Dus omdat ie een prachtig doelpunt heeft gescoord kan ie goed voetballen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:35 schreef toma het volgende:
Goossens heeft bij Jong Ajax weer eens laten zien goed te kunnen voetballen. Prachtig doelpunt.
Oh hoppa volgend jaar heb ik een uitkaartquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:38 schreef Tim21 het volgende:
Nee je kan ook op de bedrijfsSCC een uitkaart aanvragen.
Kan je ook gezellig naar psv uit volgend jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor volgend jaar ook maar eens een uitkaart aanvragen op m'n clubkaart.
nouja, het ging meer om de manier hoe hij zijn man passeerde.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus omdat ie een prachtig doelpunt heeft gescoord kan ie goed voetballen?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
Niet om het één of het ander, maar ik hoorde vandaag dus pas het officiële Feyenoord-jubileumlied.
http://nl.youtube.com/watch?v=5ar_riAx-Ek
Verdomme zeg, wat ben ik jaloers op dit fantastische nummer. Zowel textueel als qua melodie een hoogstandje waar je u tegen zegt.
Ik sta te jumpen achter mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
Niet om het één of het ander, maar ik hoorde vandaag dus pas het officiële Feyenoord-jubileumlied.
Verdomme zeg, wat ben ik jaloers op dit fantastische nummer. Zowel textueel als qua melodie een hoogstandje waar je u tegen zegt.
Ze zijn nu nog iets aan het proberen te regelen voor zondag, maar ga er niet vanuit. Volgend jaar dus welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je ook gezellig naar psv uit volgend jaar
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog iets aan het proberen te regelen voor zondag, maar ga er niet vanuit. Volgend jaar dus wel.
TVPraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
rotterdam heeft een club,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Coolsingol, Brienenoor wij zijn feyenoor.....
Nu je het zegt, je hebt inderdaad gelijkquote:
Ach beter dan niksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu je het zegt, je hebt inderdaad gelijk.
Maar goed, veel wedstrijden zul je er niet mee kunnen bezoeken natuurlijk.
Diemen in het huisquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Jeweetzellufquote:
Revived versie van http://video.google.com/videoplay?docid=2947235770272652193&hl=nlquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:56 schreef Silenus het volgende:
Idd, beter gaat ie z'n goede voorzetten eerst ff tellen...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij is ie zelf een beetje in de war.. Bakt er niks van.
Drom. Zie het volgend jaar wel, seizoenkaart zit er sowieso niet in, daarom deze oplossing maar voor een paar uitwedstrijdjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:32 schreef kevin6188 het volgende:
Vitesse, NAC en PSV had gekund dit jaar.
Sorry hoor.. maar je speelt bij Ajax verdomme.. Van mij part staat Stekelenburg samen met Alfons in de spits.. de voorzetten van Kennedy komen nog steeds niet aan.. en de corners zijn nog steeds kut.. net als zijn spel overigens..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even over Kennedy:
Koster is ook stom bezig. Het zou slim zijn als hij eens een aantal wedstrijden met dezelfde aanval speelt. Maar hij wisselt elke week. De ene week staat Rommedahl met Suarez op de vleugel. Die week erop spelen Kennedy en Suarez en de wedstrijd daarop speelt Rommedahl weer met Kennedy. Zo krijg je nooit automatismen voorin en krijgen de spelers natuurlijk ook geen zelfvertrouwen. Tuurlijk, Kennedy en Rommedahl zijn geen Ajax-spelers, maar door elke week een ander op te stellen wordt het niet beter.
Overigens moeten we gewoon met Leo-KJH-Suarez spelen tot het einde van het seizoen.
Jij schreef Zlatan na een half jaartje ook al af?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Sorry hoor.. maar je speelt bij Ajax verdomme.. Van mij part staat Stekelenburg samen met Alfons in de spits.. de voorzetten van Kennedy komen nog steeds niet aan.. en de corners zijn nog steeds kut.. net als zijn spel overigens..
oftewel.. Retour afzender!
Of zoals Dr. Daggla al zei, met Kenneth Perez in de voorhoede en Siem de Jong op tien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Overigens moeten we gewoon met Leo-KJH-Suarez spelen tot het einde van het seizoen.
Tja, het is helaas traditie bij Ajaxsupporters om spelers kapot te maken. In plaats van de jongens die het moeilijk hebben te steunen, maken wij ze kapot.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:02 schreef Jasza het volgende:
Sjonnie nam hem ook ff apart na de 2-0, ff wat moed inspreken.
Of 4-4-2?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of zoals Dr. Daggla al zei, met Kenneth Perez in de voorhoede en Siem de Jong op tien.
4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of 4-4-2?
Stekelenburg
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren
Gabri - Davids
Perez (of Siem)
Suarez - Huntelaar
Lijkt me ook een prima opstelling om zondag te winnen.
Kut-Arsenal!quote:
Dat bedoel ik jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
4-1-2-1-2![]()
Zoals vorig jaar FCT- en PSV-uit, ideaal!
Zonder doelman? Dat is wel érg arrogant.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga meer voor de;
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Lindgren
Gabri - Emanuelson
Perez/Siempje
Suarez - Klaas.
Beunhaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zonder doelman? Dat is wel érg arrogant.
Ging vorig jaar uitstekend, bij voorsprong Tom de Mul erin en nu gewoon Leonardo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja
De komende uitwedstrijden mag er wat mij betreft zo gespeelt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |