quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Eenschquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Inderdaad, ook in de defensie liepen destijds een paar beren rond, die zeer aardig kunnen verdedigen. Hangeland speelt inmiddels al in Engeland. En die Gravgaard is ook een prima centrumverdediger. Deens international, kopsterk (ook scorend) en een stevige bouw, alleen geen kale kopquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:35 schreef Nashje het volgende:
Wat ik me eigenlijk al langer afvraag, waarom zit Ajax niet achter vaste krachten van clubs als Brondby, Kopenhagen aan? Een speler als Linderoth zou toch een regelrechte versterking zijn?
Teken ik voorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Nog een bijstelling: "...en PSV blijft vanaf zondag ook flink verliezen"quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Teken ik voor![]()
met een kleine correctie
"Vanaf Zondag blijven we winnen"
Dat staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag gaan we winnen!
Had ook gekomen als een trein-retourtje goedkoper was dan 20 euroquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:05 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Zondag lekker kijken in de ArenAHopenlijk kan ik volgend jaar een uitkaart regelen
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:10 schreef Wessiej het volgende:
Wat we zondag te zien krijgen :
[ afbeelding ]
Na een makkelijk gegeven penalty.quote:
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Had ook gekomen als een trein-retourtje goedkoper was dan 20 euro
Ik betaal 29 euro, en da's met kortingquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef AFCA_DANNY het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Een retourtje is voor mij maar 5 euro ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |