gaat toch bij Eric slapen
ik heb er geen zicht op, maar volgens mij is hij 100% gay
haha je zei Barryquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat het geen Klaas is?![]()
Ik geloof dat Barry toch maar heeft besloten bij Eric in bed te kruipen. Geef hem eens ongelijk.
Ik zie het al helemaal voor me van die buitenlandse gastjes:quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
Dus toch, wat al eerder in de Cos gezegd werd..........een liefhebber van de man....quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat het geen Klaas is?![]()
Ik geloof dat Barry toch maar heeft besloten bij Eric in bed te kruipen. Geef hem eens ongelijk.
waarop Barry antwoordde "hoe-arrrr, hoe-arrr, hoe-arrr"quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Prospera het volgende:
Zal ik het dan maar doen Eric?
Barrie: dan heb ik er al 3 gehad vanavond.
Eric: hoer, maar ik ben bllij dat je bij mij eindigt
Kwestie van beschaving misschien?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:07 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me van die buitenlandse gastjes:
"gef huub klappe he.. wl doen he.. ech serieuzz hard man... wollah geef hem die klappuh.. ik geef je geld weetje.. sla m gwoon kkhard jonguh"
Waarom hoor ik nou altijd dit soort geluiden vanbrian fans.. en maar sporadisch bij huub fans.
Heb hem wat langer gezien en vindt het een griezeltje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
waarop Barry antwoordde "hoe-arrrr, hoe-arrr, hoe-arrr"
Wat ik nu in 10 minuten heb gezien vind ik wel mogelijk een leuke gast, hoor.
Hoezo wordt hij hier zo negatief afgeschilderd?
Absoluutquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:09 schreef BarryK het volgende:
Laten we 'm gewoon Ross noemen, gelijkenis is groot genoeg.
Ik spot niet met je vader en zijn longemfyseem en ik geloof direct dat je adem verliezen een van de lelijkste dingen is die een mens kan overkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.
Het waren die tanden geloof ik,quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
waarop Barry antwoordde "hoe-arrrr, hoe-arrr, hoe-arrr"
Wat ik nu in 10 minuten heb gezien vind ik wel mogelijk een leuke gast, hoor.
Hoezo wordt hij hier zo negatief afgeschilderd?
Ja, die mening deel ik ook, maar ik zie bij vlagen toch iets van humor bij die gast,quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb hem wat langer gezien en vindt het een griezeltje.
Dat is die schilder Bob Ross met veel haar en baard, geen gelijkenisquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:09 schreef BarryK het volgende:
Laten we 'm gewoon Ross noemen, gelijkenis is groot genoeg.
Is okequote:Op woensdag 5 maart 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik spot niet met je vader en zijn longemfyseem en ik geloof direct dat je adem verliezen een van de lelijkste dingen is die een mens kan overkomen.
Haha dat is idd en heel ander type maar Ross uit friends en hij............quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is die schilder Bob Ross met veel haar en baard, geen gelijkenis
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een nieuwe COS, nog dertig of zo te gaan ......
ik niet, sorry.
ik ben selectief blind, ik scroll over post als dezequote:Op woensdag 5 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik niet, sorry.
Wel mooi, maar iets te lang vrees ik .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Waar de brandweer erbij gehaald wordt om de bewoners cool te houden
Ik doe wel een pogingquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ik niet, sorry.
Hmmz dan zoiets als.........Spuitgast moet de boel blussenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wel mooi, maar iets te lang vrees ik .....
Mooi perfect, samenspel in deze COS is ook wel het vermelden waard ....quote:
Ieder zijn mening en voor ieder respect.Soms even wat tegengasquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi perfect, samenspel in deze COS is ook wel het vermelden waard ....
En geen commentaar op users, eindelijk weer eens. We kunnen het ....
Ja mooi, daar gaat het toch uiteindelijk om. Als je de nieuwe COSquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:23 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ieder zijn mening en voor ieder respect.Soms even wat tegengas
Ik start niks hoor.Ben niet vaak in de gelegenheid om te posten en voel me dan ook echt een gast hier.Was alleen even mee denkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja mooi, daar gaat het toch uiteindelijk om. Als je de nieuwe COS
wilt starten, moet je effe met Prospera afstemmen denk ik.
Okay, laat Prospera dan maar lekker gaan, die kan het ..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:27 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik start niks hoor.Ben niet vaak in de gelegenheid om te posten en voel me dan ook echt een gast hier.Was alleen even mee denken
Morgen zijn ze chagrijnig.Ik ga ervandoor voor nu.Was ff gezellig hoor!Slaap goed allemaalquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
iedereen is nog wakker
Ja mooi heh, en ik mis echt jouw openings COSsen .... gewoon weer doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:28 schreef Guuskeee het volgende:
iedereen is nog wakker
Hij is weer mooi, nog zes en dan is deze dicht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:30 schreef Prospera het volgende:
Het is een jongetje [COS # 3367] Billie, Barney, Kees, Toon, Ross en Humphrey
Dat was de stichtelijke invloed van avonne, we waren inderdaad nogal OT. Of het is gewoon bedtijd.quote:
Sleep well!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was de stichtelijke invloed van avonne, we waren inderdaad nogal OT. Of het is gewoon bedtijd.
Slaap lekker allemaal, alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |