+1quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef avonne het volgende:
Hij gaat toch bij Eric slapen
ik heb er geen zicht op, maar volgens mij is hij 100% gay
Ik dacht het ook, directquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef avonne het volgende:
Hij gaat toch bij Eric slapen
ik heb er geen zicht op, maar volgens mij is hij 100% gay
haha je zei Barryquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat het geen Klaas is?![]()
Ik geloof dat Barry toch maar heeft besloten bij Eric in bed te kruipen. Geef hem eens ongelijk.
Ik zie het al helemaal voor me van die buitenlandse gastjes:quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
Dus toch, wat al eerder in de Cos gezegd werd..........een liefhebber van de man....quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet toch zo dat het geen Klaas is?![]()
Ik geloof dat Barry toch maar heeft besloten bij Eric in bed te kruipen. Geef hem eens ongelijk.
waarop Barry antwoordde "hoe-arrrr, hoe-arrr, hoe-arrr"quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:05 schreef Prospera het volgende:
Zal ik het dan maar doen Eric?
Barrie: dan heb ik er al 3 gehad vanavond.
Eric: hoer, maar ik ben bllij dat je bij mij eindigt
Kwestie van beschaving misschien?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:07 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me van die buitenlandse gastjes:
"gef huub klappe he.. wl doen he.. ech serieuzz hard man... wollah geef hem die klappuh.. ik geef je geld weetje.. sla m gwoon kkhard jonguh"
Waarom hoor ik nou altijd dit soort geluiden vanbrian fans.. en maar sporadisch bij huub fans.
Heb hem wat langer gezien en vindt het een griezeltje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
waarop Barry antwoordde "hoe-arrrr, hoe-arrr, hoe-arrr"
Wat ik nu in 10 minuten heb gezien vind ik wel mogelijk een leuke gast, hoor.
Hoezo wordt hij hier zo negatief afgeschilderd?
Absoluutquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:09 schreef BarryK het volgende:
Laten we 'm gewoon Ross noemen, gelijkenis is groot genoeg.
Ik spot niet met je vader en zijn longemfyseem en ik geloof direct dat je adem verliezen een van de lelijkste dingen is die een mens kan overkomen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:53 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb het meegemaakt bij mijn vader.............het was vreselijk.
Het waren die tanden geloof ik,quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:08 schreef avonne het volgende:
[..]
waarop Barry antwoordde "hoe-arrrr, hoe-arrr, hoe-arrr"
Wat ik nu in 10 minuten heb gezien vind ik wel mogelijk een leuke gast, hoor.
Hoezo wordt hij hier zo negatief afgeschilderd?
Ja, die mening deel ik ook, maar ik zie bij vlagen toch iets van humor bij die gast,quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Heb hem wat langer gezien en vindt het een griezeltje.
Dat is die schilder Bob Ross met veel haar en baard, geen gelijkenisquote:Op woensdag 5 maart 2008 02:09 schreef BarryK het volgende:
Laten we 'm gewoon Ross noemen, gelijkenis is groot genoeg.
Is okequote:Op woensdag 5 maart 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik spot niet met je vader en zijn longemfyseem en ik geloof direct dat je adem verliezen een van de lelijkste dingen is die een mens kan overkomen.
Haha dat is idd en heel ander type maar Ross uit friends en hij............quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is die schilder Bob Ross met veel haar en baard, geen gelijkenis
quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een nieuwe COS, nog dertig of zo te gaan ......
ik niet, sorry.
ik ben selectief blind, ik scroll over post als dezequote:Op woensdag 5 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een nieuwe COS, nog dertig of zo te gaan ......
ik niet, sorry.
Wel mooi, maar iets te lang vrees ik .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:17 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Waar de brandweer erbij gehaald wordt om de bewoners cool te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |