quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Eenschquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Inderdaad, ook in de defensie liepen destijds een paar beren rond, die zeer aardig kunnen verdedigen. Hangeland speelt inmiddels al in Engeland. En die Gravgaard is ook een prima centrumverdediger. Deens international, kopsterk (ook scorend) en een stevige bouw, alleen geen kale kopquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:35 schreef Nashje het volgende:
Wat ik me eigenlijk al langer afvraag, waarom zit Ajax niet achter vaste krachten van clubs als Brondby, Kopenhagen aan? Een speler als Linderoth zou toch een regelrechte versterking zijn?
Teken ik voorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Nog een bijstelling: "...en PSV blijft vanaf zondag ook flink verliezen"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Teken ik voor![]()
met een kleine correctie
"Vanaf Zondag blijven we winnen"
Dat staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Had ook gekomen als een trein-retourtje goedkoper was dan 20 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:05 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Zondag lekker kijken in de ArenAHopenlijk kan ik volgend jaar een uitkaart regelen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:
Wat we zondag te zien krijgen :
[ afbeelding ]
Na een makkelijk gegeven penalty.quote:
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Had ook gekomen als een trein-retourtje goedkoper was dan 20 euro
Ik betaal 29 euro, en da's met kortingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef AFCA_DANNY het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzo
In de buurt van over de dijk gegooide kwallen, Zoetermeer kut dorpquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef AFCA_DANNY het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzo
Zo ongeveer ja. Pleuris Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:15 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Moeten jullie allemaal uit Duitsland komen ofzo?
Whehe, hoe lang zit jij in de trein dan ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:17 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Zo ongeveer ja. Pleuris Zuid-Limburg
Drie uurtjes heen, drie uurtjes terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehe, hoe lang zit jij in de trein dan ?
Ik betaal 20 euro voor 45 minuten treinquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Drie uurtjes heen, drie uurtjes terug.
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de kroeg kijken ergens, je gaat toch niet vanuit Limburg naar een stadion waar geen voetbal is,
?
29,- voor 6 uur trein.. is een retourtje, en 't is 29,- met korting. En da's tot Amsterdam CS, tot Bijlmer ArenA is nog iets goedkoper geloof ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik betaal 20 euro voor 45 minuten treinJij 29 voor 3 uur trein. Lekker NS
![]()
Bijna weekend
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de kroeg kijken ergens, je gaat toch niet vanuit Limburg naar een stadion waar geen voetbal is,
?
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:
Wat we zondag te zien krijgen :
[ afbeelding ]
Hopelijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:05 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Zondag lekker kijken in de ArenAHopenlijk kan ik volgend jaar een uitkaart regelen
Dat denk ik ook. Dit zijn de wedstrijden waar zij ongelooflijk veel geluk mee hebben, ook al spelen ze bedroevend.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
psv gaat winnen denk ik met 2-1
Teken ik voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
psv gaat winnen denk ik met 2-1
Idd, en dan nog niet eens Twente of Heerenveen hoor. Maar we zullen het wel weer laten liggen tegen Heracles en Graafschap.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:59 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat Ajax PSV volledig gaat afbluffen en overtuigend gaat winnen. Alleen vrees ik dan wel weer voor de daaropvolgende wedstrijden.
Zoals de laatste 5 gewonnen wedstrijden van psv, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dit zijn de wedstrijden waar zij ongelooflijk veel geluk mee hebben, ook al spelen ze bedroevend.
Ik betaal 23 euro voor 6 uur treinenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:27 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
29,- voor 6 uur trein.. is een retourtje, en 't is 29,- met korting. En da's tot Amsterdam CS, tot Bijlmer ArenA is nog iets goedkoper geloof ik.
Vlakbij Almelo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Zoals ik al zei een paar post terug in Zoetermeer, dat is 20km naast die kwallenstad Den Haagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Present, Watergraafsmeerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik woon in Den Haagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei een paar post terug in Zoetermeer, dat is 20km naast die kwallenstad Den Haag
Een TomTom liegt nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag
20 km is wel overdreven trouwens.
Bos en Lommerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bos en Lommer hier, over paar weekjes vanuit De Jordaan als alles meezit.
Klopt, ben ook wel eenzaam hier ermeequote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Een TomTom liegt nooitMet de auto: 19.0 km – ca. 21 min. dit is naar Den Haag centraal
Vreemde combi trouwens, Den Haag en Ajax![]()
Je mag natuurlijk pas Ajax-supporter zijn als je de Jordaan hebt gezienquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:20 schreef JanVanHalst het volgende:
Volgens mij heeft meer dan de helft van de mensen die hier posten de Jordaan zelfs nog nooit gezien.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk pas Ajax-supporter zijn als je de Jordaan hebt gezien.
15km naast R'damquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niet direct neequote:
Lindengracht heb ik een huis op het oog en nog eentje in de Anjeliersstraat,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bos en Lommer![]()
Jordaan![]()
Waar precies dan?
Ah klinkt nicequote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lindengracht heb ik een huis op het oog en nog eentje in de Anjeliersstraat,.
En ik woon in het "goeie" deel van Bos en Lommer (vlakbij Westerpark)
Ik bedoelde het ook niet indirect op die manier. Het enige wat ik wil zeggen is dat er nu eenmaal erg veel fans zijn die niet uit de buurt van Amsterdam komen, of er zelfs nog nooit zijn geweest. Ik oordeel verder nergens over.quote:
Anders wordt het Oud-West of Westerpark (deel Haarlemmerstraat/Marnixstraat).quote:
Ok, verkeerde interpretatie danquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:27 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet indirect op die manier. Het enige wat ik wil zeggen is dat er nu eenmaal erg veel fans zijn die niet uit de buurt van Amsterdam komen, of er zelfs nog nooit zijn geweest. Ik oordeel verder nergens over.
Inderdaad, ik wil die dikke boer graag zien janken op mijn 42" TVquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef denthemen het volgende:
We willen jankende boeren zien
Hehe, ik woon hier wel goed, nu wachten tot ik het huis van me ouders erfquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anders wordt het Oud-West of Westerpark (deel Haarlemmerstraat/Marnixstraat).
Als het maar in of tegen het centrum aan is en weg uit die pauperwijk.
Dat zeg je toch nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe, ik woon hier wel goed, nu wachten tot ik het huis van me ouders erf
daar kun je zelf natuurlijk ook een steentje aan bijdragen he.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
daar kun je zelf natuurlijk ook een steentje aan bijdragen he.
Kwartiertje met de trein tot CS, vanuit Zaandam.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehe, lijer. Welke buurt?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kopen voor een symbolisch bedrag van 1 euro. Als ze meer vragen moet je gaan afpersen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ze gaan toch verhuizen over een paar jaar, vriendenprijsje lijkt me wel ok
Hij reed op een ezel, niet een paard.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard
Amsteldorp daarzo, maar wel aan de goede kant, beetje verder naar achter, bij de mooie huizen dus, niet bij die mocro's aan het begin.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij reed op een ezel, niet een paard.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
Amsteldorp daarzo, maar wel aan de goede kant, beetje verder naar achter, bij de mooie huizen dus, niet bij die mocro's aan het begin.
Bij Taba en Jos daarzo dat dorpje, naast Betondorp dus![]()
Al zou ik het niet raar vinden als me ouders het huis verkopen, levert flinke knaken op denk ik
en Martina op rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:01 schreef Sethje het volgende:
a-j-a-x manucharyan in de spits
Volgens mij is ie zelf een beetje in de war.. Bakt er niks van.quote:
'Koster lijkt een beetje in de war'
In de Ajax-kleedkamer lijkt een nieuwe rel geboren. Nadat Adrie Koster zich dit weekend afvroeg wat er aan de hand kon zijn met Kennedy Bakircioglü, sloeg de vleugelspeler hard terug in het Zweedse Aftonbladet. Kennedy zegt zich oneerlijk te voelen behandeld.
De aanvaller, die afgelopen zomer overkwam van FC Twente, heeft in Amsterdam moeite om zijn draai te vinden. Veelvuldig wordt de voorkeur gegeven aan Dennis Rommedahl; in andere wedstrijden wordt Kennedy vaak gewisseld. Afgelopen zondag kreeg hij tegen Excelsior slechts een helft de kans om zich te laten zien.
"Ik denk dat dit oneerlijk is", zegt Kennedy tegenover het Zweedse medium. "Anderen spelen ook minder, maar mogen wel blijven staan. Ik denk niet dat Koster persoonlijk iets tegen mij heeft, maar het ontbreekt hem aan ervaring. Hij komt van Jong Ajax en moet nu veel sterren tevreden houden, dat is niet makkelijk. Hij lijkt een beetje in de war."
De 9de laten ze Rommedahl gewoon perongeluk in Eindhoven achter en de 23ste Kennedy in Twentequote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Siem op 10, Perez of Suarez met Huntelaar voorin.
Rommedahl op de tribune samen met Kennedy.
Martina moet eens een kansje krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Geweldig nieuws dat Kennedy zo reageert, nu zal Koster hem voorlopig zeker niet meer opstellen. Leonardo rechtsbuiten tot het eind van het seizoen
Krijgt hij vast wel onder San Marco, hij en Johan zijn nogal op de jeugd gesteldquote:
Seizoenskaart staat op naam van mijn vaders bedrijf en dat veranderen gaat niet echt makkelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
"THIS IS SPARTA."
Nee Siem, dit is Ajax.
Dus omdat ie een prachtig doelpunt heeft gescoord kan ie goed voetballen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:35 schreef toma het volgende:
Goossens heeft bij Jong Ajax weer eens laten zien goed te kunnen voetballen. Prachtig doelpunt.
Oh hoppa volgend jaar heb ik een uitkaartquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:38 schreef Tim21 het volgende:
Nee je kan ook op de bedrijfsSCC een uitkaart aanvragen.
Kan je ook gezellig naar psv uit volgend jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor volgend jaar ook maar eens een uitkaart aanvragen op m'n clubkaart.
nouja, het ging meer om de manier hoe hij zijn man passeerde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus omdat ie een prachtig doelpunt heeft gescoord kan ie goed voetballen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
Niet om het één of het ander, maar ik hoorde vandaag dus pas het officiële Feyenoord-jubileumlied.
http://nl.youtube.com/watch?v=5ar_riAx-Ek
Verdomme zeg, wat ben ik jaloers op dit fantastische nummer. Zowel textueel als qua melodie een hoogstandje waar je u tegen zegt.
Ik sta te jumpen achter mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
Niet om het één of het ander, maar ik hoorde vandaag dus pas het officiële Feyenoord-jubileumlied.
Verdomme zeg, wat ben ik jaloers op dit fantastische nummer. Zowel textueel als qua melodie een hoogstandje waar je u tegen zegt.
Ze zijn nu nog iets aan het proberen te regelen voor zondag, maar ga er niet vanuit. Volgend jaar dus welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je ook gezellig naar psv uit volgend jaar
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog iets aan het proberen te regelen voor zondag, maar ga er niet vanuit. Volgend jaar dus wel.
TVPraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
rotterdam heeft een club,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Coolsingol, Brienenoor wij zijn feyenoor.....
Nu je het zegt, je hebt inderdaad gelijkquote:
Ach beter dan niksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je hebt inderdaad gelijk.
Maar goed, veel wedstrijden zul je er niet mee kunnen bezoeken natuurlijk.
Diemen in het huisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jeweetzellufquote:
Revived versie van http://video.google.com/videoplay?docid=2947235770272652193&hl=nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
Idd, beter gaat ie z'n goede voorzetten eerst ff tellen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelf een beetje in de war.. Bakt er niks van.
Drom. Zie het volgend jaar wel, seizoenkaart zit er sowieso niet in, daarom deze oplossing maar voor een paar uitwedstrijdjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:32 schreef kevin6188 het volgende:
Vitesse, NAC en PSV had gekund dit jaar.
Sorry hoor.. maar je speelt bij Ajax verdomme.. Van mij part staat Stekelenburg samen met Alfons in de spits.. de voorzetten van Kennedy komen nog steeds niet aan.. en de corners zijn nog steeds kut.. net als zijn spel overigens..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even over Kennedy:
Koster is ook stom bezig. Het zou slim zijn als hij eens een aantal wedstrijden met dezelfde aanval speelt. Maar hij wisselt elke week. De ene week staat Rommedahl met Suarez op de vleugel. Die week erop spelen Kennedy en Suarez en de wedstrijd daarop speelt Rommedahl weer met Kennedy. Zo krijg je nooit automatismen voorin en krijgen de spelers natuurlijk ook geen zelfvertrouwen. Tuurlijk, Kennedy en Rommedahl zijn geen Ajax-spelers, maar door elke week een ander op te stellen wordt het niet beter.
Overigens moeten we gewoon met Leo-KJH-Suarez spelen tot het einde van het seizoen.
Jij schreef Zlatan na een half jaartje ook al af?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar je speelt bij Ajax verdomme.. Van mij part staat Stekelenburg samen met Alfons in de spits.. de voorzetten van Kennedy komen nog steeds niet aan.. en de corners zijn nog steeds kut.. net als zijn spel overigens..
oftewel.. Retour afzender!
Of zoals Dr. Daggla al zei, met Kenneth Perez in de voorhoede en Siem de Jong op tien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Overigens moeten we gewoon met Leo-KJH-Suarez spelen tot het einde van het seizoen.
Tja, het is helaas traditie bij Ajaxsupporters om spelers kapot te maken. In plaats van de jongens die het moeilijk hebben te steunen, maken wij ze kapot.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Jasza het volgende:
Sjonnie nam hem ook ff apart na de 2-0, ff wat moed inspreken.
Of 4-4-2?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of zoals Dr. Daggla al zei, met Kenneth Perez in de voorhoede en Siem de Jong op tien.
4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of 4-4-2?
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren
Gabri - Davids
Perez (of Siem)
Suarez - Huntelaar
Lijkt me ook een prima opstelling om zondag te winnen.
Kut-Arsenal!quote:
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4-1-2-1-2![]()
Zoals vorig jaar FCT- en PSV-uit, ideaal!
Zonder doelman? Dat is wel érg arrogant.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga meer voor de;
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren
Gabri - Emanuelson
Perez/Siempje
Suarez - Klaas.
Beunhaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder doelman? Dat is wel érg arrogant.
Ging vorig jaar uitstekend, bij voorsprong Tom de Mul erin en nu gewoon Leonardo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
De komende uitwedstrijden mag er wat mij betreft zo gespeelt worden.
Kut club met heerlijk voetbalquote:
Juist. Ik vrees alleen dat die kutzeeuw niet zo gaat spelen. Maar goed, we wachten het af.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging vorig jaar uitstekend, bij voorsprong Tom de Mul erin en nu gewoon Leonardo!![]()
Slag op middenveld win je in die uitwedstrijden beter met een 4-1-2-1-2 dan met een 4-3-3.
4-3-3 met tien zoals we de laatste weken speelden, is zelfmoord bij PSV ben ik bang.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Ik vrees alleen dat die kutzeeuw niet zo gaat spelen. Maar goed, we wachten het af.
Why not?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef Noshiba het volgende:
argh, zondag misschien niet naar eindhoven
Een spurs fanquote:
Niet toegestaanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bier etc meenemen in de trein/bus naar uitwedstrijden?
bus = grolsch kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:43 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met bier etc meenemen in de trein/bus naar uitwedstrijden?
Ze hebben soms wel ander bier dan Grolsch hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:44 schreef Noshiba het volgende:
[..]
bus = grolsch kopen![]()
Trein mag je volgens mij niks mee, misschien broodje ofzo
Deze wedstrijd is uitverkocht voor Ajax supporters (wel uitverkocht dus)
Negen van de tien keer zelfs Heineken, en anders is optie B altijd nog Amstel, geloof ik. Wel zit ik op een of andere manier altijd in een bus waar ze geen chips hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel ander bier dan Grolsch hoor
Ik heb ook nog nooit chips gehad, bij NAC uit hadden we niet eens bier omdat we maar 10 minuten moesten, gierige hondenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:49 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Negen van de tien keer zelfs Heineken, en anders is optie B altijd nog Amstel, geloof ik. Wel zit ik op een of andere manier altijd in een bus waar ze geen chips hebben.
I know, maar toch stel je wilt een pilsie en je moet aan de grolsch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze hebben soms wel ander bier dan Grolsch hoor
Ja met de beker wel, ja was LZ, geen zin om terug met de bus naar A'dam te gaan, trein veel relaxterquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
Oh, je was weer naar Lage Zwaluwe? Toen met de beker konden wij wel biertjes halen.
Ik kom niet uit A'damquote:
Dan zegt Kennedy de hele tijd. "Kijk dat kan ik ook..... Ja makkie .... Dat doe ik veel beter..... Man die hoekschoppen, wat een amateurs....."quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
Dat de Ajax-selectie vanavond maar met z'n allen nederland 3 op heeft staan. Man, wat speelt Arsenal lekker zeg. Zitten overal op.
Zondag strijd.
Heeft Urzaiz nou een aanvoerdersband om ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:38 schreef Blight het volgende:
Tegen PSV maakt deze man, rechts op de foto, in de 89e minuut de winnende..:
[ afbeelding ]
Ja aan zijn 3de armpjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
Heeft Urzaiz nou een aanvoerdersband om ?
Kennedy moet z'n smoel houden en lekker terug naar Twente gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
Dan zegt Kennedy de hele tijd. "Kijk dat kan ik ook..... Ja makkie .... Dat doe ik veel beter..... Man die hoekschoppen, wat een amateurs....."
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:38 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens een paar topics terugquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:33 schreef Noshiba het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=218733&q=arena&CatID=&familyFilter=ON
oookkkkeeeeeeeee
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:38 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]
Bert, ga weg!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef De.Kromme het volgende:
Mooi zo, Hiddink defintief niet naar jullie.
Sorry als het dubbel is.quote:'Van Geel heeft Van der Zee buitenspel gezet'
--------------------------------------------------------------------------------
4 maart 2008
Martin van Geel heeft er een stokje voor gestoken dat Hans van der Zee bij Ajax werkzaam is als chef scouting. Dat schrijft Peter van de Rijt in zijn column op de website Highlow.nl. Volgens de columnist is de rol van Van der Zee bij Ajax volledig ondergeschikt aan die van scoutingcoördinator Fred Arroyo. Dat heeft Van de Rijt naar eigen zeggen vernomen van direct betrokkenen en van (ere)leden van Ajax. Zij willen niet bij naam worden genoemd.
Arroyo, die een protégé van Van Geel zou zijn, wordt binnen Ajax totaal niet serieus genomen. "Hij kraamt zoveel onzin uit dat je het liefst meteen op zou willen staan en weglopen, zo melden mijn bronnen", schrijft Van de Rijt. "In de euforie die over de komst van Cruijff is ontstaan, is men vergeten Martin van Geel eruit te schoppen. Hij brengt de club in groot gevaar. Verschillende leden van Ajax en van de scoutingcommissie vertelden mij verbaasd te zijn over de matige connecties van de technisch directeur in de voetbalwereld buiten Nederland. Zijn naar voren schuiven van vriendjes die hem genegen zijn - zelfs als ze geen enkele kwaliteit hebben, zoals meneer Arroyo - tekent zijn wantrouwen jegens alles en iedereen."
Ook zou Van Geel, die onlangs al stevig werd aangepakt in het rapport van de commissie-Coronel, zich als een alleenheerser gedragen. "Hij gedraagt zich als een verlicht despoot, zo meldden mij insiders, die mijn observatie van buitenaf alleen maar bevestigden. En ja, Van Geel en ik kennen elkaar al een hele poos. Dus ik kan een oordeel over hem persoonlijk vellen."
Ik heb liever van Gaalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef De.Kromme het volgende:
Mooi zo, Hiddink defintief niet naar jullie.
best een gladjanus?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:10 schreef Sethje het volgende:
die vd rijt is blijkbaar best een gladjanus dus of dit nu zon betrouwbaar stuk is....
Hij mist een penalty tegen die Turken. Sevilla ligt eruit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:32 schreef Sethje het volgende:
waar heb je het over trouwe oostblok vrind
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb serieus 10 minuten zitten nadenken over wat SQD nou weer is.
Van Geel kort samengevat.quote:Hij brengt de club in groot gevaar. Verschillende leden van Ajax en van de scoutingcommissie vertelden mij verbaasd te zijn over de matige connecties van de technisch directeur in de voetbalwereld buiten Nederland.
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
ananas kom er maar in
Ik als niet-Ajacied 'snapte' hem zelfs meteenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Louis van Gaal kom terug naar huis, verlaat dat klote kaAZquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.
Alhoewel ik het niet erg zou vinden wil Van Geel opstappen. Maar daarna moet de TD (als die er komt) eens een jaar of 5 er blijven zitten
Lighttown Madnessquote:Voor de wedstrijd tegen Ajax bereidt Lighttown Madness weer een grote sfeeractie voor.
PSV Netwerk
Lampenstad gekheid, orgineel net zoals alle PSV sfeeractiesquote:
Eens!! Dan krijg je over rechts ten minste weer een fatsoenlijke opbouw!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef Radegast het volgende:
Als je Ogararu ook hangend laat spelen, zoals Urby op links doet, zou je dan met Ogararu en Silva op de rechterflank kunnen spelen? Ogararu heeft tenminste een fatsoenlijke voorzet in huis.
Dat heb ik al eens eerder geopperd. Een beetje als Werder-uit.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:24 schreef Radegast het volgende:
Als je Ogararu ook hangend laat spelen, zoals Urby op links doet, zou je dan met Ogararu en Silva op de rechterflank kunnen spelen? Ogararu heeft tenminste een fatsoenlijke voorzet in huis.
quote:Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Ogararu - Gabri - De Jong - Emanuelson
Huntelaar - Suarez
En Leonardo?quote:
Ik vind van Geel ook geen geweldenaar maar de artikelen van vd Rijt zijn vaak demoniserend en hij is vaak slecht geinformeerd word op andere ajax fora gezegd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe betrouwbaar dat stuk is, een user hierboven zei dat die kerel een gladjanus is.
Alhoewel ik het niet erg zou vinden wil Van Geel opstappen. Maar daarna moet de TD (als die er komt) eens een jaar of 5 er blijven zitten
wat wil je weten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind van Geel ook geen geweldenaar maar de artikelen van vd Rijt zijn vaak demoniserend en hij is vaak slecht geinformeerd word op andere ajax fora gezegd.
Hij is geen TD.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Louis van Gaal kom terug naar huis, verlaat dat klote kaAZ
Bobby heldquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:07 schreef thloreg het volgende:
Bobby Haarms, 74 jaar [ afbeelding ] icoon.
[ link | afbeelding ]
Voor de liefhebbers van Nederlands meest beroemde voetbalclub en winnaar en recordhouder van de meeste Wereld,Europese en nationale titels,[ afbeelding ], is hieronder een gehouden interview met de Ajax icoon van weleer: Bobby Haarms die komende zaterdag 74 jaar wordt.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
© Nieuwe Revu
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:11 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA Het moment van Bobby en Louis, staat als foto op de 4e pagina
Schitterend inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:11 schreef denthemen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA Het moment van Bobby en Louis, staat als foto op de 4e pagina
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:07 schreef thloreg het volgende:
Bobby Haarms, 74 jaar [ afbeelding ] icoon.
[ link | afbeelding ]
Voor de liefhebbers van Nederlands meest beroemde voetbalclub en winnaar en recordhouder van de meeste Wereld,Europese en nationale titels,[ afbeelding ], is hieronder een gehouden interview met de Ajax icoon van weleer: Bobby Haarms die komende zaterdag 74 jaar wordt.
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
© Nieuwe Revu
Mij zullen ze daar ook niet meer zien. Of ik moet een kaart in het thuisvak kunnen regelen, maar dat is bijna niet te doen bij deze wedstrijd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Al zou ik de kaart gratis krijgen, stervendehoerenuitvak daar.
Ach, je moet wat. Jij gaat vrij vervoer?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Al zou ik de kaart gratis krijgen, stervendehoerenuitvak daar.
Geen idee nog, tussen dat thuispubliek daar gun je ook eigenlijk geen normaal mens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, je moet wat. Jij gaat vrij vervoer?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
ananas kom er maar in
Die cameraman vond dat vorig jaar wel gezelligquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Geen idee nog, tussen dat thuispubliek daar gun je ook eigenlijk geen normaal mens.
Eerst AZ naar de eerste divisie loodsen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nu Johan zich weer met Ajax gaat bemoeien, is het uitgesloten dat Louis komt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Louis van Gaal die moet samenwerken met Johan Cruijff en Marco van Basten?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach dromen mag altijdquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Louis van Gaal die moet samenwerken met Johan Cruijff en Marco van Basten?
quote:Maarten Fontein en Ajax gaan per direct uit elkaar. Dat is de uitkomst van verschillende gesprekken die dinsdag zijn gevoerd. Het is nu aan de advocaten van beide partijen om de zaak zo spoedig mogelijk ook financieel af te ronden. De algemeen directeur werd afgelopen zondag geschorst. (Algemeen Dagblad)
quote:Javier Martina traint vanaf komende week mee met het eerste elftal van Ajax. Trainer Adrie Koster is niet tevreden over de vleugelspitsen in zijn selectie en zag Martina al eerder aan het werk bij de beloften. (AT5)
Inderdaad. Aan de andere kant is het natuurlijk ook te gek voor woorden dat Ajax naar de mening van Koster vraagt, die volgend seizoen helemaal niets meer met Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef devv05 het volgende:
Het bevalt me helemaal niks die situatie met Koster, van mij mag ie oprotten. Enorme belangenverstrengeling dat kan nooit in ons voordeel zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef Nashje het volgende:
Mooi nieuws.
Nu begint trouwens de presentatie van Van Basten op Ajax TV.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan de andere kant is het natuurlijk ook te gek voor woorden dat Ajax naar de mening van Koster vraagt, die volgend seizoen helemaal niets meer met Ajax te maken heeft.
edit: Laat maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
gevunden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef Nashje het volgende:
Van Geel: Marco is de best denkbare trainer voor Ajax voor de komende jaren.
van Gaal. Maar ik zou iig niet hebben gezegd dat van Basten de best denkbare trainer is voor Ajax. Dat is wat overdreven. Het lijkt wel of hij met zo'n uitspraak de waardering van de supporters wil krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij er neergezet hebben?
Van Gaal is niet beschikbaar. Van de trainers die beschikbaar waren, vind ik San Marco de best denkbare trainer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef toma het volgende:
[..]
van Gaal. Maar ik zou iig niet hebben gezegd dat van Basten de best denkbare trainer is voor Ajax. Dat is wat overdreven. Het lijkt wel of hij met zo'n uitspraak de waardering van de supporters wil krijgen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
er komen nieuwe goede aankopen volgens marco
MARTIJN MEERDINK!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
er komen nieuwe goede aankopen volgens marco
Hij wilt een nieuw stadionquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Noshiba het volgende:
marco wilt het nog ff aanzien, maar al blijft het zo slecht gaan met de arena gaan ze serieus praten over kunstgras!
Eindelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Noshiba het volgende:
marco wilt het nog ff aanzien, maar al blijft het zo slecht gaan met de arena gaan ze serieus praten over kunstgras!
Nee, vanwege zijn uitzonderlijke voetbaltalent natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen omdat-ie bij FC Groningen speelt
Hele artikelquote:Van Basten maakte er tijdens zijn presentatie geen geheim van dat hij niet wil dat Ajax de komende jaren weer voldoende geld op de bank heeft, maar weinig kwaliteit op het veld. "Geld moet op het veld staan", stelde de nieuwe coach van de Amsterdammers. "We hebben bij de clubleiding het verzoek neergelegd om bepaalde versterkingen te kunnen halen en daarvoor hebben we een soort carte blanche gekregen. Althans, tot op zekere hoogte natuurlijk", haast hij zich te zeggen
Van Geel redt zichzelf weer uit de zoveelste onnozele uitspraak. Kan me nog een eisenpakket herinneren. En daar voldoet Van Basten niet helemaal aan.quote:
Het vertrouwen groeit gestaag, ook om mij heen lijkt iedereen er vertrouwen in te hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Nashje het volgende:
Niet dat ik ontevreden ben met Van Basten hoor, integendeel zelfs.
Er staat in ieder geval weer wat jeugd klaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Allemaal echte Ajax jongens straks.
Van Basten & co, in het bestuur en achter de schermen. Ongetwijfeld ook flink wat jeugd op het veld a la Van Gaal..
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:48 schreef PLAE@ het volgende:
Wat zei die lapzwans van een nieuwe trainer over een ander stadion?
Precies. En dan niet talloze middelmatige aankopen die de groei van dat soort spelers in de weg staan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er staat in ieder geval weer wat jeugd klaar.
De Jong die al het een en ander heeft laten zien, evenals Van der Wiel. Daarnaast staan Anita, Martina en Van der Heijden klaar, en is het nog even aan zien met Donald en Sarpong.
Rodney doet het wel goed volgens mij. Real wilde hem hebben maar koos er voor om een contract te tekenen bij Ajaxquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies. En dan niet talloze middelmatige aankopen die de groei van dat soort spelers in de weg staan.
Weet iemand trouwens hoe het broertje van Sneijder het doet in de jeugd?
Goed, net een nieuw contract getekend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Precies. En dan niet talloze middelmatige aankopen die de groei van dat soort spelers in de weg staan.
Weet iemand trouwens hoe het broertje van Sneijder het doet in de jeugd?
quote:Huntelaar lag wat gevoeliger bij Van Basten. 'Ik heb inderdaad ooit gezegd tegen hem dat hij beter naar het buiteland kan. Echter, nu liever niet', zei hij met een kleine glimlach. Opvallend was dat Van Basten bij de vraag of hij niet spelers wilde behouden alleen over Heitinga begon. De keuze lijkt al gemaakt
Dit meen je toch niet. Echt, zet die fucking oogkleppen nou eens af.quote:Fontein stemt in met vertrek, Van Geel niet ter discussie
5 maart 2008
Ajax en Maarten Fontein koersen af op een snel akkoord over een vertrekregeling. De geschorste algemeen directeur stapt in dat geval met onmiddellijke ingang op bij de Amsterdamse club. Dat is de uitkomst van gesprekken die de partijen maandag hebben gevoerd, zo meldt AD Sportwereld.
Het is nu aan de advocaten om de zaak de komende dagen in financiële zin definitief af te ronden. Ook een nieuwe vergadering van de ledenraad leverde maandagavond geen gewijzigde standpunten op. De ledenraad is tevreden dat er in het geval van Fontein gehoor wordt gegeven aan conclusies uit het onderzoeksrapport van de commissie-Coronel.
De posities van twee andere Ajax-directeuren, Jeroen Slop (financiën) en Martin van Geel (technisch beleid), staan niet ter discussie. Vandaag presenteert Ajax om elf uur Marco van Basten officieel als de nieuwe hoofdtrainer voor volgend seizoen.
Mooi. De jeugd gaat weer de toekomst worden bij Ajax.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Rodney doet het wel goed volgens mij. Real wilde hem hebben maar koos er voor om een contract te tekenen bij Ajax.
Joh, die wordt vleugellam gemaakt. Die zal echt niet meer zo belangrijk zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet. Echt, zet die fucking oogkleppen nou eens af.
O mijn godquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax-coach Koster gaf negatief advies over Amrabat
Ach, als je veel mensen in de voetballerij om hun mening vraagt, is dat niet verkeerd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
O mijn godEen passant, die ook nog eens interim (!!!) trainer is, die nota bene ook nog bij de concurrent aan de slag gaat mag bepalen welke spelers moeten komen
Nu zat ik ook niet op Amrabat te wachten, maar dat is weer een ander verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |