Hopelijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:05 schreef AFCA_DANNY het volgende:
Zondag lekker kijken in de ArenAHopenlijk kan ik volgend jaar een uitkaart regelen
Dat denk ik ook. Dit zijn de wedstrijden waar zij ongelooflijk veel geluk mee hebben, ook al spelen ze bedroevend.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
psv gaat winnen denk ik met 2-1
Teken ik voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
psv gaat winnen denk ik met 2-1
Idd, en dan nog niet eens Twente of Heerenveen hoor. Maar we zullen het wel weer laten liggen tegen Heracles en Graafschap.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:59 schreef BobbyHill het volgende:
Ik denk dat Ajax PSV volledig gaat afbluffen en overtuigend gaat winnen. Alleen vrees ik dan wel weer voor de daaropvolgende wedstrijden.
Zoals de laatste 5 gewonnen wedstrijden van psv, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dit zijn de wedstrijden waar zij ongelooflijk veel geluk mee hebben, ook al spelen ze bedroevend.
Ik betaal 23 euro voor 6 uur treinenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:27 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
29,- voor 6 uur trein.. is een retourtje, en 't is 29,- met korting. En da's tot Amsterdam CS, tot Bijlmer ArenA is nog iets goedkoper geloof ik.
Vlakbij Almelo.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Zoals ik al zei een paar post terug in Zoetermeer, dat is 20km naast die kwallenstad Den Haagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Christus te paard, waar wonen jullie allemaal? Wonen er ook nog mensen hier in Amsterdam of ben ik de enige?
Present, Watergraafsmeerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik woon in Den Haagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei een paar post terug in Zoetermeer, dat is 20km naast die kwallenstad Den Haag
Een TomTom liegt nooitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag
20 km is wel overdreven trouwens.
Bos en Lommerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bos en Lommer hier, over paar weekjes vanuit De Jordaan als alles meezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |