quote:Maarten Fontein en Ajax gaan per direct uit elkaar. Dat is de uitkomst van verschillende gesprekken die dinsdag zijn gevoerd. Het is nu aan de advocaten van beide partijen om de zaak zo spoedig mogelijk ook financieel af te ronden. De algemeen directeur werd afgelopen zondag geschorst. (Algemeen Dagblad)
quote:Javier Martina traint vanaf komende week mee met het eerste elftal van Ajax. Trainer Adrie Koster is niet tevreden over de vleugelspitsen in zijn selectie en zag Martina al eerder aan het werk bij de beloften. (AT5)
Inderdaad. Aan de andere kant is het natuurlijk ook te gek voor woorden dat Ajax naar de mening van Koster vraagt, die volgend seizoen helemaal niets meer met Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef devv05 het volgende:
Het bevalt me helemaal niks die situatie met Koster, van mij mag ie oprotten. Enorme belangenverstrengeling dat kan nooit in ons voordeel zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:01 schreef Nashje het volgende:
Mooi nieuws.
Nu begint trouwens de presentatie van Van Basten op Ajax TV.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Aan de andere kant is het natuurlijk ook te gek voor woorden dat Ajax naar de mening van Koster vraagt, die volgend seizoen helemaal niets meer met Ajax te maken heeft.
edit: Laat maarquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef Noshiba het volgende:
gevunden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef Nashje het volgende:
Van Geel: Marco is de best denkbare trainer voor Ajax voor de komende jaren.
van Gaal. Maar ik zou iig niet hebben gezegd dat van Basten de best denkbare trainer is voor Ajax. Dat is wat overdreven. Het lijkt wel of hij met zo'n uitspraak de waardering van de supporters wil krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij er neergezet hebben?
Van Gaal is niet beschikbaar. Van de trainers die beschikbaar waren, vind ik San Marco de best denkbare trainer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef toma het volgende:
[..]
van Gaal. Maar ik zou iig niet hebben gezegd dat van Basten de best denkbare trainer is voor Ajax. Dat is wat overdreven. Het lijkt wel of hij met zo'n uitspraak de waardering van de supporters wil krijgen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb serieus 10 minuten zitten nadenken over wat SQD nou weer is.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
er komen nieuwe goede aankopen volgens marco
MARTIJN MEERDINK!!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:22 schreef Noshiba het volgende:
er komen nieuwe goede aankopen volgens marco
Hij wilt een nieuw stadionquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Noshiba het volgende:
marco wilt het nog ff aanzien, maar al blijft het zo slecht gaan met de arena gaan ze serieus praten over kunstgras!
Eindelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef Noshiba het volgende:
marco wilt het nog ff aanzien, maar al blijft het zo slecht gaan met de arena gaan ze serieus praten over kunstgras!
Nee, vanwege zijn uitzonderlijke voetbaltalent natuurlijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alleen omdat-ie bij FC Groningen speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |